abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:26:20 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71600608
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFS Doe even rustig...
Je begint zelf met een smilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:28:15 #102
123170 alors
zlata1234
pi_71600658
Nu ben ik het helemaal kwijt, bij saldo staat aanpassing -9,90

Lekker duidelijk want er staan 5 artikelen van 9,90 in de bestelling. Wel zijn ze allemaal uitverkocht nu, altijd leuk, h&m....
know'm sayin?
word? word.
pi_71600828
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je begint zelf met een smilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzo Muh!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:36:56 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71600883
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzo Muh!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71601455
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71602010
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
Nog geen pakje ontvangen.
De track & trace code wordt ook nog niet herkent.

* Natalie wacht rustig af.
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
pi_71602561
Ook geen geld eigenlijk, een tientje.. Helaas is mn bestelling al onderweg en mag ik even niets meer bestellen van mezelf

dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:47:19 #108
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_71602865
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
pi_71603363
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef L.in het volgende:
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?

Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
pi_71603483
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:

Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?

Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
pi_71603750
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
Oh damn, da's ook wel erg.
Er belde vorige week iemand die de nieuwe calatogus wilde hebben. Ook erg mooi!

En jullie zijn gefrustreerd over ons, maar wij worden soms ook gek van:
- Mensen die mailen en maar 1 zin mailen "hoi waar blijf me bestelling". Klantnummer, adres, welk pakket?
- Mensen die bellen voor een bestelling door te geven en uuuuuitgebreid door de catalogus gaan bladeren.
- Mensen die bij bestellen van babykleding aan mij vragen hoe het zit. Ik ben geen baby.
- Mensen die bellen en meteen zonder hallo of goedemiddag te zeggen hun klantnummer opratelen en de artikelnummers doorschreeuwen. We zijn geen sprekende computer.
- Mensen die bij telefonisch bestellen het streepje bij de artikelnummers noemen. Of de kleur, pagina, prijs, en letter. Hoef ik niet te weten.
- Mensen die flippen over het bestellimiet en gaan dreigen met de consumentenbond. Ja, nuttig.

Tuurlijk blijf ik op die momenten beleefd, vriendelijk en professioneel, maar damn, soms kan het vervelend zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:16:53 #112
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71603780
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
(Un)masking for the greater good.
pi_71603921
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Natalie het volgende:

[..]

Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
Wanneer ben je jarig?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:22:10 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71604008
Over twee weken
pi_71604025
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
pi_71604159
Maar eens wat positiefs ( ), zending gesorteerd .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:26:57 #117
253439 L.in
pi_71604189
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?

Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!

Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!

Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:33:08 #118
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71604401
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
Ik hoop het!
Maar ik zal het zeker melden zodra het er in.
Ben wel benieuwd namelijk.
Hoop dat alles goed zit en dat ik het niet hoef te ruilen voor een andere maat. (anders moet ik nog weer langer wachten )
pi_71604800
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef L.in het volgende:

[..]

Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!

Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!

Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.

En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:47:32 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71604942
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.

En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK! Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
" nou "

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71605071
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
pi_71605373
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Ik snel kijken... Ik nog niehiet . En ik wilde m'n spulletjes voor ik op vakantie ga, maar dat gaat niet meer lukken .
Tap tap tap
pi_71605399
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

- "Lotte? IK BEN VAN FOK! Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
" nou "

Whahaha

Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:07:26 #124
253439 L.in
pi_71605541
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Noortje. het volgende:
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:

[..]

Whahaha

Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
Doe ik ook nooit, terwijl het vaak veul sneller gaat dan mailen.
pi_71605555
Had ik na lang wachten en azen eindelijk dit jurkje kunnen bestellen:

in de laatste maat die er was (38..) hebben ze m nu weer in alle maten. Hopenlijk krijg ik m snel, dan kan ik eventueel nog een kleinere krijgen.
''Going mental on the Wabbu''
pi_71605573
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

" nou "

Ieeeeh
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje! "
pi_71605623
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ieeeeh
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje! "
Ik bel wel een keer, als ik dan een Lotte aan de lijn krijg schreeuw ik heel hard 'LOTTEEEEEEEEEEEEEEE!'
pi_71606111
Jaaaaaa
pi_71606308
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaaaaa
pi_71606596
JOEPIE! HOERA! YAY!
Ok, klaar.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:01:41 #131
123170 alors
zlata1234
pi_71607366
Lotte, waarom is mijn bestelling nog manco?

p.s. hierbij mijn cv voor de vacature van filiaalmedewerker in Schubbekutteveen
know'm sayin?
word? word.
pi_71607388
Ja, en waarom is mijn bestelling opgeschoven naar half augustus? .
Tap tap tap
pi_71607419
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.

Vreemde chaotische manier van doen.

Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.

Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.

Tijdens het bestellen was íeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation

de dag erna stond online achter íeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)

inmiddels staat íeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)

Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.

Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71607577
Hey, de klantenservice zit in het topic?

Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71607613
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet . Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken .
Tap tap tap
pi_71607738
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet . Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken .

Nou ik vind het gewoon niet netjes.

Kom zeg, overal waar ik betel kan dat via Ideal en anders wel onder rembours.
Dan heb ik meestal mijn pakketje binnen 24 uur thuis en anders binnen max 3 dagen.

een week is dan besgt acceptabel als je dat van te voren kan verwachten/ weet,
maar als dat daarna nog weer aangepast wordt, dan ben je mij kwijt als klant.

Klant is koning, nou als ik ga winkelen wil ik mij een prinses voelen en zo wil ik dan ook behandeld worden.
pi_71607804
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Exoteria het volgende:
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.

Vreemde chaotische manier van doen.

Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.

Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.

Tijdens het bestellen was íeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation

de dag erna stond online achter íeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)

inmiddels staat íeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)

Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.

Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
pi_71607849
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
en dan?

dan komt de bestelling wel vlot?
pi_71608135
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Exoteria het volgende:

[..]

en dan?

dan komt de bestelling wel vlot?
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?
pi_71608200
Ik snap wel dat de klantenservice soms zo kortaf doet. Al die zelfde vragen die ze steeds krijgen van mensen die de FAQ op de site niet lezen, plz. Net als in dit topic. "Wat betekent manco?!?!?!"
LEES DE OP godverredomme.

Dus petje af voor Lotte.
pi_71608258
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
pi_71608322
Oh en nu we toch bezig zijn, Lotte???? Ik ontvang sinds ik een keer een foutieve kortingscodecombinatie heb gebruikt geen newsletters meer via de mail. Heb er al eens over gemaild en ze hadden het weer goed gezet, maar ik ontvang ze nog steeds niet. Heb het ook al twintig keer veranderd, maar het helpt niets. Enig idee wat ik hieraan kan doen? Zo ja PM ik je mijn klantnr. e.d. even.
pi_71608371
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef Noortje. het volgende:
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
Als dat een hint naar mij was, dan sla je de plank behoorljk mis.

Het is precies zoals ik neer heb gezet.

Jij mag mij vertellen wat er niet zou kloppen

er staat gewoon dat ik onder rembours mag bestellen.
En er staat gewoon wat de afleverplaats zal zijn.
er staat ook wat de levertijd is

en alle drie de punten zijn opeens veranderd.

Dat is gewoon iets dat niet klopt.
Dat heeft niets met lezen te maken.

pi_71608457
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?

jij praat ook al over iets dat helemaal mijn probleem niet is.

Mijn probleem is dat al mijn gegevens blijven veranderen, terwijl ik een bestelbon heb toegestuurd gekregen waar alles netjes op staat zoals het afgesproken is.

volgens mij hebben jullie een probleem met lezen
pi_71610217
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.
pi_71610665
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.

Dat probeerde ik dus uit te leggen. Als je via Ideal of rembours besteld dan betaal je vooruit. Dan moet de H&M weer terug gaan ziten storten als jij dingen retour stuurt. Extra werk dus! Vandaar dat zit dit waarschijnlijk niet doen. Waarom je pakketje bij een tankstation ophalen als je het thuis bezorgd kan krijgen? Onder rembours laten leveren kost je alleen maar meer geld, 6 euro extra! Zie op de site: klantenservice -> betaling. Volgensmij heb jij problemen met lezen van de voorwaarden! En je order wordt niet op tijd geleverd omdat de goederen nog niet voorradig zijn, lijkt mij ook een vette 'duhh'! M.a.w. kun je zelf ook wel bedenken. Dat de H&M dingen zomaar heeft aangepast: rembours naar thuislevering en rembours naar acceptgiro (of is dit nog hetzelfde gebleven?) is alleen maar in jouw voordeel !
pi_71617615
Jeuj chauffeur onderweg!

het meeste is voor mama maar er zitten toch 2 dingen voor mij in
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71617774
Nou lekker is dat, mijne is van manco weer naar onvindbaar gegaan. Schiet es op zeg!
know'm sayin?
word? word.
pi_71618056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat laatste is dus iets wat je collega's vaak niet doen. Bijv. heb ik wel eens gemaild over een pakket wat gewoon verdween uit mn scherm, nergens meer te vinden terwijl het eerder al manco was. Krijg je zo'n standaard mail dat het heel gewoon is manco en dat je gewoon geduld moet hebben. Weer terug gemaild dat mn probleem juist is dat het niet manco is maar helemaal niks is. Weer een mail, manco is nog een paar dagen geduld hebben. Weer terug gemaild met een aantal uitroeptekens en hoofdletters er in het gaat om een verdwenen pakket wat twee weken geleden al manco stond en nu nergens meer staat, lees nou eens. Vier dagen later weer een email terug dat manco inhoudt dat je nog een paar dagen moet wachten. De volgende dag kwam het pakket aan - dus heb ik het maar laten zitten. Maar snap je hoe irritant dat is?
pi_71618140
Ik word ook altijd zo chaggo van dat helaas te laat
Hoezo helaas te laat? ik was niet telaat hoor, dat waren jullie.. Zou het dan niet sorry wij zijn traag en te laat moeten zijn?

En Bloodylotte het is vervelend dat mensen met stomme vragen bellen... Maar ook onvermijdelijk bij een klantenservice hoor.
Daar over klagen is het zelfde als ik ga klagen dat mijn leerlingen niet opletten
Maar verder niet lullig bedoeld of zo hoor

Owja en exoteria waarom wil je perse niet per acceptgiro bestellen? Dat is voor iedereen het handigst (H&M en jou lijkt me) maar dat ze levertijden veranderen en zo is gewoon stom, daar klagen wij ook continue over
pi_71618751
Oeh, de Aids collectie zit nu in de sale.
Yaay, eindelijk dat TH shirt bestellen Maar alleen vanwege die vrolijke kleurtjes en de skull; TH is een dikke nee.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:39:12 #153
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_71618900
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Waarom je pakketje bij een tankstation ophalen als je het thuis bezorgd kan krijgen? Onder rembours laten leveren kost je alleen maar meer geld, 6 euro extra!
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_71620129
OY MY GOD m'n bestelling is toch in behandeling .
Kut, kan niks meer toevoegen
Maar toch
Tap tap tap
pi_71620131
Wat erg dat ik daar zo blij mee ben .
Tap tap tap
pi_71620256
Weet een van jullie hoe je bij saldo ook echt je saldo kan zien? Die opsomming van aankopen, retouren en betalingen begrijp ik niks van ik wil gewoon weten dat ik op 0 sta.
pi_71620303
Nee daar snap ik ook nooit iets van
had me al voorgenomen om eens een mailtje te sturen om het gewoon op te vragen als mijn bestelling die nu onderweg is weer verwerkt is en zo
pi_71620345
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb )
pi_71620358
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Weet een van jullie hoe je bij saldo ook echt je saldo kan zien? Die opsomming van aankopen, retouren en betalingen begrijp ik niks van ik wil gewoon weten dat ik op 0 sta.
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaat .

Hij stond bij mij op 0. Stond .
Tap tap tap
pi_71620371
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb )
Mijn dichtstbijzijnde Kialapunt is de bloemist. Die om half zes dichtgaat. HANDIG .
Tap tap tap
pi_71620372
Whahah dan zou ik echt zeggen buuf dat soort dingen gaan je niks aan en hou je mond anders sla ik je knock out met mijn H&M doos vol sm spullen
pi_71620402
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaat .

Hij stond bij mij op 0. Stond .
Dat staat er bij mij nooit
pi_71620414
OMG mijn bestelling is 190 euro, wat voor megapakket wordt dat wel niet . Zorgen dat ik de bel hoor en dat verder niemand anders thuis is, anders moet ik het weer gaan uitleggen enzo . En die muts bij het postkantoor ziet me alweer aankomen
Tap tap tap
pi_71620433
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?
[..]

Dat staat er bij mij nooit
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70
Dat was m'n laatste, in het roze.
Tap tap tap
pi_71620450
Och mijn buuf vraagt ook rustig wat mijn nieuwe auto gekost heeft, en wat ik verdien tegenwoordig dus ik zie haar liever gewoon helemaal niet

'Mijn' Kialapunt is vlakbij de tennisclub van mijn kinderen. Erg handig, zij tennisles, mama pakketten ophalen en gelijk even langs de action die er naast zit
pi_71620621
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70
Dat was m'n laatste, in het roze.
waar staan die kleurtjes dan voor? gewoon voor de leuk?
pi_71620768
Bij mij staat er bijv. nu:

Saldo
Transactie Datum Totaal
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Betaling 30.07.2009 -34,75
Betaling 30.07.2009 -14,95
Betaling 28.07.2009 -47,70
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 29.07.2009 -247,55
Betaling 23.07.2009 -69,05
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 23.07.2009 34,75
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 14,95
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 -122,72
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 20.07.2009 69,55

Geen saldo dus. Moet het blijkbaar allemaal bij elkaar gaan optellen om te achterhalen wat mn saldo dan daadwerkelijk is. Heel intelligent systeem.

Edit: maar als je goed kijkt zie je dat dat niet eens een optie is, aangezien ik begin met een aankoop van tegen de 70 euro en een retour van 122. Dus die retour staat er niet als aankoop bij, dus dan weet je al niet wat je saldo is.
pi_71620888
Vaag
Ik had toen een maandfactuur, misschien is dat het?
Tap tap tap
pi_71620924
Ik betaal via acceptgiro. Maar dan nog is het wel prettig als je ergens op kunt zoeken of alles goed is gegaan met het verwerken van retouren enzo. Nu moet je eigenlijk maar afwachten of ze je een aanmaning sturen, dan pas weet je dat er iets mis is gegaan. Zet dan ook geen saldo online als je er niet eens je saldo kan checken, denk ik dan.
pi_71620994
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij staat er bijv. nu:

Saldo
Transactie Datum Totaal
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Betaling 30.07.2009 -34,75
Betaling 30.07.2009 -14,95
Betaling 28.07.2009 -47,70
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 29.07.2009 -247,55
Betaling 23.07.2009 -69,05
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 23.07.2009 34,75
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 14,95
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 -122,72
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 20.07.2009 69,55
Als je dit optelt zou ik de bestelling die net in behandeling is (die van 229,80) gratis moeten krijgen plus nog 187,67 gestort krijgen van H&M
pi_71621001
Ja idd ik heb wel eens teveel betaald ben ik bang
En dat weet je dan niet
Maar ik laat het maar zo, als ik dan weer een foutje maak in hun nadeel heft het elkaar misschien op
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:30:41 #172
253439 L.in
pi_71621734
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
pi_71622464
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
wat een grafstreek zeg
know'm sayin?
word? word.
pi_71622499
quote:
Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijn Niet dat je er wat mee opschiet wat ze hebben gewoon maling aan hun klanten volgens mij.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:42:32 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71623736
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.
Ik weet namelijk dat die biker jasjes dat je die het beste 1 maat groter kunt nemen, en dan vallen ze nog klein,
iemand?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:46:43 #176
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71623846
Trouwens van mijn laatste bestelling heb ik 3 items teruggestuurd waar maar 2 van "retour" staan op mijn pagina, wie overkomt dit ook welleens? Uiteraard de Klantenservice gebeld en die hebben er een notitie van gemaakt.

Mijn laatste bestelling heb ik wel in 3 delen ontvangen, en heb dus ook 3 bestelbonnen terug moeten sturen samen met de teruggestuurde items, allemaal keurig netjes verpakt en items ook prima in orde. Dus like wtf is dit, maken zij er een zooitje van bij de h&m-magazijn in zweden ofzo?

Trouwens ook 1 item niet ontvangen en dat ook anagegeven op de retour-bon. En die staat ook niet op mijn pagina aangemerkt als 'lost' ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 05-08-2009 15:05:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:47:46 #177
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71623863
quote:
100.- korting wat goed
pi_71623945
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ook 1 otem niet ontvanegn en dat ook anagegeven op de bon. Ook niet op mijn pagina terugtevinden als 'lost' ofzo.
Dat is ook nooit zo. Je kunt niet zelf dingen verzinnen hoe het volgens jou zou moeten gaan en dan klagen dat het niet zo gaat. Je moet het gewoon opnieuw bestellen, is je in het vorige topic ook al uitgelegd.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:03:34 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71624272
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is ook nooit zo. Je kunt niet zelf dingen verzinnen hoe het volgens jou zou moeten gaan en dan klagen dat het niet zo gaat. Je moet het gewoon opnieuw bestellen, is je in het vorige topic ook al uitgelegd.
(ik verbetermijn typefouten direct na deze post ).

Ik hoop dat ik de vermiste items niet hoef te dokken met mijn maandfactuur
(1 item dat nieteens is aangekomen bij mij, en 1 item die ik teruggestuurd heb maar niet staat aangegeven als "retour" met de andere retouren)

Daarom vroeg ik mij af of het bekend is dat ze bij de h&m in Zweden er een potje van maken in het magazijn?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:07:09 #180
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71624378
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef alors het volgende:

[..]

wat een grafstreek zeg
Idd, dat is echt smerig!!
H&M heeft intussen echt een heel slechte naam opgebouwd hierzo...
Ik denk dat ik van mijn eerste bestelling maar meteen de laatste maak! (En hij is nog steeds het magazijn in Zweden niet uit, kennelijk.. Zucht)
pi_71624399
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat ik de vermiste items niet hoef te dokken met mijn maandfactuur
(1 item dat nieteens is aangekomen bij mij, en 1 item die ik teruggestuurd heb maar niet staat aangegeven als "retour" met de andere retouren)

Daarom vroeg ik mij af of het bekend is dat ze bij de h&m in Zweden er een potje van maken in het magazijn?
Hoe lang geleden heb je de retour gestuurd? Kan wel 2 weken duren namelijk. Als je op de papieren hebt aangegeven dat er een artikel ontbrak telt dat gewoon als een retour. Controleer gewoon je maandfactuur en als het niet klopt bel je ze. Meestal gaat het prima. Tis meer dat ze vaak dingen niet opsturen en dat ze nooit naleveren als je aangeeft dat er iets ontbreekt, niet dat ze je geld rekenen voor wat ontbreekt (over het algemeen).
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:10:17 #182
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71624481
Ik hou het in de gaten. Het zou me namelijk 50.- euro schelen buiten mijn schuld om.

Meestal gaat het meestal wel goed met bestellingen die i ontvang. Erg netjes, zelfs zonnebrillen komen netjes aan in zo'n plastic zak. Hoe flikken ze dat. puur geluk?
pi_71624993
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.
Ik weet namelijk dat die biker jasjes dat je die het beste 1 maat groter kunt nemen, en dan vallen ze nog klein,
iemand?
eerst die pop en nu weer iets voor iemand anders?
Volgens mij bestaan beide niet en hou jij gewoon van euhm je apart kleden
pi_71625030
Want het is heel onmogelijk dat iemand zo'n pop heeft én een zus. Dat kan niet.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:36:22 #185
214062 Jep.
harharhar.
pi_71625091
Yay. eerste bestelling van H&M is onderweg! Hij is nu ergens in Breda, dus met een beetje geluk zo binnen!

En nu nog wachten tot half augustus tot m'n moby shirtje en blauwe broek etc etc.
//
pi_71625123
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Want het is heel onmogelijk dat iemand zo'n pop heeft én een zus. Dat kan niet.
Ik plaag maar
pi_71625130
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef Natalie het volgende:

[..]

Idd, dat is echt smerig!!
H&M heeft intussen echt een heel slechte naam opgebouwd hierzo...
Ik denk dat ik van mijn eerste bestelling maar meteen de laatste maak! (En hij is nog steeds het magazijn in Zweden niet uit, kennelijk.. Zucht)
Ik bestel ook niet echt meer voor m'n lol sinds het zo'n zooitje is bij de H&M. Wat een grafzooi zeg.
Heb nu nog één keer besteld, puur vanwege het feit dat simpele zwarte shirtjes met lange mouwen NOOOOIT aanwezig zijn (lees; of ze zijn er gewoon niet, of ze zijn meteen weg) in de H&M-winkels, in maatje 36, en ik die toch echt wel nodig heb.

Ik moet overigens nog 102,- betalen volgens H&M maar daar zijn 2 bestellingen van retour gegaan en ik begrijp niets van mijn saldo-overzicht op H&M.nl, dus ik maak tot de tijd dat dat allemaal duidelijk is helemaal NIETS over.

//zo, ik ben weer even uitgeraasd voor nu.
pi_71625187
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zo of hoe heten die programmas
pi_71625340
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zo of hoe heten die programmas
Niet eens zo'n slecht idee.

Oké, mensen maken fouten, en misschien ligt het ook wel gewoon aan het feit dat OOK bij de H&M mensen op vakantie zijn en er vakantiekrachten werken. Maar het is wel een beetje een érg zooitje momenteel. Maakt bestellen er niet leuker op iig.
pi_71625342
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:37 schreef liefie_ het volgende:
Ik plaag maar
Ja snap ik maar vind ik in zijn geval een beetje lullig.
pi_71625380
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Post er eindelijk een jongen in het H&M-topic......
pi_71625524
Geen klacht over H&M maar over de postbode. Ik was niet thuis en track en trace gaf "geleverd" aan. Ik dacht, ach, er zal wel een briefje in de bus zitten. Niet dus, mocht ik zelf de buurt af waar ze hem neergepleurd hebben. 2 huizen verderop dus, maar ik heb hem nog niet. Ze zijn namelijk niet thuis, ik zag hem alleen al staan door de achterdeur heen Maar wat stom dat ze geen briefje in de bus doen zeg, hoe moet ik dan weten waar ze hem neergezet hebben, zeker als het niet de naaste buren zijn.
pi_71625655
AOTSB, ik zou even de post bellen, mijn vorige postbode liet ook niet altijd briefjes achter en je wil niet wachten tot een van je buren minder eerlijk is... Dit is ook exact waarom hij mijn VORIGE postbode is.
pi_71626117
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."

Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)

Ga zo inderdaad maar even bellen dan
pi_71626190
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Of mag je mannen die van shoppen houden per definitie niet plagen of zo?
pi_71626253
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."

Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)

Ga zo inderdaad maar even bellen dan
gewoon doen alsof je niet weet waar ie is?

En zo'n rokert heb ik ook eens gehad blegh!!
pi_71626406

Deze vallen enorm, zowel deze versie als die met korte mouwen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71626625
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:20 schreef liefie_ het volgende:

[..]

gewoon doen alsof je niet weet waar ie is?

En zo'n rokert heb ik ook eens gehad blegh!!
Ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je niet weet waar je pakket is, maar dat 'ie wel als geleverd aangegeven staat op de site. Laat ze maar eens lekker (uit)zoeken dan, jij weet inmiddels toch waar je pakket is.
(Of je belt TNT.)
pi_71627181
jeuj de boel is er!
alleen ik ben te moe van het naar boven sjouwen van dat mega ding om te passen
Ik moet een lift
pi_71627217
En volgens mij stond mijn pakje in het busje naast een doos kattenkruid of tonijn of zo want mijn kat probeert de doos open te scheuren
Wat is dat nou weer voor maf kattengedrag haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')