Ik heb maar één keer bij de H&M besteld en kom heus wel eens in de winkels hoor,quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, komt wel weer terug. Dat leren jasje met die schuine rits bijvoorbeeld was ook keer op keer uitverkocht, maar kwam wel gewoon weer terug. Maar hij hing ook nog heel veel in Amsterdam, dus misschien moet je eens een keer in de winkels kijken ipv gewoon bestellen..
bij de sale sowieso. Andere producten worden misschien wel bijgemaakt als ze succesvol blijken. Maar dat is niet al na 2 dagen, lijkt me.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef liefie_ het volgende:
zouden het echt alleen geannuleerde of geretourneerde dingen zijn?
Dat is wel logisch op zich
Las op een ander forum toen ik kortingscodes zocht googelde dat het meestal maandag word aangevuld. Geen idee hoe dat zit met productie, maar dan moet je s'ochtends maar 's kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:09 schreef liefie_ het volgende:
Goede TT!
Maare hoe werkt dat dan weer met dat uitverkocht?
Want eigenlijk elke dag zijn andere dingen uitverkocht of aangevult
Worden die dingen per dag geproduceerd of weten ze gewoon niet hoeveel ze eigenlijk hebben en als er bv 10 op een dag verkocht zijn stoppen ze maar voor de zekerheid om dan eens uit te gaan zoeken wanneer ze die 10 gaan leveren en of ze er nog meer hebben liggen of zo?
Nee het word elke ochtend aangevultquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:24 schreef Jep. het volgende:
[..]
Las op een ander forum toen ik kortingscodes zocht googelde dat het meestal maandag word aangevuld. Geen idee hoe dat zit met productie, maar dan moet je s'ochtends maar 's kijken.
Heb overigens een 2e bestelling geplaatst, toch wel erg leuke spullen, als je in zo'n gat als ik woon kun je dit soort dingen nooit vinden.
[ afbeelding ]
Ligt nog in Zwolle, hopelijk maandag binnen.
[ afbeelding ]
Vandaag besteld.
Ssst.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee het word elke ochtend aangevult
Naja meestal
Vaak genoeg voor mijn laptopje gehangen met wallen onder mijn ogen voor de sale
Wat moet je met die russiche muts
D'r zijn hier twee H&M's, maar was d'r een paar dagen geleden nog maar nog heel weinig uit de nieuwe collectie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb ook zo'n muts, maar die komt uit IJsland![]()
En @ ChipsZak, ik dacht dat er ook wel een H&M in Groningen (toch?) was waar ze dat zouden hebben, zag die jasjes namelijk ook al hier hangen, en ik woon in een klein rotdorp
Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]¨
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
Want ik wil die pet, ik moet eigenlijk een bestelstop inlassen, moet nog een rekening betalen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?
Denk dat het nog niet in de winkels ligt.
Even kijken op de homepagina bij de style guide. Als ze daar nog bijstaan zijn ze er nog; als ze er niet staan zijn ze nu uitverkocht, maar kan altijd nog worden bijgevuldquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Want ik wil die pet, ik moet eigenlijk een bestelstop inlassen, moet nog een rekening betalen..
Volgende maand danmaar
ik kan geen van beide in de webshop vinden trouwens, of ben ik nou zo blind.
Die blazer lag hier al in de winkels, lag er nog maar eentje eigenlijk, in maat 42 ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Keertje 's ochtends kijken of het in de webshop staat?
Denk dat het nog niet in de winkels ligt.
Dat is zo maar ze geven denk ik toch niet toe en ben ik weer geld kwijt aan dat 0900 nummer! Want stel je voor dat je service biedt onder een NORMAAL nummer!quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Jssy het volgende:
@ Imperfect-Angel
als ik jou was zou ik naar de klantenservice bellen en daar je verhaal doen, dan kunnen ze tenminste niks copy-pasten
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]¨
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
Oh toch wel? Ik was een tijdje terug in 3(!) H&M winkels. Waarbij ik eigenlijk weinig terugzag van alles wat ik kon vinden in de webshop.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die blazer lag hier al in de winkels, lag er nog maar eentje eigenlijk, in maat 42 ofzo
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:41 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh toch wel? Ik was een tijdje terug in 3(!) H&M winkels. Waarbij ik eigenlijk weinig terugzag van alles wat ik kon vinden in de webshop.
Like, ik vond wel een aantal (niet mijn smaak hebbende) kleren die ook in de webshop staan, maar verder vrij weinig.
gelukkis is ook altijd alles op voorraadquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:11 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP en ik heb een bestelling staan van 181 euro en nog wat cent![]()
![]()
levering half september
Pictures?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:11 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP en ik heb een bestelling staan van 181 euro en nog wat cent![]()
![]()
levering half september
Ik wil ook een badpak! Maar ze staan me nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Besteld
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een sportbadpak, dit i wat charmanter.
ja ik kon 4 keuzes kiezen: begin aug, half aug, begin sept, en half sept. ik ga het niet 4x laten leveren, tsssquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:13 schreef Krizzol het volgende:
[..]
gelukkis is ook altijd alles op voorraad
Jassen/Blazers - Laat Alles Zien - 1e Pagina, bruine bontjas en dan kan je kleur veranderen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:12 schreef Linnie20v het volgende:
Fok, waar haal je die vandaan? Heb ik er dan overheen gekeken?
Die is te fout voor woorden, en fout = goed![]()
whahah
Haha ik ook, maar vond die jas wel geinig, dus klikte er vanmiddag toevallig opquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:23 schreef Linnie20v het volgende:
Ohw, ik ben meestal te lui om op het item zelf te klikken en te kijken voor andere kleuren![]()
Thanks
Bij mij ook, stelletje leiers. Ik wilde m'n jurkje voordat ik naar Londen gingquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:07 schreef warrel het volgende:
Buuuh, bestelling van begin augustus naar half augustus verplaatst. Buuuh..
een week manco is vaak normaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:42 schreef Qarinx het volgende:
Hoe lang kan iets op manco blijven staan? Manco sinds 27.07
Ik heb een D-cup en bij mij blijft het allemaal prima zittenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Yay!Ik heb hem in drie maten besteld, als ik dan nog de verkeerde maat heb...
Ik vraag me alleen af wat m'n boobies gaan doen zonder bandjes aan de zijkant.
Haha, ik heb net zo'n soort jas, maar dan in de 'natuurlijke' panterkleur,quote:
Onderwerp?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:26 schreef Natalie het volgende:
Heb een track & trace gekregen. Hij herkent hem alleen nog niet, dus de chauffeur is nog niet onderwerp. Misschien morgen. Zou leuk zijn
Vreselijk.. ik had het eens gezien. Meteen verbeterdquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Onderwerp?
(als ie hem nog niet herkent, duurt het nog wel even hoor. Staat hij op de H&M pagina al wel op verzonden?)
Volgens mij hebben ze dat bij iedereen hier gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
En mijn bestelling is naar half augustus verplaatst, bedankt klantenservice!![]()
Waar is de ''nieuw'' sectie op de site gebleven?
En komen er nog meer winterjassen bij of is dit het voor 2009?
Dat doen ze altijd hoor, naar mate de datum dichterbij komt..... Kan best zijn dat het nog steeds op dezelfde dag geleverd wordt, maaromdat het nu al 'begin augustus' is, maken ze er voor de zekerheid 'half augustus' van. Maar dat kan het verschil of 15 op 16 augustus zijn, bij wijze van spreke.... die ene dag kan d'r ook wel bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat bij iedereen hier gedaan
Wow, helpful.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:37 schreef alors het volgende:
Kijk de laatste pagina's van het vorige topic maar even.
Nee, jullie klantenservice heb je veel aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:36 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wow, helpful.
Heb het even nagelezen hoor.
Jaquote:
Ik heb mijn bestelling zondag geplaatst, ook met 'levering begin augustus'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:33 schreef Starlie het volgende:
Nou ja zeg... ik zou eerst mijn bestelling begin augustus krijgen en nu staat er: Helaas te laat, nieuwe levering half augustus... WTF!!!! Helaas te laat...stelletje....
Reageer het even op mij afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, jullie klantenservice heb je veel aan.
Nou na al die tig bestellingen die ik gedaan hebben mogen ze mij ook wel lief vinden lijkt me zo... maar nee.. ze gaan een beetje sarcastisch lopen doen met "Helaas te laat"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mezelf en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor m'n moepsGisteren besteld en nu in behandeling, ze vinden me weer lief geloof ik
Jij werkt er tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Reageer het even op mij af
OT:
Ik heb 5 miljard dingen besteld en het is nu in behandeling en ik wil het ik wil het.
WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo sneu met je 'wow, helpful'
Je begint zelf met eenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFSDoe even rustig...
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je begint zelf met eensmilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzoMuh!
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
Nog geen pakje ontvangen.
De track & trace code wordt ook nog niet herkent.
* Natalie wacht rustig af.
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef L.in het volgende:
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
Oh damn, da's ook wel erg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
![]()
Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?
Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef L.in het volgende:
[..]
Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!![]()
Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!![]()
Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
Ik snel kijken... Ik nog niehietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Whahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK!Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
"nou "
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Noortje. het volgende:
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
Doe ik ook nooit, terwijl het vaak veul sneller gaat dan mailen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
Ieeeehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK!Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
"nou "
Ik bel wel een keer, als ik dan een Lotte aan de lijn krijg schreeuw ik heel hard 'LOTTEEEEEEEEEEEEEEE!'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ieeeeh![]()
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje!"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet. Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken
.
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Exoteria het volgende:
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.
Vreemde chaotische manier van doen.
Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.
Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.
Tijdens het bestellen was íeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation
de dag erna stond online achter íeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)
inmiddels staat íeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)
Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.
Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
en dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Exoteria het volgende:
[..]
en dan?
dan komt de bestelling wel vlot?
Als dat een hint naar mij was, dan sla je de plank behoorljk mis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef Noortje. het volgende:
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.
Dat laatste is dus iets wat je collega's vaak niet doen. Bijv. heb ik wel eens gemaild over een pakket wat gewoon verdween uit mn scherm, nergens meer te vinden terwijl het eerder al manco was. Krijg je zo'n standaard mail dat het heel gewoon is manco en dat je gewoon geduld moet hebben. Weer terug gemaild dat mn probleem juist is dat het niet manco is maar helemaal niks is. Weer een mail, manco is nog een paar dagen geduld hebben. Weer terug gemaild met een aantal uitroeptekens en hoofdletters er in het gaat om een verdwenen pakket wat twee weken geleden al manco stond en nu nergens meer staat, lees nou eens. Vier dagen later weer een email terug dat manco inhoudt dat je nog een paar dagen moet wachten. De volgende dag kwam het pakket aan - dus heb ik het maar laten zitten. Maar snap je hoe irritant dat is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarom je pakketje bij een tankstation ophalen als je het thuis bezorgd kan krijgen? Onder rembours laten leveren kost je alleen maar meer geld, 6 euro extra!
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht hebquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Weet een van jullie hoe je bij saldo ook echt je saldo kan zien? Die opsomming van aankopen, retouren en betalingen begrijp ik niks vanik wil gewoon weten dat ik op 0 sta.
Mijn dichtstbijzijnde Kialapunt is de bloemist. Die om half zes dichtgaat. HANDIGquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb)
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Dat staat er bij mij nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaat.
Hij stond bij mij op 0. Stond.
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?
[..]
Dat staat er bij mij nooit
waar staan die kleurtjes dan voor? gewoon voor de leuk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70
Dat was m'n laatste, in het roze.
Als je dit optelt zou ik de bestelling die net in behandeling is (die van 229,80) gratis moeten krijgen plus nog 187,67 gestort krijgen van H&Mquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij staat er bijv. nu:
Saldo
Transactie Datum Totaal
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Betaling 30.07.2009 -34,75
Betaling 30.07.2009 -14,95
Betaling 28.07.2009 -47,70
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 29.07.2009 -247,55
Betaling 23.07.2009 -69,05
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 23.07.2009 34,75
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 14,95
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 -122,72
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 20.07.2009 69,55
wat een grafstreek zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]¨
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
100.- korting wat goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Dat is ook nooit zo. Je kunt niet zelf dingen verzinnen hoe het volgens jou zou moeten gaan en dan klagen dat het niet zo gaat. Je moet het gewoon opnieuw bestellen, is je in het vorige topic ook al uitgelegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ook 1 otem niet ontvanegn en dat ook anagegeven op de bon. Ook niet op mijn pagina terugtevinden als 'lost' ofzo.
(ik verbetermijn typefouten direct na deze postquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is ook nooit zo. Je kunt niet zelf dingen verzinnen hoe het volgens jou zou moeten gaan en dan klagen dat het niet zo gaat. Je moet het gewoon opnieuw bestellen, is je in het vorige topic ook al uitgelegd.
Idd, dat is echt smerig!!quote:
Hoe lang geleden heb je de retour gestuurd? Kan wel 2 weken duren namelijk. Als je op de papieren hebt aangegeven dat er een artikel ontbrak telt dat gewoon als een retour. Controleer gewoon je maandfactuur en als het niet klopt bel je ze. Meestal gaat het prima. Tis meer dat ze vaak dingen niet opsturen en dat ze nooit naleveren als je aangeeft dat er iets ontbreekt, niet dat ze je geld rekenen voor wat ontbreekt (over het algemeen).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat ik de vermiste items niet hoef te dokken met mijn maandfactuur
(1 item dat nieteens is aangekomen bij mij, en 1 item die ik teruggestuurd heb maar niet staat aangegeven als "retour" met de andere retouren)
Daarom vroeg ik mij af of het bekend is dat ze bij de h&m in Zweden er een potje van maken in het magazijn?
eerst die pop en nu weer iets voor iemand anders?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.
Ik weet namelijk dat die biker jasjes dat je die het beste 1 maat groter kunt nemen, en dan vallen ze nog klein,
iemand?
Ik plaag maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Want het is heel onmogelijk dat iemand zo'n pop heeft én een zus. Dat kan niet.
Ik bestel ook niet echt meer voor m'n lol sinds het zo'n zooitje is bij de H&M. Wat een grafzooi zeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd, dat is echt smerig!!
H&M heeft intussen echt een heel slechte naam opgebouwd hierzo...
Ik denk dat ik van mijn eerste bestelling maar meteen de laatste maak! (En hij is nog steeds het magazijn in Zweden niet uit, kennelijk.. Zucht)
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zoof hoe heten die programmas
Post er eindelijk een jongen in het H&M-topic......quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja snap ik maar vind ik in zijn geval een beetje lullig.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja snap ik maar vind ik in zijn geval een beetje lullig.
gewoon doen alsof je niet weet waar ie is?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."
Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)
Ga zo inderdaad maar even bellen dan
Ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je niet weet waar je pakket is, maar dat 'ie wel als geleverd aangegeven staat op de site. Laat ze maar eens lekker (uit)zoeken dan, jij weet inmiddels toch waar je pakket is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je niet weet waar ie is?
En zo'n rokert heb ik ook eens gehad blegh!!
Echt hè!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijnNiet dat je er wat mee opschiet wat ze hebben gewoon maling aan hun klanten volgens mij.
Goed idee!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zoof hoe heten die programmas
Het postkantoortje waar ik het altijd terug breng werken 2 oudere mensen, een stel. Is zo'n sigarenzaakje. Zij hebben 2 dochters van ongeveer mijn leeftijd, en die bestellen ook keivaak bij de H&M! Dus ze kijken me nooit raar aan, ze moeten er wel altijd om lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
OMG mijn bestelling is 190 euro, wat voor megapakket wordt dat wel niet. Zorgen dat ik de bel hoor en dat verder niemand anders thuis is, anders moet ik het weer gaan uitleggen enzo
. En die muts bij het postkantoor ziet me alweer aankomen
Ah wat sneu.. Heb je ze dit verhaal gemaild? Ik vind dat ze op zn minst een bon van ¤50 moeten sturen, het is nou niet bepaald alsof dat een gat slaat in hun begrotingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef L.in het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
[..]
Je schiet er idd geen reet mee op, ben zó boos geweest, maargoed, heb ik alleen mezelf mee...H&M boeit het niet.![]()
En ik had die kleding zo hard nodig, zit momenteel alweer een half jaar in rolstoel (door verbrijzelde enkel en diverse breuken in mijn been), nou, ik ben dus echt dik geworden, pas al m'n kleding niet meer, winkels in de stad zijn alles behalve rolstoelproof, al die joggingsbroeken kwamen me'n neus ook uit, dus ik was er zó blij mee, met die 25%!![]()
Er zit volgens mij geen maximum bedrag aan vast...
Ik zou gewoon zeggen: een nieuwe Tarzan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb)
Ja aangeven die hap! Dit is zoooo slordig! Als jij je pakket niet zag staan, had je buurvrouw hem lekker kunnen houden en je had het nooit geweten!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."
Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)
Ga zo inderdaad maar even bellen dan
Ik vind het echt sneu ;{quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef L.in het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
[..]
Je schiet er idd geen reet mee op, ben zó boos geweest, maargoed, heb ik alleen mezelf mee...H&M boeit het niet.![]()
En ik had die kleding zo hard nodig, zit momenteel alweer een half jaar in rolstoel (door verbrijzelde enkel en diverse breuken in mijn been), nou, ik ben dus echt dik geworden, pas al m'n kleding niet meer, winkels in de stad zijn alles behalve rolstoelproof, al die joggingsbroeken kwamen me'n neus ook uit, dus ik was er zó blij mee, met die 25%!![]()
Er zit volgens mij geen maximum bedrag aan vast...
[..]
Goed idee!![]()
Bloederige Lotte zou ook ff de link van het H&M topic door kunnen geven aan haar meerderen, misschien dat ze dan ein-de-lijk een keer aan al die shit gaan doen! weinig kans![]()
Hij imiteert zijn baasje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef liefie_ het volgende:
En volgens mij stond mijn pakje in het busje naast een doos kattenkruid of tonijn of zo want mijn kat probeert de doos open te scheuren
Wat is dat nou weer voor maf kattengedrag haha
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:43 schreef Together-Alone het volgende:
Hey, m'n retourzending is volgens H&M meer waard dan toen ik 'm besteld had.
En m'n begin-augustus bestelling staat nog steeds in behandeling.![]()
7c. per gesprek vind wel weer netjes van h&m. En ze zijn altijd erg correct en behulpzaam geweest, bij mij althans.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb ook geen maandfactuur maar soms krijg ik ook een brief omdat ze achter lopen met verwerken en ik met mijn nieuwe bestelling over mijn limiet ga dan
Dan moet ik gaan bellen en alles uitleggen en dan komt het goed
pfff
ik heb geen vaste lijn en vanaf mijn mobiel is het 1.50 per minuut en een of andere extra starttarief of zoietsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
7c. per gesprek vind wel weer netjes van h&m. En ze zijn altijd erg correct en behulpzaam geweest, bij mij althans.
Heb je een bevestiging in je mailbox ontvangen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.Nogsteeds niet, overigens.
dan zal ie wel weg zijn ben ik bang...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.Nogsteeds niet, overigens.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
...
Ik denk echt dat je in je recht zou staan wanneer je hier iets mee zou doen.
Heb al 10.000 x gemaild, word er alleen nog bozer van omdat die sukkels daar niet kunnen lezen ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef liefie_ het volgende:
Anders moet je ff een ernstige mail typen met groote woorden en semi juridische lingo
meeste bedrijven geven je dan zo wat je wil (of nou ja een boel meer korting)
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb je een bevestiging in je mailbox ontvangen?
ken je geen jurist?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef L.in het volgende:
[..]
[..]
Heb al 10.000 x gemaild, word er alleen nog bozer van omdat die sukkels daar niet kunnen lezen ofzo.Heb er ff om gerouwd & nu maar weer opnieuw een bestelling gedaan.
![]()
Op één of andere manier gaan dit soort dingen altijd bij mij fout...reisje naar parijs vd week voor m'n ouders geboekt als verrassing, sturen ze de factuur naar m'n moeders e-mail, omdat ze daar ook ooit een reis had geboekt...pff
![]()
Is ie helemaal verdwenen dan..?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.Nogsteeds niet, overigens.
Jawel, mijn papa heeft een rechtenstudie gedaan, hij ziet me aankomen..."jij elke keer weer met je H&M gezeik".quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ken je geen jurist?
ik laat dat soort dingen altijd door een jurist typen, die gebruikt dan woorden waardoor ze weten dat het door iemand met kennis van zaken is getypt en dan binden ze echt altijd in
mijn papa ook, kei handig ;pquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:24 schreef L.in het volgende:
[..]
Jawel, mijn papa heeft een rechtenstudie gedaan, hij ziet me aankomen..."jij elke keer weer met je H&M gezeik".![]()
Maargoed, ga het iig ff aan hem vragen, als 'ie trug is van vakantie en dan houd ik jullie op de hoogte.![]()
Ook nog ff als ik zin heb een mailtje naar de consumentenbond sturen...ik zal ze krijgen!
Ik had hetzelfde met mijn order. Heb die bevestigingsmail toen geopend en op beantwoorden gedrukt en een berichtje verstuurd naar de klantenservice. Bij mij was het kortingsmisbruikgezeik. Met die reden was mijn order verwijderd.quote:
Was bij mij ook, dan is 'ie blijkbaar nog in 't buitenland ofzo en bedoelen ze van Zweden naar Nederland.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef electronique het volgende:
waarom is mijn bestelling onderweg maar kan ie de track&trace code niet vinden?
maar hij zou begin augustus al binnen komenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Jep. het volgende:
[..]
Was bij mij ook, dan is 'ie blijkbaar nog in 't buitenland ofzo en bedoelen ze van Zweden naar Nederland.
Ik had de hele tijd 'bestelling is onderweg' totdat het bij Zwolle lag, toen deed track-trace 't wel.
Meestal nog wel een weekje, zeker als hij het nummer niet herkent.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:59 schreef Merkie het volgende:
Ik heb een tijdje geleden wat kleding besteld via de webshop, en sinds twee dagen is het verzonden (denk ik) en heb ik ook een track & trace nummer. Echter is dit nu al twee dagen zo, en als ik op de TNT-site kijk vindt hij geen zendingen. Hoe lang duurt het doorgaans voordat de bestelling binnen is vanaf het moment dat hij "verzonden" is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |