quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Gromit het volgende:
Wat weet jij nou over hoe die jongen in elkaar steekt? Wie weet had hij een psychose, weet jij veel? Dat is niet stupide, dat is erg. Punt.
Maar ook over schokkende nieuwsberichten waar slachtoffers zelf geen hand in hebben gehad of mensen die vragen stellen in het R&P-forum, het is naar en stupide wat de klok slaat. Het niveau van de gemiddelde FOK!-er is dieptreurig.
QFT.quote:Op maandag 21 september 2009 12:32 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Ik wil ook een hippe moeder die -.- gebruikt.
Oh wacht...
Joh, doe wat aan jezelfquote:Op maandag 21 september 2009 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is wel stupide, punt. Ik heb in mijn omgeving zat pogingen meegemaakt om te kunnen beoordelen dat alle pogingen tot zelfmoord stupide zijn.
Ja, een praktijkvoorbeeld is jouw reactie. Wat een dieptriest, kortzichtig en irritant geneuzel over iets wat ver van je bed staat, ongelooflijk.
Ik zie nu pas dat het een kutkick is.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens wie kan me vertellen of we hier niet te maken hebben met een relkloon.
Een moeder die moord en brand schreeuwt over een paar reacties van 1,5 jaar geleden op internet.... Ik weet het niet hoor.
Dus? Blijkbaar is dat zo, en dat is ook algemeen bekend. Als je daar een probleem mee hebt: daar is het gat van de deur. Of denk ik nou te simpel?quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef IHVK het volgende:
Het probleem is dat mensen IRL dit soort dingen nooit in het openbaar durven zeggen. (hoogstens tegen vrienden)
En het internet is een openbaar iets.
Hoe veilig je je ook voelt achter je scherm en toetsenbord..
eensch, het account is gisteren speciaal aangemaakt, verder geen gegevens ingevuld.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die moord en brand schreeuwt over een paar reacties van 1,5 jaar geleden op internet.... Ik weet het niet hoor.
Vind t ook nogal ongeloofwaardig eigenlijk, dat die moeder hier ineens terecht komt. Volgens mij stond er nergens de naam van die zoon ofzo? Dan moet je wel heel goed googlen en met toeval dit topic vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
dude, met alle respect, je bent pas 19!quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef IHVK het volgende:
Het probleem is dat mensen IRL dit soort dingen nooit in het openbaar durven zeggen. (hoogstens tegen vrienden)
En het internet is een openbaar iets.
Hoe veilig je je ook voelt achter je scherm en toetsenbord..
quote:Op maandag 21 september 2009 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
dude, met alle respect, je bent pas 19!
wat weet jij nou van wat mensen wel en niet durven..
Mwa, dit lijkt mij geen kloon hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 21 september 2009 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
onzin, gewoon onzin.
Het maakt wel degelijk uit hoe of wat gebeurt is.
Als hij een op een andere manier in brand was gevlogen had eenieder het hier zielig gevonden en waren bepaalde reacties ook uitgebleven..
....
Nee, dan zeg je: "zo, die is snel aangebrand"quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef IHVK het volgende:
En als je buiten iemand zichzelf ziet verbranden zeg je ook niet:
Haha dat was een vlammend betoog.![]()
![]()
![]()
En op Geenstijl, Fok etc weer wel.
jij moet echt wat meer naar buiten maat, dat schijnt men wel eens te roepen hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak hoor je mensen in het openbaar roepen.
Ik haat moslims! Allemaal oprotten liefst zo snel mogelijk. of
Lekker voor alle Afrikanen die verhongeren.
Een heel groot deel van de mensen die zo'n bericht lezen reageert ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef drijfhout het volgende:
Het maakt niet uit hoe het gebeurd is. Fokkers (en andere reageerders op andere websites, fok is daar bepaald niet uniek in) vinden altijd wel een zuur om uit te storten.
Het staat overigens iedereen vrij om zo kritisch en confronterend te zijn als ie wil, daar is het een forum voor. Maar echte wijsheid is toch ook de wetenschap dat je sommige dingen niet hoeft te zeggen. Silence is bliss
moet de bitch wel dr teennagels eens knippen, die zijn vrij lang heb ik het idee.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Wiekede het volgende:
Grappig als je kortzichtige mensen met hun gedrag confronteert ze nog kortzichtiger worden...oh dan zal het wel niet de echte moeder zijn haha
Wel ik ben wel de echte moeder, en nee ik laat mij niet neerhalen door reacties op dit forum, na alles wat ik doorstaan heb zal dit mij zeker niet klein krijgen. Of ik oude discussies weer openmaak maak ik ook lekker zelf uit, wat iedereen wil zeggen mag hij ook helemaal zelf weten...life is a bitch and the bitch is alive.
En ja ik ben een hippe moeder -.-
Dat zijn gewoon mensen die weten hoe teh interwebs werken. Je moest eens weten wat er hier aan kloons rondloopt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Wiekede het volgende:
Grappig als je kortzichtige mensen met hun gedrag confronteert ze nog kortzichtiger worden...oh dan zal het wel niet de echte moeder zijn haha
Zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef Wiekede het volgende:
Wel ik ben wel de echte moeder, en nee ik laat mij niet neerhalen door reacties op dit forum, na alles wat ik doorstaan heb zal dit mij zeker niet klein krijgen. Of ik oude discussies weer openmaak maak ik ook lekker zelf uit, wat iedereen wil zeggen mag hij ook helemaal zelf weten...life is a bitch and the bitch is alive.
En ja ik ben een hippe moeder -.-
quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg.
In plaats van je hier zo onbeschoft te gedragen als gast zijnde, kun je beter wat aandacht gaan besteden aan die zoon van je.
Voor je het weet hebben we weer een topic![]()
Stel je wat aan over die reacties, 1,5 jaar na dato![]()
Bovendien sla je alle adviezen die hier gegeven worden in de wind, erg opvallend.
Als die zoon enigs kind was is ze geen moeder meerquote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
Hippe moeders gaan ook naakt voor de webcam!
Verder is het voorstelbaar vreselijk wat u heeft gezien, gehoord en geroken maar waarom zou het kortzichtig zijn als er grappen over deze gebeurtenis gemaakt worden? Het is juist heel vooruitstrevend in mijn ogen!![]()
Ik snap ook dat het niet prettig is om dit soort dingen te lezen, maar; zoek ze dan niet op! En ga al helemaal niet in discussie...
volgens mij issie niet dood hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef Thomass het volgende:
[..]
Als die zoon enigs kind was is ze geen moeder meer![]()
of mag ik dat niet zeggen?
Ik neem aan dat 'het gaat nu uitstekend met Wietse.' niet betekend dat hij in stabiele rugligging de wormen ligt te voeren!quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef Thomass het volgende:
Als die zoon enigs kind was is ze geen moeder meer![]()
of mag ik dat niet zeggen?
Niks sneu.quote:
Het zal wel met een sisser afgelopen zijnquote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'het gaat nu uitstekend met Wietse.' niet betekend dat hij in stabiele rugligging de wormen ligt te voeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Een hoop kouwe drukte, ja...quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef DrDentz het volgende:
Het zal wel met een sisser afgelopen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten he.quote:Op maandag 21 september 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die moeder reageert al zo vurig en met dit soort kut-opmerkingen staat ze helemaal in lichterlaaie
En PFFFF is het geluid van de aansteker of ?!?quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Hukkie het volgende:
Pff, daar gaan we weer.
Menig user houdt hier weer een vurig betoog. En verder mag er idd wel een slotje op wmb.quote:Op maandag 21 september 2009 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En PFFFF is het geluid van de aansteker of ?!?
Leg even uit !![]()
![]()
Nee. En daarom moet mevrouw ook niet zeiken.quote:Op maandag 21 september 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Het heeft ook weinig NWS-waarde meer me dunkt?
Zeker punt 1 doet me vermoeden dat het dan ook niet echt de moeder is maar een lolbroek die dit topic ff in zn AT of bookmarks tegenkwam. Verder idd prima dat je ff meld dat je het kutopmerkingen vind, maar om hier nou een hele discussie aan te gaan en zelfs nog quasi-grappig wil gaan melden dat je zo'n hippe moeder bent enzoquote:Op maandag 21 september 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. En daarom moet mevrouw ook niet zeiken.
1: De naam van haar zoon is nooit genoemd geworden (indien ik me niet vergis)
2: Dit is internet. Je voorkomt reacties moeilijker dan in het dagelijks leven.
3: Dat zijn reacties van 1,5 jaar na dato.
Erg genoeg wat haar is overkomen. Maar ga dan niet een hele discussie daarover beginnen als het hele nieuws al gedooft is.
Of verwacht ze nu echt dat mensen haar excuses gaan aanbieden?
Denk dat ze wel al genoeg heeft meegemaakt en zich niet zo druk moet maken om zaken wat een stel internetjosties zeggen over een nieuwsbericht.
Indien je dat werkelijk waar wel raakt, zou ik haar toch adviseren om even de GGD raad te plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |