Dat mag nadat Turkije lid is geworden.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wel een associatie-status.
Dat is maar 1 status hoger dan de huidige speciale status hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat mag nadat Turkije lid is geworden.
..
...
....
![]()
![]()
![]()
Maar wel een groot verschil.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 status hoger dan de huidige speciale status hoor.
Verder liegt er niemand op de wereld, waar dan ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, als je merkt dat je niet met extreem geweld de wereld kan overheersen, dan maar als paard van troje. beetje toegeven nu, maar straks elke idiote eis ten uitvoer brengen met veel geweld, inhumaan gedrag en angstzaaierij. liegen mag van de koran, als het maar het einddoel behartigt.
Tsja... Het zou ook voor jezelf best jofel zijn als je de tijd die je besteedde aan volstrekt ongeinformeerde lulkoek eens een weekje zou besteden aan verdieping in de onderwerpen waar je schijnbaar wel graag over meelultquote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat zijn ze hier ook. Mooi.
Dat laatste zou zomaar kunnen natuurlijk. Wel een hoop geregel en geheimhoud als wereldwijd moslim broederschap, maar wie zwijgt die blijft he?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
tsja, als je merkt dat je niet met extreem geweld de wereld kan overheersen, dan maar als paard van troje. beetje toegeven nu, maar straks elke idiote eis ten uitvoer brengen met veel geweld, inhumaan gedrag en angstzaaierij. liegen mag van de koran, als het maar het einddoel behartigt.
wat is dat nou voor non-reactie? kan je niet beter? dit topic gaat over moslims die ineens het licht zien...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Verder liegt er niemand op de wereld, waar dan ook.
Ach..een andere reactie had ik niet van je verwacht.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... Het zou ook voor jezelf best jofel zijn als je de tijd die je besteedde aan volstrekt ongeinformeerde lulkoek eens een weekje zou besteden aan verdieping in de onderwerpen waar je schijnbaar wel graag over meelult
[..]
Dat laatste zou zomaar kunnen natuurlijk. Wel een hoop geregel en geheimhoud als wereldwijd moslim broederschap, maar wie zwijgt die blijft he?
Toch heb ik het vermoeden dat dit niet voortkomt uit strategische overwegingen mbt wereldoverheersing.
geheimhoud? de koran is gewoon openbaar hoor. leer eens wat algemene geschiedenis.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... Het zou ook voor jezelf best jofel zijn als je de tijd die je besteedde aan volstrekt ongeinformeerde lulkoek eens een weekje zou besteden aan verdieping in de onderwerpen waar je schijnbaar wel graag over meelult
[..]
Dat laatste zou zomaar kunnen natuurlijk. Wel een hoop geregel en geheimhoud als wereldwijd moslim broederschap, maar wie zwijgt die blijft he?
Toch heb ik het vermoeden dat dit niet voortkomt uit strategische overwegingen mbt wereldoverheersing.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:11 schreef JohnDope het volgende:
Gaat u allen vooral rustig slapen....
Heb je misschien wel een punt, maar dat neemt niet weg dat deze man een positief geluid laat horen. En dat mag ook wel eens worden gezegd. Nu hopen dat z'n extremistische maatjes lering trekken uit zn woorden, maar dat betwijfel ik overigens.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk anders eens dichtbij. moslima's eisen nu dat ze zonder mannen moeten zwemmen, na hun burkini-vrijheid. ze willen met alle geweld geen hondenuitlaatveldje bij hun nieuw betrokken moskee, terwijl het hondenuitlaatveldje eerder was en er een hek tussenstaat. en zo kan ik nog wel even doorgaan.
kom op voos. je geeft ze een vinger en ze nemen je hand. en dat is historisch terug te zien.
Welk gezwam doel je precies op?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ach..een andere reactie had ik niet van je verwacht.
Als jij het van je gelukskoekje moet hebben dan geef ik je weinig kans.
Voor de rest van je gezwam:
In de Koran staat dat moslims in 2009 massaal collectief gaan liegen om ons in slaap te sussen?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geheimhoud? de koran is gewoon openbaar hoor. leer eens wat algemene geschiedenis.
Gaat hij voor strafvermindering?quote:Fizazi schreef zijn woorden vanuit de gevangenis in Tanger aan zijn dochter in Hamburg
Nu weer? Zeg maar gerust, nu nogsteeds die lui liggen al zo lang met elkaar overhoop dat het echt een wonder zal zijn als ze gewoon rustig naast elkaar wonen en er een dag voorbij gaat dat ze elkaar niet opblazen.quote:En wordt nu weer een andere oorlog uitgevochten: die tussen sjiieten en soennieten.
Neen!quote:‘Geweld versterkt alleen de achterlijkheid van moslims.’
Gaat niet gebeuren. Getuige de dwazen in dit topic die maar al te graag potentiële goede ontwikkelingen omtrent de Islam de kop in willen drukken. Het is nooit goed. Net zoals het voor een moslimextremist nooit goed is. Het gaat om het kankeren.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef Scorpie het volgende:
God wat zou het mooi zijn als dat kon, vreedzaam naast elkaar leven.
Zielepiet. Laat er geen misverstand over bestaan: ik heb helemaal niks te religie. Maar achterlijkheid is niet enkel te vinden in de islam. Geloof in het algemeen is gewoon simpel. Helaas hebben mensen er de laatste tijd een handje van om enkel moslims als idioten aan te wijzen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:39 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Neen!
De islam versterkt de achterlijkheid van moslims.
Klein verschil maar wel essentieel.
Hiermee ben ik het oneens. Het bashen en belachelijk maken van het christendom is simpelweg bon ton en daar kijkt eigenlijk niemand meer van op in vergelijking met het neologisme islamofobie waar te pas en te onpas mee wordt geschermd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
Helaas hebben mensen er de laatste tijd een handje van om enkel moslims als idioten aan te wijzen.
Dat zie je denk ik verkeerd. Kritiek op moslims en christenen verschilt in grote mate. Wanneer een christen iets achterlijks doet, dan spreekt iedereen z'n walging uit en wordt er geroepen dat christenen gewoon hun smoel moeten houden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het oneens. Het bashen en belachelijk maken van het christendom is simpelweg bon ton en daar kijkt eigenlijk niemand meer van op in vergelijking met het neologisme islamofobie waar te pas en te onpas mee wordt geschermd.
Wanneer de islam door de mangel wordt genomen kunnen de stokpaardjes bereden worden die te maken hebben met extreemrechts en de nazi's, maar deze kwalificaties worden, zodra het de christendom betreft, ingeruild voor instemming en aansporing, mijn inziens.
Dit ben ik oneens met jou en je leest bovendien erg slecht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zie je denk ik verkeerd. Kritiek op moslims en christenen verschilt in grote mate. Wanneer een christen iets achterlijks doet, dan spreekt iedereen z'n walging uit en wordt er geroepen dat christenen gewoon hun smoel moeten houden.
Wanneer moslims in het nieuws komen, dan wordt geroepen dat zij het land uit moeten, kut zijn en dat zij ons land over willen nemen. Moslimkritiek heeft een heel ander karakter.
Ik ben er ook geen voorstander van geweest dat de mediterrane equivalent van Staphorst en Epe hier in de grote steden wordt geplant. Maar als ik nou kijk waar ik last van heb en waar de wereld last van heeft, dan zijn het toch vooral de christenen met hun betutteling, en de chirstenen met hun agressie, imperialisme, oorlogen en mensenrechtenschendingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef damian5700 het volgende:
Hiermee ben ik het oneens. Het bashen en belachelijk maken van het christendom is simpelweg bon ton en daar kijkt eigenlijk niemand meer van op in vergelijking met het neologisme islamofobie waar te pas en te onpas mee wordt geschermd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |