Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, maar voor de volledigheid zou die leraar ook filmpjes van Guantanmo Bay en Abu Ghraib kunnen laten zien, om de andere kant te tonen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel er is een discussie in een schoolklasje en little Mary zegt: "Maar mijnheer, moslims zijn toch vredelievend. Waarom moet er dan een leger naar Afghanistan"
Dan kan die leraar allemaal losse filmpjes tonen, of de gemonteerde verzameling van Geert Wilders.
Met het laatste is hij eerder klaar en de boodschap lijkt me duidelijk.
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Amerikanen = show
Nut = niet belangrijk
Aangezien dat dichter bij huis is, gok ik dat die al vertoond zijn. Ik denk dat elke Amerikaanse scholier die filmpjes al wel gezien heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, maar voor de volledigheid zou die leraar ook filmpjes van Guantanmo Bay en Abu Ghraib kunnen laten zien, om de andere kant te tonen.
De reden? Er is helemaal geen reden om je zo te misdragen zoals de Amerikanen hebben gedaan in Abu Ghraib. De daders waren barbaarse honden en als little Maryquote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Aangezien dat dichter bij huis is, gok ik dat die al vertoond zijn. Ik denk dat elke Amerikaanse scholier die filmpjes al wel gezien heeft.
Nu zien ze ook eens de reden voor Abu Ghraib.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef Gia het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel er is een discussie in een schoolklasje en little Mary zegt: "Maar mijnheer, moslims zijn toch vredelievend. Waarom moet er dan een leger naar Afghanistan"
Dan kan die leraar allemaal losse filmpjes tonen, of de gemonteerde verzameling van Geert Wilders.
Weer een sterk staaltje nederlandse berichtgeving, was een zeikende (waarschijnlijk Obama stemmende) dhimmi die aan het klagen was. Wat de Islam betreft is de VS nog vergelijkbaar met het Janmaat tijdperk in Nederland.quote:“My daughter was very upset…at first she was upset at Muslims, then we told her that the Muslim religion is a very loving religion,” Cruey said.
Valt ook wel te rijmen. Kind ziet afschuwelijke beelden van vrouwen die gestenigd worden en andere gruwelijkheden en dan zegt papa dat de Islam een vredelievende godsdienst is.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:51 schreef SeventhWave het volgende:
http://www.wkyt.com/wymtnews/headlines/60062772.html
[..]
Weer een sterk staaltje nederlandse berichtgeving, was een zeikende (waarschijnlijk Obama stemmende) dhimmi die aan het klagen was. Wat de Islam betreft is de VS nog vergelijkbaar met het Janmaat tijdperk in Nederland.
Walgelijk ben jij hier,quote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Aangezien dat dichter bij huis is, gok ik dat die al vertoond zijn. Ik denk dat elke Amerikaanse scholier die filmpjes al wel gezien heeft.
Lijkt mij toch dat Abu Ghraib een rechtststreeks gevolg is van...quote:Op woensdag 23 september 2009 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]!
De reden voor Abu Ghraib?
Wat een bullshit, en helaas toont het een wel heel gevaarlijk bekrompen visie.
Zeg ik ergens dat ik de wantoestanden in Abu Ghraib goedkeur?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Walgelijk ben jij hier,
Jou ware aard komt naar boven, en jou islam-uitspraken is afkomstig uit haat.
Als hij maar vaak genoeg verbeterd wordt. We hebben nog hoop.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Z'n taalgebruik gaat wel vooruit de laatste tijd
Verbaast me niks dat iemand psychotisch wordt door een door psychopaten gemaakte film.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Ghaazi het volgende:
Trauma door film Wilders
Een vader claimt dat zijn dochter hierdoor professionele hulp heeft moeten zoeken.
Uh...je valt een land binnen onder valse voorwendselen, breekt het gehele sociale fundament af, laat miljarden verdwijnen in de zakken van zakelijke vriendjes, geeft huurlingen carte blanche wat ze dan ook gebruiken om burgers links en rechts overhoop te schieten en veroorzaakt en passant een burgeroorlog en omdat dat nog niet genoeg is ga je ook nog prominent op de foto terwijl je gevangen martelt.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat Abu Ghraib een rechtststreeks gevolg is van...
Tenzij het al eerder in gebruik was met dezelfde gruwelijkheden? Maar daar heb ik nooit iets van gehoord.
Had Amerika Nederland moeten binnen vallen dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
Uh...je valt een land binnen onder valse voorwendselen, breekt het gehele sociale fundament af, laat miljarden verdwijnen in de zakken van zakelijke vriendjes, geeft huurlingen carte blanche wat ze dan ook gebruiken om burgers links en rechts overhoop te schieten en veroorzaakt en passant een burgeroorlog en omdat dat nog niet genoeg is ga je ook nog prominent op de foto terwijl je gevangen martelt.
Da's allemaal gerechtvaardigd omdat de Iraki's geen ruk met 9/11 te maken hadden. Ja, dat is echt een logisch oorzaak en gevolg verhaal.
Waar zeg ik dat dat gerechtvaardigd is? Nou?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...je valt een land binnen onder valse voorwendselen, breekt het gehele sociale fundament af, laat miljarden verdwijnen in de zakken van zakelijke vriendjes, geeft huurlingen carte blanche wat ze dan ook gebruiken om burgers links en rechts overhoop te schieten en veroorzaakt en passant een burgeroorlog en omdat dat nog niet genoeg is ga je ook nog prominent op de foto terwijl je gevangen martelt.
Da's allemaal gerechtvaardigd omdat de Iraki's geen ruk met 9/11 te maken hadden. Ja, dat is echt een logisch oorzaak en gevolg verhaal.
Wow. Allemachtig. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar hoe heb je in godsnaam begrepen dat de hoeveelheid Moslims in Nederland iets te maken heeft met de oorlog in Afghanistan?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Een gevolg van wát? Moslims? Islam? De film Fitna?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat Abu Ghraib een rechtststreeks gevolg is van...
Martelen van de Vietnamezen bijvoorbeeld? Nee, dat gebeurde inderdaad niet.quote:Tenzij het al eerder in gebruik was met dezelfde gruwelijkheden? Maar daar heb ik nooit iets van gehoord.
En jouw punt is....wat precies?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:21 schreef Matteüs het volgende:
Had Amerika Nederland moeten binnen vallen dan?
Over welke film van Wilders heb je het? Ik vermoed wel dat je het hebt over Wilders die de montage heeft verzorgd van een aantal beelden die geacteerd werden door moslims, het decor door moslims werd verzorgd, het werd eveneens door hen geregiseerd en verfilmd.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Trauma door film Wilders
Een leraar van een middelbare school in de Amerikaanse staat Kentucky ligt onder vuur omdat hij leerlingen op 11 september de film Fitna van Geert Wilders liet zien. Een vader claimt dat zijn dochter hierdoor professionele hulp heeft moeten zoeken.
http://www.wkyt.com/video/?autoStart=true&topVideoCatNo=default&clipId=4147985&flvUri=&thirdpartymrssurl=
Ongelooflijk dat zulke schaamteloze haatpropaganda op Amerikaanse scholen wordt getoond.
Wat heeft Vietnam er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 24 september 2009 07:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een gevolg van wát? Moslims? Islam? De film Fitna?
[..]
Martelen van de Vietnamezen bijvoorbeeld? Nee, dat gebeurde inderdaad niet.
Zeg dat wel, religieuze psychopaten zijn het die zulke handelingen plegen die je zelfs in je ergste nachtmerries niet kan voorstellen zoals mensen onthoofden en stenigen.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat iemand psychotisch wordt door een door psychopaten gemaakte film.
Doet me ergens aan denken trouwens :
Wilders wil hoofddoekjesbelasting #2
Zo zie je maar: extremistische moslims en extremistische christenen denken bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er worden veel ziekere dingen op Amerikaanse scholen verspreid. Dat homo's dood moeten (oh wacht, dat vinden veel interpretaties van de islam ook), dat abortus verboden moet worden (zodat verkrachte vrouwen maar een ongewenst kind moeten opvoeden), dat evolutie niet bestaat maar we allemaal door een godje uit de rib van Adam komen![]()
Ook op moslimscholen wordt haatpropaganda vertoond. Mensen die dit soort boodschappen verkondigen heb je overal.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Ghaazi het volgende:
Ongelooflijk dat zulke schaamteloze haatpropaganda op Amerikaanse scholen wordt getoond.
Kinderen zijn geen weldenkende mensen. Daarom zijn het minderjarigen en handelingsonbekwaam.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Haatpropaganda.![]()
Het is een gekleurde film, dat wel.
Maar de informatie uit een boodschap filteren kan elk weldenkend mens wel.
Stelletje aanstellers
Het gaat hier niet over kinderen hé. High school.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen weldenkende mensen. Daarom zijn het minderjarigen en handelingsonbekwaam.
De ouders hebben gewoon gelijk, niet op het vlak van schadeclaims natuurlijk, Fitna hoort niet op een school thuis, als je dat gedrocht vrijwillig wil gaan zien, prima, echter dit is een dwang situatie waarin de ouders niet van tevoren zijn geraadpleegd.
99.99% vd amerikanen heeft nog nooit van wilders gehoord; laat staan dat ze er intresse in hebben. Ik vind jouw gedachtengang nogal vreemdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Inderdaad, da's precies wat ik na het lezen van de OP ook dacht, hoe wereld vreemd kan men zijn als men het filmpje nog niet op het internet heeft gezien na alle ophef omstrend..![]()
Nu ga je in feite precies zo praten als sommigen over moslims. Die flilmpjes waarin gruwelijke misdaden te zien zijn tegen de menselijkheid door moslims (heb ik het nog niet eens over fitna) zou dus ook elke moslim zo zijn? Of elk Islamitisch land en zijn bewoners. Werkelijk zoals jij soms een ander van discriminatie beticht terwijl je zelf meer discrimineert dan anderenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:18 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
De reden? Er is helemaal geen reden om je zo te misdragen zoals de Amerikanen hebben gedaan in Abu Ghraib. De daders waren barbaarse honden en als little Maryzich afvraagt Maar mijnheer, christenen zijn toch vredelievend dan kan ze naar de beelden van Abu Ghraib kijken en weet ze het antwoord.
Het is nu dat de bijbel en de Koran als middel aangegrepen wordt. Noord-Korea grijpt juist het NIET-geloven aan om te kunnen moorden etc. En zo zijn er vast in een verleden ook genoeg niet gelovigen geweest die het niet-geloof juist aangrepen om te kunnen moorden.....oftewel MACHT te krijgen. Daar draait het uiteindelijk allemaal om. En denk dat het uiteindelijk allemaal voortkomt uit het hanengedrag (instinct) van de manquote:Op donderdag 24 september 2009 08:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg dat wel, religieuze psychopaten zijn het die zulke handelingen plegen die je zelfs in je ergste nachtmerries niet kan voorstellen zoals mensen onthoofden en stenigen.
Waaruit maak je op dat ik vind dat de hoeveelheid moslims in Nederland iets te maken heeft met Afghanistan?quote:Op donderdag 24 september 2009 07:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wow. Allemachtig. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar hoe heb je in godsnaam begrepen dat de hoeveelheid Moslims in Nederland iets te maken heeft met de oorlog in Afghanistan?
Ik, ik, ik kan er niet bij
In Abu Ghraib? Werkelijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 07:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Martelen van de Vietnamezen bijvoorbeeld? Nee, dat gebeurde inderdaad niet.
Ik discrimineer helemaal niet. Ik hou de racisten een spiegel voor, dat is wat anders dan discrimineren.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:07 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Nu ga je in feite precies zo praten als sommigen over moslims. Die flilmpjes waarin gruwelijke misdaden te zien zijn tegen de menselijkheid door moslims (heb ik het nog niet eens over fitna) zou dus ook elke moslim zo zijn? Of elk Islamitisch land en zijn bewoners. Werkelijk zoals jij soms een ander van discriminatie beticht terwijl je zelf meer discrimineert dan anderen
Is gewoon grappig om te zien hoe selectief je bent in je verontwaardiging
Die informatie filteren door minderjarigen aangaande bepaalde onderwerpen op scholen behandeld , kan volgens deze schrijver nog wel eens tegenvallen.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Haatpropaganda.![]()
Het is een gekleurde film, dat wel.
Maar de informatie uit een boodschap filteren kan elk weldenkend mens wel.
Stelletje aanstellers
Auteur en boek.quote:Clearly, there exists an entire class of people who gain immense profit, prestige and power from the existence of the government. It is equally true that, as a collective, these people have enormous control and influence over the minds of children, since it is that same government that educates virtually every child for six or more hours a day, five days a week, for almost a decade and a half of their formative years.
To analogize this situation, can we imagine that we would be at all surprised that children who came out of 14 years of religious indoctrination would in general believe in the existence and virtue of God? Would we be at all surprised if the strong arguments for atheism were left off a curriculum expressly designed by the priests, who directly profit from the maintenance of religious belief? In fact, we would fully expect such children to be actively trained in the rejection of arguments for atheism – inoculated against it, so to
speak, so that they would react with scorn or hostility to such arguments.
[...]
Similarly, when the government trains the children, how do we expect the government to portray itself? Would we expect government-paid teachers to talk openly about the root of state power, which is the initiation of the use of force against legally-disarmed citizens?
Would we expect them to openly and honestly talk about the source of their income, which is the property taxes that are forcibly extracted from their students’ parents? Would we expect these same teachers to talk about how government power grows through the endless pressure and greed of special interest groups, who wish to offload the costs of the violent enforcement of their greed on the taxpayers that they in fact prey upon?
Of course not.
Het verschil is dat Nederlandse pogromprogressieven het gristendom jarenlang belachelijk hebben gemaakt - en volledig terecht!- maar nu als een volleerde Allah Vogelaar dhimmi op de knieen gaan voor de eerste de beste handenschudweigerende knoflokknager in een jurk met pisvlekken.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:49 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Zo zie je maar: extremistische moslims en extremistische christenen denken bijna hetzelfde.
Maar het Christendom belachelijk maken kun je behoorlijk veilig doen. Die hebben niet zo'n lange tenen en gaan niet meteen rellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verschil is dat Nederlandse pogromprogressieven het gristendom jarenlang belachelijk hebben gemaakt - en volledig terecht!- maar nu als een volleerde Allah Vogelaar dhimmi op de knieen gaan voor de eerste de beste handenschudweigerende knoflokknager in een jurk met pisvlekken.
Je moet je niet zo bang laten maken (dan laat je de achterlijk lui onder de moslims namelijk winnen).quote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar het Christendom belachelijk maken kun je behoorlijk veilig doen. Die hebben niet zo'n lange tenen en gaan niet meteen rellen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Was datgene lezen wat Gia schreef, en wat ik dus quotte, teveel gevraagd voor je?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat heeft Vietnam er nou weer mee te maken?
Zullen we het hebben over de martelingen van en door moslims waar duizenden films over rondwaren op het internet of is dat ook te contronterend voor je?
Als Joden en Christenen wát konden? Een dikke huid krijgen? Grapje zeker.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet je niet zo bang laten maken (dan laat je de achterlijk lui onder de moslims namelijk winnen).
Verreweg de meeste moslims rellen ook niet. Ze jammeren wel en kloppen aan bij door ons opgerichte neofascistische bureautjes als het MDI, maar daar moet je gewoon niet naar luisteren.
Krijg maar es een dikkere huid. Als de joden en de gristenen het konden, waarom moeten moslims dan met fluwelen handschoenen aangepakt worden? Nergens voor nodig.
Dat is zo. Maar aan de andere kant, het aantal schuldigen is ook groot.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:12 schreef IHVK het volgende:
Zeer jammer trouwens ook dat Obama de wetten van Bush uit 2001 toch niet wil veranderen en dat men nog steeds zonder enig proces jarenlang opgesloten kan worden.
Het aantal onschuldigen in Gitmo is waarschijnlijk enorm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |