Ik snap de behoefte überhaupt niet om op zoek te gaan naar dit soort berichten.quote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik denk dat het totaal niets te maken heeft met masochisme... eerder met het feit dat er zo over je geoordeeld wordt, terwijl je zelf misschien wel de beste ouder bent geweest... en die zien ook niet alles aankomen. Overal kutverhalen lezen of tegenkomen (want daardoor ontstaat de drang om op zoek te gaan naar de bron) ga je jezelf nou eenmaal verdedigen en verklaren, puur omdat je het dan zat bent dat mensen schijnbaar zo gemakkelijk hard kunnen reageren... Plus: het is danw eer eenrichtingsverkeer: wij mogen wel met zijn allen keihard reageren en zogenaamde de harde waarheid vertellen, maar als de andere kant reageert is het masochisme en hjulie huilie... beetje jammer...
Ik wil ook een hippe moeder die -.- gebruikt.quote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef Wiekede het volgende:
Ik heb het krantenbericht niet gemaakt oh uwe wijsheid -.-
quote:Op maandag 21 september 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat was de oorzaak dan? Ik vind dat er wel te doen eigenlijk. En dat zegt dan ook weer wat over of sommige reacties wel of niet van toepassing zijn
quote:Op maandag 21 september 2009 12:15 schreef Wiekede het volgende:
Dit overkwam mijn gezin, ik stond ongevraagd op de voorpagina, met opvoeden heeft dit niets te maken, zelfmoord is nu eenmaal niet te voorkomen en dat ik het had moeten zien aankomen is dikke onzin maar helaas moet je daarvoor vaak eerst de hel van een suicidaal kind zelf ervaren heben...ik neem mensen dat niet kwalijk als ze dat niet hebben want ik gun het niemand.
Ah ok.quote:
Je bent in mijn ogen niet goed bij je hoofd als je opmerkingen als deze op pag 1 wel kan snappen als er echt opzet in het spel is.quote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
maar kan sommige reacties wel snappen als het echt opzet was
Je hebt totaal geen inzicht in het leven van de jongen. Het leven van de jongen kan er voor de jongen zelf zo complex uit hebben gezien dat een topicje als dit nooit afdoende zal zijn om er wat voor oordeel dan ook aan te kunnen hangen. Of niet, maar in ELK GEVAL is een oordeel van mijn kant -en dus in mijn ogen jouw kant- pure arrogantie. Ben je toch van mening dat je er een oordeel over kan vellen, dan ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef Thomass het volgende:
Werkelijk waar, wat een kneus. Doe het dan zoals deze jongen als je het goed wil doen:
Och zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 12:38 schreef vanhal het volgende:
Je bent in mijn ogen niet goed bij je hoofd als je opmerkingen als deze op pag 1 wel kan snappen als er echt opzet in het spel is.
Je hebt groot gelijk Wiekede. Fijn dat het goed gaat met je zoon (ik neem aan dat goed een erg relatief begrip is). Voorspoed gewenst!quote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Wiekede het volgende:
De reden waarom doet niet terzake, enkel voor hemzelf.
waar het mij om gaat is dat er best eens gediscussieert mag worden over de snelheid en onnadenkendheid waarmee sommigen iets posten, dan zou mijn zoon dom zijn...oordelen over iets waar je de achtergronden niet van kent is ook niet bepaald een teken van bovengemiddelde hersencappaciteit.
Maar ieder mag dat natuurlijk zelf weten he, hoe slim hij/zij wil overkomen
Die dooddoener was in 1992 al uitquote:Op maandag 21 september 2009 12:40 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Och zeg.
Dit is het internet hoor.
Ah vanhalquote:Op maandag 21 september 2009 12:38 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen niet goed bij je hoofd als je opmerkingen als deze op pag 1 wel kan snappen als er echt opzet in het spel is.
[..]
Je hebt totaal geen inzicht in het leven van de jongen. Het leven van de jongen kan er voor de jongen zelf zo complex uit hebben gezien dat een topicje als dit nooit afdoende zal zijn om er wat voor oordeel dan ook aan te kunnen hangen. Of niet, maar in ELK GEVAL is een oordeel van mijn kant -en dus in mijn ogen jouw kant- pure arrogantie. Ben je toch van mening dat je er een oordeel over kan vellen, dan ben je in mijn ogen niet goed bij je hoofd.
Wat is er mis met een discussie oplaaien? Ze is blijkbaar op een bepaald moment het internet gaan nalezen op reacties op dit voorval en is dit topic tegengekomen waarin in mijn ogen en blijkbaar ook haar ogen beschamende reacties zijn gepost, en wil daar nu haar ei over kwijt. Ik vind dat ze daar het volste recht toe heeft, of in ieder geval ben jij in geen positie om te bepalen dat ze dat NIET moet doen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah vanhal![]()
Vriendin!
Wat verwacht je dan, híj doet dit z'n moeder en zichzelf aan. Ik kan best snappen dat sommige mensen dan niet de zin hebben 'oeh en aah' en 'wat vreselijk' te posten. Het is gewoon een domme actie. En daar zal hij best zo z'n redenen voor hebben, maar zelfmoord is ALTIJD een egoistische actie, je doet je omgeving uiteindelijk meer pijn dan jezelf. En dan kan mevrouw hier nu wel even dr woordje komen doen, maar dat is ook best opmerkelijk. De hele discussie laait nu weer op door een topic van anderhalf jaar geleden te kicken wat allang weggezakt was.
onzin, gewoon onzin.quote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Wiekede het volgende:
waar het mij om gaat is dat er best eens gediscussieert mag worden over de snelheid en onnadenkendheid waarmee sommigen iets posten, dan zou mijn zoon dom zijn...oordelen over iets waar je de achtergronden niet van kent is ook niet bepaald een teken van bovengemiddelde hersencappaciteit.
Het lijkt me voor u voldoende om te zeggen dat hij suicidaal was, dat stelt de actie in een heel ander daglicht en meer informatie hebben wij niet nodig.quote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Wiekede het volgende:
Maak er dan een column van en laat die plaatsen. (serieus bedoeld)quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Wiekede het volgende:
In mijn leven is het er nog elke dag dus waarom zou er nu niet over gesproken mogen worden, ik ben niet iemand die confrontaties uit de weg gaat...er rust al genoeg taboe op dit soort dingen, laten we maar zwijgen dan is t er niet...onzin
Je wil niet zwijgen want het je houdt niet van taboe's, maar je wil ook niet open en bloot zeggen dat het een zelfmoordpoging was als het direct gevraagd word. Bovenal pijnig je jezelf alleen maar, zoals superworm zegt; internethelden zijn er altijd, kutopmerkingen zijn er altijd, das nu eenmaal de tol van de anonimiteit van het internet en een stel pubers die denken grappig te zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Wiekede het volgende:
In mijn leven is het er nog elke dag dus waarom zou er nu niet over gesproken mogen worden, ik ben niet iemand die confrontaties uit de weg gaat...er rust al genoeg taboe op dit soort dingen, laten we maar zwijgen dan is t er niet...onzin
ik snap echt niet waar jullie het waanidee vandaan halen dat je hier anoniem post hoor...quote:Op maandag 21 september 2009 12:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het lijkt me voor u voldoende om te zeggen dat hij suicidaal was, dat stelt de actie in een heel ander daglicht en meer informatie hebben wij niet nodig.
Mensen oordelen altijd over zaken waar ze de achtergrond niet van kennen. Dat lijkt me een non argument eerlijk gezegd. Oke dit is Fok en het niveau is vaak bedroevend, maar als iedereen eerst over achtergrond informatie zou moeten beschikken voordat ze een oordeel kunnen vellen, dan kunnen weinig mensen ergens nog een mening over hebben.
En op een internet forum als Fok is het natuurlijk heel makkelijk om anoniem achter een username bepaalde dingen te roepen.
lol, je komt over als een jochie van 10.quote:Op maandag 21 september 2009 12:47 schreef Gordijn het volgende:
Hihi, Wiekede dacht hier even met een beter gevoel uit te komen door ons allemaal te wijzen op het feit dat we schoften zijn. Zal zij even het deksel op de neus krijgen.
Een schoft van 10quote:Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol, je komt over als een jochie van 10.
Je ziet het, niet iedereen heeft die tact of dat empathisch vermogen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef Wiekede het volgende:
Niemand hoeft mij of hem zielig te vinden, maar nadenken voor je iets debiels post kan iedereen toch?
HAHAHAHAHAH LOLquote:Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef vanhal het volgende:
lol, je komt over als een jochie van 10.
ik denk na over iedere reactie die ik post of in real life geef.quote:Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef Wiekede het volgende:
Niemand hoeft mij of hem zielig te vinden, maar nadenken voor je iets debiels post kan iedereen toch?
Mwa, check het forum eens zou ik zeggen. 85% procent van wat er gepost wordt is onzin. Ben benieuwd of al die users IRL net zo zijn als hier op Fok. Bovendien heeft je postgedrag totaal geen consequenties (behalve een ban) omdat niemand met naam en toenaam bekend is, vandaar dus de anonimiteit.quote:Op maandag 21 september 2009 12:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik snap echt niet waar jullie het waanidee vandaan halen dat je hier anoniem post hoor...
maar misschien ben ik een van de weinigen die precies zo irl is als op fok..
Zeg moeders,quote:Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef Wiekede het volgende:
Dat valt nou juist zeer te betwijfelen. Het aantal stupide reacties op daadwerkelijk schokkende zaken die gemeld worden op FOK! zijn vaak (veel te vaak) beneden alle peil en geplaatst door emotie-, empathie- en kwaliteitsloze randdebielen die geen idee hebben van wat ze doen of waar ze het over hebben. Kortzichtig en dom reageren (en denken, want ik denk dat ze niet tot meer in staat zijn, ze weten gewoon niet beter) en daar dan trots op zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is gewoon een stomme actie en dan kan je dergelijke reacties verwachten.
Natuurlijk is het voor mensen die er dichtbij staan een drama en dat snapt iedereen ook heus wel
Het enige wat jij doet is ad hominem reageren.quote:Op maandag 21 september 2009 12:52 schreef vanhal het volgende:
Nee serieus, je komt over als een peuter.
FUFR, dit zei je een pagina terug. Je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat ze niet om de publiciteit heeft gevraagd? En dus dat deze reactie niet echt tactvol is? Je doet nu namelijk net alsof ze zelf de publiciteit op heeft gezocht.quote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, wat ik allemaal mee heb gemaakt in mijn leven gooi ik niet op een openbaar forum, mevrouw.
De reden laat zich raden.
oh maar ik wil het ook wel irl herhalen hoor. Waarom zou het een verschil maken als je iemands naam weet? Wie mijn andere posts doorleest weet waar ik woon, welke bedrijven ik run, hoeveel kinderen ik heb enz.quote:Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, check het forum eens zou ik zeggen. 85% procent van wat er gepost wordt is onzin. Ben benieuwd of al die users IRL net zo zijn als hier op Fok. Bovendien heeft je postgedrag totaal geen consequenties (behalve een ban) omdat niemand met naam en toenaam bekend is, vandaar dus de anonimiteit.
Absoluut niet iedereen. En zeker niet iedereen hier op Fok!.quote:Op maandag 21 september 2009 12:50 schreef Wiekede het volgende:
Wat voor confrontatie zou je willen dan?quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef Wiekede het volgende:
eh, niet iedereen gebruikt meerdere pagina's...quote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
FUFR, dit zei je een pagina terug. Je kunt zelf toch ook wel verzinnen dat ze niet om de publiciteit heeft gevraagd? En dus dat deze reactie niet echt tactvol is? Je doet nu namelijk net alsof ze zelf de publiciteit op heeft gezocht.
Ach, de stupiditeit van acties lokken meestal eenzelfde soort stupiditeit aan reacties uit.quote:Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef Gromit het volgende:
[..]
Dat valt nou juist zeer te betwijfelen. Het aantal stupide reacties op daadwerkelijk schokkende zaken die gemeld worden op FOK! zijn vaak (veel te vaak) beneden alle peil en geplaatst door emotie-, empathie- en kwaliteitsloze randdebielen die geen idee hebben van wat ze doen of waar ze het over hebben. Kortzichtig en dom reageren (en denken, want ik denk dat ze niet tot meer in staat zijn, ze weten gewoon niet beter) en daar dan trots op zijn...
Moeder van Wietse, fijn om te horen dat het beter gaat met uw zoon.
Wat kan je toch altijd doen alsof je zelf zo lekker superieur bent en iedereen die het niet met je eens is zal het dan wel niet snappen of te dom zijnquote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat is er mis met een discussie oplaaien? Ze is blijkbaar op een bepaald moment het internet gaan nalezen op reacties op dit voorval en is dit topic tegengekomen waarin in mijn ogen en blijkbaar ook haar ogen beschamende reacties zijn gepost, en wil daar nu haar ei over kwijt. Ik vind dat ze daar het volste recht toe heeft, of in ieder geval ben jij in geen positie om te bepalen dat ze dat NIET moet doen.
En zelfmoord is ALTIJD egoistisch? Misschien wel, maar om op basis daarvan te concluderen dat dit een domme actie is, is wat mij betreft te kort door de bocht en is de situatie hoogstwaarschijnlijk te gevoelig voor. Maar goed, niet iedereen heeft de tact om hier goed mee om te gaan, dat is wel te zien aan jouw algehele mening over dit onderwerp en aan de reacties van sommige apen hier in dit topic.
Wat weet jij nou over hoe die jongen in elkaar steekt? Wie weet had hij een psychose, weet jij veel? Dat is niet stupide, dat is erg. Punt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, de stupiditeit van acties lokken meestal eenzelfde soort stupiditeit aan reacties uit.
Mwoah, ik kan me wel voorstellen dat ze de berichten nazoekt van datgene wat haar overkomen is. Ik heb dat zelf ook gedaan toen me in het buitenland iets 'vervelends' overkomen was, maar ik heb me dan ook niet al te druk gemaakt om de debiele reacties die ik toen voorbij zag komen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat kan je toch altijd doen alsof je zelf zo lekker superieur bent en iedereen die het niet met je eens is zal het dan wel niet snappen of te dom zijn![]()
Ik vind het een domme actie
Ik vind het stom dat ze schijnbaar zit te googlen op haar zoon of wat en dan hier anderhalf jaar na dato komt kwebbelen
Ik vind zelfmoord egoistisch.
En gelukkig is dit Nederland, en FOK! en kan ik dat gewoon zeggen. Net als dat mevrouw hier haar zegje mag doen. Maar momenteel ben jij en ook zij geen haar beter dan de mensen die je veroordeelt want jullie zitten beide mensen voor 'debielen' of 'apen' uit te maken
Als het niveau hier zo overduidelijk kortzichtig is, dan zou haar beste reactie geen reactie, zijn geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Gromit het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over hoe die jongen in elkaar steekt? Wie weet had hij een psychose, weet jij veel? Dat is niet stupide, dat is erg. Punt.
Maar ook over schokkende nieuwsberichten waar slachtoffers zelf geen hand in hebben gehad of mensen die vragen stellen in het R&P-forum, het is naar en stupide wat de klok slaat. Het niveau van de gemiddelde FOK!-er is dieptreurig.
Ik begrijp alleen niet waarom er zoveel mensen denken dat je je hier maatschapplijk en sociaal verantwoord moet opstellen? ik ben godverdomme hier niet bij mn schoonmoeder.quote:Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me wel voorstellen dat ze de berichten nazoekt van datgene wat haar overkomen is. Ik heb dat zelf ook gedaan toen me in het buitenland iets 'vervelends' overkomen was, maar ik heb me dan ook niet al te druk gemaakt om de debiele reacties die ik toen voorbij zag komen.
Dat hoort er een beetje bij als nieuws op een medium komt te staan waar er de mogelijkheid bestaat tot anoniem reageren.
wil je er over praten of moeten wij zonder verhaal onze mening vormen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan me wel voorstellen dat ze de berichten nazoekt van datgene wat haar overkomen is. Ik heb dat zelf ook gedaan toen me in het buitenland iets 'vervelends' overkomen was, maar ik heb me dan ook niet al te druk gemaakt om de debiele reacties die ik toen voorbij zag komen.
Dat hoort er een beetje bij als nieuws op een medium komt te staan waar er de mogelijkheid bestaat tot anoniem reageren.
geen stichting nee, maar wel eenrichtingsverkeer als je het zo bekijkt. fora en hun bezoekers mogen van alles zeggen achter een redelijk anoniem beeld en als iemand, die daar constant (ook in media als kranten schijnbaar) mee geconfronteerd wordt en nu wel eens eenw eerwoord wil hebben, dna is dat eigen schuld en opzoeken van ellende... het klinkt gewoon bijna hypocriet...quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
onzin, gewoon onzin.
Het maakt wel degelijk uit hoe of wat gebeurt is.
Als hij een op een andere manier in brand was gevlogen had eenieder het hier zielig gevonden en waren bepaalde reacties ook uitgebleven..
Er is nu eenmaal weinig tot geen begrip voor mensen die ZICHZELF zoiets aandoen.
Dan krijg je ook reacties die je niet wil als je anderhalf jaar later jezelf hier weer in de spotlights komt zetten.
Dit is niet de site van Stichting Correlatie, integendeel zelfs.
Dat is wel stupide, punt. Ik heb in mijn omgeving zat pogingen meegemaakt om te kunnen beoordelen dat alle pogingen tot zelfmoord stupide zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Gromit het volgende:
[..]
Wat weet jij nou over hoe die jongen in elkaar steekt? Wie weet had hij een psychose, weet jij veel? Dat is niet stupide, dat is erg. Punt.
Ja, een praktijkvoorbeeld is jouw reactie. Wat een dieptriest, kortzichtig en irritant geneuzel over iets wat ver van je bed staat, ongelooflijk.quote:Maar ook over schokkende nieuwsberichten waar slachtoffers zelf geen hand in hebben gehad of mensen die vragen stellen in het R&P-forum, het is naar en stupide wat de klok slaat. Het niveau van de gemiddelde FOK!-er is dieptreurig.
Jer, ze mag hier vertellen wat ze wil, net als jij en ik, maar misschien dat iemand haar dan even had moeten vertellen dat dit niet het Vivaforum is en dat er hier andere met posts om wordt gegaan dan daar.quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
geen stichting nee, maar wel eenrichtingsverkeer als je het zo bekijkt. fora en hun bezoekers mogen van alles zeggen achter een redelijk anoniem beeld en als iemand, die daar constant (ook in media als kranten schijnbaar) mee geconfronteerd wordt en nu wel eens eenw eerwoord wil hebben, dna is dat eigen schuld en opzoeken van ellende... het klinkt gewoon bijna hypocriet...
Denk je niet dat zo'n weerwoord beter op zijn plaats was geweest in een forum als dit: http://werkgroepverder.xsbb.nl/quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
geen stichting nee, maar wel eenrichtingsverkeer als je het zo bekijkt. fora en hun bezoekers mogen van alles zeggen achter een redelijk anoniem beeld en als iemand, die daar constant (ook in media als kranten schijnbaar) mee geconfronteerd wordt en nu wel eens eenw eerwoord wil hebben, dna is dat eigen schuld en opzoeken van ellende... het klinkt gewoon bijna hypocriet...
quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Gromit het volgende:
Maar ook over schokkende nieuwsberichten waar slachtoffers zelf geen hand in hebben gehad of mensen die vragen stellen in het R&P-forum, het is naar en stupide wat de klok slaat. Het niveau van de gemiddelde FOK!-er is dieptreurig.
QFT.quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Ik wil ook een hippe moeder die -.- gebruikt.
Oh wacht...
Joh, doe wat aan jezelfquote:Op maandag 21 september 2009 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is wel stupide, punt. Ik heb in mijn omgeving zat pogingen meegemaakt om te kunnen beoordelen dat alle pogingen tot zelfmoord stupide zijn.
Ja, een praktijkvoorbeeld is jouw reactie. Wat een dieptriest, kortzichtig en irritant geneuzel over iets wat ver van je bed staat, ongelooflijk.
Ik zie nu pas dat het een kutkick is.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens wie kan me vertellen of we hier niet te maken hebben met een relkloon.
Een moeder die moord en brand schreeuwt over een paar reacties van 1,5 jaar geleden op internet.... Ik weet het niet hoor.
Dus? Blijkbaar is dat zo, en dat is ook algemeen bekend. Als je daar een probleem mee hebt: daar is het gat van de deur. Of denk ik nou te simpel?quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef IHVK het volgende:
Het probleem is dat mensen IRL dit soort dingen nooit in het openbaar durven zeggen. (hoogstens tegen vrienden)
En het internet is een openbaar iets.
Hoe veilig je je ook voelt achter je scherm en toetsenbord..
eensch, het account is gisteren speciaal aangemaakt, verder geen gegevens ingevuld.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die moord en brand schreeuwt over een paar reacties van 1,5 jaar geleden op internet.... Ik weet het niet hoor.
Vind t ook nogal ongeloofwaardig eigenlijk, dat die moeder hier ineens terecht komt. Volgens mij stond er nergens de naam van die zoon ofzo? Dan moet je wel heel goed googlen en met toeval dit topic vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
dude, met alle respect, je bent pas 19!quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef IHVK het volgende:
Het probleem is dat mensen IRL dit soort dingen nooit in het openbaar durven zeggen. (hoogstens tegen vrienden)
En het internet is een openbaar iets.
Hoe veilig je je ook voelt achter je scherm en toetsenbord..
quote:Op maandag 21 september 2009 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
dude, met alle respect, je bent pas 19!
wat weet jij nou van wat mensen wel en niet durven..
Mwa, dit lijkt mij geen kloon hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
onzin, gewoon onzin.
Het maakt wel degelijk uit hoe of wat gebeurt is.
Als hij een op een andere manier in brand was gevlogen had eenieder het hier zielig gevonden en waren bepaalde reacties ook uitgebleven..
....
Nee, dan zeg je: "zo, die is snel aangebrand"quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
En als je buiten iemand zichzelf ziet verbranden zeg je ook niet:
Haha dat was een vlammend betoog.![]()
![]()
![]()
En op Geenstijl, Fok etc weer wel.
jij moet echt wat meer naar buiten maat, dat schijnt men wel eens te roepen hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak hoor je mensen in het openbaar roepen.
Ik haat moslims! Allemaal oprotten liefst zo snel mogelijk. of
Lekker voor alle Afrikanen die verhongeren.
Een heel groot deel van de mensen die zo'n bericht lezen reageert ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef drijfhout het volgende:
Het maakt niet uit hoe het gebeurd is. Fokkers (en andere reageerders op andere websites, fok is daar bepaald niet uniek in) vinden altijd wel een zuur om uit te storten.
Het staat overigens iedereen vrij om zo kritisch en confronterend te zijn als ie wil, daar is het een forum voor. Maar echte wijsheid is toch ook de wetenschap dat je sommige dingen niet hoeft te zeggen. Silence is bliss
moet de bitch wel dr teennagels eens knippen, die zijn vrij lang heb ik het idee.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Wiekede het volgende:
Grappig als je kortzichtige mensen met hun gedrag confronteert ze nog kortzichtiger worden...oh dan zal het wel niet de echte moeder zijn haha
Wel ik ben wel de echte moeder, en nee ik laat mij niet neerhalen door reacties op dit forum, na alles wat ik doorstaan heb zal dit mij zeker niet klein krijgen. Of ik oude discussies weer openmaak maak ik ook lekker zelf uit, wat iedereen wil zeggen mag hij ook helemaal zelf weten...life is a bitch and the bitch is alive.
En ja ik ben een hippe moeder -.-
Dat zijn gewoon mensen die weten hoe teh interwebs werken. Je moest eens weten wat er hier aan kloons rondloopt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Wiekede het volgende:
Grappig als je kortzichtige mensen met hun gedrag confronteert ze nog kortzichtiger worden...oh dan zal het wel niet de echte moeder zijn haha
Zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Wiekede het volgende:
Wel ik ben wel de echte moeder, en nee ik laat mij niet neerhalen door reacties op dit forum, na alles wat ik doorstaan heb zal dit mij zeker niet klein krijgen. Of ik oude discussies weer openmaak maak ik ook lekker zelf uit, wat iedereen wil zeggen mag hij ook helemaal zelf weten...life is a bitch and the bitch is alive.
En ja ik ben een hippe moeder -.-
quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg.
In plaats van je hier zo onbeschoft te gedragen als gast zijnde, kun je beter wat aandacht gaan besteden aan die zoon van je.
Voor je het weet hebben we weer een topic![]()
Stel je wat aan over die reacties, 1,5 jaar na dato![]()
Bovendien sla je alle adviezen die hier gegeven worden in de wind, erg opvallend.
Als die zoon enigs kind was is ze geen moeder meerquote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
Hippe moeders gaan ook naakt voor de webcam!
Verder is het voorstelbaar vreselijk wat u heeft gezien, gehoord en geroken maar waarom zou het kortzichtig zijn als er grappen over deze gebeurtenis gemaakt worden? Het is juist heel vooruitstrevend in mijn ogen!![]()
Ik snap ook dat het niet prettig is om dit soort dingen te lezen, maar; zoek ze dan niet op! En ga al helemaal niet in discussie...
volgens mij issie niet dood hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef Thomass het volgende:
[..]
Als die zoon enigs kind was is ze geen moeder meer![]()
of mag ik dat niet zeggen?
Ik neem aan dat 'het gaat nu uitstekend met Wietse.' niet betekend dat hij in stabiele rugligging de wormen ligt te voeren!quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef Thomass het volgende:
Als die zoon enigs kind was is ze geen moeder meer![]()
of mag ik dat niet zeggen?
Niks sneu.quote:
Het zal wel met een sisser afgelopen zijnquote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'het gaat nu uitstekend met Wietse.' niet betekend dat hij in stabiele rugligging de wormen ligt te voeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Een hoop kouwe drukte, ja...quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel met een sisser afgelopen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten he.quote:Op maandag 21 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die moeder reageert al zo vurig en met dit soort kut-opmerkingen staat ze helemaal in lichterlaaie
En PFFFF is het geluid van de aansteker of ?!?quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Hukkie het volgende:
Pff, daar gaan we weer.
Menig user houdt hier weer een vurig betoog. En verder mag er idd wel een slotje op wmb.quote:Op maandag 21 september 2009 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En PFFFF is het geluid van de aansteker of ?!?
Leg even uit !![]()
![]()
Nee. En daarom moet mevrouw ook niet zeiken.quote:Op maandag 21 september 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Het heeft ook weinig NWS-waarde meer me dunkt?
Zeker punt 1 doet me vermoeden dat het dan ook niet echt de moeder is maar een lolbroek die dit topic ff in zn AT of bookmarks tegenkwam. Verder idd prima dat je ff meld dat je het kutopmerkingen vind, maar om hier nou een hele discussie aan te gaan en zelfs nog quasi-grappig wil gaan melden dat je zo'n hippe moeder bent enzoquote:Op maandag 21 september 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. En daarom moet mevrouw ook niet zeiken.
1: De naam van haar zoon is nooit genoemd geworden (indien ik me niet vergis)
2: Dit is internet. Je voorkomt reacties moeilijker dan in het dagelijks leven.
3: Dat zijn reacties van 1,5 jaar na dato.
Erg genoeg wat haar is overkomen. Maar ga dan niet een hele discussie daarover beginnen als het hele nieuws al gedooft is.
Of verwacht ze nu echt dat mensen haar excuses gaan aanbieden?
Denk dat ze wel al genoeg heeft meegemaakt en zich niet zo druk moet maken om zaken wat een stel internetjosties zeggen over een nieuwsbericht.
Indien je dat werkelijk waar wel raakt, zou ik haar toch adviseren om even de GGD raad te plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |