Je begint zelf met eenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFSDoe even rustig...
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je begint zelf met eensmilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzoMuh!
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
Nog geen pakje ontvangen.
De track & trace code wordt ook nog niet herkent.
* Natalie wacht rustig af.
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef L.in het volgende:
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
Oh damn, da's ook wel erg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
![]()
Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardagquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?
Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef L.in het volgende:
[..]
Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!![]()
Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!![]()
Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.
En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
Ik snel kijken... Ik nog niehietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Whahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK!Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
"nou "
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Noortje. het volgende:
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
Doe ik ook nooit, terwijl het vaak veul sneller gaat dan mailen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |