abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73220033
quote:

De 16-jarige Australische Jessica Watson zet haar plan door om als jongste solozeiler de wereld rond te zeilen. Ze zal één van de volgende dagen vanuit Sydney vertrekken. De Australische autoriteiten hadden Watson in het weekeinde aangespoord af te zien van haar recordpoging.

Een aantal weken geleden vertrok de tiener al eens, maar moest toen na nog geen 24 uur terugkeren: ze was gebotst tegen een vrachtschip, waarschijnlijk omdat ze in slaap was gevallen.

"Gevaarlijk, dat weten we allemaal"
Haar zegsman liet weten dat Watson een aantal aanbevelingen ter harte heeft genomen en dat ze veel steunbetuigingen heeft gekregen. Mensen riepen volgens hem haar op de recordpoging voort te zetten. "De oceaan is een gevaarlijke plaats. Dat weten we allemaal", zei de woordvoerder van Watson. "Maar we moeten avonturiers en dromers de ruimte geven deel uit te maken van onze samenleving."

Laura Dekker
Een rechtbank in Nederland plaatste de 13-jarige solozeilster Laura Dekker, die eveneens een recordpoging wil wagen, eind augustus onder voorlopig toezicht van jeugdzorg. De Kinderbescherming stelt dat het niet verantwoord is dat iemand van dertien jaar een dergelijke reis maakt. Dekker zou niet in staat zijn goed risico's in te schatten. De Kinderbescherming heeft onder meer gesprekken gevoerd met mensen uit haar omgeving.

Bron:http://www.hln.be/hln/nl/(...)rond-de-wereld.dhtml

Volgende attention whore.
pi_73220051
Sailbait.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:03:09 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_73220081
Hoezo breezerslet? En attention whore? Ze wil gewoon uitmunten in haar sport net als vele andere meisjes van haar leeftijd die naar de olympische spelen gaan of dagen achtereen op een tennisveld staan.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_73220100
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:02 schreef teknomist het volgende:
Sailbait.
whehe
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73220109
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Hoezo breezerslet? En attention whore? Ze wil gewoon uitmunten in haar sport net als vele andere meisjes van haar leeftijd die naar de olympische spelen gaan of dagen achtereen op een tennisveld staan.
Gewoon naar haar schooltje laten gaan.
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:11:16 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_73220329
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef Filter80 het volgende:

[..]

Gewoon naar haar schooltje laten gaan.
Gewoon die recordpoging laten wagen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 20:11:54 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73220355
domme op, domme titel dus op slot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')