Bij mij ook, stelletje leiers. Ik wilde m'n jurkje voordat ik naar Londen gingquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:07 schreef warrel het volgende:
Buuuh, bestelling van begin augustus naar half augustus verplaatst. Buuuh..
een week manco is vaak normaalquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:42 schreef Qarinx het volgende:
Hoe lang kan iets op manco blijven staan? Manco sinds 27.07
Ik heb een D-cup en bij mij blijft het allemaal prima zittenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Yay!Ik heb hem in drie maten besteld, als ik dan nog de verkeerde maat heb...
Ik vraag me alleen af wat m'n boobies gaan doen zonder bandjes aan de zijkant.
Haha, ik heb net zo'n soort jas, maar dan in de 'natuurlijke' panterkleur,quote:
Onderwerp?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:26 schreef Natalie het volgende:
Heb een track & trace gekregen. Hij herkent hem alleen nog niet, dus de chauffeur is nog niet onderwerp. Misschien morgen. Zou leuk zijn
Vreselijk.. ik had het eens gezien. Meteen verbeterdquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Onderwerp?
(als ie hem nog niet herkent, duurt het nog wel even hoor. Staat hij op de H&M pagina al wel op verzonden?)
Volgens mij hebben ze dat bij iedereen hier gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
En mijn bestelling is naar half augustus verplaatst, bedankt klantenservice!![]()
Waar is de ''nieuw'' sectie op de site gebleven?
En komen er nog meer winterjassen bij of is dit het voor 2009?
Dat doen ze altijd hoor, naar mate de datum dichterbij komt..... Kan best zijn dat het nog steeds op dezelfde dag geleverd wordt, maaromdat het nu al 'begin augustus' is, maken ze er voor de zekerheid 'half augustus' van. Maar dat kan het verschil of 15 op 16 augustus zijn, bij wijze van spreke.... die ene dag kan d'r ook wel bij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat bij iedereen hier gedaan
Wow, helpful.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:37 schreef alors het volgende:
Kijk de laatste pagina's van het vorige topic maar even.
Nee, jullie klantenservice heb je veel aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:36 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Wow, helpful.
Heb het even nagelezen hoor.
Jaquote:
Ik heb mijn bestelling zondag geplaatst, ook met 'levering begin augustus'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:33 schreef Starlie het volgende:
Nou ja zeg... ik zou eerst mijn bestelling begin augustus krijgen en nu staat er: Helaas te laat, nieuwe levering half augustus... WTF!!!! Helaas te laat...stelletje....
Reageer het even op mij afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, jullie klantenservice heb je veel aan.
Nou na al die tig bestellingen die ik gedaan hebben mogen ze mij ook wel lief vinden lijkt me zo... maar nee.. ze gaan een beetje sarcastisch lopen doen met "Helaas te laat"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mezelf en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor m'n moepsGisteren besteld en nu in behandeling, ze vinden me weer lief geloof ik
Jij werkt er tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Reageer het even op mij af
OT:
Ik heb 5 miljard dingen besteld en het is nu in behandeling en ik wil het ik wil het.
WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFSquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo sneu met je 'wow, helpful'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |