abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72883504
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ

Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.

Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.

Deze speciaal voor sommige users
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72883958
Dit is een serieuze vraag:

Is Meki echt een moslim? Hij komt stereotype over. Het is overduidelijk een troll, en het gedraagt zich als een slechte parodie op wat een moslim is. Hij is zeikerig, heikneuterig, spelt slecht, en kan niet discussieren zonder volkomen hypocriete uitspraken te doen. Daarbij maakt hij om de haverklap iedereen die niet precies zo denkt als hij, uit voor racist.

Dus even eerlijk. Is Meki niet gewoon een klein blank racistje dat zich voordoet als een moslim-troll om mensen te stangen en om zo aan te tonen dat moslims onmogelijk irritante figuren zijn?

Ik geloof dat iedere discussie waar hij in opduikt, hij negen van de tien mensen die aan dat topic deelnemen 5 punten naar rechts drukt. Hij is de posterjongen voor een campagne van Wilders.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_72884138
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef PhalanX het volgende:
Dit is een serieuze vraag:

Is Meki echt een moslim? Hij komt stereotype over. Het is overduidelijk een troll, en het gedraagt zich als een slechte parodie op wat een moslim is. Hij is zeikerig, heikneuterig, spelt slecht, en kan niet discussieren zonder volkomen hypocriete uitspraken te doen. Daarbij maakt hij om de haverklap iedereen die niet precies zo denkt als hij, uit voor racist.

Dus even eerlijk. Is Meki niet gewoon een klein blank racistje dat zich voordoet als een moslim-troll om mensen te stangen en om zo aan te tonen dat moslims onmogelijk irritante figuren zijn?
Die vraag zou je aan mensen moeten stellen die hij kent.

Volgens mij zitten er meer users op zijn account te posten, maar ook die kan ik niet hard maken. Ik denk dat ik in dit geval maar beter mij als mod even op de vlakte hou
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_72884384
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef paddy het volgende:
Die vraag zou je aan mensen moeten stellen die hij kent.

Volgens mij zitten er meer users op zijn account te posten, maar ook die kan ik niet hard maken. Ik denk dat ik in dit geval maar beter mij als mod even op de vlakte hou
Dus het is een gedeelde rel-kloon?

Meh7 gaat overigens ook in rap tempo die kant uit, maar daarvan is het gewoon duidelijk dat hij zich in een hoek gedrukt voelt en zich heel vocaal moet manifesteren als zijnde iemand die klakkeloos voor een bepaalde kant kiest. Voor hem is er geen midden, want dan moet hij toegeven, en dat is moeilijk in zijn positie. Hij is bang dat als hij meegaat in de negatieve geluiden, dat hij zijn integriteit verliest. Hij snapt niet dat hij zich daarmee neerzet als iemand die tot in het onredelijke een bepaalde groep lijkt te verdedigen. Als hij toegeeft dan lijd hij gezichtsverlies, en dat kan hij zich niet veroorloven. Daarom zal meh7 ook sneller uit een topic verdwijnen dan iemand zoals Meki, omdat Meh7 op een gegeven moment gewoon doorheeft dat hij zijn eigen graf aan het graven is.

Meki daarentegen is gewoon bezig om telkens weer terug te komen in een topic, een loze kreet te deponeren, om er vervolgens nog een in te gooien omdat het volgens een patroon zo hoort. Recalicitrant zijn omdat hij een verlengstuk is van een rechtse agenda om Moslims in een kwaad daglicht te stellen.
--- Cameron Hodge ---
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:35:20 #5
137949 Disana
pi_72884478
Als er ruimte is voor extreem-rechtse posters die overal bommen op willen gooien, is er vast ook wel ruimte voor mensen met een ietsje ander geluid.
pi_72884525
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Als er ruimte is voor extreem-rechtse posters die overal bommen op willen gooien, is er vast ook wel ruimte voor mensen met een ietsje ander geluid.
1 user nemen, en die projecteren over de rest....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72884533
quote:
Je moet je tijdslijn beter in de gaten houden.

Veel van de rechtsere posters zijn over-the-top gaan posten omdat figuren zoals Meki, Meh7 en Mutant01 met overduidelijk trollerig gedrag weg kwamen.
--- Cameron Hodge ---
pi_72884713
quote:
Maar die lopen niet hele dag te trollen en irritant te doen zoals Meki.Bij Meki weet je gewoon dat ie zich totaal anders voort doet en totaal niet serieus kan nemen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:41:30 #9
137949 Disana
pi_72884743
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

1 user nemen, en die projecteren over de rest....
Nee serieus. Er zijn meerdere posters die er in een of andere vorm uit springen, van trollerig tot eenzijdig tot regelrechte discussie killers. Dus ik begrijp de discussie hier niet zo goed.
pi_72884798
Even een dikke pluim naar de NWS-mods dan? Die zitten er namelijk middenin
Mr. Prolapse 2009
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:43:49 #11
137949 Disana
pi_72884858
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Je moet je tijdslijn beter in de gaten houden.

Veel van de rechtsere posters zijn over-the-top gaan posten omdat figuren zoals Meki, Meh7 en Mutant01 met overduidelijk trollerig gedrag weg kwamen.
Er is niets mis met mijn tijdslijn. Jij wilt hier users ter discussie stellen en nu verleng je je lijstje met nog een paar moslimposters. Toeval?
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:44:44 #12
137949 Disana
pi_72884909
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Dragorius het volgende:
Even een dikke pluim naar de NWS-mods dan? Die zitten er namelijk middenin
Ja
pi_72885038
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
Nee serieus. Er zijn meerdere posters die er in een of andere vorm uit springen, van trollerig tot eenzijdig tot regelrechte discussie killers. Dus ik begrijp de discussie hier niet zo goed.
Zoals ik al zei, je negeert voor het gemak de tijdslijn. Figuren zoals Meki, en BansheeBoy, zijn lange tijd weggekomen met overduidelijk troll gedrag. BansheeBoy bijvoorbeeld heeft ooit eens gesteld dat meisjes die verkracht werden erom vroegen omdat ze korte rokjes droegen. Meki trollt nog steeds in NWS.

Als reactie op die figuren zijn posters steeds rechtser zich gaan manifesteren, omdat Meki en BansheeBoy werden getolereerd. Een tegengeluid tegen dat soort figuren.

Maar dat is dus volgens mij altijd het doel geweest van Meki en van BSB, om mensen op te stoken tegen moslims, door zich zo godsonmogelijk trollerig op te stellen, dag in dag uit, uur na uur.
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:51:45 #14
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72885249
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je negeert voor het gemak de tijdslijn. Figuren zoals Meki, en BansheeBoy, zijn lange tijd weggekomen met overduidelijk troll gedrag. BansheeBoy bijvoorbeeld heeft ooit eens gesteld dat meisjes die verkracht werden erom vroegen omdat ze korte rokjes droegen. Meki trollt nog steeds in NWS.

Als reactie op die figuren zijn posters steeds rechtser zich gaan manifesteren, omdat Meki en BansheeBoy werden getolereerd. Een tegengeluid tegen dat soort figuren.

Maar dat is dus volgens mij altijd het doel geweest van Meki en van BSB, om mensen op te stoken tegen moslims, door zich zo godsonmogelijk trollerig op te stellen, dag in dag uit, uur na uur.
Misschien heb je hier een punt, want aan de andere kant zijn users als jjkdsop (ofziets) en bwgranger al vrij snel in de prullenbak gedaan wegens moslim bashen enzo.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72885413
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Er is niets mis met mijn tijdslijn. Jij wilt hier users ter discussie stellen en nu verleng je je lijstje met nog een paar moslimposters. Toeval?
Je hebt niet gelezen. Meki is wat dat betreft de oorsprong van het gedrag. Meh7 is in een soortgelijke rol geduwd, vertoont hetzelfde gedrag maar met een andere achtergrond. Mutant01 overigens precies hetzelfde als meh7.

Users die ooit eens redelijk waren, maar door figuren zoals Meki in een bepaalde hoek gedrukt werden. Meh7 is overduidelijk een geval van iemand die ooit eens een gewone user was, maar door de omstandigheden in de verschillende topics met zijn rug tegen de muur is gezet en nu denkt dat iedere stap voorwaarts een teken van zwakte is, en dus bijt hij van zich af. Hij is alleen in de rol van troll gedrukt door omstandigheden, Meki daarentegen is altijd uitgeweest op het creeren van dat soort omstandigheden.

Meki zou bijvoorbeeld in een topic over Turkije die Fergie aanklagen altijd hebben geroepen dat Fergie in de fout zat en maar uitgeleverd had moeten worden. Dat zou hij vijf jaar geleden hebben gedaan net zoals hij het nu doet.

Meh7 daarentegen zou 5 jaar geleden veel meer oog hebben voor hetgeen dat Fergie aan het licht had gebracht, en zou zelfs kant hebben kunnen kiezen voor Fergie, en tegen de Turkse staat. Maar tegenwoordig voelt Meh7 zich in een hoek gedrukt en maakt hij hetzelfde geluid als Meki. Niet omdat hij het er echt mee eens is, iig dat hoop ik niet, maar omdat hij door de jaren heen zich verplicht is gaan voelen om bijvoorbeeld in alle berichten waar moslims negatief naar voren kunnen komen, positief over moslims te zijn, helaas doet hij dat door in de aanval te gaan. Hij doet het op een manier die als extreem trollerig overkomt, en het eigenlijk gewoon ook is. Hij negeert misstanden en beschuldigt anderen van racisme. Dat doet hij omdat hij niet anders meer kan. Nu een stap naar voren zetten en toegeven dat bijvoorbeeld de situatie in Turkije schandalig is, word door hem gezien als een blijk van zwakte. Hij denkt dat het toegeven van zo'n zaak meteen een aanval op zijn persoonlijke integriteit is.
--- Cameron Hodge ---
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:55:51 #16
137949 Disana
pi_72885414
quote:

[..]

Ik heb niet waargenomen dat mensen rechtser zijn gaan posten in reactie op de figuren die je noemt. Ik neem gewoon veel rechtse posters waar. Die zitten overal en de posters die je noemt niet.
pi_72885415
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Misschien heb je hier een punt, want aan de andere kant zijn users als jjkdsop (ofziets) en bwgranger al vrij snel in de prullenbak gedaan wegens moslim bashen enzo.
Maar dat waren dan ook trollkloons, met trollen als enig doel, aan de andere kant post ExTec bijvoorbeeld ook nog gewoon op dit forum.
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:59:30 #18
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72885587
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:55 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar dat waren dan ook trollkloons, met trollen als enig doel, aan de andere kant post ExTec bijvoorbeeld ook nog gewoon op dit forum.
Oke daar heb je gelijk in, en misschien loop ik nog niet lang genoeg actief mee om ExTec te plaatsen.
DeviantArt
pi_72885937
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Hukkie het volgende:
Oke daar heb je gelijk in, en misschien loop ik nog niet lang genoeg actief mee om ExTec te plaatsen.
Ik denk dat hij zich vergist met Whiskey Tango, die is recentelijk doorgeslagen ExTec is opvallend redelijk in zijn presentatie en argumenten.
--- Cameron Hodge ---
pi_72886109
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zich vergist met Whiskey Tango, die is recentelijk doorgeslagen ExTec is opvallend redelijk in zijn presentatie en argumenten.
Dat jij ExTec opvallend redelijk vindt, geeft al aan uit welk standpunt jij dit geheel bekijkt. ExTec is vele malen onredelijker dan Whiskey.

Als ik nog wat "rechtse" users moet opnoemen, die hier ook al tijden vrij kunnen posten en niet echt een gematigd geluid vertonen: zoalshetis, gia, bijdehand, hughgh, saviour, qonmann en zo zullen er nog vele anderen zijn die ik ben vergeten.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:13:09 #21
137949 Disana
pi_72886142
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef PhalanX het volgende:

[..]

In dat eerste heb je gelijk, maar ik blijf het vreemd vinden dat je Mutant een troll vindt. Mutant is zeer redelijk en feitelijk in zijn posts. Mijn indruk blijft dat je vooral een probleem met moslimposters hebt.
pi_72886374
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:12 schreef Meh7 het volgende:
Dat jij ExTec opvallend redelijk vindt, geeft al aan uit welk standpunt jij dit geheel bekijkt. ExTec is vele malen onredelijker dan Whiskey.
Ik neem terug wat ik zei. Je bent niet het resultaat van lijnen die getrokken zijn in het zand. Je bent gewoon vol overgave een troll. Deze post bewijst het eigenlijk des te meer. Je gaat meteen in de aanval, en je toont geen enkel greintje inschattingsvermogen door meteen in de aanval te gaan. Er is geen nuance, geen grijs gebied. Nee alleen een of ander verknipt beeld dat er een goede en een slechte kant is, en dat ze alletwee in een vacuum bestaan.

Als jij stelt dat ExTec zulk gedrag vertoont mag je daar toch echt eens bewijs van geven, vooral als je stelt dat hij verder is doorgeschoten dan Whiskey_Tango.
quote:
Als ik nog wat "rechtse" users moet opnoemen, die hier ook al tijden vrij kunnen posten en niet echt een gematigd geluid vertonen: zoalshetis, gia, bijdehand, hughgh, saviour en zo zullen er nog vele anderen zijn die ik ben vergeten.
Gia opnoemen als iemand die geen gematigd geluid afgeeft

Als er iemand is die gematigd overkomt is het Gia wel, die geeft al sinds jaar en dag blijk dat ze achtergrond informatie zoekt en haar mening met een zekere nuance kan neerzetten.
--- Cameron Hodge ---
pi_72886500
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:18 schreef PhalanX het volgende:
Ik neem terug wat ik zei. Je bent niet het resultaat van lijnen die getrokken zijn in het zand. Je bent gewoon vol overgave een troll. Deze post bewijst het eigenlijk des te meer. Je gaat meteen in de aanval, en je toont geen enkel greintje inschattingsvermogen door meteen in de aanval te gaan. Er is geen nuance, geen grijs gebied. Nee alleen een of ander verknipt beeld dat er een goede en een slechte kant is, en dat ze alletwee in een vacuum bestaan.
quote:
Als jij stelt dat ExTec zulk gedrag vertoont mag je daar toch echt eens bewijs van geven, vooral als je stelt dat hij verder is doorgeschoten dan Whiskey_Tango.
Moet ik beginnen met de koosnaampjes die ExTec continu gebruikt als hij het over moslims heeft? Whiskey is vaak nog vatbaar voor argumentatie en kan zich tijd tot tijd genuanceerd uitlaten, nuance is iets wat ik bij ExTec nog niet ben tegengekomen.
quote:
Gia opnoemen als iemand die geen gematigd geluid afgeeft

Als er iemand is die gematigd overkomt is het Gia wel, die geeft al sinds jaar en dag blijk dat ze achtergrond informatie zoekt en haar mening met een zekere nuance kan neerzetten.
Die zet ze dan ergens anders neer, in NWS ben ik het nog niet tegengekomen.
pi_72886592
Ik vind Mutant ook geen trol. Hij is wat meer van zich af gaan bijten, wat feller geworden.
pi_72886604
quote:

[..]

Ik bergrijp werkelijk niet dat de mods dit blijven tolereren, dag-in, dag-uit
Gediscusseerd wordt al lang niet meer in NWS
, met dank aan Meki en de mods die deze trol niet willen weren.
Het is ONZ geworden hier, zo nu en dan

..en de mods kunnen het eigenlijk niet maken andere users wel steeds te bestraffen., maar ze doen het wel.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:25:30 #26
137949 Disana
pi_72886649
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:23 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Mutant ook geen trol. Hij is wat meer van zich af gaan bijten, wat feller geworden.
En Meh die in het rijtje genoemd werd ook niet. Meh laat zich de laatste week alleen wat teveel provoceren.
pi_72886658
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Disana het volgende:

[..]

In dat eerste heb je gelijk, maar ik blijf het vreemd vinden dat je Mutant een troll vindt. Mutant is zeer redelijk en feitelijk in zijn posts. Mijn indruk blijft dat je vooral een probleem met moslimposters hebt.
Mutant01 WAS ooit een redelijke poster. Iemand die in ieder geval de moeite nam om een argument met logica in elkaar te zetten. Maar al sinds een tijdje gooit hij met dezelfde loze tactieken als Meki en Meh7. Hij doet alle mogelijke moeite om een topic te laten ontsporen als de conclusie hem niet aanstaat.

Hij volgt een heel simpel patroon daarin. Hij stelt zich in het begin redelijk om, maar zodra hij het niet kan winnen gaat hij wijzen naar anderen en neemt zijn argument een kinderachtige vorm aan van "maar zij doen het ook". Vervolgens drukt hij dat argument door en denkt hij anderen te kunnen pakken op het feit dat ze niet mee gaan in zijn poging tot ontsporen.

Daarbij zal Mutant01 ook nooit of te nimmer een standpunt innemen omtrent moslims die gematigd is. Hij gaat in de aanval in topics over moslims, sleept Wilders er bij de haren bij als het kan en beschuldigt anderen van discriminatie en racisme.

IHVK is daarentegen een user waarvan ik het idee heb dat het juist het voorbeeld van een moslimposter is. Hij is redelijk, presenteert zijn mening zonder meteen in de aanval te gaan en is nog meer dan bereid om een stap naar het midden te maken als het aankomt op oorzaak en gevolg, of gewoon de schuldvraag. Van IHVK verwacht ik niet dat hij roept dat Fergie maar achter slot en grendel moet verdwijnen en dat hij vervolgens de misstanden in Turkse weeshuizen doodzwijgt.

Kortom van IHVK verwacht ik een fatsoenlijke discussie, fatsoenlijke argumenten, en een inzichtelijke toevoeging aan een topic.
--- Cameron Hodge ---
pi_72886762
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef Disana het volgende:

[..]

En Meh die in het rijtje genoemd werd ook niet. Meh laat zich de laatste week alleen wat teveel provoceren.
Dat valt wel mee hoor, meestal is het duidelijk of ik iets serieus bedoel of niet aan de hand van mijn posticon. Maar er is inderdaad weinig ruimte om nog serieus te gaan discussiëren als het klonencircus weer op Fok is.
pi_72886847
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef PhalanX het volgende:
Maar al sinds een tijdje gooit hij met dezelfde loze tactieken als Meki en Meh7.
Ik ben inderdaad goed te vergelijken met Meki.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:34:00 #30
137949 Disana
pi_72886972
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:25 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Mutant01 WAS ooit een redelijke poster. Iemand die in ieder geval de moeite nam om een argument met logica in elkaar te zetten. Maar al sinds een tijdje gooit hij met dezelfde loze tactieken als Meki en Meh7. Hij doet alle mogelijke moeite om een topic te laten ontsporen als de conclusie hem niet aanstaat.

Hij volgt een heel simpel patroon daarin. Hij stelt zich in het begin redelijk om, maar zodra hij het niet kan winnen gaat hij wijzen naar anderen en neemt zijn argument een kinderachtige vorm aan van "maar zij doen het ook". Vervolgens drukt hij dat argument door en denkt hij anderen te kunnen pakken op het feit dat ze niet mee gaan in zijn poging tot ontsporen.

Daarbij zal Mutant01 ook nooit of te nimmer een standpunt innemen omtrent moslims die gematigd is. Hij gaat in de aanval in topics over moslims, sleept Wilders er bij de haren bij als het kan en beschuldigt anderen van discriminatie en racisme.
Het gaat je dus echt om moslimposters. Mij ontgaat waarom deze discussie in FB moet plaatsvinden.

Mutant kan ook niet op tegen de trollerige domheid die hier met name de laatste weken ten toon wordt gespreid en ik geef hem groot gelijk dat hij zijn energie maar tot een bepaald punt vergooit en zich er dan vanaf maakt.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:34:26 #31
137949 Disana
pi_72886995
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor, meestal is het duidelijk of ik iets serieus bedoel of niet aan de hand van mijn posticon. Maar er is inderdaad weinig ruimte om nog serieus te gaan discussiëren als het klonencircus weer op Fok is.
Het is ook niet dat ik het niet begrijp, zie mijn andere post.
pi_72887026
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Het gaat je dus echt om moslimposters. Mij ontgaat waarom deze discussie in FB moet plaatsvinden.

Mutant kan ook niet op tegen de trollerige domheid die hier met name de laatste weken ten toon wordt gespreid en ik geef hem groot gelijk dat hij zijn energie maar tot een bepaald punt vergooit en zich er dan vanaf maakt.
Nou hij kan het prima met Oppertrol Meki vinden, die al lang geweerd had moeten zijn van dit subforum
pi_72887246
quote:

[..]

Het gaat jou overduidelijk om alles wat VVD en rechtser is . Dat maak jij regelmatig op
een niet correcte wijze duidelijk maar dat vindt je wel normaal?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_72887352
quote:

Kun je niet lezen als ik stel dat ik bijvoorbeeld met IHVK absoluut geen enkel probleem heb?
--- Cameron Hodge ---
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:43:34 #35
137949 Disana
pi_72887370
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:40 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Het gaat jou overduidelijk om alles wat VVD en rechtser is . Dat maak jij regelmatig op
een niet correcte wijze duidelijk maar dat vindt je wel normaal?
Oh echt, heb ik die hier genoemd. Ik dacht dat het Phalanx was die graag een FB discussie wil over de moslimposters die hij wegzet als trollen.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:44:14 #36
137949 Disana
pi_72887392
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Kun je niet lezen als ik stel dat ik bijvoorbeeld met IHVK absoluut geen enkel probleem heb?
Ja ik begrijp dat je geen enkel tegengeluid van moslimposters wilt horen omdat je dat als trollen ervaart.
pi_72887473
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef Disana het volgende:
Ja ik begrijp dat je geen enkel tegengeluid van moslimposters wilt horen omdat je dat als trollen ervaart.
Ben. Jij. Blind?

Leer lezen, ik zeg dat ik helemaal geen problemen heb met moslimposters, zolang ze zich gewoon normaal presenteren en zich gewoon uit kunnen spreken over een onderwerp. IHVK is daar een perfect voorbeeld van. Is beleefd, is genuanceerd, presenteert zijn zaak op een redelijk manier en is daarin niet overmatig aggressief.
--- Cameron Hodge ---
pi_72887503
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:30 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben inderdaad goed te vergelijken met Meki.
Je bent vaak in dezelfde mate als Meki aanwezig. Altijd hetzelfde soort topic, altijd met dezelfde insteek. Je volgt telkens weer hetzelfde pad naar de uiteindelijke conclusie. Je bagatliseert, deflecteert, en vervolgens speel je het slachtoffer. Het feit dat er de laatste dag heel wat van je posts zijn verwijdert is sprekend.

Turkije wil uitlevering Fergie na docu over weeskinderen

'Autoloos Suikerfeest': Amsterdam schaamt zich
(de opmerking: nazi's waren ook niet zo blij met joodse feestdagen, wist je dat)

Israëlische president verliest bewustzijn
( de opmerking: Wat jammer toch en op de tweede pagina "meki heeft gelijk" en ook geef je Triggershot gelijk die een doodsverwensing aan het adres van de premier leverde... erg smaakvol <- sarcasme )

Gouda heeft No Go Area
("sharia FTW" en overig mild flamebait wat overigens van invloed is op je reputatie, daardoor kom je over als de zoveelste die alles telkens weer lijkt te bagataliseren)
--- Cameron Hodge ---
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:47:55 #39
137949 Disana
pi_72887523
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Ben. Jij. Blind?

Leer lezen, ik zeg dat ik helemaal geen problemen heb met moslimposters, zolang ze zich gewoon normaal presenteren en zich gewoon uit kunnen spreken over een onderwerp. IHVK is daar een perfect voorbeeld van. Is beleefd, is genuanceerd, presenteert zijn zaak op een redelijk manier en is daarin niet overmatig aggressief.
Wie ben jij om mensen als Meh en Mutant als trollen weg te zetten en te bepalen hoe je je 'normaal' dient te 'presenteren'.
pi_72887648
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
Wie ben jij om mensen als Meh en Mutant als trollen weg te zetten en te bepalen hoe je je 'normaal' dient te 'presenteren'.
Leer. LEZEN!

Ik geef goddomme aan wat ik als troll-gedrag zie en bestempel. Ik geef je argumenten, die argumenten daar kun jij weer op reageren, dat is de discussie. Ergens in dat heel simpele systeem presteer jij het om de meest belangrijke stap over te slaan. Namelijk het lezen van de gegeven argumenten, en daar met wederargumenten op te reageren.
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:53:18 #41
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_72887704
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:12 schreef Meh7 het volgende:
Whiskey onredelijk....... ?!?

16 euro bij de Gall & Gall (Was weer een keertje in de aanbieding)

Best nette prijs hoor.
pi_72887879
Ik maak gebruik van vrijheid van meningsuiting
Ik verdedig me zelf en ben geweer tegen racisme en wildersstemmers.
Ik ben voor samenwerken en samenzijn, niet voor provoceren en ontwrichten.

Nog een ding.
Ik ben geen kloon nooit geweest, slappy is nooit een kloon geweest en ik heb een kloon gehad dat is Albert _Heijn.

Ik ben Meki, altijd geweest en zal altijd zo blijven

verder doe ik geen troll, jullie maken er een troll van om mij te begatilliseren en de meeste users doodwensen mij en ik krijg wekelijks tot maandelijks bedreigingen tot doodsbedreigingen
terwijl ik niemand doodwens.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_72887899
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:51 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Leer. LEZEN!

Ik geef goddomme aan wat ik als troll-gedrag zie en bestempel. Ik geef je argumenten, die argumenten daar kun jij weer op reageren, dat is de discussie. Ergens in dat heel simpele systeem presteer jij het om de meest belangrijke stap over te slaan. Namelijk het lezen van de gegeven argumenten, en daar met wederargumenten op te reageren.
Iedereen die de Islam verdedigt is een troll.
pi_72887947
Maar Wilders heeft ook recht vrijheid van mening uiting ezel en kom niet aan zetten met racisme
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72887964
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Je bent vaak in dezelfde mate als Meki aanwezig. Altijd hetzelfde soort topic, altijd met dezelfde insteek. Je volgt telkens weer hetzelfde pad naar de uiteindelijke conclusie. Je bagatliseert, deflecteert, en vervolgens speel je het slachtoffer. Het feit dat er de laatste dag heel wat van je posts zijn verwijdert is sprekend.
Onzin. Ik ontken niet dat ik niet altijd serieus reageer, maar dat is dan vaak te merken (o.a. afhankelijk van PI en context). Ik maak daarnaast vaak gebruik van sarcasme en afhankelijk van de poster waar ik op reageer zal ik flames ook niet mijden.

Als ik echter aan het discussiëren ben doe ik dat met redelijke argumenten, omdat het anders geen zin heeft voor mij. Wel zal het zo zijn dat de standpunten die ik inneem afwijken van wat gewoon gevonden wordt door veel mensen. Om die reden wordt al heel snel gezegd dat ik aan het bagatelliseren/goedpraten ben, maar dat is het probleem van mensen die dat als zodanig zien aangezien het niet de waarheid is.
pi_72887970
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:58 schreef Meki het volgende:
Ik maak gebruik van vrijheid van meningsuiting
Ik verdedig me zelf en ben geweer tegen racisme en wildersstemmers.
Ik ben voor samenwerken en samenzijn, niet voor provoceren en ontwrichten.

Nog een ding.
Ik ben geen kloon nooit geweest, slappy is nooit een kloon geweest en ik heb een kloon gehad dat is Albert _Heijn.

Ik ben Meki, altijd geweest en zal altijd zo blijven

verder doe ik geen troll, jullie maken er een troll van om mij te begatilliseren en de meeste users doodwensen mij en ik krijg wekelijks tot maandelijks bedreigingen tot doodsbedreigingen
terwijl ik niemand doodwens.
je bent een trol die er mede de oorzaak van is dat er in NWS niet meer gediscusseerd wordt over bepaalde issues.
Blijkbaar willen de mods het zo.
pi_72887992
Ahmadinejad heeft geen kernwapens nodig
Die kut hippie mag wel wat van zeggen en ik niet
pi_72888026
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:51 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Leer. LEZEN!

Ik geef goddomme aan wat ik als troll-gedrag zie en bestempel.
Je bent echter heel erg selectief in het bestempelen van gedrag als troll. Disana heeft wat dat betreft dus gewoon gelijk, je richt je ongenoegen alleen maar naar een bepaalde groep posters.
pi_72888115
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef qonmann het volgende:

[..]

je bent een trol die er mede de oorzaak van is dat er in NWS niet meer gediscusseerd wordt over bepaalde issues.
Blijkbaar willen de mods het zo.
Ik zal doorgaan met het strijden van racisme en discriminatie.
Voor jou ben ik een troll omdat ik niet jouw gedachtengoed deel.
pi_72888116
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh echt, heb ik die hier genoemd. Ik dacht dat het Phalanx was die graag een FB discussie wil over de moslimposters die hij wegzet als trollen.
Ja, daaraan verbonden zitten de rechtse users zoals Phalanx ook aangegeven heeft.
Die zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
quote:
pi_72888185
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ja, daaraan verbonden zitten de rechtse users zoals Phalanx ook aangegeven heeft.
Die zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
[..]

De volgorde die phalanx hanteert is zeker toevallig?
pi_72888234
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zal doorgaan met het strijden van racisme en discriminatie.
Voor jou ben ik een troll omdat ik niet jouw gedachtengoed deel.
je bent een trol
pi_72888292
Ohja Meki die foto en onder tekst is jouw naam niet waardig hypocriet ventje Beetje peace als sig maar ondertussen wel geweld goed keuren tegen alles wat tegen Islam en Moslims zijn
pi_72888358
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De volgorde die phalanx hanteert is zeker toevallig?
Zoals ik het lees gaat het over een verschijnsel wat de kop opgestoken heeft in NWS in
het algemeen. Dat is er mijns inziens langzaam ingeslopen.
Wat mij betreft van 2 kanten, ook ondergetekende maakt zich er wel eens schuldig aan.

Je kunt de manier van presenteren van Phalanx wel in twijfel trekken maar hij heeft wel een punt.
pi_72888377
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Slappy het volgende:
Ohja Meki die foto en onder tekst is jouw naam niet waardig hypocriet ventje Beetje peace als sig maar ondertussen wel geweld goed keuren tegen alles wat tegen Islam en Moslims zijn
Het is niet gericht voor wildersstemmers zoals jij....
want die begrijpen het niet, want vrede komt bij hun niet voor
pi_72888479
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is niet gericht voor wildersstemmers zoals jij....
want die begrijpen het niet, want vrede komt bij hun niet voor
Je bent echt niet meer grappig hoor Die link met Wilders snap ik ook niet helemaal
pi_72888496
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Zoals ik het lees gaat het over een verschijnsel wat de kop opgestoken heeft in NWS in
het algemeen. Dat is er mijns inziens langzaam ingeslopen.
Wat mij betreft van 2 kanten, ook ondergetekende maakt zich er wel eens schuldig aan.

Je kunt de manier van presenteren van Phalanx wel in twijfel trekken maar hij heeft wel een punt.
Het punt van Phalanx is, dat het grotendeels aan (de meeste) moslimposters ligt, dan geef ik je het voorbeeld van de Frontpage of Telegraaf.nl, zijn de reacties daar nu juist veel genuanceerder als het bijvoorbeeld over allochtonen gaat?
pi_72888510
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef Slappy het volgende:

[..]

Je bent echt niet meer grappig hoor Die link met Wilders snap ik ook niet helemaal
Heeft de Oppertrol Wilders weer genoemd..
pi_72888548
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef qonmann het volgende:

[..]

Heeft de Oppertrol Wilders weer genoemd..
Zwakzinnige mongooltje kan alleen maar beperkt aantal worden zeggen.Waaronder Hitler/Wilders/Nazi's
pi_72888576
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn/hyves/facebook en dan daar verdergaan, zodat NWS en NWS-FB openblijft voor meer dan enkel moddergooien?
Mr. Prolapse 2009
pi_72888578
Of een nog beter voorbeeld: spitsnieuws.nl, daar post volgens mij geen enkele moslim openlijk, lees voor de grap wat reacties door als er een nieuwsbericht over moslims gaat. Zijn die reaguurders nou ook geradicaliseerd door toedoen van moslimposters?
pi_72888602
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef Dragorius het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn/hyves/facebook en dan daar verdergaan, zodat NWS en NWS-FB openblijft voor meer dan enkel moddergooien?
Zolang de mods geen maatregelen tegen trollen als Meki heeft dat geen zin,
Nu schitteren ze ook weer door afwezigheid
pi_72888631
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef Dragorius het volgende:
Zodat Meki zijn getroll doodleuk veder kan gaan
pi_72888745
Ik zal altijd strijden voor rechtvaardige vrede..
pi_72888767
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het punt van Phalanx is, dat het grotendeels aan (de meeste) moslimposters ligt, dan geef ik je het voorbeeld van de Frontpage of Telegraaf.nl, zijn de reacties daar nu juist veel genuanceerder als het bijvoorbeeld over allochtonen gaat?
Het gaat er mi om dat een normale discussie bijna niet meer mogelijk is.
Het zijn nagenoeg alleen maar pieken en dalen en er is zelden consensus.
Dat ontneemt je de lust om een normale, inhoudelijke- en beargumenteerde post te plaatsen
omdat je weet dat die afgeserveerd gaat worden door een trol.
pi_72888841
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef Meki het volgende:
Ik zal altijd strijden voor rechtvaardige vrede..
Je komt steeds geloofwaardiger over als een troll bot
pi_72888860
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef Meh7 het volgende:
Of een nog beter voorbeeld: spitsnieuws.nl, daar post volgens mij geen enkele moslim openlijk, lees voor de grap wat reacties door als er een nieuwsbericht over moslims gaat. Zijn die reaguurders nou ook geradicaliseerd door toedoen van moslimposters?
Wat hebben de Telegraaf, Spitsnieuws, GeenStijl en zelfs de FP direct
met het NWS forum te maken?

Je ridiculiseert nu de beweegredenen van een user een probleem aan te kaarten.
pi_72888864
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:24 schreef Slappy het volgende:

[..]

Je komt steeds geloofwaardiger over als een troll bot
Voor rechtse users en wilderstemmers kom ik over als een troll dat begrijp ik
pi_72888882
Het spijt me jullie te moeten zeggen. Ik zie geen verschil! Zie het alle kanten op gaan en ga niets op een weegschaal leggen.

Doen jullie de lichten uit?

Morgen is er weer een dag!
pi_72888920
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef paddy het volgende:
Het spijt me jullie te moeten zeggen. Ik zie geen verschil! Zie het alle kanten op gaan en ga niets op een weegschaal leggen.

Dacht ik wel ..ONZ forum is jullie doel
pi_72889030
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dacht ik wel ..ONZ forum is jullie doel
Nee, jullie doel! Tot morgen!!
pi_72889036
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef paddy het volgende:

Lekker Meki zijn troll gedraag accepteren
pi_72889078
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, jullie doel! Tot morgen!!
Nee Meki cs en jullie tolereren het....
pi_72889091
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Voor rechtse users en wilderstemmers kom ik over als een troll dat begrijp ik
Doe ons een lol een spring voor een rijdende trein?
pi_72889113
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Wat hebben de Telegraaf, Spitsnieuws, GeenStijl en zelfs de FP direct
met het NWS forum te maken?

Je ridiculiseert nu de beweegredenen van een user een probleem aan te kaarten.
Omdat Phalanx de volgorde omdraait, als ik feller ben geworden in het uiten van mijn mening is het door de felheid van de bestaande discussie. Dat de discussie ook al fel is zonder aanwezigheid van moslimposters, kan je zien als je bijvoorbeeld op Spitsnieuws kijkt.
pi_72889120
Jullie willen me gaag spreekverbod geven he

Mazzl
pi_72889235
nee ik gun je alleen prettig leven in de hemel volgens die nep profeet van je
pi_72889610
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Omdat Phalanx de volgorde omdraait, als ik feller ben geworden in het uiten van mijn mening is het door de felheid van de bestaande discussie. Dat de discussie ook al fel is zonder aanwezigheid van moslimposters, kan je zien als je bijvoorbeeld op Spitsnieuws kijkt.
Je bent intelligent genoeg om daar doorheen te prikken en het echte probleem, voorzover dat er
is, te zien.
Vergeet de aangever, zijn al dan niet oprechte motieven, redenen en voorbeelden en geef
dan eens aan hoe jij het ziet, zonder naar Spitsnieuws te verwijzen.
Vindt jij dat er geen reden tot klagen is? Vindt jij dat de serieuze poster die een
onderbouwde post plaatst niet afgezeken wordt en dat er te weinig vruchtbare discussies zijn
die niet door trollen kapot gemaakt worden?
pi_72889636
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef qonmann het volgende:

[..]

je bent een trol
moet jij zeggen
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:04:41 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_72892692
Wat een aardige doodsverwensingen van Slappy.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_72894424
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Dagonet het volgende:
Wat een aardige doodsverwensingen van Slappy.
Het scheelt weer heel weer gefrustreerde users
  Admin vrijdag 18 september 2009 @ 23:57:33 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72894474
Godnakendenondedju
Dit is Feedback geen ikgeefmnbekeenslingerBack
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:59:27 #83
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_72894534
Een discussie over mij, zonder directe aanleiding van mijn kant uit? Ik voel me vereerd mede collegae.
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:22 schreef Meh7 het volgende:

Whiskey is vaak nog vatbaar voor argumentatie en kan zich tijd tot tijd genuanceerd uitlaten.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_72898843
KRO zoekt kandidaten voor De Rode Kamer, audiovisuele shockt Pure spam, ook nog voor de verkeerde omroep
pi_72899231
-edit- Verkeerd gelezen...Moet nog wakker worden

Dit topic dus: Koerd langste man ter wereld

Lees bericht historie maar ff
pi_72899844
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:23 schreef SCH het volgende:
KRO zoekt kandidaten voor De Rode Kamer, audiovisuele shockt Pure spam, ook nog voor de verkeerde omroep
*kuch*
[OPROEP] De rode Kamer zoekt deelnemers
Wacht nog op wat ik nu moet doen vanuit de PR.
pi_72901243
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:42 schreef paddy het volgende:

[..]

*kuch*
[OPROEP] De rode Kamer zoekt deelnemers
Wacht nog op wat ik nu moet doen vanuit de PR.
Okay, maar het is toch voldoende als het daar staat toch. het lijkt me niks voor NWS.
pi_72901325
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, maar het is toch voldoende als het daar staat toch. het lijkt me niks voor NWS.
Oké, maar het was dus niet echt drama spam zoals je eerder zei. Nou ja, ik had het in ieder geval achter al aangegeven of de PR er iets mee wilde doen misschien, maar die hadden het dus al opgepakt.

De oplossing is zo wel goed. of wil je er nog even over door discussiëren?
pi_72911292
Christenen dreigen Gay Pride Belgrado

- ten eerste nergens in het artikel staat er ook maar iets over christenen (dus gewoon flamebait)
- ten tweede gaat het hele topic binnen no-time weer over helemaal niks behalve gevit en gekat over en weer.
--- Cameron Hodge ---
pi_72911511
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:35 schreef PhalanX het volgende:
Christenen dreigen Gay Pride Belgrado

- ten eerste nergens in het artikel staat er ook maar iets over christenen (dus gewoon flamebait)
- ten tweede gaat het hele topic binnen no-time weer over helemaal niks behalve gevit en gekat over en weer.
Het is ook niet het enige suggestieve topic van TS.

Politie voorkomt ernstige rellen tussen autochtonen
pi_72918183
Slappy verlaat fok
pi_72926615
  zondag 20 september 2009 @ 12:39:03 #93
256436 Whiskey_Tango
pi_72929049
Wilders's fascistische hoofddoekjesbeleid

Kan die belachelijke TT aangepast worden, bij voorbaat dank.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_72929369
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wilders's fascistische hoofddoekjesbeleid

Kan die belachelijke TT aangepast worden, bij voorbaat dank.
Waarom aangepast? De titel klopt als een bus! Het is en blijft een fascistisch voorstel!
  zondag 20 september 2009 @ 13:17:48 #95
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72930330
Kan deze onzinnige topictitel aangepast worden. Het is gratis vervoer voor iedereen; je hoeft geen Koran in te leveren of zo.

Zou het in het algemeen mogelijk zijn om het woord moslim in topic titels te checken. Ik snap dat jullie niet de tijd hebben om alle topics door te lezen, maar het lijstje topic-titels is niet zoveel werk. Het wordt nu vrij algemeen gebruikt om wat aan de standaard moslim/Marokkanen etc bashing te doen, terwijl in veel gevallen het niets met moslims te maken heeft.

Als ieder nieuwsbericht over een autochtoon voorafgegaan zou worden door Christen zou daar ook bezwaar tegen gemaakt worden zoals te zien valt in de posts hierboven.
Here we are now, entertain us.
pi_72930995
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:48 schreef Anastacia1980 het volgende:

[..]

Waarom aangepast? De titel klopt als een bus! Het is en blijft een fascistisch voorstel!
Wat voor reacties verwacht je met zo'n TT
Mr. Prolapse 2009
pi_72931641
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:17 schreef voyeur het volgende:
Kan deze onzinnige topictitel aangepast worden. Het is gratis vervoer voor iedereen; je hoeft geen Koran in te leveren of zo.

Zou het in het algemeen mogelijk zijn om het woord moslim in topic titels te checken. Ik snap dat jullie niet de tijd hebben om alle topics door te lezen, maar het lijstje topic-titels is niet zoveel werk. Het wordt nu vrij algemeen gebruikt om wat aan de standaard moslim/Marokkanen etc bashing te doen, terwijl in veel gevallen het niets met moslims te maken heeft.

Als ieder nieuwsbericht over een autochtoon voorafgegaan zou worden door Christen zou daar ook bezwaar tegen gemaakt worden zoals te zien valt in de posts hierboven.
Mag je doen hoor. Net als de rest bezwaar maken.

TT is trouwens gewijzigd
pi_72931750
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:48 schreef Anastacia1980 het volgende:

[..]

Ik denk hier trouwens net zo over als een topic opzetten als bash i.p.v het echt over een OP te willen hebben.
Ik heb die andere TT trouwens gewijzigd en ga dit ook met die van jou doen nu.
  zondag 20 september 2009 @ 14:16:29 #99
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72932233
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Mag je doen hoor. Net als de rest bezwaar maken.

TT is trouwens gewijzigd
Merci, maar het bevat nog steeds het woord moslim, dus het krijgt vast nog wel een deel 2 etc.
Plaats het bericht dat er zes busjes ingezet zijn om de autoluwe zondag niet al te lastig te maken voor inwoners en toeristen en het topic zou nog geen 10 posts gehad hebben.
pi_72932294
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef voyeur het volgende:

[..]

Merci, maar het bevat nog steeds het woord moslim, dus het krijgt vast nog wel een deel 2 etc.
Plaats het bericht dat er zes busjes ingezet zijn om de autoluwe zondag niet al te lastig te maken voor inwoners en toeristen en het topic zou nog geen 10 posts gehad hebben.
De reden dat dat stadsdeel busjes inzet zijn de moslims die daar wonen ..er is geen andere reden.
Dat mag dus in de TT lijkt me
  zondag 20 september 2009 @ 14:31:47 #101
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72932687
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

De reden dat dat stadsdeel busjes inzet zijn de moslims die daar wonen ..er is geen andere reden.
Dat mag dus in de TT lijkt me
Ah, en de VVD heeft electrische scooters ingezet om ook moslims te vervoeren? Het is een waanzinnig probleem voor inwoners ongeacht hun religie en toeristen besluiten nooit meer naar A'dam te gaan. Goede redenen er wat aan te doen. Maar dit is feedback dus ik blijf er bij dat het vermeden moet worden dat in elk topic de religie vermeldt wordt.

- Christelijke Oostenrijker houdt dochter gevangen en pleegt incest
- Christelijke automobilist rijdt verkeersregelaar dood.
- Christenhond was niet 'in vorm' in tweede kamer
- Joden vertikken te praten over hun atoombom
- Calvinist ontsnapt uit gevangenis
- Ex-christen wil hoofddoekjesverbod

etc. Zie je het probleem. En doe dan eens een search op het woord moslim in de topic titels van de laatste maand.
pi_72932891
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:31 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ah, en de VVD heeft electrische scooters ingezet om ook moslims te vervoeren? Het is een waanzinnig probleem voor inwoners ongeacht hun religie en toeristen besluiten nooit meer naar A'dam te gaan. Goede redenen er wat aan te doen. Maar dit is feedback dus ik blijf er bij dat het vermeden moet worden dat in elk topic de religie vermeldt wordt.

- Christelijke Oostenrijker houdt dochter gevangen en pleegt incest
- Christelijke automobilist rijdt verkeersregelaar dood.
- Christenhond was niet 'in vorm' in tweede kamer
- Joden vertikken te praten over hun atoombom
- Calvinist ontsnapt uit gevangenis
- Ex-christen wil hoofddoekjesverbod

etc. Zie je het probleem. En doe dan eens een search op het woord moslim in de topic titels van de laatste maand.
Ik heb het over het betreffende topic..nogmaals de enige reden dat dat stadsdeel gratis busjes inzet, is omdat er moslims in dat stadsdeel wonen, zie niet in waarom dat niet in de TT zou mogen
  maandag 21 september 2009 @ 01:27:50 #103
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72956546
Dubbeltopic van deze en deze. Doe maar een merge of gooi er eentje dicht.
DeviantArt
pi_72958055
Eén dicht
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 09:23:07 #105
8781 crew  Frutsel
pi_72958582
quote:
Op maandag 21 september 2009 08:47 schreef paddy het volgende:
Eén dicht
Doe ik die andere
  maandag 21 september 2009 @ 14:29:17 #106
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72966859
DeviantArt
pi_72971028
DRAGORIUS speelt onterecht op de man...

..in een topic dat er
A. helemaal niet toe doet Wilders hoofddoekjesbelasting kost 'm 2 zetels

..op basis van informatie dat
B. gebaseerd is op suggesties die uit het referentiekader van dragorius ontstaan en per definitie niet waar hoeven te zijn.

Ik verwacht wel beter gedrag van een moderator.

Stelt me zwaar teleur. Serieus.

Origineel topic:
DRAGORIUS speelt onterecht op de man
  maandag 21 september 2009 @ 16:56:53 #108
256436 Whiskey_Tango
pi_72971443
- W. Churchill
pi_72973419
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef vijfhonderd het volgende:

..in een topic dat er

B. gebaseerd is op suggesties die uit het referentiekader van dragorius ontstaan en per definitie niet waar hoeven te zijn.

Origineel topic:
Ahummmm. ik vind als vrouw ook dat je je nogal minderwaardig uitlaat over vrouwen, een typische homo en moslimtrekje.
pi_72973475
Homo's laten zich minderwaardig uit over vrouwen?
Get a life
pi_72973567
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Get a life
Get die vette kwal van een Paul de Leeuw lekker in z'n bruine cent.
pi_72973626
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Get die vette kwal van een Paul de Leeuw lekker in z'n bruine cent.
Waar slaat dat nou weer op? Je opmerking over homo's is gewoon heel erg dom. Homo's spreken helemaal niet kwaad of denigrerend over vrouwen, integendeel. En dat je iemand verwijt denigrerend over vrouwen te spreken terwijl je dan meteen en vrijwel altijd hetzerlde gaat doen over homo's en moslims, is nogal hypocriet.

Maar ik reageerde op je opmerking over homo's. Je hebt daar zo'n verwrongen beeld van, niet te geloven
  maandag 21 september 2009 @ 18:03:52 #113
256436 Whiskey_Tango
pi_72973792
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Get a life
Nou sommigen kunnen er aardig wat van, ik heb al aardig wat termen als "nutteloze hompen vlees" en dergelijke voorbij horen vliegen bij menig homoseksueel mens. Maargoed, iets met over één kam scheren enzo..
- W. Churchill
pi_72973826
Joh, stel je niet aan jankerd, ik heb gewoon het recht om geen hoge pet op te hebben van relnichten zoals jij en heb ook het recht om een religie naar de prullenbak te verwijzen.
pi_72975392
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Je opmerking over homo's is gewoon heel erg dom. Homo's spreken helemaal niet kwaad of denigrerend over vrouwen, integendeel.
Wat een generalisatie, ik dacht dat je daar zo tegen was.
pi_72975948
'Moslims niet zoenen na ramadan' II

Waarom is dit nog open?
pi_72975966
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Nou sommigen kunnen er aardig wat van, ik heb al aardig wat termen als "nutteloze hompen vlees" en dergelijke voorbij horen vliegen bij menig homoseksueel mens. Maargoed, iets met over één kam scheren enzo..
Nou, ik ben nog nooit een homo tegen gekomen die zoiets zei. Lijkt me nogal overdreven.
pi_72975983
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Joh, stel je niet aan jankerd, ik heb gewoon het recht om geen hoge pet op te hebben van relnichten zoals jij en heb ook het recht om een religie naar de prullenbak te verwijzen.
Waarom ontzeg je anderen dan het recht om dat soort dingen over vrouwen te zeggen?
  maandag 21 september 2009 @ 19:13:31 #119
256436 Whiskey_Tango
pi_72976005
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, ik ben nog nooit een homo tegen gekomen die zoiets zei. Lijkt me nogal overdreven.
Dat vond ik dus ook, maar het zal wel 'stoere' praat geweest zijn. Het had geen pas in ieder geval.
- W. Churchill
pi_72976169
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook, maar het zal wel 'stoere' praat geweest zijn. Het had geen pas in ieder geval.
Geen pas Wat mooi
Jij en ik zouden dat nooit zeggen he.
Maar de meeste nichten hebben juist vaak veel vriendinnen. Maar dan wel leuke vrouwen en geen Nikita's
  maandag 21 september 2009 @ 19:20:16 #121
256436 Whiskey_Tango
pi_72976309
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Geen pas Wat mooi
Jij en ik zouden dat nooit zeggen he.
Maar de meeste nichten hebben juist vaak veel vriendinnen. Maar dan wel leuke vrouwen en geen Nikita's
Faghags.
- W. Churchill
  maandag 21 september 2009 @ 19:31:13 #122
89730 Drugshond
pi_72977291
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ahummmm. ik vind als vrouw ook dat je je nogal minderwaardig uitlaat over vrouwen, een typische homo en moslimtrekje.
Het maakt me niet uit wie het zegt, vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig aan de man. Punt.
En mochten de mods van NWS het ongepast vinden, halen ze het bij mij ook gewoon weg. Buiten BNW ben ik gewoon user.
Mr. Prolapse 2009
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 21:24:42 #124
8781 crew  Frutsel
pi_72981652
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef vijfhonderd het volgende:

..in een topic dat er

Origineel topic:
Kijk eerst ff naar jezelf en hoe jij bezig bent, dan valt dat van D nog wel mee. Er zijn veel ergere dingen op Fok! zoals een eigen FB topic ofzo. En je hebt het niet zo op mods, dat heb ik al gelezen. Heeft het zin dat ik uberhaupt iets zeg want ik ben toch een medeplichtige collegamod
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit wie het zegt, vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig aan de man. Punt.
En mochten de mods van NWS het ongepast vinden, halen ze het bij mij ook gewoon weg. Buiten BNW ben ik gewoon user.
een kutuser, dat dan wel
Niet op de man/vrouw/ding spelen ok?

BIER!
pi_72981805
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat ben jij een kortzichtig mens.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 21:30:01 #126
8781 crew  Frutsel
pi_72981908
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
'Moslims niet zoenen na ramadan' II

Waarom is dit nog open?
Ja waarom ?
Ik las net dat jij hier alles mocht op fok, doe hem dan zelf dicht man!
zeurtit
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 21:30:33 #127
8781 crew  Frutsel
pi_72981939
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Wat ben jij een kortzichtig mens.
Dit is wel erg op de man!
Beetje onterecht!
pi_72981994
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dit is wel erg op de man!
Beetje onterecht!
Niet meer onterecht dan dat modje dat uit vooroordelen ageert.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 21:32:46 #129
8781 crew  Frutsel
pi_72982169
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:32 schreef Frutsel het volgende:

Moderator maandag 21 september 2009 @ 21:35:21 #131
8781 crew  Frutsel
pi_72982197
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Nu weer FB en NWS'en dan?
pi_72982234
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nu weer FB en NWS'en dan?
Ja meneer of mevrouw.
pi_72984897
Groetjes,

kutuser
Mr. Prolapse 2009
pi_72990520
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom ontzeg je anderen dan het recht om dat soort dingen over vrouwen te zeggen?
Geef je weer een eigen draai aan mijn opmerking, waar lees je dat van mij dat ik anderen het recht ontzeg? Als je dat kan quoten neem ik het onderstaande terug.

[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 22-09-2009 13:57:50 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:55:49 #135
89730 Drugshond
pi_73002686
http://forum.fok.nl/topic/1344251

TS geeft al in de OP aan welke richting hij wil.

En voordat ik hier ook maar iets kon posten, was sp3c er al.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:19:32 #137
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73002723
Veel erfelijke afwijkingen Arabieren, dankzij inteelt.

Kan in plaats van het topic meteen dicht gooien het niet even opgeschoond worden en een waarschuwing geplaatst worden. Ik vind dit toch wel heel erg drastisch
Do androids dream of electric sheep?
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:25:31 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003012
nee

ik word doodmoe van malloten die debiele OP's maken

blijf niet bezig ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:26:35 #139
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73003056
Oké geen probleem

Begrijp het stiekem wel
Do androids dream of electric sheep?
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:26:48 #140
256436 Whiskey_Tango
pi_73003067
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef sp3c het volgende:
nee

ik word doodmoe van malloten die debiele OP's maken

blijf niet bezig ...
Daarom kunnen moderators toch de OP aanpassen, in plaats van dichtgooien? Of zit er wellicht meer achter het dichtgooien van het topic dan de OP.. ik denk van wel hè
- W. Churchill
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:28:38 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003144
tuurlijk kan dat

maar ... zie de laatste regel in die quote
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:29:23 #142
256436 Whiskey_Tango
pi_73003180
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk kan dat

maar ... zie de laatste regel in die quote
Geeft niet, heb al een nieuwe aangemaakt met andere OP, ik doe het werk wel voor je
- W. Churchill
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:29:59 #143
256436 Whiskey_Tango
pi_73003210
JA HALLO!?!?!
- W. Churchill
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:30:22 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003228
hoi
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:30:45 #145
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73003246
Ik begrijp het wel, ik had net een reactie getypt (maar door slotje heen gepost en weggehaald) die zo’n onderzoek in context plaatste, zulk onderzoek heb je ook als het b.v. om Belgen en Nederlanders gaat, maar dan wordt er (uiteraard) niet zo’n OP geplaatst.

Dit nieuwsbericht wordt gewoon gebruikt om lekker te lachen over Arabieren en wat een achterlijk inteeltvolk het is en hahaha, en andere uitingen die slecht een gering besef van de materie en veel vooroordelen tonen, maar zulke problematiek is niet iets typisch voor de Arabische wereld en/of de Islam.

Om die insteek dan tóch te kiezen in de OP, en in de bewoordingen die gedaan werden, geeft natuurlijk duidelijk aan wat het doel is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:30:51 #146
256436 Whiskey_Tango
pi_73003249
Nou nog maar een keer proberen dan, jezus christus nog aan toe.
- W. Churchill
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:31:40 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003284
wat, niet grappig??
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:34:01 #148
256436 Whiskey_Tango
pi_73003446
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef sp3c het volgende:
wat, niet grappig??
Zo, een nieuw topic met knuffelige TT, inhoudelijke OP en een vraagstelling.
- W. Churchill
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:35:15 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003523
tt aangepast
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:36:08 #150
256436 Whiskey_Tango
pi_73003582
Er was niks mis met de TT
- W. Churchill
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 15:36:38 #151
137949 Disana
pi_73003618
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Iblis het volgende:
Ik begrijp het wel, ik had net een reactie getypt (maar door slotje heen gepost en weggehaald) die zo’n onderzoek in context plaatste, zulk onderzoek heb je ook als het b.v. om Belgen en Nederlanders gaat, maar dan wordt er (uiteraard) niet zo’n OP geplaatst.

Dit nieuwsbericht wordt gewoon gebruikt om lekker te lachen over Arabieren en wat een achterlijk inteeltvolk het is en hahaha, en andere uitingen die slecht een gering besef van de materie en veel vooroordelen tonen, maar zulke problematiek is niet iets typisch voor de Arabische wereld en/of de Islam.

Om die insteek dan tóch te kiezen in de OP, en in de bewoordingen die gedaan werden, geeft natuurlijk duidelijk aan wat het doel is.
Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:38:07 #152
256436 Whiskey_Tango
pi_73003725
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.
Het een is een gevolg van de ander, het is nu godverdomme al 4x gemodereerd en aangepast en opnieuw geopend en het is nog steeds niet goed voor je?
- W. Churchill
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:38:51 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003769
ik heb de originele titel van het originele artikel maar genomen omdat deze een beetje stom was

kleine tip is om liefst zo min mogelijk je eigen mening door laten schemeren in de TT
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:39:52 #154
256436 Whiskey_Tango
pi_73003828
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb de originele titel van het originele artikel maar genomen omdat deze een beetje stom was

kleine tip is om liefst zo min mogelijk je eigen mening door laten schemeren in de TT
Het zijn toch Lieve Arabische medemensen van ons? Maar ik kan er mee leven, ik ben al lang blij dat andere mensen hier *kuch* niet gelijk krijgen en het weer wordt gesloten.
- W. Churchill
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:39:57 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73003833
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Disana het volgende:

[..]

nu je het zegt!!

slotje Whiskey_Tango?
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:42:16 #156
256436 Whiskey_Tango
pi_73003979

En ook nog stiekem een slot op de OP zetten heerlijk
- W. Churchill
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 15:45:25 #157
137949 Disana
pi_73004160
Het heeft geholpen, 'incest' is veranderd in 'inteelt'.
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:45:57 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73004187
ik heb het voor je aangepast en ik was daar een melding van aan het maken voor de duidelijkheid
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 15:46:33 #159
137949 Disana
pi_73004227
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef sp3c het volgende:
ik heb het voor je aangepast en ik was daar een melding van aan het maken voor de duidelijkheid
Ja, zag ik nadat ik dit schreef. Netjes
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 15:46:34 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73004228
dat 'slot' gaat er automatisch op geloof ik maar volgens mij kan dat er af ook, ik vond laatst zoiets
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2009 @ 16:10:54 #161
137949 Disana
  Moderator dinsdag 22 september 2009 @ 16:33:44 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73007011
L O L
pi_73033634
AIuIu

Kan iemand hier naar kijken. Alulu is Alulu niet, if you catch my drift.

Ik zal het even duidelijker maken. De echte is ALULU (is met een L geschreven) en de neppe is AIUIU. Zijn nick is dus gekaapt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73034876
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
AIuIu

Kan iemand hier naar kijken. Alulu is Alulu niet, if you catch my drift.

Ik zal het even duidelijker maken. De echte is ALULU (is met een L geschreven) en de neppe is AIUIU. Zijn nick is dus gekaapt.
Gone!
pi_73034911
Je hebt toch wel de juiste er uit getrapt he
Allah Al Watan Al Malik
pi_73035587
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt toch wel de juiste er uit getrapt he
Beide dacht ik
  woensdag 23 september 2009 @ 14:39:49 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73038217
dronken rijdster gaat aangeschoten voetgangers straffen.

wat is dit voor vreemde beslissing. mijn topic was eerder. doe die van mij dus maar weer open en sluit die van je vrindje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73038350
Uiteraard kwam je effe langs..

Neuh... gekeken naar de kwaliteit van de OP, het aantal posts in het topic en de kwaliteit van het vrindje blijft die andere maar open.
  woensdag 23 september 2009 @ 15:08:11 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73039089
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Frutsel het volgende:
Uiteraard kwam je effe langs..

Neuh... gekeken naar de kwaliteit van de OP, het aantal posts in het topic en de kwaliteit van het vrindje blijft die andere maar open.
vuige beslissing en geheel tegen de regels in. maar je doet maar lekker koekenbakker.
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 15:19:13 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73039417
helemaal niet tegen de regels
pi_73040008
Met enige regelmaat ben ik topics kwijt die ik geopend heb??
Welke kabouter is verantwoordelijk voor die ontvoeringen en waarom?
pi_73040272
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Clairvaux het volgende:
Met enige regelmaat ben ik topics kwijt die ik geopend heb??
Welke kabouter is verantwoordelijk voor die ontvoeringen en waarom?
Een eigen topic kwijt lijkt me sterk, want ze staan gewoon in je MyAT... hooguit in een ander forum.
pi_73040393
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Een eigen topic kwijt lijkt me sterk, want ze staan gewoon in je MyAT... hooguit in een ander forum.
Ik kijk nooit in MyAT en kom nagenoeg niet buiten NWS.
pi_73040495
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik kijk nooit in MyAT en kom nagenoeg niet buiten NWS.
Gebruik het eens dan, er zal een wereld open gaan
pi_73040521
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat je je eigen topics kwijt bent?
Als ze niet meer in NWS staan misschien?
pi_73040556
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Gebruik het eens dan, er zal een wereld open gaan

Een wereld vol KLB en ONZ
Memory Lane is wel leuk.
pi_73040574
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Als ze niet meer in NWS staan misschien?
Ja dat bedacht ik me ook Je had me al gequote toen ik het net veranderde
maar er staat er dus een paar in POL zie ik, waar ze horen
pi_73040599
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Een wereld vol KLB en ONZ
Memory Lane is wel leuk.
Nee dat is ActiveTopics, er is ook nog een knopje met "mijn actieve topics"
pi_73040689
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je had me al gequote toen ik het net veranderde
Edit is a bitch
quote:
maar er staat er dus een paar in POL zie ik, waar ze horen
Daar had ik ze ook teruggevonden hoewel ik het niet helemaal eens ben met je dat
ze per se daar thuishoren.
Hadden mijns inziens ook nieuwswaarde maar goed, het zij zo.
pi_73041018
Die laatste over het CDA had misschien wel nieuwswaarde, mits je dan ook echt aankomt met historische feiten. Waarom is het CDA nu historisch laag.. etc etc. Daarnaast maak je in de OP het deel over de PVV dikgedrukt. Dus eigenlijk wil je dat laten weten? Dat zij de grootste zijn? Daar liep ook al een topic over namelijk wat ook naar POL is gezet.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:30:44 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73041632
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef sp3c het volgende:
helemaal niet tegen de regels
voelde jij je aangesproken?
pi_73041660
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Die laatste over het CDA had misschien wel nieuwswaarde, mits je dan ook echt aankomt met historische feiten. Waarom is het CDA nu historisch laag.. etc etc. Daarnaast maak je in de OP het deel over de PVV dikgedrukt. Dus eigenlijk wil je dat laten weten? Dat zij de grootste zijn? Daar liep ook al een topic over namelijk wat ook naar POL is gezet.
Het onderwerp ging over de terugval van het CDA, voorzover daar sprake van is, en
waar dat aan zou kunnen liggen en of dat en trent zou kunnen worden etc.

Het dikgedrukte regeltje over de PVV was zijdelings aangehaald door mij en ter leering ende vermaeck
en was niet de insteek van het bericht.
pi_73041869
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:31 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Het onderwerp ging over de terugval van het CDA, voorzover daar sprake van is, en
waar dat aan zou kunnen liggen en of dat en trent zou kunnen worden etc.

Het dikgedrukte regeltje over de PVV was zijdelings aangehaald door mij en ter leering ende vermaeck
en was niet de insteek van het bericht.
De terugval van het CDA... daar kan je idd erg goed over discussieren. In POL
Als je maar met feiten komt
  woensdag 23 september 2009 @ 16:46:36 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73042167
en natuurlijk niet vergeten om de juiste politieke (lees linkse) toon te gebruiken.
pi_73042171
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De terugval van het CDA... daar kan je idd erg goed over discussieren. In POL
Als je maar met feiten komt
Het was een nieuwsbericht Frutsel , daar hoef je toch de encyclopædia Britannica
niet voor door te spitten.
Zal dat soort berichten voortaan laten voor wat ze zijn.
pi_73042218
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
en natuurlijk niet vergeten om de juiste politieke (lees linkse) toon te gebruiken.
In een week 6 "rechtse" users geband.
Teken aan de wand zoalshetis.
Valt gelukkig ook niet op.
pi_73042619
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef zoalshetis het volgende:

In POL wel ja... gelukkig staan er nog genoeg rechtse topics in NWS!
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:48 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

In een week 6 "rechtse" users geband.
Teken aan de wand zoalshetis.
Valt gelukkig ook niet op.
Misschien maar 2... en was de rest een kloon? Weet jij het?
Jij kwam toch alleen in NWS?
pi_73042704
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

In POL wel ja... gelukkig staan er nog genoeg rechtse topics in NWS!
[..]

Misschien maar 2... en was de rest een kloon? Weet jij het?
Jij kwam toch alleen in NWS?
Heb een lijntje ter vermaak (zeker gisteren ) met MED.
Dat Japie ook weg is, is wel treurig, ben benieuwd of ie ooit nog terug mag komen.
pi_73045377
Niet-Islamitische Nederlander vindt de Islam een bedreiging
Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.

Lijkt me ongewenst .
Laat 'm in zijn eigen forum modden.

Ik dacht dat daar afspraken over waren
  woensdag 23 september 2009 @ 18:46:24 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73045491
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef qonmann het volgende:
Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.

Lijkt me ongewenst .

alhoewel het in dit geval wel een mod is waar ik vretrouwen in heb.
pi_73047258
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 19:36:53 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73047262
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

voelde jij je aangesproken?
neuh maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om mijn scheur open te trekken
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 19:46:55 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73047617
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef qonmann het volgende:

Lijkt me ongewenst .

ik zie alleen een doosverwenzing die gemod is en reacties daarop

das geen probleem
pi_73047741
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie alleen een doosverwenzing die gemod is en reacties daarop

das geen probleem
had de oorspronkelijke reactie niet gezien, ok, maar in zijn algemeenheid etc.
(ook geband intussen zie ik)
  woensdag 23 september 2009 @ 19:51:31 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73047774
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

neuh maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om mijn scheur open te trekken

nee dat klopt idd. daar heb je bier voor toch?
  woensdag 23 september 2009 @ 19:52:22 #196
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73047810
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

had de oorspronkelijke reactie niet gezien, ok, maar in zijn algemeenheid etc.
Dan vind ik het wat aanmatigend om te stellen:
quote:
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 19:54:44 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73047900
in zijn algemeen doen gastmods alleen de extreme dingen, dingen die Fok! niet bevallen
die bevallen ons ook niet en die bevallen Triggershot ook niet

zoals dit dus ...

doe niet zo moeilijk
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 19:55:24 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73047924
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dat klopt idd. daar heb je bier voor toch?
het is op
pi_73047980
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dan vind ik het wat aanmatigend om te stellen:
[..]
Zoals gezegd ik vind het ongewenst dat een niet-NWS hier een beetje gaat modden (en passant tijdens het discusseren door) , een topic-reportje oid had ook gekund, dat houdt het wel zo zuiver.
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 19:58:06 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73048030
in dit soort gevallen is het dat niet

wat wel ongewenst is is de conclusie die jij maar direct trekt zonder de posts uberhaupt gelezen te hebben
  woensdag 23 september 2009 @ 20:07:55 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73048353
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is op
gelukkig trek je dan je scheur vanavond niet meer open. anyhow come to think of it. je scheur opentrekken vind ik meer een vrouwenuitspraak.
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 20:23:12 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73048890
nee morgen weer

ik heb wel weer bier trouwens
pi_73048909
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef sp3c het volgende:
nee morgen weer

ksst fort jij, terug in je defensie-bunker
  woensdag 23 september 2009 @ 20:24:10 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73048921
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef sp3c het volgende:
nee morgen weer

heb je ooit wel eens een vrouw gehad die zei dat ze haar scheur wel eens voor jou ging opentrekken?
  Moderator woensdag 23 september 2009 @ 20:53:34 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73049954
nee maar ik heb ook nog nooit een hond gehad die zei dat hij in mijn schoenen ging poepen

die shit gebeurt gewoon
  woensdag 23 september 2009 @ 21:00:44 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73050228
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
nee maar ik heb ook nog nooit een hond gehad die zei dat hij in mijn schoenen ging poepen

die shit gebeurt gewoon
pi_73059191

Trauma door film Wilders

zwartemarktplaats? Vergeet je niet gewoon op enter te drukken? Ik zie nergens posts van je staan voordat je in het topic de mods vroeg om geen posts meer van je te verwijderen.

Ik zie nl geen posts van je, en je notes maken me ook niet wijzer.
pi_73060681
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:17 schreef paddy het volgende:

Trauma door film Wilders

zwartemarktplaats? Vergeet je niet gewoon op enter te drukken? Ik zie nergens posts van je staan voordat je in het topic de mods vroeg om geen posts meer van je te verwijderen.

Misschien dat een FA het ziet?
Mr. Prolapse 2009
pi_73061802
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:17 schreef paddy het volgende:

Trauma door film Wilders

Ik zei iets als: Amerikanen ruiken geld of iets in die trant.
Ik was ook een keer gequote. Ben dus best wel zeker van mijn zaak.
pi_73062049
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Kan me werkelijk niet voorstellen dat dergelijke berichten dan gewist worden. En ja, dragorius. Zal eens vragen

Oh ja, wanneer je gequote bent zal die quote er vast wel staan, dus linkje graag (ik zie hem niet)

Ga wel vragen aan een FA of er idd berichten verwijderd zijn van jou
  One tough cookie donderdag 24 september 2009 @ 10:09:50 #211
169210 liesje1979
pi_73062116
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:

die shit gebeurt gewoon

Ohwja, sorry, ben alweer weg hier!
pi_73062146
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ohwja, sorry, ben alweer weg hier!
Waarom weg?
  One tough cookie donderdag 24 september 2009 @ 10:15:19 #213
169210 liesje1979
pi_73062216
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:11 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarom weg?
Omdat ik nooit in nieuws kom!
Maar deze vond ik zo grappig dat ik het niet kon laten even te reageren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paddy:
pi_73062240
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Omdat ik nooit in nieuws kom!
Maar deze vond ik zo grappig dat ik het niet kon laten even te reageren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paddy:
Feedback van NWS heeft vaak aardig wat views, dus kan me zo voorstellen dat het wel lurkwaardig is hier
pi_73064790
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Er lagen geen posts die verwijderd waren volgens een FA.

Was je gequote? Ik denk toch echt dat je een nare droom hebt gehad!!

Een FA kan nl verwijderde posts zien.
pi_73064826
Het Brinkman-topic is waarschijnlijk gemerged met een ander, maar het aantal reacties klopt volgens mij niet in de active topics en My Active Topics: Nieuwspoort berispt Hero Brinkman
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_73065044
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het Brinkman-topic is waarschijnlijk gemerged met een ander, maar het aantal reacties klopt volgens mij niet in de active topics en My Active Topics: Nieuwspoort berispt Hero Brinkman
Klopt Is ook gemerged, maar er is wat fout gegaan hoor ik. Ze werken d'r aan
pi_73065087
Ah, ok. Ik zie nu bijvoorbeeld dat Pool heeft gereageerd, om 11:53, maar wanneer ik op zijn naam klik in My Active Topics, wordt het topic geopend op de OP. Als ik dan naar beneden scroll, zie ik CopyCat's reactie als laatste. Die van Pool staat er heul niet in.
pi_73065153
Nieuwspoort berispt Hero Brinkman » Hukkie 13 321 24-09-2009 11:53 - Pool
13 staat voor posts en 321 voor views.

Wat is er fout gegaan dan? Ik zie dus ook geen merge bij de topicnotes staan?
pi_73065217
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ok. Ik zie nu bijvoorbeeld dat Pool heeft gereageerd, om 11:53, maar wanneer ik op zijn naam klik in My Active Topics, wordt het topic geopend op de OP. Als ik dan naar beneden scroll, zie ik CopyCat's reactie als laatste. Die van Pool staat er heul niet in.
Ik zie nu deze staan bij jouw active topics
NWS Nieuwspoort berispt Hero Brinkman » Hukkie 15 337 24/09 11:58 - Iblis
pi_73065220
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef paddy het volgende:
Nieuwspoort berispt Hero Brinkman » Hukkie 13 321 24-09-2009 11:53 - Pool
13 staat voor posts en 321 voor views.

Wat is er fout gegaan dan? Ik zie dus ook geen merge bij de topicnotes staan?
Geen idee Paddy, mergeaanvraag gedaan bij FA's, daar is het misgegaan.
pi_73065360
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef paddy het volgende:

Ik zie nu deze staan bij jouw active topics
NWS Nieuwspoort berispt Hero Brinkman » Hukkie 15 337 24/09 11:58 - Iblis
Ik zie in de active topics en My Active Topics ook wel reacties erbij komen, maar wanneer ik dan op de naam klik van degene die als laatste heeft gereageerd, dan opent het topic in de OP.
Het topic stopt voor mij bij deze: Nieuwspoort berispt Hero Brinkman reactie van Copycat, als ik naar beneden scroll.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:10:36 #223
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73065531
Ik kreeg een foutmelding op het moment dat ik wilde mergen. Ik zag net dat er nog een topic in de wachtrij stond, welke ik nu ook meegenomen heb. Is het topic nu wel compleet?
pi_73065577
Nee, bij mij niet in ieder geval.
Volgens mij heb ik dit wel eens eerder gehad bij een ander topic, volgens mij heb jij toen een reactie verwijderd of aangepast, Snakey. Toen deed alles het wel weer.
Ligt het misschien aan die link in de post van Copycat?
pi_73065639
Bij mij stopt de topic ook nog steeds bij de post van Copycat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 september 2009 @ 12:16:02 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73065690
Ik zie dat er posts missen, maar ik zie geen verwijderde posts. Als ik die zou zien zou het simpel zijn want die kan ik terug zetten. Ik ga effe sleutelen.
pi_73065762
Ik wou net hetzelfde melden; ik zie mijn eigen post in het topic niet meer.
Ik dacht al: ben ik nou gek geworden...

Volgens "mijn actieve topics" staan er 25 posts in het topic, met de laatste van Voyeur om 12:10 uur. Wat in beeld komt, is een topic met 50 posts, met de laatste van Copycat om 11:49 uur.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:19:28 #228
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73065889
Volgens mij klopt het zo weer, ja.
pi_73066078
Wel een kuttopic, misschien maar een slotje doen
  donderdag 24 september 2009 @ 12:30:14 #231
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73066239
Het werkt weer.
pi_73068417
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef Frutsel het volgende:
nutteloze kick
En normaal kan het toch niet
Tja, ik vond de link waar Meki naar verwees wel een reactie waard. De tekst die daar vetgedrukt staat leek me kwalijker dan de uitspraak dat een hoofddoek de kans op verkrachting verkleint, want zo'n statement kan je ook maken over dronkenschap, laat op straat lopen, etc...
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1543

“O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbaab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen.”
I'll be back
  donderdag 24 september 2009 @ 14:23:41 #234
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73069276
Vriendelijk verzoek om puin te ruimen in Massachusetts, op het punt van onvrijwillig vaccineren

De discussie betreft op dit moment op het struikel stuk.. bedoelde ik nou wel of niet dat iedereen massaal in een WOII achtige situatie wordt gebracht waarin er geen keuze is om aan de vaccinatie te ontkomen.
Ik hoop dat de MOD duidelijk kan lezen dat ik meerdere malen aangeef, zelfs in de OP, dat bij het niet vaccineren, quarantaine wordt toegepast en er eventueel een boete op het dagelijkse niet willen vaccineren.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 24 september 2009 @ 14:42:02 #235
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_73069857
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Ticker het volgende:
Vriendelijk verzoek om puin te ruimen in Massachusetts, op het punt van onvrijwillig vaccineren

De discussie betreft op dit moment op het struikel stuk.. bedoelde ik nou wel of niet dat iedereen massaal in een WOII achtige situatie wordt gebracht waarin er geen keuze is om aan de vaccinatie te ontkomen.
Ik hoop dat de MOD duidelijk kan lezen dat ik meerdere malen aangeef, zelfs in de OP, dat bij het niet vaccineren, quarantaine wordt toegepast en er eventueel een boete op het dagelijkse niet willen vaccineren.
Gek he? Als je niet op een fatsoenlijke manier kan discussiëren.... mensen die jouw mening niet delen zijn in jouw ogen sneu/treurig/azijnzeikers whatever. Wat verwacht je nou eigenlijk? Wat was je doel nou eigenlijk van dat topic? Informeren? Informeren is prima maar hou de persoonlijke aanvallen dan voor je.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_73072715
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Ticker het volgende:
quote:
Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef -Techno- het volgende:
Zie desbetreffende topic
pi_73076664
Sluit de andere maar, die van mij is beter..
pi_73076971
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef Meki het volgende:
Sluit de andere maar, die van mij is beter..
Dat lijkt me niet. Je bent een idioot die geen zin zonder spelfouten kan typen en je wordt constant gebashed.
pi_73077020
Gooh, gelijk schelden en bashen, heb je ook alcohol op ?
pi_73077153
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef Meki het volgende:
Gooh, gelijk schelden en bashen, heb je ook alcohol op ?
Schelden en bashen? Ik zeg alleen wat het probleem is met je topic in vergelijking met het andere topic.
pi_73077182
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef achilles29 het volgende:

[..]

Schelden en bashen? Ik zeg alleen wat het probleem is met je topic in vergelijking met het andere topic.
Jij noemt me een idioot, dat is geen compliment, terwijl ik voor jou niks uitmaak..
pi_73077350
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij noemt me een idioot, dat is geen compliment, terwijl ik voor jou niks uitmaak..
Nee, je maakt voor mij idd niks uit, maar je bent wel een idioot. Dat is een feit, geen poging van mij om jou zwart te maken.
pi_73077378
Ik ga jou niet uitschelden, ik zie er geen reden voor
Jij mij wel ben je soms dronken ?
pi_73077588
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:37 schreef Meki het volgende:
Ik ga jou niet uitschelden, ik zie er geen reden voor
Jij mij wel ben je soms dronken ?
Dat heb je goed aangepakt Meki, hij begint met schelden en jij hebt hem daar alleen maar op gewezen. Je moet vaker kalm blijven zoals je net hebt gedaan.
pi_73078920
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat heb je goed aangepakt Meki, hij begint met schelden en jij hebt hem daar alleen maar op gewezen. Je moet vaker kalm blijven zoals je net hebt gedaan.
Maar doet wel alsof hij dronken is Dat soort schijnheil is precies hetzelfde als iemand even flink verrot schelden.

Ik ga weg. Kwam even online omdat ik iets vervelends hoorde en wilde er voor iemand zijn.

Jullie zeiken maar lekker verder hoor

Topic van Meki gaat dicht tot een andere mod kan kijken
pi_73079214
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef paddy het volgende:

Topic van Meki gaat dicht tot een andere mod kan kijken
ik heb gekeken en tis beide bagger. Dat topic van Brinkman was al gemerged uit twee andere topics. Mekitopic blijft gewoon dicht.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 17:08:34 #248
137949 Disana
pi_73104309
Geluid van kinderen geen overlast

Ik word een beetje iebel van dit figuur die maar één noot op zijn zang heeft en verder niets bijdraagt.
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:47:52 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73105206
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:08 schreef Disana het volgende:

Ik word een beetje iebel van dit figuur die maar één noot op zijn zang heeft en verder niets bijdraagt.
grappig. ik ken meer users die zo zijn, maar zie je daarover nooit zeiken in fb. of post je dit omdat je zelf een keertje 'slachtoffer' bent?
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 19:26:55 #250
137949 Disana
pi_73107907
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

grappig. ik ken meer users die zo zijn, maar zie je daarover nooit zeiken in fb. of post je dit omdat je zelf een keertje 'slachtoffer' bent?
Nee, hij zit al twee dagen tegen iedereen te schelden Net een grammofoonplaat die blijft steken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 25-09-2009 19:36:46 ]
pi_73108791
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:08 schreef Disana het volgende:

Ik lach nog steeds om dat topic

Oké, de user schold....genote en gewist. Kijk nu eens goed. Zie nu niets geen gescheld meer staan?

Iets met een W etc etc doen er echt niet voor onder hoor, maar deelt je mening denk ik wat meer en doet het via denigreren

Alle users die hier wat melden moeten van mij weten dat ik nooit alleen het bericht of alleen de user nakijk.

Oh ja, zijn posthistorie op de FP

De user heeft trouwens een PM
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 20:03:02 #252
137949 Disana
pi_73108965
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik lach nog steeds om dat topic

Oké, de user schold....genote en gewist. Kijk nu eens goed. Zie nu niets geen gescheld meer staan?

Iets met een W etc etc doen er echt niet voor onder hoor, maar deelt je mening denk ik wat meer en doet het via denigreren

Alle users die hier wat melden moeten van mij weten dat ik nooit alleen het bericht of alleen de user nakijk.

Oh ja, zijn posthistorie op de FP

De user heeft trouwens een PM
Nou ja ik wou het gewoon even kwijt, je kon er gewoon op wachten dat er weer een kinderhater bij kwam, en daar is FB toch ook voor, even je hart luchten Bedankt voor het opschonen.
pi_73109141
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou ja ik wou het gewoon even kwijt, je kon er gewoon op wachten dat er weer een kinderhater bij kwam, en daar is FB toch ook voor, even je hart luchten Bedankt voor het opschonen.
Hij was niet de enige die liep te schelden, maar weet niet of hij op gaat houden, want hij krijgt precies wat hij wil ....een heleboel aandacht van jullie

Voor de zoveelste keer hier zeggen dat jullie daar niet op moeten reageren is een beetje moeilijk hè?

En die was echt niet persoonlijk

Ik word te oud voor deze shit
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 20:25:34 #254
137949 Disana
pi_73109667
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Hij was niet de enige die liep te schelden, maar weet niet of hij op gaat houden, want hij krijgt precies wat hij wil ....een heleboel aandacht van jullie

Voor de zoveelste keer hier zeggen dat jullie daar niet op moeten reageren is een beetje moeilijk hè?

Ik word te oud voor deze shit
Doh, ik heb niet een keer op hem gereageerd. Hij heeft discussies met anderen, waar die ene alleen maar te pas en te onpas een scheldwoord naar iemands hoofd gooit.
pi_73109840
quote:
Lezen!
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 20:32:57 #256
137949 Disana
pi_73109919
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Lezen!
Ja:
quote:
want hij krijgt precies wat hij wil ....een heleboel aandacht van jullie
pi_73109989
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja:
[..]
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:00:40 #258
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_73114432
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef paddy het volgende:
Hij is echter wel de uitlokker. En ja, als er dan een hele lange tijd niets aan gedaan wordt en die gast gewoon door kan gaan met z'n irritant geblaat dan kan je er donder op zeggen dat de users in eigen hand gaan nemen wat eigenlijk bij de mods hoort te liggen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_73115378
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hij is echter wel de uitlokker. En ja, als er dan een hele lange tijd niets aan gedaan wordt en die gast gewoon door kan gaan met z'n irritant geblaat dan kan je er donder op zeggen dat de users in eigen hand gaan nemen wat eigenlijk bij de mods hoort te liggen.
En mods afzeiken kan niet achter de schermen of via PM?
pi_73115846
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mja, wanneer je oplet? Zie je dat de users die nu niet konden ophouden met schelden, dit net zo hard doen in andere topics, waar deze user nog niet eens in gepost heeft. Zag je dat ik hem en users al gemod heb.....Die dan ook allemaal maar laten bannen? http://forum.fok.nl/user/history/217079 en hij post nauwelijks in NWS. Ter geruststelling...hij heeft zijn notes net zoals de anderen ook hun notes hebben

Hou de user in de peiling. Ben er niet voor om ze met het minste geringste te laten bannen. Doe ik ook niet met Meki wanneer hij van die momenten heeft
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:33 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

En mods afzeiken kan niet achter de schermen of via PM?
Hij is niets anders dan anders hoor

We hebben niets tegen elkaar hoor

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 26-09-2009 00:19:22 ]
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:52:27 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73115949
homor is godallahzijdank beter dan 2 jaar terug. ook humor in nws id leuk. allahzijgoddank.
  zondag 27 september 2009 @ 18:52:24 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73155622
  zondag 27 september 2009 @ 18:56:48 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73155759
oh... nu is er opeens niemand die meekijkt
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 18:58:13 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73155795
done
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 18:59:32 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73155831
nou als je geen geduld hebt verrander ik het weer terug ;r
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:01:00 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73155881
het zijn weer herten
  zondag 27 september 2009 @ 19:01:52 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73155912
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:01 schreef sp3c het volgende:
het zijn weer herten

thanks dude. wake up call/ that's all.
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:02:41 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73155934
ok ik maak het weer goed
  zondag 27 september 2009 @ 19:03:00 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73155942
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:59 schreef sp3c het volgende:
nou als je geen geduld hebt verrander ik het weer terug ;r
verander is iets anders dan verrassing. leer dat nou eens.
  zondag 27 september 2009 @ 19:03:26 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73155953
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef sp3c het volgende:
ok ik maak het weer goed
dank je wel.
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:03:48 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73155960
ow snap!

nu is de lol er af
feedback graag aub
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 19:03:51 #272
169210 liesje1979
pi_73155961
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef sp3c het volgende:
ok ik maak het weer goed
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:06:11 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73156022
feedback over NWS of over de feedback van de feedback

alstublieft graag
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:06:50 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73156038
en ook niet over de spelling
  zondag 27 september 2009 @ 19:07:13 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73156053
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

zie je wel dat ie een hart van goud heeft. je zou je moeten vastzuigen aan zo'n persoon, met je 4 lippen!
  zondag 27 september 2009 @ 19:07:47 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73156065
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:06 schreef sp3c het volgende:
en ook niet over de spelling
dank voor het verbeteren. merci.
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 19:09:04 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73156090
feedback over de feedback sletjes

en Frutsel houd van krappe sex ... daar istie nu mee bezig volgens mij
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 19:10:35 #278
169210 liesje1979
pi_73156125
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie je wel dat ie een hart van goud heeft. je zou je moeten vastzuigen aan zo'n persoon, met je 4 lippen!

We krijgen zo een note voor chatten in de sc
  zondag 27 september 2009 @ 20:20:04 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73158472
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

oh ja joh?
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 20:22:32 #280
169210 liesje1979
pi_73158567
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh ja joh?
Ja! Nu moet het hoor!
Feedback is voor onwijs zinnige shit!
Ik ben vervelend
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 20:26:13 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73158681
nee gek zoalshetis gaat dan mijn inbox dissen en die vindd at niet leuk
  zondag 27 september 2009 @ 20:27:14 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73158715
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja! Nu moet het hoor!
Feedback is voor onwijs zinnige shit!
Ik ben vervelend
je bent niet alleen vervelend. je doet dom en onaantrekkelijk
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 20:28:24 #283
169210 liesje1979
pi_73158756
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent niet alleen vervelend. je doet dom en onaantrekkelijk
Gelukkig ben jij de vriendelijkheid zelve
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 20:29:40 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73158789
ik vind jullie allebei onaantrekkelijk

jullie moeten de NWS SC hebben en als je hem gevonden hebt mag je het de rest ook vertellen
  zondag 27 september 2009 @ 20:29:40 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73158790
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij de vriendelijkheid zelve
ik ben niet opzoek naar een neukertje.
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 20:33:09 #286
8781 crew  Frutsel
pi_73158923
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:09 schreef sp3c het volgende:
feedback over de feedback sletjes

en Frutsel houd van krappe sex ... daar istie nu mee bezig volgens mij

je bent gewoon jaloers!
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 20:34:19 #287
169210 liesje1979
pi_73158971
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben niet opzoek naar een neukertje.
Ik ook niet, ik heb al een vriendje
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 20:38:38 #288
8781 crew  Frutsel
pi_73159139
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik heb al een vriendje
hoi
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 20:41:08 #289
169210 liesje1979
pi_73159242
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

hoi
Hoi schatje!
Liet je net mijn kitten door de voordeur ontsnappen?
  Moderator zondag 27 september 2009 @ 20:44:03 #290
8781 crew  Frutsel
pi_73159363
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoi schatje!
Liet je net mijn kitten door de voordeur ontsnappen?
Ben je gek? Als iemand poesjes katten kittenzuinig is dan ben ik het wel
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

alweer?
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef sp3c het volgende:
nee gek zoalshetis gaat dan mijn inbox dissen en die vindd at niet leuk
Hij moet wat , zo zonder SCH

Dit is trouwens niet de slowsjet Frutsel!
  One tough cookie zondag 27 september 2009 @ 20:50:31 #291
169210 liesje1979
pi_73159633
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ben je gek? Als iemand poesjes katten kittenzuinig is dan ben ik het wel
[..]

Ja Zie je?! Jij bent mijn nieuwe vriendje!
quote:
alweer?
Wheheheehe, dat was toen heel belangrijk, helemaal geen slowchatten
quote:
Hij moet wat , zo zonder SCH

Dit is trouwens niet de slowsjet Frutsel!
Sc ftw

Pff wat een werk om te reageren op al die quotes.
  † In Memoriam † zondag 27 september 2009 @ 21:38:29 #292
137949 Disana
pi_73162513
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja Zie je?! Jij bent mijn nieuwe vriendje!
[..]

Wheheheehe, dat was toen heel belangrijk, helemaal geen slowchatten
[..]

Sc ftw
Jij hier Liesje Nu ga ik me afvragen hoeveel vriendjes je eigenlijk hebt.
  One tough cookie maandag 28 september 2009 @ 07:20:05 #293
169210 liesje1979
pi_73171692
quote:
Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij hier Liesje Nu ga ik me afvragen hoeveel vriendjes je eigenlijk hebt.
Gewoon maar één, heb ik mijn handen vol genoeg aan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:22:12 #294
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73201592
[Fascisme] EU : BREIN mag je offline halen...

Mag wel dicht. OP is onzin, zoals in het topic aangegeven wordt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:08:03 #295
66444 Lord_Vetinari
pi_73220207
  woensdag 30 september 2009 @ 14:04:02 #296
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_73241418
Ehm, worden er tegenwoordig al topics VERWIJDERD??

Ik postte eerder vanmorgen in een, toegegeven matig, topic over een PVV-dame die zich druk had gemaakt over Ab Oosterhaus, maar elk spoor van het betreffende topic is verdwenen.
I follow you......but not on Twitter
  woensdag 30 september 2009 @ 14:09:19 #297
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73241601
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ehm, worden er tegenwoordig al topics VERWIJDERD??

Ik postte eerder vanmorgen in een, toegegeven matig, topic over een PVV-dame die zich druk had gemaakt over Ab Oosterhaus, maar elk spoor van het betreffende topic is verdwenen.
Ik denk dat je je vergist. Ik zie namelijk geen topic in je AT in NWS over dat onderwerp, en ik zie al helemaal geen deleted topic in jouw AT.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 30-09-2009 14:14:39 ]
  woensdag 30 september 2009 @ 14:17:46 #298
66444 Lord_Vetinari
pi_73241913
Het stond in FLU, niet in NWS.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:20:17 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73242039
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het stond in FLU, niet in NWS.

Daar zijn ook geen topics gedeleted. Misschien is er een post van hem verwijderd ergens.(?)
  woensdag 30 september 2009 @ 14:26:11 #300
66444 Lord_Vetinari
pi_73242257
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar zijn ook geen topics gedeleted. Misschien is er een post van hem verwijderd ergens.(?)
In PVV-Kamerlid Fleur Agema over Ab Osterhaus Pauw & Witteman!! vermoed ik.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:34:13 #301
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_73242557
quote:
Dat klopt, daar is het eea aan posts verwijderd inderdaad. Maar die zijn terecht verwijderd. Dat werd miepen op elkaar ipv ontopic reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')