Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Iblis het volgende:
Ik begrijp het wel, ik had net een reactie getypt (maar door slotje heen gepost en weggehaald) die zo’n onderzoek in context plaatste, zulk onderzoek heb je ook als het b.v. om Belgen en Nederlanders gaat, maar dan wordt er (uiteraard) niet zo’n OP geplaatst.
Dit nieuwsbericht wordt gewoon gebruikt om lekker te lachen over Arabieren en wat een achterlijk inteeltvolk het is en hahaha, en andere uitingen die slecht een gering besef van de materie en veel vooroordelen tonen, maar zulke problematiek is niet iets typisch voor de Arabische wereld en/of de Islam.
Om die insteek dan tóch te kiezen in de OP, en in de bewoordingen die gedaan werden, geeft natuurlijk duidelijk aan wat het doel is.
Het een is een gevolg van de ander, het is nu godverdomme al 4x gemodereerd en aangepast en opnieuw geopend en het is nog steeds niet goed voor je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.
Het zijn toch Lieve Arabische medemensen van ons?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb de originele titel van het originele artikel maar genomen omdat deze een beetje stom was
kleine tip is om liefst zo min mogelijk je eigen mening door laten schemeren in de TT
nu je het zegt!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.
Ja, zag ik nadat ik dit schreef. Netjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef sp3c het volgende:
ik heb het voor je aangepast en ik was daar een melding van aan het maken voor de duidelijkheid
Gone!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
AIuIu
Kan iemand hier naar kijken. Alulu is Alulu niet, if you catch my drift.
Ik zal het even duidelijker maken. De echte is ALULU (is met een L geschreven) en de neppe is AIUIU. Zijn nick is dus gekaapt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt toch wel de juiste er uit getrapt he
vuige beslissing en geheel tegen de regels in. maar je doet maar lekker koekenbakker.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Frutsel het volgende:
Uiteraard kwam je effe langs..
Neuh... gekeken naar de kwaliteit van de OP, het aantal posts in het topic en de kwaliteit van het vrindje blijft die andere maar open.
Een eigen topic kwijt lijkt me sterk, want ze staan gewoon in je MyAT... hooguit in een ander forum.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Clairvaux het volgende:
Met enige regelmaat ben ik topics kwijt die ik geopend heb??
Welke kabouter is verantwoordelijk voor die ontvoeringen en waarom?
Ik kijk nooit in MyATquote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een eigen topic kwijt lijkt me sterk, want ze staan gewoon in je MyAT... hooguit in een ander forum.
Gebruik het eens dan, er zal een wereld open gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in MyATen kom nagenoeg niet buiten NWS.
Als ze niet meer in NWS staan misschien?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je je eigen topics kwijt bent?
Een wereld vol KLB en ONZquote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gebruik het eens dan, er zal een wereld open gaan
Ja dat bedacht ik me ookquote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Als ze niet meer in NWS staan misschien?
Nee dat is ActiveTopics, er is ook nog een knopje met "mijn actieve topics"quote:Op woensdag 23 september 2009 15:59 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Een wereld vol KLB en ONZ![]()
![]()
Memory Lane is wel leuk.
Edit is a bitchquote:Op woensdag 23 september 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je had me al gequote toen ik het net veranderde
Daar had ik ze ook teruggevonden hoewel ik het niet helemaal eens ben met je datquote:maar er staat er dus een paar in POL zie ik, waar ze horen
voelde jij je aangesproken?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef sp3c het volgende:
helemaal niet tegen de regels
Het onderwerp ging over de terugval van het CDA, voorzover daar sprake van is, enquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Die laatste over het CDA had misschien wel nieuwswaarde, mits je dan ook echt aankomt met historische feiten. Waarom is het CDA nu historisch laag.. etc etc. Daarnaast maak je in de OP het deel over de PVV dikgedrukt. Dus eigenlijk wil je dat laten weten? Dat zij de grootste zijn? Daar liep ook al een topic over namelijk wat ook naar POL is gezet.
De terugval van het CDA... daar kan je idd erg goed over discussieren. In POLquote:Op woensdag 23 september 2009 16:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Het onderwerp ging over de terugval van het CDA, voorzover daar sprake van is, en
waar dat aan zou kunnen liggen en of dat en trent zou kunnen worden etc.
Het dikgedrukte regeltje over de PVV was zijdelings aangehaald door mij en ter leering ende vermaeck![]()
en was niet de insteek van het bericht.
Het was een nieuwsbericht Frutselquote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De terugval van het CDA... daar kan je idd erg goed over discussieren. In POL![]()
Als je maar met feiten komt
In een week 6 "rechtse" users geband.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
en natuurlijk niet vergeten om de juiste politieke (lees linkse) toon te gebruiken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
en natuurlijk niet vergeten om de juiste politieke (lees linkse) toon te gebruiken.
Misschien maar 2... en was de rest een kloon? Weet jij het?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
In een week 6 "rechtse" users geband.![]()
Teken aan de wand zoalshetis.![]()
Valt gelukkig ook niet op.
Heb een lijntje ter vermaak (zeker gisterenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In POL wel ja... gelukkig staan er nog genoeg rechtse topics in NWS!![]()
[..]
Misschien maar 2... en was de rest een kloon? Weet jij het?
Jij kwam toch alleen in NWS?
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef qonmann het volgende:
Niet-Islamitische Nederlander vindt de Islam een bedreiging
Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.
Lijkt me ongewenst .
Laat 'm in zijn eigen forum modden.
Ik dacht dat daar afspraken over waren
neuh maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om mijn scheur open te trekkenquote:
ik zie alleen een doosverwenzing die gemod is en reacties daaropquote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef qonmann het volgende:
Niet-Islamitische Nederlander vindt de Islam een bedreiging
Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.
Lijkt me ongewenst .
Laat 'm in zijn eigen forum modden.
Ik dacht dat daar afspraken over waren
had de oorspronkelijke reactie niet gezien, ok, maar in zijn algemeenheid etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie alleen een doosverwenzing die gemod is en reacties daarop
das geen probleem
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
neuh maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om mijn scheur open te trekken
Dan vind ik het wat aanmatigend om te stellen:quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
had de oorspronkelijke reactie niet gezien, ok, maar in zijn algemeenheid etc.
quote:Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.
het is opquote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
nee dat klopt idd. daar heb je bier voor toch?
Zoals gezegd ik vind het ongewenst dat een niet-NWS hier een beetje gaat modden (en passant tijdens het discusseren door) , een topic-reportje oid had ook gekund, dat houdt het wel zo zuiver.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan vind ik het wat aanmatigend om te stellen:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |