Ah, en de VVD heeft electrische scooters ingezet om ook moslims te vervoeren? Het is een waanzinnig probleem voor inwoners ongeacht hun religie en toeristen besluiten nooit meer naar A'dam te gaan. Goede redenen er wat aan te doen. Maar dit is feedback dus ik blijf er bij dat het vermeden moet worden dat in elk topic de religie vermeldt wordt.quote:Op zondag 20 september 2009 14:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
De reden dat dat stadsdeel busjes inzet zijn de moslims die daar wonen ..er is geen andere reden.
Dat mag dus in de TT lijkt me
Ik heb het over het betreffende topic..nogmaals de enige reden dat dat stadsdeel gratis busjes inzet, is omdat er moslims in dat stadsdeel wonen, zie niet in waarom dat niet in de TT zou mogenquote:Op zondag 20 september 2009 14:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, en de VVD heeft electrische scooters ingezet om ook moslims te vervoeren? Het is een waanzinnig probleem voor inwoners ongeacht hun religie en toeristen besluiten nooit meer naar A'dam te gaan. Goede redenen er wat aan te doen. Maar dit is feedback dus ik blijf er bij dat het vermeden moet worden dat in elk topic de religie vermeldt wordt.
- Christelijke Oostenrijker houdt dochter gevangen en pleegt incest
- Christelijke automobilist rijdt verkeersregelaar dood.
- Christenhond was niet 'in vorm' in tweede kamer
- Joden vertikken te praten over hun atoombom
- Calvinist ontsnapt uit gevangenis
- Ex-christen wil hoofddoekjesverbod
etc. Zie je het probleem. En doe dan eens een search op het woord moslim in de topic titels van de laatste maand.
Ahummmm. ik vind als vrouw ook dat je je nogal minderwaardig uitlaat over vrouwen, een typische homo en moslimtrekje.quote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef vijfhonderd het volgende:
DRAGORIUS speelt onterecht op de man...
..in een topic dat er
A. helemaal niet toe doet Wilders hoofddoekjesbelasting kost 'm 2 zetels
..op basis van informatie dat
B. gebaseerd is op suggesties die uit het referentiekader van dragorius ontstaan en per definitie niet waar hoeven te zijn.
Ik verwacht wel beter gedrag van een moderator.
Stelt me zwaar teleur. Serieus.![]()
Origineel topic:
DRAGORIUS speelt onterecht op de man
Get die vette kwal van een Paul de Leeuw lekker in z'n bruine cent.quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Homo's laten zich minderwaardig uit over vrouwen?![]()
![]()
Get a life![]()
![]()
Waar slaat dat nou weer op? Je opmerking over homo's is gewoon heel erg dom. Homo's spreken helemaal niet kwaad of denigrerend over vrouwen, integendeel. En dat je iemand verwijt denigrerend over vrouwen te spreken terwijl je dan meteen en vrijwel altijd hetzerlde gaat doen over homo's en moslims, is nogal hypocriet.quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Get die vette kwal van een Paul de Leeuw lekker in z'n bruine cent.
Nou sommigen kunnen er aardig wat van, ik heb al aardig wat termen als "nutteloze hompen vlees" en dergelijke voorbij horen vliegen bij menig homoseksueel mens. Maargoed, iets met over één kam scheren enzo..quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Homo's laten zich minderwaardig uit over vrouwen?![]()
![]()
Get a life![]()
![]()
Wat een generalisatie, ik dacht dat je daar zo tegen was.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Je opmerking over homo's is gewoon heel erg dom. Homo's spreken helemaal niet kwaad of denigrerend over vrouwen, integendeel.
Nou, ik ben nog nooit een homo tegen gekomen die zoiets zei. Lijkt me nogal overdreven.quote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen er aardig wat van, ik heb al aardig wat termen als "nutteloze hompen vlees" en dergelijke voorbij horen vliegen bij menig homoseksueel mens. Maargoed, iets met over één kam scheren enzo..
Waarom ontzeg je anderen dan het recht om dat soort dingen over vrouwen te zeggen?quote:Op maandag 21 september 2009 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Joh, stel je niet aan jankerd, ik heb gewoon het recht om geen hoge pet op te hebben van relnichten zoals jij en heb ook het recht om een religie naar de prullenbak te verwijzen.
Dat vond ik dus ook, maar het zal wel 'stoere' praat geweest zijn. Het had geen pas in ieder geval.quote:Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog nooit een homo tegen gekomen die zoiets zei. Lijkt me nogal overdreven.
Geen pasquote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar het zal wel 'stoere' praat geweest zijn. Het had geen pas in ieder geval.
Faghags.quote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen pasWat mooi
![]()
Jij en ik zouden dat nooit zeggen he.
Maar de meeste nichten hebben juist vaak veel vriendinnen. Maar dan wel leuke vrouwen en geen Nikita's
Het maakt me niet uit wie het zegt, vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig aan de man. Punt.quote:Op maandag 21 september 2009 17:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ahummmm. ik vind als vrouw ook dat je je nogal minderwaardig uitlaat over vrouwen, een typische homo en moslimtrekje.
Kijk eerst ff naar jezelf en hoe jij bezig bent, dan valt dat van D nog wel mee. Er zijn veel ergere dingen op Fok! zoals een eigen FB topic ofzo. En je hebt het niet zo op mods, dat heb ik al gelezen. Heeft het zin dat ik uberhaupt iets zeg want ik ben toch een medeplichtige collegamodquote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef vijfhonderd het volgende:
DRAGORIUS speelt onterecht op de man...
..in een topic dat er
A. helemaal niet toe doet Wilders hoofddoekjesbelasting kost 'm 2 zetels
..op basis van informatie dat
B. gebaseerd is op suggesties die uit het referentiekader van dragorius ontstaan en per definitie niet waar hoeven te zijn.
Ik verwacht wel beter gedrag van een moderator.
Stelt me zwaar teleur. Serieus.![]()
Origineel topic:
DRAGORIUS speelt onterecht op de man
een kutuser, dat dan welquote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie het zegt, vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig aan de man. Punt.
En mochten de mods van NWS het ongepast vinden, halen ze het bij mij ook gewoon weg. Buiten BNW ben ik gewoon user.
Wat ben jij een kortzichtig mens.quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie het zegt, vrouwen zijn gewoon gelijkwaardig aan de man. Punt.
En mochten de mods van NWS het ongepast vinden, halen ze het bij mij ook gewoon weg. Buiten BNW ben ik gewoon user.
Ja waarom ?quote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef SCH het volgende:
'Moslims niet zoenen na ramadan' II
Waarom is dit nog open?
Dit is wel erg op de man!quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtig mens.
Niet meer onterecht dan dat modje dat uit vooroordelen ageert.quote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is wel erg op de man!
Beetje onterecht!
Geef je weer een eigen draai aan mijn opmerking, waar lees je dat van mij dat ik anderen het recht ontzeg? Als je dat kan quoten neem ik het onderstaande terug.quote:Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom ontzeg je anderen dan het recht om dat soort dingen over vrouwen te zeggen?
Daarom kunnen moderators toch de OP aanpassen, in plaats van dichtgooien? Of zit er wellicht meer achter het dichtgooien van het topic dan de OP.. ik denk van wel hèquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:25 schreef sp3c het volgende:
nee
ik word doodmoe van malloten die debiele OP's maken
blijf niet bezig ...
Geeft niet, heb al een nieuwe aangemaakt met andere OP, ik doe het werk wel voor jequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk kan dat
maar ... zie de laatste regel in die quote
Zo, een nieuw topic met knuffelige TT, inhoudelijke OP en een vraagstelling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |