quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb niks met voetballers en vind de meeste er ook totaal niet goed uitzien
Maar dan toch maar lang haar, dan zit er tenminste nog íets moois aan. Tenzij het met rondspattend zweet rond zwiept.

quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe bedoel " zit er nog iets moois aan" ?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb niks met voetballers en vind de meeste er ook totaal niet goed uitzien
Maar dan toch maar lang haar, dan zit er tenminste nog íets moois aan. Tenzij het met rondspattend zweet rond zwiept.

Dat is toch allemaal kort haar of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
or..
[ afbeelding ]
or..
[ afbeelding ]

Mooi lang haarquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, Pantelic is dus ranzig, maar wat bedoel je met moois?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden

quote:Op woensdag 9 december 2009 01:14 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P

quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay kinders, hier moeten jullie waarschijnlijk heel lang mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door ReWout op 09-12-2009 10:04:24 ]

Dat is geen lang haar.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef ReWout het volgende:
Lange haren zijn voor emo's, of ja iig die cavia's dan...
Dit bv.
[..]

Idd, de gelijkenis is opzienbarend.quote:

Zo, dat vind ik nogal een boude uitspraak.quote:Op donderdag 10 december 2009 07:00 schreef Sander het volgende:
De meeste mannen die ik zie met lang haar zijn onverzorgde losers.

Niks conformeren. Ik conformeer me ook niet, al heb ik geen lang haar. Lang haar past in elke situatie uitstekend.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zo, dat vind ik nogal een boude uitspraak.
Waarom is zo iemand een loser? Omdat hij ervoor kiest om zich niet te conformeren?

quote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Niks conformeren. Ik conformeer me ook niet, al heb ik geen lang haar. Lang haar past in elke situatie uitstekend.
Het is jammer genoeg zo dat ik meer mensen met lang haar tegen kom met een slechte lichaamshygiene en/of slechtzittende danwel te oude kleding (op momenten dat dat wel van ze wordt verwacht) dan mensen met kort(er) haar. Dat er vervolgens ook geen zinnig woord uitkomt is een bijkomstigheid.
En ja, ik ken mensen met alle haarlengtes die dat doen. Laten we alsjeblieft wel politiek correct blijven. Maar helaas, sorry voor de mannen met lang haar, de meeste mannen met lang haar die ik spreek zijn onverzorgde sukkels. En zo krijg ik vooroordelen. Sorry

wtf doet Sylar daar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Dit zijn iig erg wanstaltige kaspels, van dat halflange haar en dan naar achteren geveegd met een flinke partij gel

De Ridder is ook vet lekker!quote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef alors het volgende:
Romero kan het trouwens wel hebben
[ afbeelding ]
evenals, weliswaar iets minder lang
zanger van Valerius
[ afbeelding ]
en Daniel de Ridder
[ afbeelding ]

Bij mij op school zit anders een jongen met lichtblond stijl haar tot ergens tussen zijn schouders en kaak, en dat kan ie heel goed hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef rhythmlicious het volgende:
Stoer, zolang het max net boven de schouders is en vooral NIET blond. Of lichtbruin. Of alle andere kleuren die niet op zwart lijken. Dat vind ik wel gay.

Haha, z'n poging om politieagent te worden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Matthew Barlow, zanger van Iced Earth, met en zonder haar.

quote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef DokterDokter het volgende:
Zo moet het zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maargoed, het moet je staan.. en zo niet, vooral kort laten!

Wat een nichtenkop.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik vind mannen met lang, stijl haar echt helemaal niks! Krullen daar en tegen vind ik meestal wel goed staan.
[ afbeelding ]

Daarom kende ik hem nietquote:Op maandag 14 december 2009 13:30 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Justin Bobby uit de bakvissen serie The Hills

Ja, maar toch vind ik hem stiekem wel tof eigenlijk.quote:

Dat vind ik ook echt niet lang hoor. Veel van de kapsels die hier gepost worden ook niet. Tussen de oren en schouders vind ik halflang, en over de schouders lang. Maargoed, dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als dat lang haar is heb ik soms ook lang haar...

Ja, precies, anders is het meer een matje..quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt niet lang hoor. Veel van de kapsels die hier gepost worden ook niet. Tussen de oren en schouders vind ik halflang, en over de schouders lang. Maargoed, dat is persoonlijk natuurlijk.

quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als dat lang haar is heb ik soms ook lang haar...
Idd, in mijn optiek heet alles boven de schouder kort hoorquote:Op maandag 14 december 2009 17:20 schreef Mylene het volgende:
Daniël de Ridder is idd iemand bij wie ik het wel goed vind staan.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt afschuwelijk.
[ afbeelding ]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |