De volgorde die phalanx hanteert is zeker toevallig?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ja, daaraan verbonden zitten de rechtse users zoals Phalanx ook aangegeven heeft.
Die zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
[..]
je bent een trolquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zal doorgaan met het strijden van racisme en discriminatie.
Voor jou ben ik een troll omdat ik niet jouw gedachtengoed deel.
Zoals ik het lees gaat het over een verschijnsel wat de kop opgestoken heeft in NWS inquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De volgorde die phalanx hanteert is zeker toevallig?
Het is niet gericht voor wildersstemmers zoals jij....quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Slappy het volgende:
Ohja Meki die foto en onder tekst is jouw naam niet waardig hypocriet ventjeBeetje peace als sig maar ondertussen wel geweld goed keuren tegen alles wat tegen Islam en Moslims zijn
Je bent echt niet meer grappig hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is niet gericht voor wildersstemmers zoals jij....
want die begrijpen het niet, want vrede komt bij hun niet voor
Het punt van Phalanx is, dat het grotendeels aan (de meeste) moslimposters ligt, dan geef ik je het voorbeeld van de Frontpage of Telegraaf.nl, zijn de reacties daar nu juist veel genuanceerder als het bijvoorbeeld over allochtonen gaat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Zoals ik het lees gaat het over een verschijnsel wat de kop opgestoken heeft in NWS in
het algemeen. Dat is er mijns inziens langzaam ingeslopen.
Wat mij betreft van 2 kanten, ook ondergetekende maakt zich er wel eens schuldig aan.
Je kunt de manier van presenteren van Phalanx wel in twijfel trekken maar hij heeft wel een punt.
Heeft de Oppertrol Wilders weer genoemd..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef Slappy het volgende:
[..]
Je bent echt niet meer grappig hoorDie link met Wilders snap ik ook niet helemaal
Zwakzinnige mongooltje kan alleen maar beperkt aantal worden zeggen.Waaronder Hitler/Wilders/Nazi'squote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heeft de Oppertrol Wilders weer genoemd..![]()
Zolang de mods geen maatregelen tegen trollen als Meki heeft dat geen zin,quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef Dragorius het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn/hyves/facebook en dan daar verdergaan, zodat NWS en NWS-FB openblijft voor meer dan enkel moddergooien?
Zodat Meki zijn getroll doodleuk veder kan gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef Dragorius het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn/hyves/facebook en dan daar verdergaan, zodat NWS en NWS-FB openblijft voor meer dan enkel moddergooien?
Het gaat er mi om dat een normale discussie bijna niet meer mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het punt van Phalanx is, dat het grotendeels aan (de meeste) moslimposters ligt, dan geef ik je het voorbeeld van de Frontpage of Telegraaf.nl, zijn de reacties daar nu juist veel genuanceerder als het bijvoorbeeld over allochtonen gaat?
Je komt steeds geloofwaardiger over als een troll botquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef Meki het volgende:
Ik zal altijd strijden voor rechtvaardige vrede..
Wat hebben de Telegraaf, Spitsnieuws, GeenStijl en zelfs de FP directquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef Meh7 het volgende:
Of een nog beter voorbeeld: spitsnieuws.nl, daar post volgens mij geen enkele moslim openlijk, lees voor de grap wat reacties door als er een nieuwsbericht over moslims gaat. Zijn die reaguurders nou ook geradicaliseerd door toedoen van moslimposters?
Voor rechtse users en wilderstemmers kom ik over als een troll dat begrijp ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:24 schreef Slappy het volgende:
[..]
Je komt steeds geloofwaardiger over als een troll bot
Dacht ik wel ..ONZ forum is jullie doelquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef paddy het volgende:
Het spijt me jullie te moeten zeggen. Ik zie geen verschil! Zie het alle kanten op gaan en ga niets op een weegschaal leggen.
Doen jullie de lichten uit?
Morgen is er weer een dag!
Nee, jullie doel! Tot morgen!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dacht ik wel ..ONZ forum is jullie doel
Lekker Meki zijn troll gedraag accepterenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef paddy het volgende:
Het spijt me jullie te moeten zeggen. Ik zie geen verschil! Zie het alle kanten op gaan en ga niets op een weegschaal leggen.
Doen jullie de lichten uit?
Morgen is er weer een dag!
Nee Meki cs en jullie tolereren het....quote:
Doe ons een lol een spring voor een rijdende trein?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor rechtse users en wilderstemmers kom ik over als een troll dat begrijp ik
Omdat Phalanx de volgorde omdraait, als ik feller ben geworden in het uiten van mijn mening is het door de felheid van de bestaande discussie. Dat de discussie ook al fel is zonder aanwezigheid van moslimposters, kan je zien als je bijvoorbeeld op Spitsnieuws kijkt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat hebben de Telegraaf, Spitsnieuws, GeenStijl en zelfs de FP direct
met het NWS forum te maken?
Je ridiculiseert nu de beweegredenen van een user een probleem aan te kaarten.
Je bent intelligent genoeg om daar doorheen te prikken en het echte probleem, voorzover dat erquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Omdat Phalanx de volgorde omdraait, als ik feller ben geworden in het uiten van mijn mening is het door de felheid van de bestaande discussie. Dat de discussie ook al fel is zonder aanwezigheid van moslimposters, kan je zien als je bijvoorbeeld op Spitsnieuws kijkt.
Het scheelt weer heel weer gefrustreerde usersquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:04 schreef Dagonet het volgende:
Wat een aardige doodsverwensingen van Slappy.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Whiskey is vaak nog vatbaar voor argumentatie en kan zich tijd tot tijd genuanceerd uitlaten.
*kuch*quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:23 schreef SCH het volgende:
KRO zoekt kandidaten voor De Rode Kamer, audiovisuele shockt Pure spam, ook nog voor de verkeerde omroep
Okay, maar het is toch voldoende als het daar staat toch. het lijkt me niks voor NWS.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:42 schreef paddy het volgende:
[..]
*kuch*
[OPROEP] De rode Kamer zoekt deelnemers
Wacht nog op wat ik nu moet doen vanuit de PR.
Oké, maar het was dus niet echt drama spam zoals je eerder zei. Nou ja, ik had het in ieder geval achter al aangegeven of de PR er iets mee wilde doen misschien, maar die hadden het dus al opgepakt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar het is toch voldoende als het daar staat toch. het lijkt me niks voor NWS.
Het is ook niet het enige suggestieve topic van TS.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:35 schreef PhalanX het volgende:
Christenen dreigen Gay Pride Belgrado
- ten eerste nergens in het artikel staat er ook maar iets over christenen (dus gewoon flamebait)
- ten tweede gaat het hele topic binnen no-time weer over helemaal niks behalve gevit en gekat over en weer.
Waarom aangepast? De titel klopt als een bus! Het is en blijft een fascistisch voorstel!quote:Op zondag 20 september 2009 12:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Wilders's fascistische hoofddoekjesbeleid
Kan die belachelijke TT aangepast worden, bij voorbaat dank.
Wat voor reacties verwacht je met zo'n TTquote:Op zondag 20 september 2009 12:48 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
Waarom aangepast? De titel klopt als een bus! Het is en blijft een fascistisch voorstel!
Mag je doen hoor. Net als de rest bezwaar maken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:17 schreef voyeur het volgende:
Kan deze onzinnige topictitel aangepast worden. Het is gratis vervoer voor iedereen; je hoeft geen Koran in te leveren of zo.
Zou het in het algemeen mogelijk zijn om het woord moslim in topic titels te checken. Ik snap dat jullie niet de tijd hebben om alle topics door te lezen, maar het lijstje topic-titels is niet zoveel werk. Het wordt nu vrij algemeen gebruikt om wat aan de standaard moslim/Marokkanen etc bashing te doen, terwijl in veel gevallen het niets met moslims te maken heeft.
Als ieder nieuwsbericht over een autochtoon voorafgegaan zou worden door Christen zou daar ook bezwaar tegen gemaakt worden zoals te zien valt in de posts hierboven.
Ik denk hier trouwens net zo over als een topic opzetten als bash i.p.v het echt over een OP te willen hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 12:48 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
Waarom aangepast? De titel klopt als een bus! Het is en blijft een fascistisch voorstel!
Merci, maar het bevat nog steeds het woord moslim, dus het krijgt vast nog wel een deel 2 etc.quote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Mag je doen hoor. Net als de rest bezwaar maken.
TT is trouwens gewijzigd
De reden dat dat stadsdeel busjes inzet zijn de moslims die daar wonen ..er is geen andere reden.quote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef voyeur het volgende:
[..]
Merci, maar het bevat nog steeds het woord moslim, dus het krijgt vast nog wel een deel 2 etc.
Plaats het bericht dat er zes busjes ingezet zijn om de autoluwe zondag niet al te lastig te maken voor inwoners en toeristen en het topic zou nog geen 10 posts gehad hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |