voelde jij je aangesproken?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef sp3c het volgende:
helemaal niet tegen de regels
Het onderwerp ging over de terugval van het CDA, voorzover daar sprake van is, enquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Die laatste over het CDA had misschien wel nieuwswaarde, mits je dan ook echt aankomt met historische feiten. Waarom is het CDA nu historisch laag.. etc etc. Daarnaast maak je in de OP het deel over de PVV dikgedrukt. Dus eigenlijk wil je dat laten weten? Dat zij de grootste zijn? Daar liep ook al een topic over namelijk wat ook naar POL is gezet.
De terugval van het CDA... daar kan je idd erg goed over discussieren. In POLquote:Op woensdag 23 september 2009 16:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Het onderwerp ging over de terugval van het CDA, voorzover daar sprake van is, en
waar dat aan zou kunnen liggen en of dat en trent zou kunnen worden etc.
Het dikgedrukte regeltje over de PVV was zijdelings aangehaald door mij en ter leering ende vermaeck![]()
en was niet de insteek van het bericht.
Het was een nieuwsbericht Frutselquote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De terugval van het CDA... daar kan je idd erg goed over discussieren. In POL![]()
Als je maar met feiten komt
In een week 6 "rechtse" users geband.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
en natuurlijk niet vergeten om de juiste politieke (lees linkse) toon te gebruiken.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
en natuurlijk niet vergeten om de juiste politieke (lees linkse) toon te gebruiken.
Misschien maar 2... en was de rest een kloon? Weet jij het?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
In een week 6 "rechtse" users geband.![]()
Teken aan de wand zoalshetis.![]()
Valt gelukkig ook niet op.
Heb een lijntje ter vermaak (zeker gisterenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In POL wel ja... gelukkig staan er nog genoeg rechtse topics in NWS!![]()
[..]
Misschien maar 2... en was de rest een kloon? Weet jij het?
Jij kwam toch alleen in NWS?
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef qonmann het volgende:
Niet-Islamitische Nederlander vindt de Islam een bedreiging
Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.
Lijkt me ongewenst .
Laat 'm in zijn eigen forum modden.
Ik dacht dat daar afspraken over waren
neuh maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om mijn scheur open te trekkenquote:
ik zie alleen een doosverwenzing die gemod is en reacties daaropquote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef qonmann het volgende:
Niet-Islamitische Nederlander vindt de Islam een bedreiging
Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.
Lijkt me ongewenst .
Laat 'm in zijn eigen forum modden.
Ik dacht dat daar afspraken over waren
had de oorspronkelijke reactie niet gezien, ok, maar in zijn algemeenheid etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie alleen een doosverwenzing die gemod is en reacties daarop
das geen probleem
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
neuh maar dat heb ik ook helemaal niet nodig om mijn scheur open te trekken
Dan vind ik het wat aanmatigend om te stellen:quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
had de oorspronkelijke reactie niet gezien, ok, maar in zijn algemeenheid etc.
quote:Een niet-NWSmod edit alles weg wat hem niet bevalt en tegelijkertijd neemt hij ook nog deel aan de discussie.
het is opquote:Op woensdag 23 september 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
nee dat klopt idd. daar heb je bier voor toch?
Zoals gezegd ik vind het ongewenst dat een niet-NWS hier een beetje gaat modden (en passant tijdens het discusseren door) , een topic-reportje oid had ook gekund, dat houdt het wel zo zuiver.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:52 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dan vind ik het wat aanmatigend om te stellen:
[..]
gelukkig trek je dan je scheur vanavond niet meer open. anyhow come to think of it. je scheur opentrekken vind ik meer een vrouwenuitspraak.quote:
ksst fort jij, terug in je defensie-bunkerquote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef sp3c het volgende:
nee morgen weer
ik heb wel weer bier trouwens
heb je ooit wel eens een vrouw gehad die zei dat ze haar scheur wel eens voor jou ging opentrekken?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef sp3c het volgende:
nee morgen weer
ik heb wel weer bier trouwens
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
nee maar ik heb ook nog nooit een hond gehad die zei dat hij in mijn schoenen ging poepen
die shit gebeurt gewoon
Misschien dat een FA het ziet?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:17 schreef paddy het volgende:
Trauma door film Wilders
zwartemarktplaats? Vergeet je niet gewoon op enter te drukken? Ik zie nergens posts van je staan voordat je in het topic de mods vroeg om geen posts meer van je te verwijderen.
Ik zie nl geen posts van je, en je notes maken me ook niet wijzer.
Ik zei iets als: Amerikanen ruiken geld of iets in die trant.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:17 schreef paddy het volgende:
Trauma door film Wilders
zwartemarktplaats? Vergeet je niet gewoon op enter te drukken? Ik zie nergens posts van je staan voordat je in het topic de mods vroeg om geen posts meer van je te verwijderen.
Ik zie nl geen posts van je, en je notes maken me ook niet wijzer.
Kan me werkelijk niet voorstellen dat dergelijke berichten dan gewist worden. En ja, dragorius. Zal eens vragenquote:Op donderdag 24 september 2009 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik zei iets als: Amerikanen ruiken geld of iets in die trant.
Ik was ook een keer gequote. Ben dus best wel zeker van mijn zaak.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
nee maar ik heb ook nog nooit een hond gehad die zei dat hij in mijn schoenen ging poepen
die shit gebeurt gewoon
Waarom weg?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ohwja, sorry, ben alweer weg hier!![]()
Omdat ik nooit in nieuws kom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paddy:![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik nooit in nieuws kom!
Maar deze vond ik zo grappig dat ik het niet kon laten even te reageren.Feedback van NWS heeft vaak aardig wat views, dus kan me zo voorstellen dat het wel lurkwaardig is hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paddy:
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Er lagen geen posts die verwijderd waren volgens een FA.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik zei iets als: Amerikanen ruiken geld of iets in die trant.
Ik was ook een keer gequote. Ben dus best wel zeker van mijn zaak.
Kloptquote:Op donderdag 24 september 2009 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het Brinkman-topic is waarschijnlijk gemerged met een ander, maar het aantal reacties klopt volgens mij niet in de active topics en My Active Topics: Nieuwspoort berispt Hero Brinkman
Ik zie nu deze staan bij jouw active topicsquote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ok. Ik zie nu bijvoorbeeld dat Pool heeft gereageerd, om 11:53, maar wanneer ik op zijn naam klik in My Active Topics, wordt het topic geopend op de OP. Als ik dan naar beneden scroll, zie ik CopyCat's reactie als laatste. Die van Pool staat er heul niet in.
Geen idee Paddy, mergeaanvraag gedaan bij FA's, daar is het misgegaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef paddy het volgende:
Nieuwspoort berispt Hero Brinkman » Hukkie 13 321 24-09-2009 11:53 - Pool
13 staat voor posts en 321 voor views.
Wat is er fout gegaan dan? Ik zie dus ook geen mergebij de topicnotes staan?
Ik zie in de active topics en My Active Topics ook wel reacties erbij komen, maar wanneer ik dan op de naam klik van degene die als laatste heeft gereageerd, dan opent het topic in de OP.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef paddy het volgende:
Ik zie nu deze staan bij jouw active topics
NWS Nieuwspoort berispt Hero Brinkman » Hukkie 15 337 24/09 11:58 - Iblis
Tja, ik vond de link waar Meki naar verwees wel een reactie waard. De tekst die daar vetgedrukt staat leek me kwalijker dan de uitspraak dat een hoofddoek de kans op verkrachting verkleint, want zo'n statement kan je ook maken over dronkenschap, laat op straat lopen, etc...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef Frutsel het volgende:
nutteloze kick
En normaal kan het toch niet
Gek he? Als je niet op een fatsoenlijke manier kan discussiëren.... mensen die jouw mening niet delen zijn in jouw ogen sneu/treurig/azijnzeikers whatever. Wat verwacht je nou eigenlijk? Wat was je doel nou eigenlijk van dat topic? Informeren? Informeren is prima maar hou de persoonlijke aanvallen dan voor je.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Ticker het volgende:
Vriendelijk verzoek om puin te ruimen in Massachusetts, op het punt van onvrijwillig vaccineren
De discussie betreft op dit moment op het struikel stuk.. bedoelde ik nou wel of niet dat iedereen massaal in een WOII achtige situatie wordt gebracht waarin er geen keuze is om aan de vaccinatie te ontkomen.
Ik hoop dat de MOD duidelijk kan lezen dat ik meerdere malen aangeef, zelfs in de OP, dat bij het niet vaccineren, quarantaine wordt toegepast en er eventueel een boete op het dagelijkse niet willen vaccineren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Ticker het volgende:
Zie desbetreffende topicquote:Op donderdag 24 september 2009 14:42 schreef -Techno- het volgende:
Dat lijkt me niet. Je bent een idioot die geen zin zonder spelfouten kan typen en je wordt constant gebashed.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef Meki het volgende:
Sluit de andere maar, die van mij is beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |