Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Iblis het volgende:
Ik begrijp het wel, ik had net een reactie getypt (maar door slotje heen gepost en weggehaald) die zo’n onderzoek in context plaatste, zulk onderzoek heb je ook als het b.v. om Belgen en Nederlanders gaat, maar dan wordt er (uiteraard) niet zo’n OP geplaatst.
Dit nieuwsbericht wordt gewoon gebruikt om lekker te lachen over Arabieren en wat een achterlijk inteeltvolk het is en hahaha, en andere uitingen die slecht een gering besef van de materie en veel vooroordelen tonen, maar zulke problematiek is niet iets typisch voor de Arabische wereld en/of de Islam.
Om die insteek dan tóch te kiezen in de OP, en in de bewoordingen die gedaan werden, geeft natuurlijk duidelijk aan wat het doel is.
Het een is een gevolg van de ander, het is nu godverdomme al 4x gemodereerd en aangepast en opnieuw geopend en het is nog steeds niet goed voor je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.
Het zijn toch Lieve Arabische medemensen van ons?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb de originele titel van het originele artikel maar genomen omdat deze een beetje stom was
kleine tip is om liefst zo min mogelijk je eigen mening door laten schemeren in de TT
nu je het zegt!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het nieuwe topic rept zelfs al van incest i.p.v. inteelt. Duidelijk het zoveelste moslim-bash topic.
Ja, zag ik nadat ik dit schreef. Netjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef sp3c het volgende:
ik heb het voor je aangepast en ik was daar een melding van aan het maken voor de duidelijkheid
Gone!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
AIuIu
Kan iemand hier naar kijken. Alulu is Alulu niet, if you catch my drift.
Ik zal het even duidelijker maken. De echte is ALULU (is met een L geschreven) en de neppe is AIUIU. Zijn nick is dus gekaapt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt toch wel de juiste er uit getrapt he
vuige beslissing en geheel tegen de regels in. maar je doet maar lekker koekenbakker.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Frutsel het volgende:
Uiteraard kwam je effe langs..
Neuh... gekeken naar de kwaliteit van de OP, het aantal posts in het topic en de kwaliteit van het vrindje blijft die andere maar open.
Een eigen topic kwijt lijkt me sterk, want ze staan gewoon in je MyAT... hooguit in een ander forum.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef Clairvaux het volgende:
Met enige regelmaat ben ik topics kwijt die ik geopend heb??
Welke kabouter is verantwoordelijk voor die ontvoeringen en waarom?
Ik kijk nooit in MyATquote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een eigen topic kwijt lijkt me sterk, want ze staan gewoon in je MyAT... hooguit in een ander forum.
Gebruik het eens dan, er zal een wereld open gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in MyATen kom nagenoeg niet buiten NWS.
Als ze niet meer in NWS staan misschien?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je je eigen topics kwijt bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |