Het lijkt er wel op ja. De klagert in kwestie lijkt me geen mohammedaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:11 schreef isogram het volgende:
De Amerikaanse claimcultuur in vol ornaat.
Als ie dat wel was geweest, had ie beter bij de Bin Ladens van zijn eigen religie kunnen gaan klagen, dan bij een clowneske politicus die slechts tweedehands beelden op een knullige manier achter elkaar plakt.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. De klagert in kwestie lijkt me geen mohammedaan.
Maar hand in eigen boezem is zelden besteed aan de aanhangers van mohammed. Hier ook weer. De TS kankert lekker op onze blonde 'profeet', maar natuurlijk geen woord besteed aan de leveranciers van z'n beelden.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie dat wel was geweest, had ie beter bij de Bin Ladens van zijn eigen religie kunnen gaan klagen, dan bij een clowneske politicus die slechts tweedehands beelden op een knullige manier achter elkaar plakt.
Ies allemaal niet waar. Heb Geert geliegd. Ieslam ies vrede. En als je dat niet gelooft, dan hak ik je kop eraf.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar hand in eigen boezem is zelden besteed aan de aanhangers van mohammed. Hier ook weer. De TS kankert lekker op onze blonde 'profeet', maar natuurlijk geen woord besteed aan de leveranciers van z'n beelden.
Inderdaad, da's precies wat ik na het lezen van de OP ook dacht, hoe wereld vreemd kan men zijn als men het filmpje nog niet op het internet heeft gezien na alle ophef omstrend..quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef PartyAmber het volgende:
Wacht maar tot ze internet ontdekken !
Nee, in de VS is het niet zo dat iemand die het lef heeft kritisch te zijn op de islam ook meteen 'islamofoob' is.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef misspoesje het volgende:
Wat wilde die leerkracht hier eigenlijk mee bereiken? Is hij ook Islamofoob ofzo?
Stel er is een discussie in een schoolklasje en little Mary zegt: "Maar mijnheer, moslims zijn toch vredelievend. Waarom moet er dan een leger naar Afghanistan"quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef misspoesje het volgende:
Wat wilde die leerkracht hier eigenlijk mee bereiken? Is hij ook Islamofoob ofzo?
Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, maar voor de volledigheid zou die leraar ook filmpjes van Guantanmo Bay en Abu Ghraib kunnen laten zien, om de andere kant te tonen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel er is een discussie in een schoolklasje en little Mary zegt: "Maar mijnheer, moslims zijn toch vredelievend. Waarom moet er dan een leger naar Afghanistan"
Dan kan die leraar allemaal losse filmpjes tonen, of de gemonteerde verzameling van Geert Wilders.
Met het laatste is hij eerder klaar en de boodschap lijkt me duidelijk.
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Amerikanen = show
Nut = niet belangrijk
Aangezien dat dichter bij huis is, gok ik dat die al vertoond zijn. Ik denk dat elke Amerikaanse scholier die filmpjes al wel gezien heeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, maar voor de volledigheid zou die leraar ook filmpjes van Guantanmo Bay en Abu Ghraib kunnen laten zien, om de andere kant te tonen.
De reden? Er is helemaal geen reden om je zo te misdragen zoals de Amerikanen hebben gedaan in Abu Ghraib. De daders waren barbaarse honden en als little Maryquote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Aangezien dat dichter bij huis is, gok ik dat die al vertoond zijn. Ik denk dat elke Amerikaanse scholier die filmpjes al wel gezien heeft.
Nu zien ze ook eens de reden voor Abu Ghraib.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef Gia het volgende:
Nu zien ze ook eens de reden voor Abu Ghraib.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel er is een discussie in een schoolklasje en little Mary zegt: "Maar mijnheer, moslims zijn toch vredelievend. Waarom moet er dan een leger naar Afghanistan"
Dan kan die leraar allemaal losse filmpjes tonen, of de gemonteerde verzameling van Geert Wilders.
Met het laatste is hij eerder klaar en de boodschap lijkt me duidelijk.
Weer een sterk staaltje nederlandse berichtgeving, was een zeikende (waarschijnlijk Obama stemmende) dhimmi die aan het klagen was. Wat de Islam betreft is de VS nog vergelijkbaar met het Janmaat tijdperk in Nederland.quote:“My daughter was very upset…at first she was upset at Muslims, then we told her that the Muslim religion is a very loving religion,” Cruey said.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |