haquote:
Sherlock.quote:
Jij bent wel behoorlijk vrolijk vanavond, was ist losch ?quote:
Inderdaad, dat slaat sowieso nergens opquote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Individuele gevallen zijn altijd zielig, dat is het probleem. Hoe bestaat het dat iemand hier 8,5 jaar is, zonder uitsluitsel over vergunning oid.
(nooit gedacht dat ik serieus zou zijn in KLBquote:Op woensdag 16 december 2009 22:56 schreef Lundegaard het volgende:
Na 8,5 jaar nog niet de moeite hebben genomen om fatsoenlijk Nederlands te spreken, is al genoeg reden voor mij om geen medelijden te hebben.
Dat zou godverdomme een van de eerste dingen zijn die ik graag onder de knie zou willen hebben als ik in een vreemd land terecht kom.
Stap1: Leer de taal.
Care, als je wilt, dan lukt het.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
(nooit gedacht dat ik serieus zou zijn in KLB)
Ooit er aan gedacht dat oudere mensen wellicht meer moeite kunnen hebben met het beheersen van een nieuwe taal dan jongeren? Vooral omdat ze dingen veel anders moeten doen dan dat het ze hun hele leven lang is aangeleerd? Toegegeven, ik ken de situatie hier niet ( wie kijkt er nou pauper-tv : ) ?
Dat dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef Koenani het volgende:
[..]
Care, als je wilt, dan lukt het.
Klopt, als wij als expat in de VS of Dubai of weet ik veel waar gaan werken, dan moeten we ook terug als we werkloos raken etc.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef Koenani het volgende:
Als het weer veilig is in hun land, dan moeten ze terug. Dat zijn de regels die we met z'n allen hebben afgesproken.
Moet je maar niet geboren worden in een of ander kutland.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef babipangang het volgende:
mooi klote dat afghanistan die vrouw niet accepteerd en rusland die kerel niet accepteerd, daar word je gezinnetje dan even helemaal uit elkaar gerukt, gaat nergens over, wat een trieste regels zijn er ook.
Als je een klein beetje interesse toont in combinatie met een klein beetje inzet, kun je binnen 2 a 3 jaar een nieuwe taal leren. Daar hoef je geen professor voor te zijn nee,quote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
(nooit gedacht dat ik serieus zou zijn in KLB)
Ooit er aan gedacht dat oudere mensen wellicht meer moeite kunnen hebben met het beheersen van een nieuwe taal dan jongeren? Vooral omdat ze dingen veel anders moeten doen dan dat het ze hun hele leven lang is aangeleerd? Toegegeven, ik ken de situatie hier niet ( wie kijkt er nou pauper-tv : ) ?
Maar jij bent toch een Marokkaanquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef o.us het volgende:
Daarom ben ik blij dat ik ben geboren en getogen inNederland
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een Marokkaan?
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Van de week stond nog in de krant dat in NL bijna 50% van de asielaanvragen gehonoreerd wordt, terwijl het Europees gemiddelde op 28% ligt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef SevenWonders het volgende:
De regels en het asielbeleid zijn tegenwoordig zo stringent, dat alleen de echte gevaarlopende probleemgevallen asiel krijgen. De rest zal (na wellicht een tijdje bewust gekozen illigaliteit) gewoon uitgezet worden of gevraagd worden zelf te gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |