abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:33:03 #51
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_56601825
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja heel erg dom idd, om een reactie die onder een opmerking van mij staat als een reactie op mij te beschouwen .
Ja behoorlijk. Vooral als je niet gequote wordt, want als je niet gequote wordt is het een reactie op de OP.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:37:39 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56601918
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Ja behoorlijk. Vooral als je niet gequote wordt, want als je niet gequote wordt is het een reactie op de OP.
OMG een Fok! purist.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:42:25 #53
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_56602009
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Vivi het volgende:

OMG een Fok! purist.
Nee flapdrol, ik leg alleen uit hoe het hier werkt op fok. Jij snapt dat niet, en zet jezelf voor lul.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:45:43 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56602059
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:42 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Nee flapdrol, ik leg alleen uit hoe het hier werkt op fok. Jij snapt dat niet, en zet jezelf voor lul.
Dat bedoel ik, jij bent werkelijk waanzinnig goed op de hoogte van de Fok! regels blijkbaar, heb je daar lang op moeten studeren? En de enige die zichzelf nu voor lul zet ben jij hoor, aangezien je je enorm opwindt over een vergissing die iedereen die niet als een dwangmatige neuroot de Fok! FAQ uit zijn hoofd heeft geleerd had kunnen maken. Nou, veel plezier verder vandaag he
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:50:04 #55
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_56602146
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef Vivi het volgende:

Dat bedoel ik, jij bent werkelijk waanzinnig goed op de hoogte van de Fok! regels blijkbaar, heb je daar lang op moeten studeren?
Nee, das voor iedereen met een IQ hoger dan 30 gewoon een normaal begrijpbare regel. Alleen blijkbaar voor jou niet.
quote:
En de enige die zichzelf nu voor lul zet ben jij hoor, aangezien je je enorm opwindt
Ik wind me niet op. Volgens mij zit jij nu zelf als een gestresst konijn achter je pc.
quote:
veel plezier verder vandaag he
Thanks. Jij ook!
pi_56602299
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:45 schreef miss_bleu het volgende:
bij de buren onder de douche.... mja
Omdat door de brand de eigen badkamer niet veilig was..
(heb met een buurtbewoner gesproken)
  Nerd met benen vrijdag 8 februari 2008 @ 14:26:25 #57
18073 miss_bleu
pi_56602876
Cool het vivi topic aan het worden?
pi_56797665
jullie hebben het wel over me klasgenoot eikels

ga een leven zoeken op ebay ofzo
  zondag 17 februari 2008 @ 19:34:10 #59
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_56797726
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef eikels het volgende:

Hoe gaat het met hem? Ik heb er verder niets meer over gelezen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 17 februari 2008 @ 19:35:06 #60
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56797748
Ik hoop dat hij ervan heeft genoten, zolang het duurde.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gabry op 17-02-2008 19:40:12 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:29:03 #61
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56799255
quote:

Vertel dat ook maar aan die klasgenoot van je.

Aandachts travestiet.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:47:52 #62
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_56799850
quote:

Tsk, tsk, tsk. Snel aangebrand.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 17 februari 2008 @ 20:56:19 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56800089
fokkers met humor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56801425
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hoe gaat het met hem? Ik heb er verder niets meer over gelezen?
  zondag 17 februari 2008 @ 21:47:02 #65
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_56801616
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Tsk, tsk, tsk. Snel aangebrand.
Woordgrapalert

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_56803025
quote:

Je bent zelf een ehh... eikels.

Edit:

Het was leuker geweest als je jezelf kastanjes had genoemd. Lekker de hete kastanjes uit het vuur halen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_72962111
Beste fokkers,

Nu ruim anderhalf jaar na dit drama wil ik toch graag reageren.

Het betreft hier namelijk mijn eigen zoon Wietse en ik weet niet hoeveel van jullie hier zelf kinderen hebben, laat staan voor eigen ogen hun kind in brand hebben zien staan. Maar de reacties van vele mensen hier zijn echt te zielig om aandacht aan te besteden...wil je echt eens lachen? kom dan in mijn schoenen staan en zie de beelden en hoor de geluiden die ik die dag heb gezien/gehoord toen ik mijn eigen kind gillend van doodsangst van de trap zag vallen...dan es kijken hoe lachwekkend zoiets werkelijk is!

Voor degenen die wel het fatsoen op konden brengen normaal te reageren: Dank voor jullie medeleven, het gaat nu uitstekend met Wietse.

De moeder van Wietse
pi_72962152
/\/\/\/\
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Huis zonder cv?
Ik wilde net een grap maken over een kapotte verwarming maar dat is al niet meer nodig zie ik.
edit: holyshit
pi_72962264
Tvp. Goed dat mensen nu eens met de neus op de feiten gedrukt worden. Heb me altijd al lopen ergeren aan zulke reacties.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_72962538
sorry maar ik heb geen medeleven met mensen die zich zelf zoiets aan doen.
Als het per ongeluk gebeurt wel natuurlijk, ik ben tenslotte ook ouder.

Ik kan me wel voorstellen dat ouders dit soort dingen liever niet lezen, maar goed, het is dan ook een jongerenforum...die reageren nu eenmaal anders. Daar zul je toch gewoon tegen moeten kunnen of hier niet lezen.

en, sorry dat ik het er even uitfloep, je kind beter opvoeden zodat ie niet met vuur speelt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_72962558
zal wel weer een allochtoon zijn.
  Redactie Frontpage maandag 21 september 2009 @ 12:00:32 #72
145738 superworm
is erbij
pi_72962588
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef RacingGenk het volgende:
Want die heten allemaal Wietse.

Lullig voor je, moesje, om dat zo te moeten aanschouwen. Ben blij dat-ie het goed maakt nu.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72962594
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef RacingGenk het volgende:
kijk even naar zijn naam, loser..
pi_72962625
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:43 schreef Wiekede het volgende:
Beste fokkers,

Het betreft hier namelijk mijn eigen zoon Wietse en ik weet niet hoeveel van jullie hier zelf kinderen hebben, laat staan voor eigen ogen hun kind in brand hebben zien staan. Maar de reacties van vele mensen hier zijn echt te zielig om aandacht aan te besteden...wil je echt eens lachen? kom dan in mijn schoenen staan en zie de beelden en hoor de geluiden die ik die dag heb gezien/gehoord toen ik mijn eigen kind gillend van doodsangst van de trap zag vallen...dan es kijken hoe lachwekkend zoiets werkelijk is!

Voor degenen die wel het fatsoen op konden brengen normaal te reageren: Dank voor jullie medeleven, het gaat nu uitstekend met Wietse.

De moeder van Wietse
Hoe erg dit voor U als moeder ook moet zijn.
Het is en blijft internet. Bovendien zijn de meeste reacties gebaseerd op een artikel waarbij enige achtergrond ontbreekt.

Wanneer je leest dat iemand zich overgoten heeft met een vloeistof en zich vervolgens in de hens heeft gestoken dan ga je in eerste instantie logischerwijs niet denken: Goh wat erg voor de moeder.

Goed dat het goed gaat met uw zoon trouwens

Boh wat ben ik netjes. Ik zeg U en uw
U MAD?
pi_72962635
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef FUFR het volgende:
sorry maar ik heb geen medeleven met mensen die zich zelf zoiets aan doen.
Als het per ongeluk gebeurt wel natuurlijk, ik ben tenslotte ook ouder.

Ik kan me wel voorstellen dat ouders dit soort dingen liever niet lezen, maar goed, het is dan ook een jongerenforum...die reageren nu eenmaal anders. Daar zul je toch gewoon tegen moeten kunnen of hier niet lezen.

en, sorry dat ik het er even uitfloep, je kind beter opvoeden zodat ie niet met vuur speelt.
Makkelijk praten als je zelf niet zoiets meemaakt huh?

Laten we hopen dat je nooit in een soortgelijke situatie beland...sterkte alvast voor mocht dit wel gebeuren.
pi_72962659
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:00 schreef FUFR het volgende:

[..]

kijk even naar zijn naam, loser..
ok...

pi_72962660
quote:
Beste fokkers,

De moeder van Wietse
de meeste mensen plaatsen dat soort reacties vanuit een misplaatst gevoel om grappig te zijn. U moet ze niet al te serieus nemen. Ik weet zeker dat wanneer dat soort figuren worden geholpen om zich in te leven in wat er gebeurd is dat ze wat meer empathie tonen. Ik wil die dwaze reacties niet verdedigen maar neem ze niet al te serieus.
pi_72962715
Ik neem ze ook niet al te serieus, maar het kan geen kwaad dit soort posters eens met een ander inzicht te confronteren lijkt mij...wat en of ze er iets mee doen is aan hun.
pi_72962748
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:05 schreef Wiekede het volgende:
Ik neem ze ook niet al te serieus, maar het kan geen kwaad dit soort posters eens met een ander inzicht te confronteren lijkt mij...wat en of ze er iets mee doen is aan hun.
Ik hoop dat veel van de mensen die uw reactie hebben gelezen hier hun verontschulding komen maken of u een PM sturen. Het zou de mens in ieder geval wel sieren. Maar ik vrees dat er ook wel weer "trollers" zullen komen.
pi_72962806
quote:
Beste fokkers,

De moeder van Wietse
Bij de belachelijke reacties die ik in dit topic lees schaam ik me dat ik hier op fok kom.
Ik heb wel respect voor je reactie hier op dit topic, en ik ben heel blij te lezen dat het goed gaat met je zoon.
pi_72962838
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef Casparovvv het volgende:
Tvp. Goed dat mensen nu eens met de neus op de feiten gedrukt worden. Heb me altijd al lopen ergeren aan zulke reacties.
Ach welnee. Het is gewoon een stomme actie en dan kan je dergelijke reacties verwachten.
Natuurlijk is het voor mensen die er dichtbij staan een drama en dat snapt iedereen ook heus wel maar voor een buitenstaander is het gewoon een stom incident. Hij heeft zichzelf in de hens gestoken en alle ellende die daaruit voortvloeit is dan ook zijn eigen schuld.
Ik snap dat het niet leuk is voor vrienden of familie om dit te lezen maar ik snap ook niet dat vrienden en familie speciaal op zoek gaan naar dit soort topics op fora en al helemaal niet anderhalf jaar later. Het masochisme zit blijkbaar in de familie.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 21 september 2009 @ 12:11:52 #82
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72962866
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:05 schreef Wiekede het volgende:
Misschien kunt u iets zeggen over de toedracht. Ik bedoel, was hij uitgeschoten met Zippo vloeistof en heeft ie daarna een peuk aangestoken, of heeft hij zich inderdaad overgoten en zichzelf aangestoken? En waarom zou hij dat doen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72962947
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef RacingGenk het volgende:

[..]

ok...

[ afbeelding ]

ja, dus? wat is je punt? Met dit pakkie aan (geef toe het staat me geweldig) verdiende ik 1000 euro.
Nu jij weer.

ik maak mensen niet voor allochtoon uit, dat doe jij wel
pi_72962967
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ach welnee. Het is gewoon een stomme actie en dan kan je dergelijke reacties verwachten.
Natuurlijk is het voor mensen die er dichtbij staan een drama en dat snapt iedereen ook heus wel maar voor een buitenstaander is het gewoon een stom incident. Hij heeft zichzelf in de hens gestoken en alle ellende die daaruit voortvloeit is dan ook zijn eigen schuld.
Ik snap dat het niet leuk is voor vrienden of familie om dit te lezen maar ik snap ook niet dat vrienden en familie speciaal op zoek gaan naar dit soort topics op fora en al helemaal niet anderhalf jaar later. Het masochisme zit blijkbaar in de familie.
mooi gesproken
pi_72962971
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:07 schreef bluespice het volgende:

[..]

Ik hoop dat veel van de mensen die uw reactie hebben gelezen hier hun verontschulding komen maken of u een PM sturen. Het zou de mens in ieder geval wel sieren. Maar ik vrees dat er ook wel weer "trollers" zullen komen.
Dit is ook prima, maar dan hoop ik dat als er ooit een keerpunt in hun leven komt waarin ze iets ergs meemaken even terugdenken aan de manier waarop zij het verdriet van anderen beoordeeld hebben...

Dit overkwam mijn gezin, ik stond ongevraagd op de voorpagina, met opvoeden heeft dit niets te maken, zelfmoord is nu eenmaal niet te voorkomen en dat ik het had moeten zien aankomen is dikke onzin maar helaas moet je daarvoor vaak eerst de hel van een suicidaal kind zelf ervaren heben...ik neem mensen dat niet kwalijk als ze dat niet hebben want ik gun het niemand.

Zeg alleen nooit dat dit jou niet zal gebeuren want het kan iedereen gebeuren, ik was ook beslist de laatste die had verwacht dat mijn kind dit zou doen, en dat is logisch want als ik het verwacht had was het ws niet gebeurd...
pi_72962973
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Hukkie het volgende:

Misschien kunt u iets zeggen over de toedracht. Ik bedoel, was hij uitgeschoten met Zippo vloeistof en heeft ie daarna een peuk aangestoken, of heeft hij zich inderdaad overgoten en zichzelf aangestoken? En waarom zou hij dat doen?
Gegeven de vervelende reacties hier op het forum lijkt het me niet verstandig dat de familie nog meer informatie plaatst. Alles wordt toch weer aangegrepen om "lollig" over te doen. Als je een beetje nadenkt dan kun je voor jezelf wel een mogelijke reden verzinnen.
  maandag 21 september 2009 @ 12:16:53 #87
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_72962997
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef Wiekede het volgende:

[..]

Laten we hopen dat je nooit in een soortgelijke situatie beland...sterkte alvast voor mocht dit wel gebeuren.
Sommigen weten niet beter op internet...

Ik ben in ieder geval blij dat het weer goed gaat met uw zoon. ik hoop alleen ook dat het in die mate goed met hem gaat dat hij de redenen van zijn actie onderkent en daar ook aan heeft gewerkt. Soort van zelfreflectie op waarom je iets doet zou maar zeggen. Nogmaals sterkte komende tijden!
put
your
clothes
on!
  maandag 21 september 2009 @ 12:18:32 #88
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72963047
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:15 schreef bluespice het volgende:

[..]

Gegeven de vervelende reacties hier op het forum lijkt het me niet verstandig dat de familie nog meer informatie plaatst. Alles wordt toch weer aangegrepen om "lollig" over te doen. Als je een beetje nadenkt dan kun je voor jezelf wel een mogelijke reden verzinnen.
Mevrouw heeft al geantwoord in de post boven je. En in dat geval vind ik het mooi dat het weer goed gaat met de jongen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72963121
edit: was oud bericht, ik dacht van vandaag

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2009 12:21:38 ]
  maandag 21 september 2009 @ 12:21:46 #90
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_72963146
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik denk dat het totaal niets te maken heeft met masochisme... eerder met het feit dat er zo over je geoordeeld wordt, terwijl je zelf misschien wel de beste ouder bent geweest... en die zien ook niet alles aankomen. Overal kutverhalen lezen of tegenkomen (want daardoor ontstaat de drang om op zoek te gaan naar de bron) ga je jezelf nou eenmaal verdedigen en verklaren, puur omdat je het dan zat bent dat mensen schijnbaar zo gemakkelijk hard kunnen reageren... Plus: het is danw eer eenrichtingsverkeer: wij mogen wel met zijn allen keihard reageren en zogenaamde de harde waarheid vertellen, maar als de andere kant reageert is het masochisme en hjulie huilie... beetje jammer...
put
your
clothes
on!
pi_72963178
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
edit: was oud bericht, ik dacht van vandaag
Laat maar. Ik ben gekker bezig.
pi_72963189
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:22 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Edit
pi_72963199
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef Wiekede het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, wat ik allemaal mee heb gemaakt in mijn leven gooi ik niet op een openbaar forum, mevrouw.
De reden laat zich raden.

Sterkte en voor uw zoon veel wijsheid gewenst.
pi_72963214
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dit is wel redelijk relevant vind ik. Als het een ongeluk is dan is het vreselijk, maar kan sommige reacties wel snappen als het echt opzet was
pi_72963234
Mooie wending.
pi_72963263
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:15 schreef Wiekede het volgende:

[..]

Dit is ook prima, maar dan hoop ik dat als er ooit een keerpunt in hun leven komt waarin ze iets ergs meemaken even terugdenken aan de manier waarop zij het verdriet van anderen beoordeeld hebben...

Dit overkwam mijn gezin, ik stond ongevraagd op de voorpagina, met opvoeden heeft dit niets te maken, zelfmoord is nu eenmaal niet te voorkomen en dat ik het had moeten zien aankomen is dikke onzin maar helaas moet je daarvoor vaak eerst de hel van een suicidaal kind zelf ervaren heben...ik neem mensen dat niet kwalijk als ze dat niet hebben want ik gun het niemand.

Zeg alleen nooit dat dit jou niet zal gebeuren want het kan iedereen gebeuren, ik was ook beslist de laatste die had verwacht dat mijn kind dit zou doen, en dat is logisch want als ik het verwacht had was het ws niet gebeurd...
Ik ben blij om te horen dat het goed gaat met je zoon. Ik hoop dat hij en de rest van het gezin er weer helemaal bovenop komen.

Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt om de reacties op dit forum, maar als ik jou was zou ik geen energie steken in de mensen die anoniem dit soort reacties posten, en die energie stoppen in het geestelijk en lichamelijk welzijn van je zoon. Ik denk dat je je beter kan richten op de problemen die je wel kan overwinnen, ik denk namelijk niet dat de users hier tot inkeer komen van je oproep.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_72963270
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik denk dat het totaal niets te maken heeft met masochisme... eerder met het feit dat er zo over je geoordeeld wordt, terwijl je zelf misschien wel de beste ouder bent geweest... en die zien ook niet alles aankomen. Overal kutverhalen lezen of tegenkomen (want daardoor ontstaat de drang om op zoek te gaan naar de bron) ga je jezelf nou eenmaal verdedigen en verklaren, puur omdat je het dan zat bent dat mensen schijnbaar zo gemakkelijk hard kunnen reageren... Plus: het is danw eer eenrichtingsverkeer: wij mogen wel met zijn allen keihard reageren en zogenaamde de harde waarheid vertellen, maar als de andere kant reageert is het masochisme en hjulie huilie... beetje jammer...
als hij er zo over denkt is dat zn goed recht Jerruh.
Een eigen mening is iets waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn
pi_72963304
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef FUFR het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, wat ik allemaal mee heb gemaakt in mijn leven gooi ik niet op een openbaar forum, mevrouw.
De reden laat zich raden.

Sterkte en voor uw zoon veel wijsheid gewenst.
Ik heb het krantenbericht niet gemaakt oh uwe wijsheid -.-
pi_72963317
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Huis zonder cv?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_72963361
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef Wiekede het volgende:

[..]

Ik heb het krantenbericht niet gemaakt oh uwe wijsheid -.-
Maar wat was de oorzaak dan? Ik vind dat er wel te doen eigenlijk. En dat zegt dan ook weer wat over of sommige reacties wel of niet van toepassing zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')