quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Cacciatore-topic![]()
Dit ga ik zometeen op m'n gemak eens doorlezen
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb weer hart gelachen om de OP. Hier en daar heb ik zelfs een traantje weggepinkt. Ik leef met je mee, ts.
Neen. Flikker op.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kom we gaan dit topic verpesten.
neem dan maar alvast de halve middag vrij.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Cacciatore-topic![]()
Dit ga ik zometeen op m'n gemak eens doorlezen
hoezo zit jij altijd op fok kk nerdje zoek is een levenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Kom we gaan dit topic verpesten.
(zover het nog kan)
Goed topic, ze zouden deze OP moeten gebruiken voor het Groot Dictee. Kijken hoeveel fout Freriks dan heeftquote:
Mag ik dat betwijfelen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Cacciatore het volgende:
ik spreek netjes nl
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
ik kan meschien nie zo goed typen als julie omda tik geen lerares NL ben ma spreek gewoon normal als ik werk hoor mattie
Dit heb ik nog begrepen, de rest is teveel om te vertalenquote:Hemeltje lief, wat is het vandaag koud. Ik kom na 1 uur reizen aan bij mijn stage en zet gelijk een kop warme koffie om de kou weg te drinken.
En dan heb ik de interpuncties en hoofdletters nog niet eens verbeterd. En nee, ik ben geen grammarnazi, maar dit is echt erg.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Cacciatore het volgende:
wat een kou 1 uur reistijd agterachter de rug en in de benen iickik kom binnen bij me stage doe de jas uit en loop zo naar de senseo om n koppie koffie te zetten want kou gaat weg met een warm kopje koffie gezet binnen 1 minuut met 2 klontjes suiker een scheutje melk een lepeltje en in een kopje
ik had de koffie nog niet eens opgedronken maaar toen komenkwamen er 2 vrouwen binnen die ondanks hun korte haar vrouwen zijn ik besgrijfbeschrijf de vrouwen hieronder: er is en blonde vrouw die met dr 2 kinderen speelgoed en koekjes binnenkomt en niet gelooft in make-up na de 30. haar zus is de kortharige beugeldragende vrouw die haar kinderen koekjes voert als ze is iets verkeerd zeggen zodat de kinderen de koekjes in de vloer kunnen drukken want dat is leuk
ik moet de vrouwen helpen de baas neemt de benen maar dat maakt niet uit want ik ben daarvoor de kinderen lopen zo te schreeuwen kwijlen gooien met speelgoed kerstmuziek op de achtergrond en de vrouwen moesten beetje nummers invullen he voor de fotos die ze moeten nabestellen maar ondertussen allemaal van die kk vragen he of de kinderen niet gewoon mogen spelen en of ik kopieen kan maken of ik de afdrukken niet zwartwit kan toveren WANT ANDERS KAN IK NIET ZIEN HOE HET ERUIT ZIET SNAP JIJ DAT! JIJ DAT!!!!!
quote:ik spreek netjes nl
Bij "me stage" gaat het al misquote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
En dan heb ik de interpuncties en hoofdletters nog niet eens verbeterd. En nee, ik ben geen grammarnazi, maar dit is echt erg.
[..]
Rib ja?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef BobLeSponge het volgende:
Rib voor de nabestaanden van de lezers.
Applaus, je snapt de grap!quote:
Ga ergens anders nep doen, kneus.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
ik kan meschien nie zo goed typen als julie omda tik geen lerares NL ben ma spreek gewoon normal als ik werk hoor mattie
Klacht: niet te lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Cacciatore het volgende:
wat een kou 1 uur reistijd agter de rug en in de bene iick
Hoe heb je een stageplaats gekregen zonder je school af te maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
die mensen wete neits mattie laatze :pquote:Op donderdag 17 december 2009 12:31 schreef Cacciatore het volgende:
ben je kk dom ofzo ik zit tog op stage omdat dat moet van school mattie
hehe jij snapt het :pquote:Op donderdag 17 december 2009 12:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die mensen wete neits mattie laatze :p
Jij spreekt zijn taalquote:Op donderdag 17 december 2009 12:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die mensen wete neits mattie laatze :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |