Nee, maar ze hebben wel de steun van de Amerikanen, met name in de lucht, daar kan Iran niet tegenop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef mannan het volgende:
[..]
Iran is veel te sterk voor Irak op dit moment, Irak kan niet eens Bagdad onder controle houden
De VS leiden Iran..?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze wachten op hun leaders, oftewel de VS en hun maatregelen
hij bedoelt dat Irak wacht op de VS om te bepalen hoe ze met de Iraanse actie gaan behandelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De VS leiden Iran..?
Ik weet niet wat je aan het roken bent, maar: is er nog wat over?
Hij bedoeld Irak, die wachten met represailles of maatregelen tot ze de "go ahead" hebben, van zowel regering als bondgenoten me dunkt. De telefoons zullen wel roodgloeiend staan nu.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De VS leiden Iran..?
Ik weet niet wat je aan het roken bent, maar: is er nog wat over?
Dat is niet geheel toevallig, denk ik, het hele westen is niet op z'n meest alert met kerstmis voor de deur, plus dat Kopenhagen nu het nieuws beheerst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:41 schreef Pauwer het volgende:
Waarom gebeuren zulke dingen altijd rond Kerst.
En die aardbeving volgens mij ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:45 schreef Tahiti het volgende:
Was toen ook met die tsunami dat was ook met kerst
Kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet geheel toevallig, denk ik, het hele westen is niet op z'n meest alert met kerstmis voor de deur, plus dat Kopenhagen nu het nieuws beheerst.
Ja maar Iraanse sunburns will bloth out the sun and sink the entire US fleet. Kijken wat dat met het moraal op het thuisfront doet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel de steun van de Amerikanen, met name in de lucht, daar kan Iran niet tegenop.
Ach de aandacht is weer van Ofaalma afgeleid en die hele gare mislukte klimaattop, 11 soldaten die de grens overstekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef mannan het volgende:
www.isna.ir
www.mehrnews.com
www.farsnews.ir
www.irna.ir
er staat niks over in de iraanse media
in de website van de iraanse leger staat ook niks
www.aja.ir
www.sepahnews.com
Iran heeft goeie (anti-scheeps) raketten en betere verdediging dan Irak destijds.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef baba117 het volgende:
[..]
Ja maar Iraanse sunburns will bloth out the sun and sink the entire US fleet. Kijken wat dat met het moraal op het thuisfront doet.
Dat werkt vaak juist in het voordeel van het moraal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:51 schreef baba117 het volgende:
[..]
Ja maar Iraanse sunburns will bloth out the sun and sink the entire US fleet. Kijken wat dat met het moraal op het thuisfront doet.
Als België de grens over zou steken met 12 man om een graanveld in Limbabwe in te nemen zou Nederland ook boos worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ach de aandacht is weer van Ofaalma afgeleid en die hele gare mislukte klimaattop, 11 soldaten die de grens oversteken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |