abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:26:20 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71600608
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:04 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

WTF? Ik doelde op die toestand in het vorige topic! FFS Doe even rustig...
Je begint zelf met een smilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:28:15 #102
123170 alors
zlata1234
pi_71600658
Nu ben ik het helemaal kwijt, bij saldo staat aanpassing -9,90

Lekker duidelijk want er staan 5 artikelen van 9,90 in de bestelling. Wel zijn ze allemaal uitverkocht nu, altijd leuk, h&m....
know'm sayin?
word? word.
pi_71600828
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je begint zelf met een smilie achter je zin, en met de woordkeuze lijkt het me duidelijk dat het niet geheel duidelijk was waar je het over had.
Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzo Muh!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:36:56 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71600883
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Nou, sorry hoor dames dat ik te onduidelijk was. Ik bedoel het allemaal zo goed enzo Muh!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71601455
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71602010
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Natalie het volgende:
Nog geen pakje ontvangen.
De track & trace code wordt ook nog niet herkent.

* Natalie wacht rustig af.
Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
pi_71602561
Ook geen geld eigenlijk, een tientje.. Helaas is mn bestelling al onderweg en mag ik even niets meer bestellen van mezelf

dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:47:19 #108
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_71602865
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
pi_71603363
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef L.in het volgende:
Zeg Bloodylotte, hebben jullie daar bij de H&M nou zulke domme mailkippen achter de pc zitten, of ligt dat aan mij?!
Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?

Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?
pi_71603483
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:

Trouwens, wij krijgen ook regelmatig hele rare mails, mensen met vragen over mango pakketjes, Koalapunten, mensen die een fractuur hebben, of een vacature, mensen die hun 'besletting' willen aanpassen. Whut?

Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71603750
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Collega van me had een keer 'kopie rekeningfactuur' bovenop zijn fax gekriebeld. Kreeg hij antwoord terug: Dear Mr. Kopie Rekeningfactuur.
Oh damn, da's ook wel erg.
Er belde vorige week iemand die de nieuwe calatogus wilde hebben. Ook erg mooi!

En jullie zijn gefrustreerd over ons, maar wij worden soms ook gek van:
- Mensen die mailen en maar 1 zin mailen "hoi waar blijf me bestelling". Klantnummer, adres, welk pakket?
- Mensen die bellen voor een bestelling door te geven en uuuuuitgebreid door de catalogus gaan bladeren.
- Mensen die bij bestellen van babykleding aan mij vragen hoe het zit. Ik ben geen baby.
- Mensen die bellen en meteen zonder hallo of goedemiddag te zeggen hun klantnummer opratelen en de artikelnummers doorschreeuwen. We zijn geen sprekende computer.
- Mensen die bij telefonisch bestellen het streepje bij de artikelnummers noemen. Of de kleur, pagina, prijs, en letter. Hoef ik niet te weten.
- Mensen die flippen over het bestellimiet en gaan dreigen met de consumentenbond. Ja, nuttig.

Tuurlijk blijf ik op die momenten beleefd, vriendelijk en professioneel, maar damn, soms kan het vervelend zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:16:53 #112
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71603780
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Als 'ie de code nog niet herkent is je pakket ook nog niet onderweg vanuit het magazijn. Pas als er staat 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco' is het onderweg en dan duurt het nog tussen de 5 en 10 dagen.
Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
(Un)masking for the greater good.
pi_71603921
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Natalie het volgende:

[..]

Met een beetje geluk komt ie dan aan op m'n verjaardag
Wanneer ben je jarig?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:22:10 #114
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71604008
Over twee weken
pi_71604025
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
pi_71604159
Maar eens wat positiefs ( ), zending gesorteerd .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:26:57 #117
253439 L.in
pi_71604189
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Eh, ik vind van mezelf dat ik erg goed ben met de emails en problemen oplossen
Kan niet voor m'n collega's spreken wat dat betreft. Heb je een voorbeeldje voor me?

Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!

Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!

Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:33:08 #118
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_71604401
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ah joh gekkie, dan heb je het allang binnen!
Ik hoop het!
Maar ik zal het zeker melden zodra het er in.
Ben wel benieuwd namelijk.
Hoop dat alles goed zit en dat ik het niet hoef te ruilen voor een andere maat. (anders moet ik nog weer langer wachten )
pi_71604800
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:26 schreef L.in het volgende:

[..]

Valt me op dat ze mijn vragen niet goed lezen en dan vaak na 6 x heen en weer mailen jullie (lees: H&M) pas tot een antwoord komen die bij mijn vraag aansluit. En dat jullie mailtjes kopieren en plakken. Heb zelf ook bij een klantenservice gewerkt, bij ons deed 1 vast iemand de mailtjes, nou volgens mij las 'ie ze geen eens meer...hij haalde hier een stuk tekst vandaan en daar nog een ander stukje en hoppa...weer een mailtje klaar!

Is natuurlijk vervelend om alle shit over je heen te krijgen, jij bent tenslotte de H&M zelf niet, maar teeeringgg, wat een gezeik en gedoe, het kan nooit zo simpel gaan als bv een Bol.com.
Maar ja, die hebben jullie leuke kleding niet, ds volgende keer vraag ik om BloodyLotte en hopelijk gaat dan wel alles goed!

Ach en die rare mails...houden het werk leuk,..toch?!
Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.

En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:47:32 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71604942
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik zelf sommige mails ook copypaste. Als er iemand in paniek mailt over de manco melding, ga ik echt niet meer een compleet geruststellend verhaaltje typen hoor, die krijgt gewoon mijn standaard geruststel mailtje. En zo heb ik er nog een paar. Ik zie het als een F.A.Q. maar dan in mailvorm. Als er echt shit aan de hand is ga ik tuurlijk niet een standaard mail eruitgooien, dan ga je echt op onderzoek uit. Met Zweden bellen, gegevens opschrijven en doorsturen naar de backoffice, in het systeem alles bij elkaar zoeken en dan mailen. Da's logisch.

En ik ben de enige Lotte die er werkt! Dus als jullie bellen en jullie krijgen er een Lotte aan, brul even dat je van Fok bent ofzo
"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK! Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
" nou "

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71605071
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
pi_71605373
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gisteren was ik van begin augustus naar half augustus gezet en vandaag ben ik in behandeling....het commentaar laat ik voor jullie!
Ik snel kijken... Ik nog niehiet . En ik wilde m'n spulletjes voor ik op vakantie ga, maar dat gaat niet meer lukken .
Tap tap tap
pi_71605399
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

"Hallo, H&M klantenservice, met Lotte"
- "Lotte? IK BEN VAN FOK! Pas op, doe je werk goed anders krijgt iedereen straks wat te hèuren!"
" nou "

Whahaha

Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:07:26 #124
253439 L.in
pi_71605541
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Noortje. het volgende:
Ik bel echt nooit met de klantenservice, vind ik eng.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:

[..]

Whahaha

Ik bel ook nooit, bellen is niet leuk :$
Doe ik ook nooit, terwijl het vaak veul sneller gaat dan mailen.
pi_71605555
Had ik na lang wachten en azen eindelijk dit jurkje kunnen bestellen:

in de laatste maat die er was (38..) hebben ze m nu weer in alle maten. Hopenlijk krijg ik m snel, dan kan ik eventueel nog een kleinere krijgen.
''Going mental on the Wabbu''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')