Je begint zelf met eenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFSDoe even rustig...
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je begint zelf met eensmilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzoMuh!
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
Nog geen pakje ontvangen.
De track & trace code wordt ook nog niet herkent.
* Natalie wacht rustig af.
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef L.in het volgende:
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
Oh damn, da's ook wel erg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
![]()
Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?
Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef L.in het volgende:
[..]
Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!![]()
Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!![]()
Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
Ik snel kijken... Ik nog niehietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Whahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK!Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
"nou "
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Noortje. het volgende:
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
Doe ik ook nooit, terwijl het vaak veul sneller gaat dan mailen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
Ieeeehquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK!Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
"nou "
Ik bel wel een keer, als ik dan een Lotte aan de lijn krijg schreeuw ik heel hard 'LOTTEEEEEEEEEEEEEEE!'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ieeeeh![]()
En Noortje, er bellen best vaak Noortjes en elke keer denk ik "Noortje!"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook absoluut niet blij met de verandering van leveringsdatum, ik snap het gewoon niet. Ja oké, nu kan ik weer allemaal andere dingen bij m'n bestelling mikken
.
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:03 schreef Exoteria het volgende:
nou, dit was gelijk mijn laatste bestelling.
Vreemde chaotische manier van doen.
Ik koop niet op rekening en niet met creditcard.
Ik betaal via Ideal of onder rembours.
Ik koos dus voor een bestelling onder rembours.
Afleverpunt zou hier bij een tankstation zijn.
Tijdens het bestellen was íeder artikel direct leverbaar.
Ik kreeg een bevestiging van de bestelling via de email.
betaling rembours
afleveradres tankstation
de dag erna stond online achter íeder artikel "begin augustus" (dat is logisch dacht ik, aangezien ik 31/7 bestelde)
inmiddels staat íeder artikel op "half aug" ,
staat de betaling op rembours,
en het afleveradres staat opeens "thuis" (en thuis kan je niet eens onder rembours bestellen!)
Ik kan het nergens weer naar het tankstation veranderen,
en ik ben echt niet blij met de veranderende datum van mijn bestelling.
Ik ga morgen gewoon langs de Bijenkorf en als ik daar wat leuks vind,
dan cancel ik de h&m order wel.
en dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Man, doe niet zo moeilijk en kies gewoon voor levering thuis met een acceptgiro!
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Exoteria het volgende:
[..]
en dan?
dan komt de bestelling wel vlot?
Als dat een hint naar mij was, dan sla je de plank behoorljk mis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef Noortje. het volgende:
Overigens was dat een hint naar Exoteria.
Kijkt u eens aan. En hier.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Nope. Vlotte bestelling hangen af van de binnengekomen goederen lijkt mij. Geen voorraad bij H&M, geen levering. Maar je krijgt je spul wel thuis ipv bij een tankstation en een acceptgiro lijkt mij een stuk handiger dan rembours of ideal ivm retourneringen. Dan trek je nl. je retourneringen v/d factuur af en betaal je alleen wat je houdt + je retourkosten van 1 euro. Stuur je alles retour dan betaal je alleen 1 euro retourkosten. Behoudt je dingen dan betaal je de kosten v/d kleding, verzendkosten en misschien ook nog retourkosten. Dat hangt er vanaf of je dingen retourneert. Snap je het nog?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom wil je het onder rembours hebben? Kies gewoon acceptgiro, dan brengt TNT het naar je voordeur en hoef je pas te betalen als je tevreden bent met je aankoop. Over gewijzigde levertijden weet niemand iets. Waarschijnlijk kon H&M door de drukte je bestelling niet meer op tijd leveren.
Dat laatste is dus iets wat je collega's vaak niet doen. Bijv. heb ik wel eens gemaild over een pakket wat gewoon verdween uit mn scherm, nergens meer te vinden terwijl het eerder al manco was. Krijg je zo'n standaard mail dat het heel gewoon is manco en dat je gewoon geduld moet hebben. Weer terug gemaild dat mn probleem juist is dat het niet manco is maar helemaal niks is. Weer een mail, manco is nog een paar dagen geduld hebben. Weer terug gemaild met een aantal uitroeptekens en hoofdletters er in het gaat om een verdwenen pakket wat twee weken geleden al manco stond en nu nergens meer staat, lees nou eens. Vier dagen later weer een email terug dat manco inhoudt dat je nog een paar dagen moet wachten. De volgende dag kwam het pakket aan - dus heb ik het maar laten zitten. Maar snap je hoe irritant dat is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarom je pakketje bij een tankstation ophalen als je het thuis bezorgd kan krijgen? Onder rembours laten leveren kost je alleen maar meer geld, 6 euro extra!
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht hebquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Dipkip het volgende:
Weet een van jullie hoe je bij saldo ook echt je saldo kan zien? Die opsomming van aankopen, retouren en betalingen begrijp ik niks vanik wil gewoon weten dat ik op 0 sta.
Mijn dichtstbijzijnde Kialapunt is de bloemist. Die om half zes dichtgaat. HANDIGquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd bij het Kiala-punt bezorgen, omdat ik weinig thuis ben.. Handig juist, ook omdat ik niet wil dat de buuf het pakket aanpakt (ze wilt altijd weten wat ik gekocht heb)
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Whiskers het volgende:
Omdat dat misschien makkelijker uitkomt ofzo? Als je elke dag langs dat tankstation komt en je bent overdag nooit thuis om pakje aan te nemen, geen zin hebt je buren daarmee lastig te vallen en/of geen tijd hebt om het op te halen op het postkantoor tijdens hun openingstijden? Ik noem maar wat hoor...
Dat staat er bij mij nooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Uiteindelijk staat er een keer 'saldo' of zo en de datum en dat is het bedrag dat op die dag nog openstaat.
Hij stond bij mij op 0. Stond.
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook op die punten laten bezorgen met een aceptgiro?
[..]
Dat staat er bij mij nooit
waar staan die kleurtjes dan voor? gewoon voor de leuk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij staat er: Je saldo per 09.07.2009 72,70
Dat was m'n laatste, in het roze.
Als je dit optelt zou ik de bestelling die net in behandeling is (die van 229,80) gratis moeten krijgen plus nog 187,67 gestort krijgen van H&Mquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:54 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij staat er bijv. nu:
Saldo
Transactie Datum Totaal
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Betaling 30.07.2009 -34,75
Betaling 30.07.2009 -14,95
Betaling 28.07.2009 -47,70
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 29.07.2009 -247,55
Betaling 23.07.2009 -69,05
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 23.07.2009 34,75
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 14,95
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 22.07.2009 -122,72
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 20.07.2009 69,55
wat een grafstreek zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Staat er in de voorwaarden een maximum bedrag wat je met die korting kan bestellen dan..? Oeh ik zou laaiend zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Zozo...heb een kortingsbon gekregen van 10 euro, nou dat vind ik geen goedmakertje voor de bestelling van 406,85 euro met 25% korting die ze zomaar verwijderd hebben en later opbelden van ja sorry, we zagen dat op dit klantnummer een hele hoge korting stond, dus hebben we 'em verwijderd, sorry sorry, we kunnen dit niet terugdraaien blablabla...
Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:10 schreef Krizzol het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]¨
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden (L)
Tripje naar de efteling. besloten dat het in stijl moet.
100.- korting wat goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef L.in het volgende:
Dat is ook nooit zo. Je kunt niet zelf dingen verzinnen hoe het volgens jou zou moeten gaan en dan klagen dat het niet zo gaat. Je moet het gewoon opnieuw bestellen, is je in het vorige topic ook al uitgelegd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ook 1 otem niet ontvanegn en dat ook anagegeven op de bon. Ook niet op mijn pagina terugtevinden als 'lost' ofzo.
(ik verbetermijn typefouten direct na deze postquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is ook nooit zo. Je kunt niet zelf dingen verzinnen hoe het volgens jou zou moeten gaan en dan klagen dat het niet zo gaat. Je moet het gewoon opnieuw bestellen, is je in het vorige topic ook al uitgelegd.
Idd, dat is echt smerig!!quote:
Hoe lang geleden heb je de retour gestuurd? Kan wel 2 weken duren namelijk. Als je op de papieren hebt aangegeven dat er een artikel ontbrak telt dat gewoon als een retour. Controleer gewoon je maandfactuur en als het niet klopt bel je ze. Meestal gaat het prima. Tis meer dat ze vaak dingen niet opsturen en dat ze nooit naleveren als je aangeeft dat er iets ontbreekt, niet dat ze je geld rekenen voor wat ontbreekt (over het algemeen).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoop dat ik de vermiste items niet hoef te dokken met mijn maandfactuur
(1 item dat nieteens is aangekomen bij mij, en 1 item die ik teruggestuurd heb maar niet staat aangegeven als "retour" met de andere retouren)
Daarom vroeg ik mij af of het bekend is dat ze bij de h&m in Zweden er een potje van maken in het magazijn?
eerst die pop en nu weer iets voor iemand anders?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat jasje, zou hij klein vallen of moet je gewoon de juiste maat kiezen die je altijd hebt. Is niet voor mij hoor.
Ik weet namelijk dat die biker jasjes dat je die het beste 1 maat groter kunt nemen, en dan vallen ze nog klein,
iemand?
Ik plaag maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Dipkip het volgende:
Want het is heel onmogelijk dat iemand zo'n pop heeft én een zus. Dat kan niet.
Ik bestel ook niet echt meer voor m'n lol sinds het zo'n zooitje is bij de H&M. Wat een grafzooi zeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Idd, dat is echt smerig!!
H&M heeft intussen echt een heel slechte naam opgebouwd hierzo...
Ik denk dat ik van mijn eerste bestelling maar meteen de laatste maak! (En hij is nog steeds het magazijn in Zweden niet uit, kennelijk.. Zucht)
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
misschien moeten we een brief schrijven naar kassa of rader of zoof hoe heten die programmas
Post er eindelijk een jongen in het H&M-topic......quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja snap ik maar vind ik in zijn geval een beetje lullig.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja snap ik maar vind ik in zijn geval een beetje lullig.
gewoon doen alsof je niet weet waar ie is?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hmm, ik weet niet of ik er nog over kan/moet bellen als ik weet waar hij is? Goed, ik weet waar hij is omdat ik bij de buren altijd achterom loop (in de hele straat, dat is makkelijker hier) en hem dus in de bijkeuken zag staan (samen met schoolboeken voor m'n zusje, ook geen briefje van geweest!). Maar ik vind het superdom dat ze geen briefjes achterlaten, dus daar ga ik denk ik inderdaad wel over klagen. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een pakje van de buren, en toen zei die l*l "nou ik hoef zeker geen briefje bij ze in de bus te gooien hè?". Dus ik zei al: "Eh, jawel, doe maar gewoon netjes een briefje in hun brievenbus, want het is niet mijn verantwoordelijkheid om hun te vertellen dat het pakje hier staat..."
Dat mens dat we hiervoor hadden rookte als een ketter, en als ik een pakje kreeg stonk al mijn kleding naar rook, kon ik het eerst gaan wassen of uithangen. Maar na een klacht hadden we ineens een andere postbode, die godzijdank niet rookt, maar ook geen briefjes achter wil laten. (Hij heeft bij de buren op mijn aandringen wel een briefje achtergelaten, want hij bleef eerst doorgaan van "ach, is dat echt zo hard nodig?", maar ik stond erop, hij hoort dat gewoon standaard te doen!)
Ga zo inderdaad maar even bellen dan
Ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je niet weet waar je pakket is, maar dat 'ie wel als geleverd aangegeven staat op de site. Laat ze maar eens lekker (uit)zoeken dan, jij weet inmiddels toch waar je pakket is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon doen alsof je niet weet waar ie is?
En zo'n rokert heb ik ook eens gehad blegh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |