Echt hè!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijnNiet dat je er wat mee opschiet wat ze hebben gewoon maling aan hun klanten volgens mij.
Goed idee!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zoof hoe heten die programmas
Het postkantoortje waar ik het altijd terug breng werken 2 oudere mensen, een stel. Is zo'n sigarenzaakje. Zij hebben 2 dochters van ongeveer mijn leeftijd, en die bestellen ook keivaak bij de H&M! Dus ze kijken me nooit raar aan, ze moeten er wel altijd om lachenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef CherryLips het volgende:
OMG mijn bestelling is 190 euro, wat voor megapakket wordt dat wel niet. Zorgen dat ik de bel hoor en dat verder niemand anders thuis is, anders moet ik het weer gaan uitleggen enzo
. En die muts bij het postkantoor ziet me alweer aankomen
Ah wat sneu.. Heb je ze dit verhaal gemaild? Ik vind dat ze op zn minst een bon van ¤50 moeten sturen, het is nou niet bepaald alsof dat een gat slaat in hun begrotingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef L.in het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
[..]
Je schiet er idd geen reet mee op, ben zó boos geweest, maargoed, heb ik alleen mezelf mee...H&M boeit het niet.![]()
En ik had die kleding zo hard nodig, zit momenteel alweer een half jaar in rolstoel (door verbrijzelde enkel en diverse breuken in mijn been), nou, ik ben dus echt dik geworden, pas al m'n kleding niet meer, winkels in de stad zijn alles behalve rolstoelproof, al die joggingsbroeken kwamen me'n neus ook uit, dus ik was er zó blij mee, met die 25%!![]()
Er zit volgens mij geen maximum bedrag aan vast...
Ik zou gewoon zeggen: een nieuwe Tarzan!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb)
Ja aangeven die hap! Dit is zoooo slordig! Als jij je pakket niet zag staan, had je buurvrouw hem lekker kunnen houden en je had het nooit geweten!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."
Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)
Ga zo inderdaad maar even bellen dan
Ik vind het echt sneu ;{quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:04 schreef L.in het volgende:
[..]
Echt hè!![]()
[..]
Je schiet er idd geen reet mee op, ben zó boos geweest, maargoed, heb ik alleen mezelf mee...H&M boeit het niet.![]()
En ik had die kleding zo hard nodig, zit momenteel alweer een half jaar in rolstoel (door verbrijzelde enkel en diverse breuken in mijn been), nou, ik ben dus echt dik geworden, pas al m'n kleding niet meer, winkels in de stad zijn alles behalve rolstoelproof, al die joggingsbroeken kwamen me'n neus ook uit, dus ik was er zó blij mee, met die 25%!![]()
Er zit volgens mij geen maximum bedrag aan vast...
[..]
Goed idee!![]()
Bloederige Lotte zou ook ff de link van het H&M topic door kunnen geven aan haar meerderen, misschien dat ze dan ein-de-lijk een keer aan al die shit gaan doen! weinig kans![]()
Hij imiteert zijn baasje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef liefie_ het volgende:
En volgens mij stond mijn pakje in het busje naast een doos kattenkruid of tonijn of zo want mijn kat probeert de doos open te scheuren
Wat is dat nou weer voor maf kattengedrag haha
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:43 schreef Together-Alone het volgende:
Hey, m'n retourzending is volgens H&M meer waard dan toen ik 'm besteld had.
En m'n begin-augustus bestelling staat nog steeds in behandeling.![]()
7c. per gesprek vind wel weer netjes van h&m. En ze zijn altijd erg correct en behulpzaam geweest, bij mij althans.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb ook geen maandfactuur maar soms krijg ik ook een brief omdat ze achter lopen met verwerken en ik met mijn nieuwe bestelling over mijn limiet ga dan
Dan moet ik gaan bellen en alles uitleggen en dan komt het goed
pfff
ik heb geen vaste lijn en vanaf mijn mobiel is het 1.50 per minuut en een of andere extra starttarief of zoietsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
7c. per gesprek vind wel weer netjes van h&m. En ze zijn altijd erg correct en behulpzaam geweest, bij mij althans.
Heb je een bevestiging in je mailbox ontvangen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.Nogsteeds niet, overigens.
dan zal ie wel weg zijn ben ik bang...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die van mij stond gister (nadat ik alles in het mandje had gedaan op de shop) op half augustus. Wil ik een minuut later gaan kijken, 'geen nog te verwerken bestellingen' oid en hij staat ook niet bij de bestellingen die onderweg waren.Nogsteeds niet, overigens.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
...
Ik denk echt dat je in je recht zou staan wanneer je hier iets mee zou doen.
Heb al 10.000 x gemaild, word er alleen nog bozer van omdat die sukkels daar niet kunnen lezen ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:00 schreef liefie_ het volgende:
Anders moet je ff een ernstige mail typen met groote woorden en semi juridische lingo
meeste bedrijven geven je dan zo wat je wil (of nou ja een boel meer korting)
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Heb je een bevestiging in je mailbox ontvangen?
ken je geen jurist?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef L.in het volgende:
[..]
[..]
Heb al 10.000 x gemaild, word er alleen nog bozer van omdat die sukkels daar niet kunnen lezen ofzo.Heb er ff om gerouwd & nu maar weer opnieuw een bestelling gedaan.
![]()
Op één of andere manier gaan dit soort dingen altijd bij mij fout...reisje naar parijs vd week voor m'n ouders geboekt als verrassing, sturen ze de factuur naar m'n moeders e-mail, omdat ze daar ook ooit een reis had geboekt...pff
![]()
Is ie helemaal verdwenen dan..?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jawel, mijn papa heeft een rechtenstudie gedaan, hij ziet me aankomen..."jij elke keer weer met je H&M gezeik".quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ken je geen jurist?
ik laat dat soort dingen altijd door een jurist typen, die gebruikt dan woorden waardoor ze weten dat het door iemand met kennis van zaken is getypt en dan binden ze echt altijd in
mijn papa ook, kei handig ;pquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:24 schreef L.in het volgende:
[..]
Jawel, mijn papa heeft een rechtenstudie gedaan, hij ziet me aankomen..."jij elke keer weer met je H&M gezeik".![]()
Maargoed, ga het iig ff aan hem vragen, als 'ie trug is van vakantie en dan houd ik jullie op de hoogte.![]()
Ook nog ff als ik zin heb een mailtje naar de consumentenbond sturen...ik zal ze krijgen!
Ik had hetzelfde met mijn order. Heb die bevestigingsmail toen geopend en op beantwoorden gedrukt en een berichtje verstuurd naar de klantenservice. Bij mij was het kortingsmisbruikgezeik. Met die reden was mijn order verwijderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |