Voor ons lijkt het nutteloos.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef BasEnAad het volgende:
Gaan ze bij ons in de gemeente ook doen. Echt nutteloos en duur.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Voor ons lijkt het nutteloos.
De overheid spant weer een touwtje over de burger heen.
[ afbeelding ]
Op naar een totalitaire staat politie staat waar ze in Noord Korea jaloers op zullen zijn.
De Nederlandse burgers zijn net kikkers in een pan die langzaam aan het koken wordt gebracht.
Als de pan gaat koken is het te laat.
Er zit ook een mini camera en microfoon in. En nanobots die je afval doorzoeken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef D. het volgende:
Welke gegevens krijgen ze nu meer dan met de oude barcode?
gooi het toch gewoon in de wc potquote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus als je je chemische troep en je batterijen bij de buurman in de kliko gooit krijgt hij een brief en moet hij gaan bewijzen dat ie 't er niet in gedaan heeft? Mooie boel.
Ik ben het niet eens met een hoop dingen die de overheid doet of wilt doen, maar ik wordt dat ge-privacy-hype wel beu hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef Revolution-NL het volgende:
De overheid lijkt de laatste 1.5 jaar erg haast te hebben met het invoeren van dergelijke privacy schendende maatregelen![]()
. De DDR was er niks bij.
Justitie mag de gegevens van de AH bonuskaart gewoon gebruiken. Sterker nog dat gebeurt regelmatig.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met een hoop dingen die de overheid doet of wilt doen, maar ik wordt dat ge-privacy-hype wel beu hoor.
Laatst stond ik op een feestje met een ontzettende koei te praten over dat hij dacht dat de gegevens op de AH bonuskaart verkocht werden aan de overheid.![]()
wtf. Dat is wat dat gehype met het SBS volk doet.
Ik neem aan dat ze worden verkocht aan iedereen die er geld voor over heeftquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef BobLeSponge het volgende:
Laatst stond ik op een feestje met een ontzettende koei te praten over dat hij dacht dat de gegevens op de AH bonuskaart verkocht werden aan de overheid.![]()
Je kan het ook weg baggetaliseren jaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze worden verkocht aan iedereen die er geld voor over heeft
Wat wil je er nou mee zeggen? Als ze daarmee boeven vangen is dat prima toch? Of ben je bang dat er iemand bij 'de overheid' op een maandag middag gaat kijken hoeveel handencreme jij hebt gekocht? Of wat?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:58 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Justitie mag de gegevens van de AH bonuskaart gewoon gebruiken. Sterker nog dat gebeurt regelmatig.
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Wat wil je er nou mee zeggen? Als ze daarmee boeven vangen is dat prima toch? Of ben je bang dat er iemand bij 'de overheid' op een maandag middag gaat kijken hoeveel handencreme jij hebt gekocht? Of wat?
Wel als er op de plek van een moord handcreme is gevonden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Wat wil je er nou mee zeggen? Als ze daarmee boeven vangen is dat prima toch? Of ben je bang dat er iemand bij 'de overheid' op een maandag middag gaat kijken hoeveel handencreme jij hebt gekocht? Of wat?
Inderdaad, dat gaat ze niks aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Nee, ze gaan kijken of je wel netjes je afval gescheiden aanbied, dus afval, papier en GTF apart,quote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef Adolecens het volgende:
"Afvalgedrag" ?!
Hoezo?!Ik heb een kliko, als die vol zit, zet ik hem aan de straat. Wat maakt het dan verder uit?! Er zit toch al een streepjescode op, waarmee ze dat ding kunnen herleiden tot welk adres ie behoort!
Ik zie niet in welk gedrag er geanalyseerd kan worden. Gaan ze de afvalzakken openmaken om te kijken of je niet teveel papier oid in de zakken hebt zitten? Gaan ze de bakken wegen, om te zien of je geen stenen weggooit?
Wat een idioterie!
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:09 schreef rkd het volgende:
Doen ze hier al jaren. Ik zie het probleem niet
och.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met een hoop dingen die de overheid doet of wilt doen, maar ik wordt dat ge-privacy-hype wel beu hoor.
Dat is het idiote ook. Iedereen staat er bovenop en ziet het gebeuren. Toch is dat voor de regering geen signaal om eens rustiger aan te doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
TS kan je ook topics openen zonder "WORD WAKKER NEDERLAND" en soortgelijke termen te schreeuwen? Je komt nogal over als zo'n bange conspiracy huillie.
De overheid is dol op zulke initiatieven, misschien kunnen ze dan de belasting wat hoger makenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is het idiote ook. Iedereen staat er bovenop en ziet het gebeuren. Toch is dat voor de regering geen signaal om eens rustiger aan te doen.
'krijgt' inzage? u-huh.. denk dat ze daar graag voor betalen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
och.
http://www.geenstijl.nl/m(...)age_in_bonuskaa.html
Word wakker mensen!!!@@ą!@ą@ HET EINDE IS NABIJ DE NWO KOMT ERAANAANAANNAANN!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef bijdehand het volgende:
Het begint met het chippen van kliko's en eindigd met het chippen van baby's
Daar hebben we onze applaus machine weerquote:Op woensdag 16 december 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word wakker mensen!!!@@ą!@ą@ HET EINDE IS NABIJ DE NWO KOMT ERAANAANAANNAANN!!!!
Nee duhquote:Op woensdag 16 december 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word wakker mensen!!!@@ą!@ą@ HET EINDE IS NABIJ DE NWO KOMT ERAANAANAANNAANN!!!!
Wie weet is dat al gebeurd bij de inenting voor de mexiaanse griep...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef bijdehand het volgende:
En daarmee sla je de plank GOEDquote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef baba117 het volgende:
Vandaag paspoort aangevraagd. Ipv 2 vingers hebben ze nu al mijn vingers aangezien ik te weinig profiel had. Zegt die vrouw ''Hij kiest zo de 2 minst slechte''
Gewoon even gaan demonstreren in de US met je kliko zodat ze hun mega magnetronnen op je richten. De overheid is er voor jou belangengroepen en zichzelf.
Het rare is dat dit heel dom klinkt. Wat nog raarder is dat ik ze het zo zie doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:09 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Wie weet is dat al gebeurd bij de inenting voor de mexiaanse griep...
Nog even een je privacy is echt helemaal zoekquote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Denk je dat iemand dat gaat doen?
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik denk dat je zorgverzekeraar er wel wat voor over zou hebben om van iedereen die zich bij hun wil verzekeren het boodschappenmandje van het afgelopen jaar te kunnen bekijken...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Wat registreren die chips eigenlijk? Zitten er ook sensors in de vuilnisbak ingebouwd zodat er ook iets gemeten kan worden? Of worden die chips uitgelezen bij het ophalen zodat men kan zien hoevaak elke bak geleegd wordt?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef Revolution-NL het volgende:
PURMEREND - De gemeente Purmerend heeft de woede van haar inwoners op de hals gehaald door elektronische chips in de nieuwe kliko's te plaatsen. Zo wil de gemeente het afvalgedrag van de bewoners observeren.
Nicht lächeln. De sociale controle is moordend; ook in jouw buurt!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Jarno het volgende:
Het "afvalgedrag". Hou nou op met me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |