abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73075384
quote:
DEN HAAG - Hero Brinkman erkent dat hij een drankprobleem heeft. „Ik ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”, aldus het PVV-Tweede Kamerlid.

Brinkman zegt „enorme spijt” te hebben dat hij zich in de nacht van dinsdag op woensdag in beschonken toestand heeft misdragen in de sociëteit van het Haagse perscentrum Nieuwspoort. Hij heeft zijn excuses aangeboden aan de barman „die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld”.

Waarschuwing

Brinkman, die politieagent is geweest, ontkent in een donderdag uitgegeven verklaring dat hij de barmedewerker heeft geslagen. Wat er wel is gebeurd, meldt hij niet. De barman stelt echter dat Brinkman hem een klap in het gezicht heeft gegeven, aldus voorzitter Max van Weezel van Nieuwspoort. Hij heeft Brinkman een mondelinge waarschuwing gegeven, een schriftelijke volgt nog.

Brinkman staat bekend als een parlementariër die herhaaldelijk pleit voor een keiharde aanpak van geweld. De PVV diende eerder dit jaar een initiatiefwetsvoorstel voor minimumstraffen in. De fractie wil openlijke geweldpleging, ook als die niet heeft geleid tot schade of letsel, met minimaal twaalf maanden bestraffen.

Woordenwisseling

Van Weezel heeft woensdag samen met de getroffen medewerker een gesprek gehad met Brinkman, waarin het Tweede Kamerlid zijn excuses heeft aangeboden. De barkeeper beslist later of hij aangifte doet van het incident. Nu Brinkman zich heeft verontschuldigd, blijft hij gewoon welkom in de sociëteit, zei Van Weezel. In de sociëteit kunnen politici, voorlichters, bestuurders en journalisten elkaar ontmoeten.

Nadat de laatste gasten, onder wie Brinkman, dinsdagnacht de sociëteit op aandringen van de barman hadden verlaten, keerde Brinkman volgens Van Weezel terug voor nog een drankje. De medewerker weigerde hem toe te laten, waarna een „heftige woordenwisseling” volgde waarbij de barman volgens eigen zeggen is geslagen.

Een woordvoerder van de Tweede Kamer wees erop dat het incident buiten het parlement heeft plaatsgevonden. Het is daarom volgens hem een zaak voor de fractie en het Kamerlid. „Elk optreden is de individuele verantwoordelijkheid van het Kamerlid zelf.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)barman__.html?p=25,2

PVV is gewelddadig en alcohol gevaarlijk, nu komt ook nog naar buiten vele kamerleden ook gewelddadig is, zie de dierenactivist van de PVV die zijn vrouw sloeg.

Zij vormen ook weerspiegeling naar de Wildersstemmers toe,.
Nou pas ik begrijp ik waarom wildersstemmers snel haat hebben, dit komt omdat ze alcohol gebruiken..

Schandalig... PVV verbieden dat is gewelddadige partij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_73075395
Dubbel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73075411
Natuurlijk, omdat één persoon een drankprobleem heeft is meteen de hele partij maar alcoholist en gevaarlijk?

Hoe zat dat ook alweer met 'alles over één kam scheren'?
pi_73075418
Hij moet sowieso dicht, bullshit redenatie.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  Donald Duck held donderdag 24 september 2009 @ 17:33:27 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73075429
Je redenatie is echt waardeloos zeg
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73075443
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk, omdat één persoon een drankprobleem heeft is meteen de hele partij maar alcoholist en gevaarlijk?

Tjah die redenering die PVV gebruikt en de aanhangers gebruiken, gebruik ik nu ook
Het is erg als je op hetzelfde manier wordt terug gepakt
  Donald Duck held donderdag 24 september 2009 @ 17:34:06 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73075445
quote:

Ja, zo hypocriet die gast, niet normaal
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 24 september 2009 @ 17:34:31 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_73075460
Zeg Meki, ik zag een moslim een terroristische aanval plegen. Ben jij daar nu ook mede verantwoordelijk voor?
Long live music.
pi_73075465
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Je redenatie is echt waardeloos zeg
Ik weet, want Hero Brinkman is een aardige man, dat is weer door de media gelogen...
pi_73075468
meki logica:

alle arabieren zijn genetisch inferieur, alle moslims zijn verkrachtende rovers zonder waarden en normen, en alle vrouwen zijn hoeren.

thank god for troll-topics!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_73075488
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Zeg Meki, ik zag een moslim een terroristische aanval plegen. Ben jij daar nu ook mede verantwoordelijk voor?
Nee ik ben geen aanhanger van Al Qaida..
Terwijl vele Wilders aanhangers wel aanhangers zijn van PVV
pi_73075495
Meki's gedachtenpatroon.
pi_73075511
Graag de leger sturen naar PVV kamers in Den Haag.
pi_73075525
quote:

Zie je ironie er een beetje van in?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 september 2009 @ 17:36:27 #15
165512 MASD
Music is dead.
pi_73075533
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee ik ben geen aanhanger van Al Qaida..
Terwijl vele Wilders aanhangers wel aanhangers zijn van PVV
Maar Al Qaida bestaat uit moslims, het is dus een logische redenatie dat jij bij Al Qaïda zit.
Long live music.
pi_73075544
quote:
Zij vormen ook weerspiegeling naar de Wildersstemmers toe,.
pi_73075549
Gelukkig zijn de meki's niet gevaarlijk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 september 2009 @ 17:36:55 #18
163650 Greys
pi_73075550
Dit topic gaat toch niet open blijven?
Seriously:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 24 september 2009 @ 17:37:37 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73075569
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73075574
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef MASD het volgende:

[..]

Maar Al Qaida bestaat uit moslims, het is dus een logische redenatie dat jij bij Al Qaïda zit.
Jij bent verkeerd ingelicht.. Dat waren de medewerkers van de geheime dienst van USA.
POWNED
pi_73075587
quote:
PVV is gewelddadig en alcohol gevaarlijk
Moslims zijn gevaarlijke zelfmoordterroristen.

Of mag generaliseren dan ineens niet meer?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_73075607
POWNED is de geheime dienst van de USA?

Komt dat zien komt dat zien. Schokkende onthullingen waar u bijstaat!
pi_73075616
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:38 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Moslims zijn gevaarlijke zelfmoordterroristen.

Of mag generaliseren dan ineens niet meer?
Ik snap jullie frustaties, jij hebt zeker veel alcohol op he..
Pas op blijf rustig en sla geen barmannen..
  donderdag 24 september 2009 @ 17:39:16 #24
165512 MASD
Music is dead.
pi_73075617
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij bent verkeerd ingelicht.. Dat waren de medewerkers van de geheime dienst van USA.
POWNED
Ik hoop echt zó dat je een troll bent.
Long live music.
pi_73075638
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef Meki het volgende:
POWNED
Alleen blinde varkens geloven dat, iedereen weet dat het moslims waren die deden alsof ze amerikanen waren die deden alsof ze moslim waren.

Open your eyes mensen! Open your eyes!
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')