Ja, dat is het ook. Maar toch gebeurt het, volgens uitvaartleiders. Tot en met toeteren en schelden aan toe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef bijdehand het volgende:
Als ze een herkenningsteken hebben (ook nu) dan doorkruist niemand ze toch? Dat is toch het meest asociale wat er is??
Als we nou dit topic linken naar een postbus 51 campagne, dan zijn we er toch!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Niet. Dit klonk 40 jaar geleden wel heel mooi, met het huidige verkeer lijkt me dit totaal niet haalbaar (alhoewel ik niet verwacht dat praktische overwegingen enige rol hebben gespeeld bij het in stand proberen te houden van dit soort symboliek).
Als ik het goed begrijp wordt er nu dus van mensen verwacht dat, wanneer ze van rechts komen, geen voorrang hebben bij een rouwstoet, en dat mensen bij een passerende rouwstoet toch zullen moeten wachten, ook al staat het stoplicht voor hun op groen?
Dan hoop ik dat ze een paar flinke postbus 51 campagnes er tegenaan gaan gooien, want dit gaat anders onherroepelijk tot (bijna-)botsingen leiden...
Het gedeelte waarin jouw "argumenten" compleet worden gekilled laat je voor het gemak maar even achterwege.quote:
Mwoah, 710 views. Ik ben bang dat we het daar niet mee gaan redden.quote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als we nou dit topic linken naar een postbus 51 campagne, dan zijn we er toch!
Maar 63 posts. Die geven toch wel een indruk van de dominante Nederlandse stemming.quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mwoah, 710 views. Ik ben bang dat we het daar niet mee gaan redden.
Die doorkruisen zou een gelegitimeerde verzetsdaad zijn.quote:
Fuck de praktijk, als het maar verboden is !quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Kees22 het volgende:
Maar wat zal dat merkteken dan worden? Een langzaam draaiend zwart zwaailicht?
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:58 schreef reem het volgende:
Ik ben het zowaar een keer met het CDA eens. Goed initiatief.
Mensen die niet het respect/geduld kunnen opbrengen om 1-10 minuutjes later op hun punt van bestemming kunnen komen. Zo belangrijk ben je nu ook weer niet, en ik denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je later bent dan afgesproken vanwege een rouwstoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |