Voor een nieuw programma in opdracht van de KRO is productiebedrijf TVBV op zoek naar kandidaten.
Beheerst een dwangneurose je leven? Heb je een dierbare verloren en ben je daardoor ook jezelf kwijtgeraakt? Ben je zo bang om te falen dat je geen nieuwe projecten meer durft aan te nemen? Is nu het moment aangebroken dat je definitief van je liefdesverdriet af wilt komen? Dan is dit programma misschien wel iets voor jou!
Het programma is een Spaans format genaamd La Caja Roja (De Rode Doos). In Nederland gaat het De Rode Kamer heten. In De Rode Kamer onderga je de psychologische confrontatie met jezelf. Overrompelende beelden en geluiden zorgen voor een ongekend inzicht in je eigen geest. Onder begeleiding van een team deskundige psychologen word je geholpen om zelf de eerste belangrijke stap te zetten naar de oplossing van je probleem.
dwangneurose heb ik trouwens al gezien bij je zal het maar hebben, dus dat is niet echt vernieuwend. wat ik wel graag wil zien is hoe een borderliner het doet zonder z'n medicijnen, hoe een autist op date gaat, hoe een ADHDer mgaat met het feit dat ie coke gebruikt etc etc.
Op dinsdag 15 september 2009 17:46 schreef Maanvis het volgende: dwangneurose heb ik trouwens al gezien bij je zal het maar hebben, dus dat is niet echt vernieuwend. wat ik wel graag wil zien is hoe een borderliner het doet zonder z'n medicijnen, hoe een autist op date gaat, hoe een ADHDer mgaat met het feit dat ie coke gebruikt etc etc.
borderliners slikken over het algemeen geen medicijnen
@Muck. ik denk dat de meeste fokkers wel snappen dat iemand die het tagje '[ Public Relations ]' draagt niet aan het spammen is + vind ik het een beetje irritant dat het filmpje op autoplay staat. bij elke reactie begint die weer opnieuw.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-