Tja, ik vond de link waar Meki naar verwees wel een reactie waard. De tekst die daar vetgedrukt staat leek me kwalijker dan de uitspraak dat een hoofddoek de kans op verkrachting verkleint, want zo'n statement kan je ook maken over dronkenschap, laat op straat lopen, etc...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef Frutsel het volgende:
nutteloze kick
En normaal kan het toch niet
Gek he? Als je niet op een fatsoenlijke manier kan discussiëren.... mensen die jouw mening niet delen zijn in jouw ogen sneu/treurig/azijnzeikers whatever. Wat verwacht je nou eigenlijk? Wat was je doel nou eigenlijk van dat topic? Informeren? Informeren is prima maar hou de persoonlijke aanvallen dan voor je.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Ticker het volgende:
Vriendelijk verzoek om puin te ruimen in Massachusetts, op het punt van onvrijwillig vaccineren
De discussie betreft op dit moment op het struikel stuk.. bedoelde ik nou wel of niet dat iedereen massaal in een WOII achtige situatie wordt gebracht waarin er geen keuze is om aan de vaccinatie te ontkomen.
Ik hoop dat de MOD duidelijk kan lezen dat ik meerdere malen aangeef, zelfs in de OP, dat bij het niet vaccineren, quarantaine wordt toegepast en er eventueel een boete op het dagelijkse niet willen vaccineren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Ticker het volgende:
Zie desbetreffende topicquote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef -Techno- het volgende:
Dat lijkt me niet. Je bent een idioot die geen zin zonder spelfouten kan typen en je wordt constant gebashed.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef Meki het volgende:
Sluit de andere maar, die van mij is beter..
Schelden en bashen? Ik zeg alleen wat het probleem is met je topic in vergelijking met het andere topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef Meki het volgende:
Gooh, gelijk schelden en bashen, heb je ook alcohol op ?
Jij noemt me een idioot, dat is geen compliment, terwijl ik voor jou niks uitmaak..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef achilles29 het volgende:
[..]
Schelden en bashen? Ik zeg alleen wat het probleem is met je topic in vergelijking met het andere topic.
Nee, je maakt voor mij idd niks uit, maar je bent wel een idioot. Dat is een feit, geen poging van mij om jou zwart te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij noemt me een idioot, dat is geen compliment, terwijl ik voor jou niks uitmaak..
Dat heb je goed aangepakt Meki, hij begint met schelden en jij hebt hem daar alleen maar op gewezen. Je moet vaker kalm blijven zoals je net hebt gedaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:37 schreef Meki het volgende:
Ik ga jou niet uitschelden, ik zie er geen reden voor
Jij mij wel ben je soms dronken ?
Maar doet wel alsof hij dronken isquote:Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heb je goed aangepakt Meki, hij begint met schelden en jij hebt hem daar alleen maar op gewezen. Je moet vaker kalm blijven zoals je net hebt gedaan.
ik heb gekeken en tis beide bagger. Dat topic van Brinkman was al gemerged uit twee andere topics. Mekitopic blijft gewoon dicht.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef paddy het volgende:
Topic van Meki gaat dicht tot een andere mod kan kijken
grappig. ik ken meer users die zo zijn, maar zie je daarover nooit zeiken in fb. of post je dit omdat je zelf een keertje 'slachtoffer' bent?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:08 schreef Disana het volgende:
Geluid van kinderen geen overlast
Ik word een beetje iebel van dit figuur die maar één noot op zijn zang heeft en verder niets bijdraagt.
Nee, hij zit al twee dagen tegen iedereen te scheldenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. ik ken meer users die zo zijn, maar zie je daarover nooit zeiken in fb. of post je dit omdat je zelf een keertje 'slachtoffer' bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |