abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72883504
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ

Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen. Posts als; Moslims, christenen, joden, atheïsten,je medeusers en mods die je mening niet delen zijn allemaal kut, zorgen niet echt voor een leuke discussie.

Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwde tegenargumenten enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.

Deze speciaal voor sommige users
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72883958
Dit is een serieuze vraag:

Is Meki echt een moslim? Hij komt stereotype over. Het is overduidelijk een troll, en het gedraagt zich als een slechte parodie op wat een moslim is. Hij is zeikerig, heikneuterig, spelt slecht, en kan niet discussieren zonder volkomen hypocriete uitspraken te doen. Daarbij maakt hij om de haverklap iedereen die niet precies zo denkt als hij, uit voor racist.

Dus even eerlijk. Is Meki niet gewoon een klein blank racistje dat zich voordoet als een moslim-troll om mensen te stangen en om zo aan te tonen dat moslims onmogelijk irritante figuren zijn?

Ik geloof dat iedere discussie waar hij in opduikt, hij negen van de tien mensen die aan dat topic deelnemen 5 punten naar rechts drukt. Hij is de posterjongen voor een campagne van Wilders.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_72884138
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef PhalanX het volgende:
Dit is een serieuze vraag:

Is Meki echt een moslim? Hij komt stereotype over. Het is overduidelijk een troll, en het gedraagt zich als een slechte parodie op wat een moslim is. Hij is zeikerig, heikneuterig, spelt slecht, en kan niet discussieren zonder volkomen hypocriete uitspraken te doen. Daarbij maakt hij om de haverklap iedereen die niet precies zo denkt als hij, uit voor racist.

Dus even eerlijk. Is Meki niet gewoon een klein blank racistje dat zich voordoet als een moslim-troll om mensen te stangen en om zo aan te tonen dat moslims onmogelijk irritante figuren zijn?
Die vraag zou je aan mensen moeten stellen die hij kent.

Volgens mij zitten er meer users op zijn account te posten, maar ook die kan ik niet hard maken. Ik denk dat ik in dit geval maar beter mij als mod even op de vlakte hou
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72884384
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef paddy het volgende:
Die vraag zou je aan mensen moeten stellen die hij kent.

Volgens mij zitten er meer users op zijn account te posten, maar ook die kan ik niet hard maken. Ik denk dat ik in dit geval maar beter mij als mod even op de vlakte hou
Dus het is een gedeelde rel-kloon?

Meh7 gaat overigens ook in rap tempo die kant uit, maar daarvan is het gewoon duidelijk dat hij zich in een hoek gedrukt voelt en zich heel vocaal moet manifesteren als zijnde iemand die klakkeloos voor een bepaalde kant kiest. Voor hem is er geen midden, want dan moet hij toegeven, en dat is moeilijk in zijn positie. Hij is bang dat als hij meegaat in de negatieve geluiden, dat hij zijn integriteit verliest. Hij snapt niet dat hij zich daarmee neerzet als iemand die tot in het onredelijke een bepaalde groep lijkt te verdedigen. Als hij toegeeft dan lijd hij gezichtsverlies, en dat kan hij zich niet veroorloven. Daarom zal meh7 ook sneller uit een topic verdwijnen dan iemand zoals Meki, omdat Meh7 op een gegeven moment gewoon doorheeft dat hij zijn eigen graf aan het graven is.

Meki daarentegen is gewoon bezig om telkens weer terug te komen in een topic, een loze kreet te deponeren, om er vervolgens nog een in te gooien omdat het volgens een patroon zo hoort. Recalicitrant zijn omdat hij een verlengstuk is van een rechtse agenda om Moslims in een kwaad daglicht te stellen.
--- Cameron Hodge ---
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:35:20 #5
137949 Disana
pi_72884478
Als er ruimte is voor extreem-rechtse posters die overal bommen op willen gooien, is er vast ook wel ruimte voor mensen met een ietsje ander geluid.
pi_72884525
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef Disana het volgende:
Als er ruimte is voor extreem-rechtse posters die overal bommen op willen gooien, is er vast ook wel ruimte voor mensen met een ietsje ander geluid.
1 user nemen, en die projecteren over de rest....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72884533
quote:
Je moet je tijdslijn beter in de gaten houden.

Veel van de rechtsere posters zijn over-the-top gaan posten omdat figuren zoals Meki, Meh7 en Mutant01 met overduidelijk trollerig gedrag weg kwamen.
--- Cameron Hodge ---
pi_72884713
quote:
Maar die lopen niet hele dag te trollen en irritant te doen zoals Meki.Bij Meki weet je gewoon dat ie zich totaal anders voort doet en totaal niet serieus kan nemen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:41:30 #9
137949 Disana
pi_72884743
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:36 schreef Dragorius het volgende:

[..]

1 user nemen, en die projecteren over de rest....
Nee serieus. Er zijn meerdere posters die er in een of andere vorm uit springen, van trollerig tot eenzijdig tot regelrechte discussie killers. Dus ik begrijp de discussie hier niet zo goed.
pi_72884798
Even een dikke pluim naar de NWS-mods dan? Die zitten er namelijk middenin
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:43:49 #11
137949 Disana
pi_72884858
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:37 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Je moet je tijdslijn beter in de gaten houden.

Veel van de rechtsere posters zijn over-the-top gaan posten omdat figuren zoals Meki, Meh7 en Mutant01 met overduidelijk trollerig gedrag weg kwamen.
Er is niets mis met mijn tijdslijn. Jij wilt hier users ter discussie stellen en nu verleng je je lijstje met nog een paar moslimposters. Toeval?
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:44:44 #12
137949 Disana
pi_72884909
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Dragorius het volgende:
Even een dikke pluim naar de NWS-mods dan? Die zitten er namelijk middenin
Ja
pi_72885038
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
Nee serieus. Er zijn meerdere posters die er in een of andere vorm uit springen, van trollerig tot eenzijdig tot regelrechte discussie killers. Dus ik begrijp de discussie hier niet zo goed.
Zoals ik al zei, je negeert voor het gemak de tijdslijn. Figuren zoals Meki, en BansheeBoy, zijn lange tijd weggekomen met overduidelijk troll gedrag. BansheeBoy bijvoorbeeld heeft ooit eens gesteld dat meisjes die verkracht werden erom vroegen omdat ze korte rokjes droegen. Meki trollt nog steeds in NWS.

Als reactie op die figuren zijn posters steeds rechtser zich gaan manifesteren, omdat Meki en BansheeBoy werden getolereerd. Een tegengeluid tegen dat soort figuren.

Maar dat is dus volgens mij altijd het doel geweest van Meki en van BSB, om mensen op te stoken tegen moslims, door zich zo godsonmogelijk trollerig op te stellen, dag in dag uit, uur na uur.
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:51:45 #14
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72885249
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je negeert voor het gemak de tijdslijn. Figuren zoals Meki, en BansheeBoy, zijn lange tijd weggekomen met overduidelijk troll gedrag. BansheeBoy bijvoorbeeld heeft ooit eens gesteld dat meisjes die verkracht werden erom vroegen omdat ze korte rokjes droegen. Meki trollt nog steeds in NWS.

Als reactie op die figuren zijn posters steeds rechtser zich gaan manifesteren, omdat Meki en BansheeBoy werden getolereerd. Een tegengeluid tegen dat soort figuren.

Maar dat is dus volgens mij altijd het doel geweest van Meki en van BSB, om mensen op te stoken tegen moslims, door zich zo godsonmogelijk trollerig op te stellen, dag in dag uit, uur na uur.
Misschien heb je hier een punt, want aan de andere kant zijn users als jjkdsop (ofziets) en bwgranger al vrij snel in de prullenbak gedaan wegens moslim bashen enzo.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72885413
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Er is niets mis met mijn tijdslijn. Jij wilt hier users ter discussie stellen en nu verleng je je lijstje met nog een paar moslimposters. Toeval?
Je hebt niet gelezen. Meki is wat dat betreft de oorsprong van het gedrag. Meh7 is in een soortgelijke rol geduwd, vertoont hetzelfde gedrag maar met een andere achtergrond. Mutant01 overigens precies hetzelfde als meh7.

Users die ooit eens redelijk waren, maar door figuren zoals Meki in een bepaalde hoek gedrukt werden. Meh7 is overduidelijk een geval van iemand die ooit eens een gewone user was, maar door de omstandigheden in de verschillende topics met zijn rug tegen de muur is gezet en nu denkt dat iedere stap voorwaarts een teken van zwakte is, en dus bijt hij van zich af. Hij is alleen in de rol van troll gedrukt door omstandigheden, Meki daarentegen is altijd uitgeweest op het creeren van dat soort omstandigheden.

Meki zou bijvoorbeeld in een topic over Turkije die Fergie aanklagen altijd hebben geroepen dat Fergie in de fout zat en maar uitgeleverd had moeten worden. Dat zou hij vijf jaar geleden hebben gedaan net zoals hij het nu doet.

Meh7 daarentegen zou 5 jaar geleden veel meer oog hebben voor hetgeen dat Fergie aan het licht had gebracht, en zou zelfs kant hebben kunnen kiezen voor Fergie, en tegen de Turkse staat. Maar tegenwoordig voelt Meh7 zich in een hoek gedrukt en maakt hij hetzelfde geluid als Meki. Niet omdat hij het er echt mee eens is, iig dat hoop ik niet, maar omdat hij door de jaren heen zich verplicht is gaan voelen om bijvoorbeeld in alle berichten waar moslims negatief naar voren kunnen komen, positief over moslims te zijn, helaas doet hij dat door in de aanval te gaan. Hij doet het op een manier die als extreem trollerig overkomt, en het eigenlijk gewoon ook is. Hij negeert misstanden en beschuldigt anderen van racisme. Dat doet hij omdat hij niet anders meer kan. Nu een stap naar voren zetten en toegeven dat bijvoorbeeld de situatie in Turkije schandalig is, word door hem gezien als een blijk van zwakte. Hij denkt dat het toegeven van zo'n zaak meteen een aanval op zijn persoonlijke integriteit is.
--- Cameron Hodge ---
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 19:55:51 #16
137949 Disana
pi_72885414
quote:

[..]

Ik heb niet waargenomen dat mensen rechtser zijn gaan posten in reactie op de figuren die je noemt. Ik neem gewoon veel rechtse posters waar. Die zitten overal en de posters die je noemt niet.
pi_72885415
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Misschien heb je hier een punt, want aan de andere kant zijn users als jjkdsop (ofziets) en bwgranger al vrij snel in de prullenbak gedaan wegens moslim bashen enzo.
Maar dat waren dan ook trollkloons, met trollen als enig doel, aan de andere kant post ExTec bijvoorbeeld ook nog gewoon op dit forum.
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:59:30 #18
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_72885587
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:55 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar dat waren dan ook trollkloons, met trollen als enig doel, aan de andere kant post ExTec bijvoorbeeld ook nog gewoon op dit forum.
Oke daar heb je gelijk in, en misschien loop ik nog niet lang genoeg actief mee om ExTec te plaatsen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_72885937
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Hukkie het volgende:
Oke daar heb je gelijk in, en misschien loop ik nog niet lang genoeg actief mee om ExTec te plaatsen.
Ik denk dat hij zich vergist met Whiskey Tango, die is recentelijk doorgeslagen ExTec is opvallend redelijk in zijn presentatie en argumenten.
--- Cameron Hodge ---
pi_72886109
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zich vergist met Whiskey Tango, die is recentelijk doorgeslagen ExTec is opvallend redelijk in zijn presentatie en argumenten.
Dat jij ExTec opvallend redelijk vindt, geeft al aan uit welk standpunt jij dit geheel bekijkt. ExTec is vele malen onredelijker dan Whiskey.

Als ik nog wat "rechtse" users moet opnoemen, die hier ook al tijden vrij kunnen posten en niet echt een gematigd geluid vertonen: zoalshetis, gia, bijdehand, hughgh, saviour, qonmann en zo zullen er nog vele anderen zijn die ik ben vergeten.
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 20:13:09 #21
137949 Disana
pi_72886142
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:08 schreef PhalanX het volgende:

[..]

In dat eerste heb je gelijk, maar ik blijf het vreemd vinden dat je Mutant een troll vindt. Mutant is zeer redelijk en feitelijk in zijn posts. Mijn indruk blijft dat je vooral een probleem met moslimposters hebt.
pi_72886374
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:12 schreef Meh7 het volgende:
Dat jij ExTec opvallend redelijk vindt, geeft al aan uit welk standpunt jij dit geheel bekijkt. ExTec is vele malen onredelijker dan Whiskey.
Ik neem terug wat ik zei. Je bent niet het resultaat van lijnen die getrokken zijn in het zand. Je bent gewoon vol overgave een troll. Deze post bewijst het eigenlijk des te meer. Je gaat meteen in de aanval, en je toont geen enkel greintje inschattingsvermogen door meteen in de aanval te gaan. Er is geen nuance, geen grijs gebied. Nee alleen een of ander verknipt beeld dat er een goede en een slechte kant is, en dat ze alletwee in een vacuum bestaan.

Als jij stelt dat ExTec zulk gedrag vertoont mag je daar toch echt eens bewijs van geven, vooral als je stelt dat hij verder is doorgeschoten dan Whiskey_Tango.
quote:
Als ik nog wat "rechtse" users moet opnoemen, die hier ook al tijden vrij kunnen posten en niet echt een gematigd geluid vertonen: zoalshetis, gia, bijdehand, hughgh, saviour en zo zullen er nog vele anderen zijn die ik ben vergeten.
Gia opnoemen als iemand die geen gematigd geluid afgeeft

Als er iemand is die gematigd overkomt is het Gia wel, die geeft al sinds jaar en dag blijk dat ze achtergrond informatie zoekt en haar mening met een zekere nuance kan neerzetten.
--- Cameron Hodge ---
pi_72886500
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:18 schreef PhalanX het volgende:
Ik neem terug wat ik zei. Je bent niet het resultaat van lijnen die getrokken zijn in het zand. Je bent gewoon vol overgave een troll. Deze post bewijst het eigenlijk des te meer. Je gaat meteen in de aanval, en je toont geen enkel greintje inschattingsvermogen door meteen in de aanval te gaan. Er is geen nuance, geen grijs gebied. Nee alleen een of ander verknipt beeld dat er een goede en een slechte kant is, en dat ze alletwee in een vacuum bestaan.
quote:
Als jij stelt dat ExTec zulk gedrag vertoont mag je daar toch echt eens bewijs van geven, vooral als je stelt dat hij verder is doorgeschoten dan Whiskey_Tango.
Moet ik beginnen met de koosnaampjes die ExTec continu gebruikt als hij het over moslims heeft? Whiskey is vaak nog vatbaar voor argumentatie en kan zich tijd tot tijd genuanceerd uitlaten, nuance is iets wat ik bij ExTec nog niet ben tegengekomen.
quote:
Gia opnoemen als iemand die geen gematigd geluid afgeeft

Als er iemand is die gematigd overkomt is het Gia wel, die geeft al sinds jaar en dag blijk dat ze achtergrond informatie zoekt en haar mening met een zekere nuance kan neerzetten.
Die zet ze dan ergens anders neer, in NWS ben ik het nog niet tegengekomen.
pi_72886592
Ik vind Mutant ook geen trol. Hij is wat meer van zich af gaan bijten, wat feller geworden.
pi_72886604
quote:

[..]

Ik bergrijp werkelijk niet dat de mods dit blijven tolereren, dag-in, dag-uit
Gediscusseerd wordt al lang niet meer in NWS
, met dank aan Meki en de mods die deze trol niet willen weren.
Het is ONZ geworden hier, zo nu en dan

..en de mods kunnen het eigenlijk niet maken andere users wel steeds te bestraffen., maar ze doen het wel.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')