Ik lach nog steeds om dat topicquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:08 schreef Disana het volgende:
Geluid van kinderen geen overlast
Ik word een beetje iebel van dit figuur die maar één noot op zijn zang heeft en verder niets bijdraagt.
Nou ja ik wou het gewoon even kwijt, je kon er gewoon op wachten dat er weer een kinderhater bij kwam, en daar is FB toch ook voor, even je hart luchtenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds om dat topic
Oké, de user schold....genote en gewist. Kijk nu eens goed. Zie nu niets geen gescheld meer staan?![]()
Iets met een W etc etc doen er echt niet voor onder hoor, maar deelt je mening denk ik wat meer en doet het via denigreren
Alle users die hier wat melden moeten van mij weten dat ik nooit alleen het bericht of alleen de user nakijk.
Oh ja, zijn posthistorie op de FP
De user heeft trouwens een PM
Hij was niet de enige die liep te schelden, maar weet niet of hij op gaat houden, want hij krijgt precies wat hij wil ....een heleboel aandacht van julliequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja ik wou het gewoon even kwijt, je kon er gewoon op wachten dat er weer een kinderhater bij kwam, en daar is FB toch ook voor, even je hart luchtenBedankt voor het opschonen.
Doh, ik heb niet een keer op hem gereageerd. Hij heeft discussies met anderen, waar die ene alleen maar te pas en te onpas een scheldwoord naar iemands hoofd gooit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij was niet de enige die liep te schelden, maar weet niet of hij op gaat houden, want hij krijgt precies wat hij wil ....een heleboel aandacht van jullie![]()
Voor de zoveelste keer hier zeggen dat jullie daar niet op moeten reageren is een beetje moeilijk hè?![]()
En die was echt niet persoonlijk
Ik word te oud voor deze shit
Lezen!quote:En die was echt niet persoonlijk
quote:
Hij is echter wel de uitlokker. En ja, als er dan een hele lange tijd niets aan gedaan wordt en die gast gewoon door kan gaan met z'n irritant geblaat dan kan je er donder op zeggen dat de users in eigen hand gaan nemen wat eigenlijk bij de mods hoort te liggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef paddy het volgende:
Hij was niet de enige die liep te schelden, maar weet niet of hij op gaat houden, want hij krijgt precies wat hij wil ....een heleboel aandacht van jullie![]()
En mods afzeiken kan niet achter de schermen of via PM?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is echter wel de uitlokker. En ja, als er dan een hele lange tijd niets aan gedaan wordt en die gast gewoon door kan gaan met z'n irritant geblaat dan kan je er donder op zeggen dat de users in eigen hand gaan nemen wat eigenlijk bij de mods hoort te liggen.
Mja, wanneer je oplet? Zie je dat de users die nu niet konden ophouden met schelden, dit net zo hard doen in andere topics, waar deze user nog niet eens in gepost heeft. Zag je dat ik hem en users al gemod heb.....Die dan ook allemaal maar laten bannen? http://forum.fok.nl/user/history/217079 en hij post nauwelijks in NWS. Ter geruststelling...hij heeft zijn notes net zoals de anderen ook hun notes hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is echter wel de uitlokker. En ja, als er dan een hele lange tijd niets aan gedaan wordt en die gast gewoon door kan gaan met z'n irritant geblaat dan kan je er donder op zeggen dat de users in eigen hand gaan nemen wat eigenlijk bij de mods hoort te liggen.
Hij is niets anders dan anders hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:33 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
En mods afzeiken kan niet achter de schermen of via PM?
quote:Op zondag 27 september 2009 19:01 schreef sp3c het volgende:
het zijn weer herten
verander is iets anders dan verrassing. leer dat nou eens.quote:Op zondag 27 september 2009 18:59 schreef sp3c het volgende:
nou als je geen geduld hebt verrander ik het weer terug ;r
dank je wel.quote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef sp3c het volgende:
ok ik maak het weer goed
zie je wel dat ie een hart van goud heeft. je zou je moeten vastzuigen aan zo'n persoon, met je 4 lippen!quote:
dank voor het verbeteren. merci.quote:Op zondag 27 september 2009 19:06 schreef sp3c het volgende:
en ook niet over de spelling
quote:Op zondag 27 september 2009 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie je wel dat ie een hart van goud heeft. je zou je moeten vastzuigen aan zo'n persoon, met je 4 lippen!
quote:Op zondag 27 september 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We krijgen zo een note voor chatten in de sc
je bent niet alleen vervelend. je doet dom en onaantrekkelijkquote:Op zondag 27 september 2009 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Nu moet het hoor!![]()
Feedback is voor onwijs zinnige shit!![]()
Ik ben vervelend
Gelukkig ben jij de vriendelijkheid zelvequote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent niet alleen vervelend. je doet dom en onaantrekkelijk
ik ben niet opzoek naar een neukertje.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de vriendelijkheid zelve
quote:Op zondag 27 september 2009 19:09 schreef sp3c het volgende:
feedback over de feedback sletjes
en Frutsel houd van krappe sex ... daar istie nu mee bezig volgens mij
Ik ook niet, ik heb al een vriendjequote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben niet opzoek naar een neukertje.
hoiquote:Op zondag 27 september 2009 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb al een vriendje
Ben je gek? Als iemand poesjes katten kittenzuinig is dan ben ik het welquote:Op zondag 27 september 2009 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi schatje!![]()
Liet je net mijn kitten door de voordeur ontsnappen?
alweer?quote:Op zondag 27 september 2009 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We krijgen zo een note voor chatten in de sc
Hij moet wat , zo zonder SCHquote:Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef sp3c het volgende:
nee gek zoalshetis gaat dan mijn inbox dissen en die vindd at niet leuk
quote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben je gek? Als iemand poesjes katten kittenzuinig is dan ben ik het wel![]()
[..]
Wheheheehe, dat was toen heel belangrijk, helemaal geen slowchattenquote:alweer?
Sc ftwquote:Hij moet wat , zo zonder SCH
Dit is trouwens niet de slowsjet Frutsel!
Jij hier Liesjequote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja Zie je?! Jij bent mijn nieuwe vriendje!![]()
[..]
Wheheheehe, dat was toen heel belangrijk, helemaal geen slowchatten![]()
[..]
Sc ftw
Gewoon maar één, heb ik mijn handen vol genoeg aan.quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hier LiesjeNu ga ik me afvragen hoeveel vriendjes je eigenlijk hebt.
Ik denk dat je je vergist. Ik zie namelijk geen topic in je AT in NWS over dat onderwerp, en ik zie al helemaal geen deleted topic in jouw AT.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ehm, worden er tegenwoordig al topics VERWIJDERD??
Ik postte eerder vanmorgen in een, toegegeven matig, topic over een PVV-dame die zich druk had gemaakt over Ab Oosterhaus, maar elk spoor van het betreffende topic is verdwenen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het stond in FLU, niet in NWS.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar zijn ook geen topics gedeleted. Misschien is er een post van hem verwijderd ergens.(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |