Ieeeehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK!Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hčuren!"
"nou "
Ik bel wel een keer, als ik dan een Lotte aan de lijn krijg schreeuw ik heel hard 'LOTTEEEEEEEEEEEEEEE!'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ieeeeh![]()
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje!"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet. Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken
.
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Exoteria het volgende:
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.
Vreemde chaotische manier van doen.
Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.
Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.
Tijdens het bestellen was ķeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation
de dag erna stond online achter ķeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)
inmiddels staat ķeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)
Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.
Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
en dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Exoteria het volgende:
[..]
en dan?
dan komt de bestelling wel vlot?
Als dat een hint naar mij was, dan sla je de plank behoorljk mis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef Noortje. het volgende:
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.
Dat laatste is dus iets wat je collega's vaak niet doen. Bijv. heb ik wel eens gemaild over een pakket wat gewoon verdween uit mn scherm, nergens meer te vinden terwijl het eerder al manco was. Krijg je zo'n standaard mail dat het heel gewoon is manco en dat je gewoon geduld moet hebben. Weer terug gemaild dat mn probleem juist is dat het niet manco is maar helemaal niks is. Weer een mail, manco is nog een paar dagen geduld hebben. Weer terug gemaild met een aantal uitroeptekens en hoofdletters er in het gaat om een verdwenen pakket wat twee weken geleden al manco stond en nu nergens meer staat, lees nou eens. Vier dagen later weer een email terug dat manco inhoudt dat je nog een paar dagen moet wachten. De volgende dag kwam het pakket aan - dus heb ik het maar laten zitten. Maar snap je hoe irritant dat is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |