abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 14:16:39 #26
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_73037525
Wacht maar tot ze internet ontdekken !
O ja, niet dan toch zeker
pi_73037535
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het een linkse pappie is die gebruik maakt van de gelegenheid om zijn persoonlijke afschuw van Wilders kenbaar te maken.

Het ligt er gewoon te dik op.
Wat heeft het voor nut als een random Amerikaan zijn afschuw voor Wilders bekend maakt?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73037559
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:12 schreef voyeur het volgende:

[..]

Het geluid van Wilders die papier afscheurt om zijn billen te vegen is toch wel shockerend!
Ik heb dágen in bed liggen huilen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73037664
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat heeft het voor nut als een random Amerikaan zijn afschuw voor Wilders bekend maakt?
Wel eens de Amerikaanse media meegemaakt? Stel dan die vraag nog eens...
pi_73037709
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een FAIL-opmerking.
pi_73037880
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:23 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een FAIL-opmerking.
Aangezien jij ermee komt maakt het weer waardig.
pi_73037994
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:21 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Wel eens de Amerikaanse media meegemaakt? Stel dan die vraag nog eens...
Ja die heb ik meegemaakt

Maar ik snap niet wat het nut is Ik kan nou ook m'n ongenoegen gaan uiten over een Braziliaanse politicus maar dat maakt niemand toch wat uit?

PS. Politiek gezien sta ik toch wel aan jouw kant hoor, maar ik vraag me het gewoon af
pi_73038002
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Aangezien jij ermee komt maakt het weer waardig.
Eens.
pi_73038236
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef bijdehand het volgende:

PS. Politiek gezien sta ik toch wel aan jouw kant hoor, maar ik vraag me het gewoon af
En toch een dikke PWN-actie, waardoor matteus voor schut staat in dit topic.
  woensdag 23 september 2009 @ 14:45:29 #35
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_73038362
Moet je zeker geen al-jazera kijken, want daar zie je dit soort sh*t aan de lopende band.
&lt;signature here&gt;.
pi_73038516
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:45 schreef ExTec het volgende:
Moet je zeker geen al-jazera kijken, want daar zie je dit soort sh*t aan de lopende band.
Ik denk niet dat al-Jazeera populair is in de VS.
pi_73038652
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En toch een dikke PWN-actie, waardoor matteus voor schut staat in dit topic.
Hoezo een PWN-actie

Grappenmaker
pi_73038969
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef bijdehand het volgende:
Maar ik snap niet wat het nut is
Amerikanen = show
Nut = niet belangrijk
pi_73039183
De Amerikaanse claimcultuur in vol ornaat. "Ik maak iets schokkends mee, dus moet ik een claim indienen". Daar gaat het straks namelijk op uitdraaien. Mag ik ook een claim indienen bij de VS omdat ik een trauma heb opgelopen door 8 jaar George Bush, of door het gedrag van Sarah Palin in de verkiezingscampagne?

Nee, even serieus, als het hier om basisschoolkinderen ging, kon ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar jongeren op de middelbare school? Kom op zeg. Toen ik in klas 3 van het vwo zat, kregen we de film "The Wave" te zien, die ook diepe indruk maakte en in bepaalde opzichten best schokkend is. Van jongeren rond de 13-14 jaar mag je best enige weerbaarheid verwachten; ZO extreem schokkend is dat knutselwerkje van Wilders nou ook weer niet, zeker niet wanneer de docent het in de juiste context plaatst.
pi_73040254
We willen centen zien,
We willen centen zien....
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 23 september 2009 @ 15:50:26 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_73040266
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:11 schreef isogram het volgende:
De Amerikaanse claimcultuur in vol ornaat.
Het lijkt er wel op ja. De klagert in kwestie lijkt me geen mohammedaan.
&lt;signature here&gt;.
pi_73040312
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op ja. De klagert in kwestie lijkt me geen mohammedaan.
Als ie dat wel was geweest, had ie beter bij de Bin Ladens van zijn eigen religie kunnen gaan klagen, dan bij een clowneske politicus die slechts tweedehands beelden op een knullige manier achter elkaar plakt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 23 september 2009 @ 15:53:29 #43
3542 Gia
User under construction
pi_73040341
Kun je nagaan hoe ernstig die excessen zijn die in dat filmpje getoond worden.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:01:33 #44
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_73040624
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ie dat wel was geweest, had ie beter bij de Bin Ladens van zijn eigen religie kunnen gaan klagen, dan bij een clowneske politicus die slechts tweedehands beelden op een knullige manier achter elkaar plakt.
Maar hand in eigen boezem is zelden besteed aan de aanhangers van mohammed. Hier ook weer. De TS kankert lekker op onze blonde 'profeet', maar natuurlijk geen woord besteed aan de leveranciers van z'n beelden.
&lt;signature here&gt;.
pi_73040652
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar hand in eigen boezem is zelden besteed aan de aanhangers van mohammed. Hier ook weer. De TS kankert lekker op onze blonde 'profeet', maar natuurlijk geen woord besteed aan de leveranciers van z'n beelden.
Ies allemaal niet waar. Heb Geert geliegd. Ieslam ies vrede. En als je dat niet gelooft, dan hak ik je kop eraf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 23 september 2009 @ 16:03:21 #46
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_73040680
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef PartyAmber het volgende:
Wacht maar tot ze internet ontdekken !
Inderdaad, da's precies wat ik na het lezen van de OP ook dacht, hoe wereld vreemd kan men zijn als men het filmpje nog niet op het internet heeft gezien na alle ophef omstrend..

Kan me echt niet voorstelllen dat dit filmpje (Fitna) het meest bizare is dat die kids ooit van hun leven hebben gezien, als dat toch zo is, is er toch iets niet zomaar eventjes iets mis gegaan, maar gransdioos mis gegaan in de Amerikaanse evolutie, in de vorm van overprotectie..

Kom op zeg, typisch weer die Amerikaanse bekrompenheid, is het geen Amerikaanse film dan krijgen ze er een trauma van, stelletje lutsers daar..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_73040895
Die mensen zijn daar ook niks gewend.
pi_73041010
Wat wilde die leerkracht hier eigenlijk mee bereiken? Is hij ook Islamofoob ofzo?
  woensdag 23 september 2009 @ 16:18:41 #49
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_73041252
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef misspoesje het volgende:
Wat wilde die leerkracht hier eigenlijk mee bereiken? Is hij ook Islamofoob ofzo?
Nee, in de VS is het niet zo dat iemand die het lef heeft kritisch te zijn op de islam ook meteen 'islamofoob' is.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:21:28 #50
3542 Gia
User under construction
pi_73041344
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef misspoesje het volgende:
Stel er is een discussie in een schoolklasje en little Mary zegt: "Maar mijnheer, moslims zijn toch vredelievend. Waarom moet er dan een leger naar Afghanistan"

Dan kan die leraar allemaal losse filmpjes tonen, of de gemonteerde verzameling van Geert Wilders.
Met het laatste is hij eerder klaar en de boodschap lijkt me duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')