Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarom je pakketje bij een tankstation ophalen als je het thuis bezorgd kan krijgen? Onder rembours laten leveren kost je alleen maar meer geld, 6 euro extra!
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht hebquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Weet een van jullie hoe je bij saldo ook echt je saldo kan zien? Die opsomming van aankopen, retouren en betalingen begrijp ik niks vanik wil gewoon weten dat ik op 0 sta.
Mijn dichtstbijzijnde Kialapunt is de bloemist. Die om half zes dichtgaat. HANDIGquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb)
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Dat staat er bij mij nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaat.
Hij stond bij mij op 0. Stond.
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?
[..]
Dat staat er bij mij nooit
waar staan die kleurtjes dan voor? gewoon voor de leuk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70
Dat was m'n laatste, in het roze.
Als je dit optelt zou ik de bestelling die net in behandeling is (die van 229,80) gratis moeten krijgen plus nog 187,67 gestort krijgen van H&Mquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij staat er bijv. nu:
Saldo
Transactie Datum Totaal
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Betaling 30.07.2009 -34,75
Betaling 30.07.2009 -14,95
Betaling 28.07.2009 -47,70
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 29.07.2009 -247,55
Betaling 23.07.2009 -69,05
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 23.07.2009 34,75
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 14,95
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 -122,72
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 20.07.2009 69,55
wat een grafstreek zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]¨
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |