Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef fraubitch het volgende:
mannen met lang, mooi, verzorgd haar
En: mits niet kalend!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind 't wel lekker, mits goed verzorgd en niet al te pluizig.
Dat dacht mijn neef ook toen hij inhammen begon te krijgen. Toen begon hij met het slikken van Proscar en groeide ze weer ongeveer dicht. Nu kan hij ze weer lang dragenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En: mits niet kalend!
Zodra de haargrens begint terug te kruipen wordt het tijd om de schaar erin te zetten
En zowieso bij bijna geen enkele man blijft na zijn 25ste zijn haarlijn hetzelfde. Als je verder gewoon nog dik haar hebt kan je dat prima verbergen. Kijk maar naar onderstaande:quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En: mits niet kalend!
Zodra de haargrens begint terug te kruipen wordt het tijd om de schaar erin te zetten
quote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
Het moet wel een beetje slordig zijn, niet te gestileerd, want dan vind ik het niks.
Deze man mag van mij ieder kapsel naar keuze hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn voor mij aantrekkelijke kapsels, al is die onderste al bijna te lang. Middelste lengte is mijn favoriete lengte en korter dan op de eerste foto, vind ik in bijna alle gevallen niet mooi.
Het moet wel een beetje slordig zijn, niet te gestileerd, want dan vind ik het niks.
meneer Depp is inderdaad altijd aantrekkelijk!quote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze man mag van mij ieder kapsel naar keuze hebben
Daar mag toch echt wel zo'n 20 cm vanaf.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef Duizendpootje het volgende:
Marco Hietala heeft mooi haren..
[ afbeelding ]
Corpsballenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef alors het volgende:
Dit zijn iig erg wanstaltige kaspels, van dat halflange haar en dan naar achteren geveegd met een flinke partij gel
[ afbeelding ]
Alles wat afwijkt van 13 in een dozijn heeft bij mij een streepje voorquote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef Sinji het volgende:
Heb Samuraistaartje, iemand bezwaar?
[ afbeelding ]
Nr 1. Lang haar FTW.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
or..
[ afbeelding ]
or..
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |