abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:04:46 #201
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_71627324
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef alors het volgende:

[..]

wat een grafstreek zeg
Echt hè!
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijn Niet dat je er wat mee opschiet wat ze hebben gewoon maling aan hun klanten volgens mij.

Je schiet er idd geen reet mee op, ben zó boos geweest, maargoed, heb ik alleen mezelf mee...H&M boeit het niet.
En ik had die kleding zo hard nodig, zit momenteel alweer een half jaar in rolstoel (door verbrijzelde enkel en diverse breuken in mijn been), nou, ik ben dus echt dik geworden, pas al m'n kleding niet meer, winkels in de stad zijn alles behalve rolstoelproof, al die joggingsbroeken kwamen me'n neus ook uit, dus ik was er zó blij mee, met die 25%!
Er zit volgens mij geen maximum bedrag aan vast...
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zo of hoe heten die programmas
Goed idee!
Bloederige Lotte zou ook ff de link van het H&M topic door kunnen geven aan haar meerderen, misschien dat ze dan ein-de-lijk een keer aan al die shit gaan doen! weinig kans
pi_71627466
Oooh dit is killing
Die doos zit vol dingen van mama... Nu heb ik ongeveer de zelfde maat.. Mama is iets dunner maar dan weet ik wel hoe bepaalde dingen ongeveer zullen vallen...
Maar ik vind dat ik er niet aan mag komen..,

Over het jasje wat ik besteld had twijfel ik nog
Er zitten zakjes op de boobies waar ik nooit fan van ben en ze staan ook nog eens ver naar buiten waardoor mijn tieten te groot lijken (slaat vast nergens op maar zo voelt het) en ik vind hem een tikje strak... En dan heb ik er zomer kleren onder... Ik wilde hem juist in de herfst dragen

Jurkje is briljant leuk!
Vind ik dan
Helemaal helemaal mijn ding en maar 7.50!!!
dat smaakt naar meer
helaas, want dan moet ik weer door die zooi van nieuwe dingen bestellen en h&m die dingen verneukt en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:50:07 #203
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71628399
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
OMG mijn bestelling is 190 euro, wat voor megapakket wordt dat wel niet . Zorgen dat ik de bel hoor en dat verder niemand anders thuis is, anders moet ik het weer gaan uitleggen enzo . En die muts bij het postkantoor ziet me alweer aankomen
Het postkantoortje waar ik het altijd terug breng werken 2 oudere mensen, een stel. Is zo'n sigarenzaakje. Zij hebben 2 dochters van ongeveer mijn leeftijd, en die bestellen ook keivaak bij de H&M! Dus ze kijken me nooit raar aan, ze moeten er wel altijd om lachen .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71628588
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef L.in het volgende:

[..]

Echt hè!
[..]

Je schiet er idd geen reet mee op, ben zó boos geweest, maargoed, heb ik alleen mezelf mee...H&M boeit het niet.
En ik had die kleding zo hard nodig, zit momenteel alweer een half jaar in rolstoel (door verbrijzelde enkel en diverse breuken in mijn been), nou, ik ben dus echt dik geworden, pas al m'n kleding niet meer, winkels in de stad zijn alles behalve rolstoelproof, al die joggingsbroeken kwamen me'n neus ook uit, dus ik was er zó blij mee, met die 25%!
Ah wat sneu.. Heb je ze dit verhaal gemaild? Ik vind dat ze op zn minst een bon van ¤50 moeten sturen, het is nou niet bepaald alsof dat een gat slaat in hun begroting 10 Euro, da's een fooitje.

Mijn bestelling was iets van ¤200 in de pre-sale, mijn ex man had nog wat dingen voor onze kinderen besteld, dat was zo'n ¤150. Ik had ergens het vermoeden dat het bedrag anders te hoog zou worden, al had ik ook nergens gelezen dat er een maximum aan zit.

Ik denk echt dat je in je recht zou staan wanneer je hier iets mee zou doen.
pi_71628656
Anders moet je ff een ernstige mail typen met groote woorden en semi juridische lingo
meeste bedrijven geven je dan zo wat je wil (of nou ja een boel meer korting)
pi_71628759
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb )
Ik zou gewoon zeggen: een nieuwe Tarzan!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71628967
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."

Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)

Ga zo inderdaad maar even bellen dan
Ja aangeven die hap! Dit is zoooo slordig! Als jij je pakket niet zag staan, had je buurvrouw hem lekker kunnen houden en je had het nooit geweten!

Kreeg trouwens vandaag een BRIEF dat mijn order is komen te vervallen. Bestellen doe ik via het internet, bevestigingen krijg ik per mail maar een groffe annulering komt een week later per brief! How lame! Het is dat ik het zelf ontdekte omdat ik elke dag mijn bestelling check, anders was ik er NU pas 8er gekomen dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben. Natuurlijk weer met de valse melding van kortingmisbruik. Niet ff nadenken dat ze 8erlopen met hun retourneringen zoals altijd!!!

BEGIN NIET AAN MAANDFACTUUR! BEGIN NIET AAN MAANDFACTUUR! BEGIN NIET AAN MAANDFACTUUR!
pi_71629043
Ik heb ook geen maandfactuur maar soms krijg ik ook een brief omdat ze achter lopen met verwerken en ik met mijn nieuwe bestelling over mijn limiet ga dan
Dan moet ik gaan bellen en alles uitleggen en dan komt het goed
pfff
pi_71629047
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef L.in het volgende:

[..]

Echt hè!
[..]

[..]

Goed idee!
Bloederige Lotte zou ook ff de link van het H&M topic door kunnen geven aan haar meerderen, misschien dat ze dan ein-de-lijk een keer aan al die shit gaan doen! weinig kans
Ik vind het echt sneu ;{

Nu al zeker, ik durf echt geen kortingscodes meer in te vullen , puur uit angst dat ze de boel blokkeren. :/
pi_71629660
Hey, m'n retourzending is volgens H&M meer waard dan toen ik 'm besteld had.

En m'n begin-augustus bestelling staat nog steeds in behandeling.
''Going mental on the Wabbu''
pi_71629685
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef liefie_ het volgende:
En volgens mij stond mijn pakje in het busje naast een doos kattenkruid of tonijn of zo want mijn kat probeert de doos open te scheuren
Wat is dat nou weer voor maf kattengedrag haha
Hij imiteert zijn baasje.
pi_71631093
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:43 schreef Together-Alone het volgende:
Hey, m'n retourzending is volgens H&M meer waard dan toen ik 'm besteld had.

En m'n begin-augustus bestelling staat nog steeds in behandeling.
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren. Nogsteeds niet, overigens.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:40:36 #213
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71631109
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb ook geen maandfactuur maar soms krijg ik ook een brief omdat ze achter lopen met verwerken en ik met mijn nieuwe bestelling over mijn limiet ga dan
Dan moet ik gaan bellen en alles uitleggen en dan komt het goed
pfff
7c. per gesprek vind wel weer netjes van h&m. En ze zijn altijd erg correct en behulpzaam geweest, bij mij althans.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71631191
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

7c. per gesprek vind wel weer netjes van h&m. En ze zijn altijd erg correct en behulpzaam geweest, bij mij althans.
ik heb geen vaste lijn en vanaf mijn mobiel is het 1.50 per minuut en een of andere extra starttarief of zoiets
pi_71631209
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren. Nogsteeds niet, overigens.
Heb je een bevestiging in je mailbox ontvangen?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:44:47 #216
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71631215
@liefie_

o

kusje dan
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71631245
quote:

[..]

dan zal ie wel weg zijn ben ik bang...

Schenkstroop vond je het erg dat ik jou plaagde?
Ben je boos?
*werpt schattige puppieblik*
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:05:50 #218
253439 L.in
pi_71631834
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
...

Ik denk echt dat je in je recht zou staan wanneer je hier iets mee zou doen.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef liefie_ het volgende:
Anders moet je ff een ernstige mail typen met groote woorden en semi juridische lingo
meeste bedrijven geven je dan zo wat je wil (of nou ja een boel meer korting)
Heb al 10.000 x gemaild, word er alleen nog bozer van omdat die sukkels daar niet kunnen lezen ofzo. Heb er ff om gerouwd & nu maar weer opnieuw een bestelling gedaan.

Op één of andere manier gaan dit soort dingen altijd bij mij fout... reisje naar parijs vd week voor m'n ouders geboekt als verrassing, sturen ze de factuur naar m'n moeders e-mail, omdat ze daar ook ooit een reis had geboekt...pff
pi_71631835
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Heb je een bevestiging in je mailbox ontvangen?
Ja, dat wel.
pi_71632031
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef L.in het volgende:

[..]

[..]

Heb al 10.000 x gemaild, word er alleen nog bozer van omdat die sukkels daar niet kunnen lezen ofzo. Heb er ff om gerouwd & nu maar weer opnieuw een bestelling gedaan.

Op één of andere manier gaan dit soort dingen altijd bij mij fout... reisje naar parijs vd week voor m'n ouders geboekt als verrassing, sturen ze de factuur naar m'n moeders e-mail, omdat ze daar ook ooit een reis had geboekt...pff
ken je geen jurist?
ik laat dat soort dingen altijd door een jurist typen, die gebruikt dan woorden waardoor ze weten dat het door iemand met kennis van zaken is getypt en dan binden ze echt altijd in
pi_71632185
quote:

[..]

Is ie helemaal verdwenen dan..?
''Going mental on the Wabbu''
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:24:32 #222
253439 L.in
pi_71632354
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ken je geen jurist?
ik laat dat soort dingen altijd door een jurist typen, die gebruikt dan woorden waardoor ze weten dat het door iemand met kennis van zaken is getypt en dan binden ze echt altijd in
Jawel, mijn papa heeft een rechtenstudie gedaan, hij ziet me aankomen..."jij elke keer weer met je H&M gezeik".
Maargoed, ga het iig ff aan hem vragen, als 'ie terug is van vakantie en dan houd ik jullie op de hoogte.
Ook nog ff als ik zin heb een mailtje naar de consumentenbond sturen...ik zal ze krijgen!

[ Bericht 0% gewijzigd door L.in op 05-08-2009 20:35:14 ]
pi_71632417
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:24 schreef L.in het volgende:

[..]

Jawel, mijn papa heeft een rechtenstudie gedaan, hij ziet me aankomen..."jij elke keer weer met je H&M gezeik".
Maargoed, ga het iig ff aan hem vragen, als 'ie trug is van vakantie en dan houd ik jullie op de hoogte.
Ook nog ff als ik zin heb een mailtje naar de consumentenbond sturen...ik zal ze krijgen!
mijn papa ook, kei handig ;p

maar ja je loopt wel een heleboel mis, als in korting en kleren waar je op hoopte en zo
en zo'n mailtje is voor een jurist zo getypt
Voor 10 euro zou ik de moeite niet nemen maar het is wel echt een boel en vaak is het me een zo'n mailtje gefixed dus ja
pi_71632767
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja, dat wel.
Ik had hetzelfde met mijn order. Heb die bevestigingsmail toen geopend en op beantwoorden gedrukt en een berichtje verstuurd naar de klantenservice. Bij mij was het kortingsmisbruikgezeik. Met die reden was mijn order verwijderd.
pi_71634577
waarom is mijn bestelling onderweg maar kan ie de track&trace code niet vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')