abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75505367
Omdat ik een beetje depri wordt van het De kunst van het loslaten van je ex. topic zou ik graag wat succesverhalen willen horen. Dus deel je eigen verhaal van ontmoeting tot huwelijk (ofzoiets ) en tips voor een succesvolle (langdurige) en gelukkige relatie.
pi_75505403
Je kan ook gewoon niet meer lezen, kan ook helpen

Klein tippie maar hoor
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75505538
Ik kan je helaas niet helpen
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:47:54 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_75505709
tip 1: stop met fokken.
pi_75507447
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:19 schreef DeuceFour het volgende:
Omdat ik een beetje depri wordt van het De kunst van het loslaten van je ex. topic zou ik graag wat succesverhalen willen horen. Dus deel je eigen verhaal van ontmoeting tot huwelijk (ofzoiets ) en tips voor een succesvolle (langdurige) en gelukkige relatie.
Wanneer is een relatie succesvol?
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:54:56 #6
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75507488
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 08:52 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wanneer is een relatie succesvol?
Als je van begin af aan gelukkig bent tot de dood.. maar als je dood bent kan je niet meer FOK!ken om het in dit topic te melden
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75507539
Ik en mijn vriendin zijn nu 8 jaar samen, we hebben elkaar ontmoet toen we alle twee werkten in de supermarkt
In totaal zijn er daar een stuk of 8 stellen ontstaan waarvan er nu minstens 4 samenwonen
pi_75507619
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:19 schreef DeuceFour het volgende:
Want na je huwelijk is er niets leuks meer te vertellen over je relatie?

Ik heb mijn man via Fok! leren kennen
Uiteraard was de klik er en daarnaast is alles bespreekbaar, hebben we vertrouwen in elkaar en geven we elkaar de ruimte om onszelf te zijn. Even schudden en je hebt een geweldig recept voor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75508158
Wat doe ik hier?

*schuifelt stilletjes weer weg...*
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_75508405
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Uiteraard was de klik er en daarnaast is alles bespreekbaar, hebben we vertrouwen in elkaar en geven we elkaar de ruimte om onszelf te zijn. Even schudden en je hebt een geweldig recept voor
wow!
pi_75512214
Ik en mijn vriend zijn nu iets langer als 2 jaar samen en we gaan ook trouwen. We hebben elkaar per toeval ontmoet en zijn nu erg happy.
Haters gonna hate.
pi_75514892
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn nu 8 jaar samen, we hebben elkaar ontmoet toen we alle twee werkten in de supermarkt
In totaal zijn er daar een stuk of 8 stellen ontstaan waarvan er nu minstens 4 samenwonen
Haha, ja, zo'n supermarkt werkt echt megagoed als een datingbureau ofzo . Ik heb mijn vriendin ook 1,5 jaar geleden bij AH ontmoet, waar we allebei nog steeds werken, en wij zijn zeker niet het enige stelletje daar. Is leuk hoor, heb ook weleens gedubbeldate met m'n collega's enzo...
pi_75516423
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
Je kan ook gewoon niet meer lezen, kan ook helpen

Klein tippie maar hoor
Ja haha had ook gekund.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Haha, ja, zo'n supermarkt werkt echt megagoed als een datingbureau ofzo . Ik heb mijn vriendin ook 1,5 jaar geleden bij AH ontmoet, waar we allebei nog steeds werken, en wij zijn zeker niet het enige stelletje daar. Is leuk hoor, heb ook weleens gedubbeldate met m'n collega's enzo...
Ik hoor ook wel veel succesverhalen van jeugdliefdes vanaf de middelbare school. Helaas geen succes opgeleverd voor mij en niet meer studerend
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja na het huwelijk is je leven voorbij. Nee grapje. Maar meestal als je gaat trouwen heb je wel daarvoor een aantal jaren een gelukkige relatie lijkt me. Dat wat je beschrijft is wat ik een succesvolle relatie noem

Nou het lijkt wel alsof dit topic minder populair is dan Kunst van het loslaten van je ex. Dat betekent dat er meer slechte relaties zijn dan goede OF dat diegenen met een relatie hun tijd tenminste niet verdoen op FOK!, ik hoop dat laatste
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:06:09 #14
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75516474
Ik kan je niet helpen vrees ik.

Ik zit al een tijdje te dubben over mijn relatie

Maar hee... Voor alles wat stuk gaat komt 'kans' in de plaats. Dus niet getreurd!
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:06:50 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75516495
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Nou het lijkt wel alsof dit topic minder populair is dan Kunst van het loslaten van je ex. Dat betekent dat er meer slechte relaties zijn dan goede OF dat diegenen met een relatie hun tijd tenminste niet verdoen op FOK!, ik hoop dat laatste
Kunst van het loslaten van je ex gaat over problemen. Daar willen mensen over praten, het van zich af schrijven, ervaringen over delen.

Succesvolle relaties hebben dat allemaal helemaal niet nodig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_75519002
Ik zag mijn vriend op zijn werk toen ik met een wederzijdse vriend wat ging drinken en hij zijn tas daar op ging halen. Hij was de mooiste jongen die ik ooit zag en daarom zou ik dus geen kans maken. Een tijdje later liep ik met die wederzijdse vriend in de stad en weer kwamen we die prachtige jongen tegen, maar ach mooie droom leuke fantasie.

Zo gaan er een paar jaar voorbij en die wederzijdse vriend viert zijn verjaardag ik ben daar met een vriendin en voel me beter dan ooit. Mijn vriendin en ik zijn aan het dansen, drinken enz en op een gegeven moment komt die droomjongen langsgelopen. Mijn adem stokt en met mijn ogen volg ik hem en denk TUURLIJK is hij hier ook!!! Aangezien ik die avond zo lekker in mijn vel zat besloot ik mijn staarwedstrijd met hem te starten en het werkte. Hij kwam naar me toe, we kletsten even en we zouden afspreken. Het klikte we zagen elkaar vaker en werden officieel een stel. Volop verliefd zou ik 6 weken na onze eerste date 6 weken op vakantie gaan, iets waar ik al ontzettend lang naar uitkeek en wat nu ineens een stuk minder aantrekkelijk leek.

Tijdens de vakantie contact gehouden en beiden verliefd gebleven en terugkomst was dus geweldig. Na terugkomst zou ik de sleutel krijgen van mijn nieuwe huis. Er moest nog het een en ander gebeuren, wat steeds meer bleek te zijn. Er waren een aantal behoorlijke tegenslagen en mijn vriend bood aan dat ik zo lang bij hem logeerde (hij woonde dichtbij, mijn oude huis en werk waren zo ver van elkaar dat ik geen tijd meer zou hebben om te klussen of te slapen en het nieuwe huis was ver van bewoonbaar). Zo heb ik een 9 maanden bij hem gewoond tot mijn huis eindelijk klaar was. Hij kreeg een nieuwe huisgenoot en we gingen dus weer terug naar bij elkaar op visite gaan en logeren.

Dit beviel mij heel even en in februari liet ik het samenwonen-woord vallen, er gebeurde van alles en ik had niet het idee dat dat er snel in zou gaan zitten. Hij had er nog nooit over nagedacht. In de tussentijd werd de situatie bij hem thuis met zijn huisgenoot ook iets minder gezellig aangezien die het niet erg nauw nam met hygiëne. Daarnaast was mijn vriend zijn werk kwijt aan het raken en wilde hij weer een studie op gaan pakken. Hij was toch na gaan denken over samenwonen n.a.v. ons gesprek in februari en kwam tot de conclusie dat er eigenlijk geen reden was om het niet te doen.

Nu 2,5 jaar na onze eerste date is hij bij mij ingetrokken. Het is heerlijk samen, we zitten op een lijn, vinden veel dezelfde dingen leuk er is respect vertrouwen en compassie. Volgens mij kan ik wel zeggen dat ik een succesvolle relatie heb.
;)
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 15:59:14 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75520924
Wat is een succesvolle relatie?
What can change the nature of a man?
pi_75521083
Ik heb m,n linkerhand ontmoet toen ik werd geboren en we zijn sindsdien onafscheidelijk en dolgelukkig!
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_75521128
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Bedoel je swingen?
History became legend, legend became myth.
pi_75521807
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef valek het volgende:

[..]

Bedoel je swingen?
Nee, ik bedoel dubbeldaten
pi_75523219
communicatie! en elkaar vrijlaten, zodat je in ieder geval je eigen ding kan doen, geen ongezonde jaloezie, toch ook wel de nodige dingen samen ondernemen, niet iedere discussie op jezelf betrekken, niet je partner een schuldgevoel aan praten..
Ach ik beschrijf nu hoe mijn vorige relatie níet had moeten zijn
pi_75523996
we zijn succesvol uit elkaar gegaan
zo niet, dan toch
pi_75524104
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef thepunisher3 het volgende:
we zijn succesvol uit elkaar gegaan
, da's ook een leuke manier om mensen te informeren...

Als ik de succes verhalen hierboven zo lees, heb ik ook een succesvolle relatie. 8 jaar nu, wat problemen die opgelost werden en worden. We wonen nu zo'n 3 jaar op 1 adres en zo'n 5/6 jaar zo goed als samen.
pi_75529684
Ik vind mijn relatie ook succesvol Ik ben nu 5,5 jaar samen met mijn vriend, waarvan ruim 2 jaar samenwonend. Ik was op de middelbare school al zwaar verliefd op hem, echt een dramatische puber verliefdheid zegmaar... En hij zag mij niet staan, had zelfs verkering met m'n vriendinnen

Maar, na verloop van tijd (en een nacht met enige drank en één bed) bleek dat hij me toch leuk vond! Sindsdien zijn we dus samen, en samen gelukkig. Geen grote problemen, wel af en toe een discussie of een ruzietje maar nog nooit serieuze twijfel of problemen En ja, ook trouwplannen (als we allebei afgestudeerd zijn) en plannen voor 2.5 kindjes (hij wil er 3, ik 2) Eigenlijk best saai en kleinburgerlijk, maar wij zijn super gelukkig

Oh ja, en we hebben nu samen een puppy.. om vast te oefenen zeg maar

edit: na het lezen van mijn post klinkt het een beetje alsof ik 16 ofzo ben.. maar ben 23 hoor
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_75534170
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef Coco98 het volgende:
Wat is een succesvolle relatie?
Tja...ik denk: als je echt van elkaar houd/liefde/romantiek/passie, als je goed communiceert met elkaar en dingen deelt, elkaar vertrouwen, elkaar je eigen dingen (hobbies, tijd voor vrienden/vriendinnen/familie, etc.) gunnen, loyaliteit/trouw, samen verder willen op de lange termijn, een 'klik' hebben, niet in routine verzeilen (verassing/nieuwe dingen doen), er voor elkaar zijn en elkaar steunen.... en ik ben vast nog wel iets vergeten.

Wat een lijst Maar als je echt bij elkaar past gaat het meeste daarvan gelukkig vanzelf.

Leuke verhalen verder Degenen die gelukkig zijn hebben ook hun levenspartner 'snel' gevonden lijkt het. Tenminste, ik ken mensen die al lang gelukkig zijn met 1 persoon en anderen die maar van 'korte' relatie (1-3 jaar) naar relatie blijven gaan.
pi_75542446
Ik ben binnenkort 16 jaar gelukkig met mijn liefste.
We houden echt erg van elkaar, en aan die onzin als eigen-dingen-doen en eigen-vrienden-houden en vrienden-belangrijker-dan-vriend(in) hebben we nooit gedaan. Samenwonen in een huisje ter grootte van een studentenkamer en alles samen doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 12 december 2009 @ 09:41:25 #27
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_75543168
heb mijn vriendin leren kennen op vakantie, zij Fries ik Noord Hollands. vond haar toen wat te jong en geen aandacht besteed verder aan haar. wel wisselden we msn uit. na thuiskomst wat gechat e.d. maarmop een gegeven moment stopte ik daarmee. Er verstreken 2 jaren zij smste afentoe, en ik las dat (geen reactie terug). Ruim 2,5 jaar later besloot ik maar eens serieus te reageren.

Het kwam tot een ontmoeting enzo, maar goed die afstand blijft een bitch, na 3 jaar verkering besloten we een huurhuis te zoeken in Friesland, zij studeerde daar ik werk in Amsterdam en besloot een deeltijdstudie te volgen in Leeuwarden.

Nu na ruim 4 jaar een relatie te hebben, 6,5 jaar na onze eerste ontmoeting, is het tijd om samen te gaanwonen. Vanaf 1 januari gaan we dat dus doen, ik heb een baan gevonden in Leeuwarden en niets weerhoudt ons ervan gelukkig te worden samen.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_75543254
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 04:59 schreef sigme het volgende:
Ik ben binnenkort 16 jaar gelukkig met mijn liefste.
We houden echt erg van elkaar, en aan die onzin als eigen-dingen-doen en eigen-vrienden-houden en vrienden-belangrijker-dan-vriend(in) hebben we nooit gedaan. Samenwonen in een huisje ter grootte van een studentenkamer en alles samen doen.
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom je die eerste twee dingen onzin vindt

[ Bericht 0% gewijzigd door MissMSX op 12-12-2009 10:04:34 ]
50.000 O+
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:00:53 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75543473
quote:
Dat zijn mensen die aan de voet staan van een relatie, niet per sé een succesvolle relatie?

ik ken mijn vriend al 9 à 10 jaar, eerste 4 jaar had ik wel oog voor hem, maar schatte hem 'out of my league' daarna toch maar een keer een poging gedaan, een korte 'verkering' van 3 maanden, maar door omstandigheden ging het toen uit. een jaar later zijn we verder gegaan, en kort daarna gingen we samenwonen. We wonen nu 4 jaar samen in ons huurhuis, en hij wil nu een huisje voor ons kopen
And the druids turn to stone...
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:01:35 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_75561707
Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens het stappen in Den Haag. Tijdje daarna geen contact gehad (hij emailde me wel af en toe), toen smste ik hem de avond voor parkpop of hij ook daarheen ging. Daar elkaar weer ontmoet, hele dag samen geweest en vanaf toen onafscheidelijk
Kregen in september officieel wat, en eigenlijk gelijk gaan samenwonen (hij had toen al z'n eigen huis)

Klinkt voor heel veel mensen stom, belachelijk etc, maar het voelde (en voelt!) gewoon zo goed..
Wonen nu al bijna 1 jaar en 4 maanden samen. Geen problemen, behalve de kleine dingetjes die iedereen wel heeft.

Zucht
pi_75631959
Eigenlijk gaat het dus vanzelf bij 'een succesvolle relatie' toch? Als twee personen echt zichzelf kunnen zijn bij elkaar en van elkaar houden. Dus eigenlijk zijn er geen 'tips' Mee eens?
pi_75635622
Mijn vriendin en ik hebben ons bij puur toeval leren kennen in het zwembad. Nu zijn we inmiddels bijna 5½ jaren samen en alles gaat nog steeds prima. En we zitten wat beiden betreft nog in een beginstadium van ons leven; zij is bezig met haar opleiding en ik met mijn carrière, en gaan vol goede moed de toekomst in.
pi_75640853
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef DeuceFour het volgende:
Eigenlijk gaat het dus vanzelf bij 'een succesvolle relatie' toch? Als twee personen echt zichzelf kunnen zijn bij elkaar en van elkaar houden. Dus eigenlijk zijn er geen 'tips' Mee eens?
Nu vergeet je gemakshalve de goede communucatie die nodig is. Zonder open en eerlijk over alles (zeker relatiegerelateerde zaken) te kunnen praten kom je niet ver. Respecteer elkaars mening, maak elkaar geen verwijten en los problemen altijd direct op, zodat ze niet ongemerkt groter worden.

Je moet het de ander echt gunnen om zichzelf te zijn. En soms botst dat met je eigen ideeen, maar respecteer het verschil. Geniet gewoon van de ander
50.000 O+
pi_75641764
Over 2 weken 3 jaar samen met mijn vriend en in juli 2010 gaan we trouwen!

Vanaf het moment dat het 'aan' was elkaar totdat we gingen samenwonen ELK weekend gezien, soms ook doordeweeks als hij bleef plakken (hij studeerde toen ook al en ik werkte nog full-time)

We doen nagenoeg alles samen, maar wel vrijwillig. Hebben ook onze eigen dingen (zo doe ik nu een bestuursjaar waarbij hij natuurlijk niet mee gaat naar borrels enzo) maar vinden het vaak leuk als we gewoon meegaan bij elkaars dingen.

Wonen nu 2 jaar samen (na een jaar dus al gaan samenwonen, terwijl ik altijd had gezegd dat ik dat ' de eerste 3 jaar niet zou willen' ) en gaan dus al trouwen, en het voelt helemaal goed en geweldig.

We vullen elkaar op vanalles aan: hij overzichtelijk, ik chaotisch. Hij rustig, ik chaotisch! Hij geduldig, ik chaotisch en ga zo maar door.. We vertrouwen elkaar volledig en hebben aan een half woord genoeg. Kan alles tegen hem zeggen en andersom ook.

Zou hem voor geen goud kwijt willen en hoop dat we de rest van ons leven samen gaan doorbrengen en heb daar ook alle vertrouwen in.
Ja doei.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:12:39 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75642103
Bijna 7 jaar samen! Waarvan 3 jaar samenwonend en net een huisje gekocht. We kennen elkaar via een gezamenlijke vriend.

Mijn tip:
Wees lief voor elkaar maar vergeet jezelf niet!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75642166
tvp. Interessant. Heb nu één dag iets.
pi_75642561
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef synnath het volgende:

Wacht maar, dat eerste jaar vliegt voorbij
pi_75642599
quote:
heb je de namen voor de kinderen al bedacht?
Ja doei.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:32:20 #40
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_75642616
quote:
Eén dag. Dan is het hoog tijd dat je je gaat verdiepen in de succeskansen van die relatie, ja.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:33:47 #41
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75642657
Heb wel een redelijk succesvolle relatie al zijn we nu wel op het punt dat het effe wat minder soepel gaat en je wat meer geduld en doorzettingsvermogen nodig hebt om het tot een goed eind te brengen.

Op zich wel grappig, want ik merk de laatste paar weken langzaam aan ook dat er echt een soort nieuwe fase aanbreekt met nieuwe dingen.

Wie weet wat die brengt? Ik zie het allemaal wel. Eerst maar effe de kerstdagen gezellig maken.

Voor mij is het verder vrij simpel: ik heb veel vrijheid nodig en geef de ander die ook. Anders werkt het sowieso niet.
pi_75642702
ik snap de combinatie 'minder soepel' en posten in een topic over je 'succesvolle relatie' even niet
Ja doei.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:36:17 #43
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75642742
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap de combinatie 'minder soepel' en posten in een topic over je 'succesvolle relatie' even niet
Dan moet je maar even goed lezen en hard nadenken vrees ik.
pi_75642768
Ik heb mijn man 2,5 jaar geleden leren kennen op het vrijgezellenfeest van zijn broer in een kroeg. En vanaf de volgende dag waren we onafscheidelijk en een week later woonden we officieel samen. Een paar maanden later hebben we een opknaphuis gekocht en 3 maanden geleden zijn we getrouwd.

Het geheim? Ik weet het niet. We halen zoveel mogelijk uit een dag, genieten van het leven en elkaar. Als we ergens zin in hebben, dan doen we dat gewoon en stellen het niet uit (binnen bepaalde grenzen dan natuurlijk). We kunnen werkelijk alles tegen elkaar zeggen, hoe dom of raar het soms ook mag klinken en al is het midden in de nacht. Als hij iets doet wat ik niet leuk vind, dan kan ik dat gewoon tegen hem zeggen zonder dat we daar echt gezeik over krijgen. We hebben nooit gezeik. Niet omdat we de liefde vrede alsmaar willen bewaren, maar omdat we het meestal o zo nutteloos vinden om onze tijd daar aan te voldoen. We zitten behoorlijk op 1 lijn. We respecteren elkaar om wie we zijn, wat we voelen, welke dromen we hebben, hoe onwezelijk die soms ook mogen zijn. Dat maakt niet uit.

En dan te bedenken dat ik echt iemand was van de principes (dacht ik .. ). Dus eerst 3 jaar een relatie, dan een keer gaan samen wonen .. en na 5 jaar een keer trouwen. Die dingen waren allemaal binnen 2 jaar een feit. Maar ik vind het niet erg, het is een heerlijk leven zo.
Ik moet mezelf af en toe echt even knijpen want ik heb het zo getroffen met hem. Hier zit een zielsgelukkig iemand.

En echt, juist op de momenten dat je het niet verwacht, gebeuren dit soort dingen. Ik had mezelf allang opgegeven toen hij ineens in mijn leven kwam.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 december 2009 @ 10:37:30 #45
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75642794
Al 16 jaar een goede relatie.
Waarvan 8 jaar getrouwd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75642803
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dan moet je maar even goed lezen en hard nadenken vrees ik.
nou, ' eerst maar even de kerstadgen gezellig maken en zien wat de toekomst brengt' vind ik niet echt positief klinken zeg maar maargoed, ieder z'n ding
Ja doei.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:40:39 #47
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75642893
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, ' eerst maar even de kerstadgen gezellig maken en zien wat de toekomst brengt' vind ik niet echt positief klinken zeg maar maargoed, ieder z'n ding
Omdat je ten onrechte denkt dat 'zien wat de toekomst brengt' betekent 'zien of we het samen uitzingen'.
pi_75642945
het is en blijft internet he

het kan zomaar zijn dat iemand iets anders leest dan wat je bedoelt. Niet zo aangevallen voelen! Was verder niet persoonlijk bedoeld, maar het las in ieder geval voor mij niet heel succesvol zeg maar
Ja doei.
pi_75643100
Fortune_Cookie

Voeld je je aangevallen?
Walter Sobchak: When we make the handoff, I double back, grab one of 'em and beat it out of him! Huh?
The Dude: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch.
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:48:15 #50
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75643111
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is en blijft internet he

het kan zomaar zijn dat iemand iets anders leest dan wat je bedoelt. Niet zo aangevallen voelen! Was verder niet persoonlijk bedoeld, maar het las in ieder geval voor mij niet heel succesvol zeg maar
Okee, ik zal me niet zo aangevallen voelen

Het is op dit moment ook niet meer het succesverhaal dat het was, maar een volgende fase. Ik weet zelf ook niet waar het eindigt. Maar dat maakt de voorgaande fase niet minder succesvol

Maar ik doelde meer op het feit dat een relatie in ontwikkeling misschien ook nog wel wat leuke verassingen in petto kan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')