abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71605573
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK! Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hčuren!"
" nou "

Ieeeeh
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje! "
pi_71605623
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ieeeeh
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje! "
Ik bel wel een keer, als ik dan een Lotte aan de lijn krijg schreeuw ik heel hard 'LOTTEEEEEEEEEEEEEEE!'
pi_71606111
Jaaaaaa
pi_71606308
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaaaa
pi_71606596
JOEPIE! HOERA! YAY!
Ok, klaar.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:01:41 #131
123170 alors
zlata1234
pi_71607366
Lotte, waarom is mijn bestelling nog manco?

p.s. hierbij mijn cv voor de vacature van filiaalmedewerker in Schubbekutteveen
know'm sayin?
word? word.
pi_71607388
Ja, en waarom is mijn bestelling opgeschoven naar half augustus? .
Tap tap tap
pi_71607419
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.

Vreemde chaotische manier van doen.

Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.

Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.

Tijdens het bestellen was ķeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation

de dag erna stond online achter ķeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)

inmiddels staat ķeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)

Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.

Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71607577
Hey, de klantenservice zit in het topic?

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71607613
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet . Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken .
Tap tap tap
pi_71607738
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet . Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken .

Nou ik vind het gewoon niet netjes.

Kom zeg, overal waar ik betel kan dat via Ideal en anders wel onder rembours.
Dan heb ik meestal mijn pakketje binnen 24 uur thuis en anders binnen max 3 dagen.

een week is dan besgt acceptabel als je dat van te voren kan verwachten/ weet,
maar als dat daarna nog weer aangepast wordt, dan ben je mij kwijt als klant.

Klant is koning, nou als ik ga winkelen wil ik mij een prinses voelen en zo wil ik dan ook behandeld worden.
pi_71607804
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Exoteria het volgende:
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.

Vreemde chaotische manier van doen.

Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.

Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.

Tijdens het bestellen was ķeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation

de dag erna stond online achter ķeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)

inmiddels staat ķeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)

Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.

Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71607849
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
en dan?

dan komt de bestelling wel vlot?
pi_71608135
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Exoteria het volgende:

[..]

en dan?

dan komt de bestelling wel vlot?
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?
pi_71608200
Ik snap wel dat de klantenservice soms zo kortaf doet. Al die zelfde vragen die ze steeds krijgen van mensen die de FAQ op de site niet lezen, plz. Net als in dit topic. "Wat betekent manco?!?!?!"
LEES DE OP godverredomme.

Dus petje af voor Lotte.
pi_71608258
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
pi_71608322
Oh en nu we toch bezig zijn, Lotte???? Ik ontvang sinds ik een keer een foutieve kortingscodecombinatie heb gebruikt geen newsletters meer via de mail. Heb er al eens over gemaild en ze hadden het weer goed gezet, maar ik ontvang ze nog steeds niet. Heb het ook al twintig keer veranderd, maar het helpt niets. Enig idee wat ik hieraan kan doen? Zo ja PM ik je mijn klantnr. e.d. even.
pi_71608371
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef Noortje. het volgende:
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
Als dat een hint naar mij was, dan sla je de plank behoorljk mis.

Het is precies zoals ik neer heb gezet.

Jij mag mij vertellen wat er niet zou kloppen

er staat gewoon dat ik onder rembours mag bestellen.
En er staat gewoon wat de afleverplaats zal zijn.
er staat ook wat de levertijd is

en alle drie de punten zijn opeens veranderd.

Dat is gewoon iets dat niet klopt.
Dat heeft niets met lezen te maken.

pi_71608457
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?

jij praat ook al over iets dat helemaal mijn probleem niet is.

Mijn probleem is dat al mijn gegevens blijven veranderen, terwijl ik een bestelbon heb toegestuurd gekregen waar alles netjes op staat zoals het afgesproken is.

volgens mij hebben jullie een probleem met lezen
pi_71610217
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.
pi_71610665
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.

Dat probeerde ik dus uit te leggen. Als je via Ideal of rembours besteld dan betaal je vooruit. Dan moet de H&M weer terug gaan ziten storten als jij dingen retour stuurt. Extra werk dus! Vandaar dat zit dit waarschijnlijk niet doen. Waarom je pakketje bij een tankstation ophalen als je het thuis bezorgd kan krijgen? Onder rembours laten leveren kost je alleen maar meer geld, 6 euro extra! Zie op de site: klantenservice -> betaling. Volgensmij heb jij problemen met lezen van de voorwaarden! En je order wordt niet op tijd geleverd omdat de goederen nog niet voorradig zijn, lijkt mij ook een vette 'duhh'! M.a.w. kun je zelf ook wel bedenken. Dat de H&M dingen zomaar heeft aangepast: rembours naar thuislevering en rembours naar acceptgiro (of is dit nog hetzelfde gebleven?) is alleen maar in jouw voordeel !
pi_71617615
Jeuj chauffeur onderweg!

het meeste is voor mama maar er zitten toch 2 dingen voor mij in
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71617774
Nou lekker is dat, mijne is van manco weer naar onvindbaar gegaan. Schiet es op zeg!
know'm sayin?
word? word.
pi_71618056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
Dat laatste is dus iets wat je collega's vaak niet doen. Bijv. heb ik wel eens gemaild over een pakket wat gewoon verdween uit mn scherm, nergens meer te vinden terwijl het eerder al manco was. Krijg je zo'n standaard mail dat het heel gewoon is manco en dat je gewoon geduld moet hebben. Weer terug gemaild dat mn probleem juist is dat het niet manco is maar helemaal niks is. Weer een mail, manco is nog een paar dagen geduld hebben. Weer terug gemaild met een aantal uitroeptekens en hoofdletters er in het gaat om een verdwenen pakket wat twee weken geleden al manco stond en nu nergens meer staat, lees nou eens. Vier dagen later weer een email terug dat manco inhoudt dat je nog een paar dagen moet wachten. De volgende dag kwam het pakket aan - dus heb ik het maar laten zitten. Maar snap je hoe irritant dat is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')