Wanneer is een relatie succesvol?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:19 schreef DeuceFour het volgende:
Omdat ik een beetje depri wordt van het De kunst van het loslaten van je ex. topic zou ik graag wat succesverhalen willen horen. Dus deel je eigen verhaal van ontmoeting tot huwelijk (ofzoiets) en tips voor een succesvolle (langdurige) en gelukkige relatie.
Als je van begin af aan gelukkig bent tot de dood.. maar als je dood bent kan je niet meer FOK!ken om het in dit topic te meldenquote:
Want na je huwelijk is er niets leuks meer te vertellen over je relatie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:19 schreef DeuceFour het volgende:
Omdat ik een beetje depri wordt van het De kunst van het loslaten van je ex. topic zou ik graag wat succesverhalen willen horen. Dus deel je eigen verhaal van ontmoeting tot huwelijk (ofzoiets) en tips voor een succesvolle (langdurige) en gelukkige relatie.
wow!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want na je huwelijk is er niets leuks meer te vertellen over je relatie?![]()
Ik heb mijn man via Fok! leren kennen![]()
![]()
Uiteraard was de klik er en daarnaast is alles bespreekbaar, hebben we vertrouwen in elkaar en geven we elkaar de ruimte om onszelf te zijn. Even schudden en je hebt een geweldig recept voor
Haha, ja, zo'n supermarkt werkt echt megagoed als een datingbureau ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn nu 8 jaar samen, we hebben elkaar ontmoet toen we alle twee werkten in de supermarkt![]()
In totaal zijn er daar een stuk of 8 stellen ontstaan waarvan er nu minstens 4 samenwonen
Ja haha had ook gekund.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:21 schreef Adolecens het volgende:
Je kan ook gewoon niet meer lezen, kan ook helpen![]()
Klein tippie maar hoor![]()
Ik hoor ook wel veel succesverhalen van jeugdliefdes vanaf de middelbare school. Helaas geen succes opgeleverd voor mij en niet meer studerendquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Haha, ja, zo'n supermarkt werkt echt megagoed als een datingbureau ofzo. Ik heb mijn vriendin ook 1,5 jaar geleden bij AH ontmoet, waar we allebei nog steeds werken, en wij zijn zeker niet het enige stelletje daar. Is leuk hoor, heb ook weleens gedubbeldate met m'n collega's enzo...
Ja na het huwelijk is je leven voorbij. Nee grapje. Maar meestal als je gaat trouwen heb je wel daarvoor een aantal jaren een gelukkige relatie lijkt me. Dat wat je beschrijft is wat ik een succesvolle relatie noemquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want na je huwelijk is er niets leuks meer te vertellen over je relatie?![]()
Ik heb mijn man via Fok! leren kennen![]()
![]()
Uiteraard was de klik er en daarnaast is alles bespreekbaar, hebben we vertrouwen in elkaar en geven we elkaar de ruimte om onszelf te zijn. Even schudden en je hebt een geweldig recept voor
Kunst van het loslaten van je ex gaat over problemen. Daar willen mensen over praten, het van zich af schrijven, ervaringen over delen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:04 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel alsof dit topic minder populair is dan Kunst van het loslaten van je ex. Dat betekent dat er meer slechte relaties zijn dan goede OF dat diegenen met een relatie hun tijd tenminste niet verdoen op FOK!, ik hoop dat laatste![]()
Bedoel je swingen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:23 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Haha, ja, zo'n supermarkt werkt echt megagoed als een datingbureau ofzo. Ik heb mijn vriendin ook 1,5 jaar geleden bij AH ontmoet, waar we allebei nog steeds werken, en wij zijn zeker niet het enige stelletje daar. Is leuk hoor, heb ook weleens gedubbeldate met m'n collega's enzo...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef thepunisher3 het volgende:
we zijn succesvol uit elkaar gegaan
Tja...ik denk: als je echt van elkaar houd/liefde/romantiek/passie, als je goed communiceert met elkaar en dingen deelt, elkaar vertrouwen, elkaar je eigen dingen (hobbies, tijd voor vrienden/vriendinnen/familie, etc.) gunnen, loyaliteit/trouw, samen verder willen op de lange termijn, een 'klik' hebben, niet in routine verzeilen (verassing/nieuwe dingen doen), er voor elkaar zijn en elkaar steunen.... en ik ben vast nog wel iets vergeten.quote:
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig waarom je die eerste twee dingen onzin vindtquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:59 schreef sigme het volgende:
Ik ben binnenkort 16 jaar gelukkig met mijn liefste.
We houden echt erg van elkaar, en aan die onzin als eigen-dingen-doen en eigen-vrienden-houden en vrienden-belangrijker-dan-vriend(in) hebben we nooit gedaan. Samenwonen in een huisje ter grootte van een studentenkamer en alles samen doen.
Dat zijn mensen die aan de voet staan van een relatie, niet per sé een succesvolle relatie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:00 schreef Burdie het volgende:
We hebben deze ook nog: Meld *hier* je verliefdheid #12: met nieuwe lentekriebels
Nu vergeet je gemakshalve de goede communucatie die nodig is. Zonder open en eerlijk over alles (zeker relatiegerelateerde zaken) te kunnen praten kom je niet ver. Respecteer elkaars mening, maak elkaar geen verwijten en los problemen altijd direct op, zodat ze niet ongemerkt groter worden.quote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef DeuceFour het volgende:
Eigenlijk gaat het dus vanzelf bij 'een succesvolle relatie' toch? Als twee personen echt zichzelf kunnen zijn bij elkaar en van elkaar houden. Dus eigenlijk zijn er geen 'tips'Mee eens?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef synnath het volgende:
tvp. Interessant. Heb nu één dag iets.
heb je de namen voor de kinderen al bedacht?quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef synnath het volgende:
Eén dag. Dan is het hoog tijd dat je je gaat verdiepen in de succeskansen van die relatie, ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:14 schreef synnath het volgende:
Dan moet je maar even goed lezen en hard nadenken vrees ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap de combinatie 'minder soepel' en posten in een topic over je 'succesvolle relatie' even niet
nou, ' eerst maar even de kerstadgen gezellig maken en zien wat de toekomst brengt' vind ik niet echt positief klinken zeg maarquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dan moet je maar even goed lezen en hard nadenken vrees ik.
Omdat je ten onrechte denkt dat 'zien wat de toekomst brengt' betekent 'zien of we het samen uitzingen'.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ' eerst maar even de kerstadgen gezellig maken en zien wat de toekomst brengt' vind ik niet echt positief klinken zeg maarmaargoed, ieder z'n ding
Okee, ik zal me niet zo aangevallen voelenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is en blijft internet he
het kan zomaar zijn dat iemand iets anders leest dan wat je bedoelt. Niet zo aangevallen voelen! Was verder niet persoonlijk bedoeld, maar het las in ieder geval voor mij niet heel succesvol zeg maar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |