Het gaat me erom dat de koran duidelijke regels stelt om het einde van de Koran af te meten aan maanstand van de plek waar je woont/bidt......quote:quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt niets te vertellen over de manier waarop een andere zijn geloof belijdt.
[..]
Dat komt omdat je geen weerwoord hebt. Waarom vind je het acceptabel dat het suikerfeest op maandag valt, als je dat een teken van ongeintegreerd-heid vindt, als je zondag niet accepteert met exact datzelfde argument.
Jij hebt net aangegeven dat je het ook al een teken van ongeintregreerd-heid vond dat mensen hun religie, dus ook de Koran meenamen uit het land van hun ouders. Nu vraag ik jou, als je het beide vormen van slechte integratie vindt, waarom gaat het ene voor op de andere?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:32 schreef Buschetta het volgende:
laatste post:
[..]
Het gaat me erom dat de koran duidelijke regels stelt om het einde van de Koran af te meten aan maanstand van de plek waar je woont/bidt......
Dus als mensen de tijden hanteren van een plek honderden KM's van NL vandaan is dat voor mij een teken van slechte integratie.... ZO DUIDELIJK ?
Wijs mij aan waar ik dat beweerde.. Ik refereerde in elke post naar de kalendertijden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij hebt net aangegeven dat je het ook al een teken van ongeintregreerd-heid vond dat mensen hun religie, dus ook de Koran meenamen uit het land van hun ouders. Nu vraag ik jou, als je het beide vormen van slechte integratie vindt, waarom gaat het ene voor op de andere?
Overigens maken CAPS geen indruk, ventje.
Hier. De post waar je op reageert, staat daar ook bij, duidelijk dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wijs mij aan waar ik dat beweerde.. Ik refereerde in elke post naar de kalendertijden.
Anders lees je even mijn reactie daarvoor en lees dan deze. Gaat nog altijd over het feit dat ze dus de tijden nemen uit hun vaderland.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hier. De post waar je op reageert, staat daar ook bij, duidelijk dus.
OV Wordt omgeleid. Agressieve sukkel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
kunnen moslims niet met het openbaarvervoer op familiebezoek? of is dat niet goed voor hen omdat daar ook smerige honden die niet geloven zitten?
sommige moslims gaan met het ov en anderen weer niet, net zoals ieder andere bevolkingsgroep in dit landquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
kunnen moslims niet met het openbaarvervoer op familiebezoek? of is dat niet goed voor hen omdat daar ook smerige honden die niet geloven zitten?
Ik stel je een vraag, namelijk of je het ongeintegreerd vindt als mensen hun religie meenemen uit het land van hun ouders, jij antwoordt, ik citeer: "En ja ongeintegreerd dus.". Duidelijk toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Anders lees je even mijn reactie daarvoor en lees dan deze. Gaat nog altijd over het feit dat ze dus de tijden nemen uit hun vaderland.
Ik ben niet beledigd, want het ligt niet aan mij.quote:Niet om je te beledigen maar je begrijpt mijn posts niet echt.
Ja, want je ziet echt nooit moslims in het openbaar vervoer. Met het argument dat je ook met het OV kan, kan je in Nederland de auto wel verbieden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Meh7 het volgende:
Met het argument dat je ook met het OV kan, kan je in Nederland de auto wel verbieden.
ze krijgen goedverdoemme zelfs gratis busjes!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef Koewam het volgende:
[..]
OV Wordt omgeleid. Agressieve sukkel.
Niemand, mafkees, het is toch gratis?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze krijgen goedverdoemme zelfs gratis busjes!!!
mafkees. en wie betaalt dat?
Jawel. Als men op een standpunt reageert in een discussie en dan een verkeerde conclusie trekt en daar een vraagstelling aan koppelt die vervolgens wordt beantwoord refererent aan dat standpunt dan ligt het aan jou.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben niet beledigd, want het ligt niet aan mij.
Laat ik even herformuleren, waarom vind jij het acceptabel als iemand zegt: "ik vier het op maandag, want het valt op maandag volgens mijn religieuze overtuiging", maar niet als iemand zegt "ik vier het op zondag, want het valt op zondag volgens mijn religieuze overtuiging"?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jawel. Als men op een standpunt reageert in een discussie en dan een verkeerde conclusie trekt en daar een vraagstelling aan koppelt die vervolgens wordt beantwoord refererent aan dat standpunt dan ligt het aan jou.
Sorry.
Nogmaals.
Als in een discussie een overduidelijk foute conclusie wordt getrokken en de persoon verduidelijkt daarop zijn standpunt dan wordt een vraag nav een foute conclusie dus genegeert
Vergeet je de baklava niet, maandag?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:54 schreef Meh7 het volgende:
En voordat je aankomt met het staat in de gemeentelijke verordening, daar heb jij niets mee te maken. Het is niet aan jou om te beslissen hoe een ander zijn autoloze Zondag invult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |