quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:44 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft Claire voor een gesprek naar buiten meegenomen.
Er wordt stevig op haar ingepraat .
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Copycat het volgende:
Ik baal enorm dat ik geen streams heb.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Brian heeft Eric iets in Amanda haar drankje gedaan.
Brian gaat er over bellen. Amanda mag niets meer van Eric aannemen.
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Dat feest volgende week.. la fete blanche? Is dat inclusief coke?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:02 schreef Yavido het volgende:
Amanda voert weer het hoogste woord, ze vindt het tever gaan hoe Palma zich heeft gedragen vandaag.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze ontdekken dat 2 stukken uit de krant ontbreken. Natasia belt meteen naar 'achter'
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft de eerste gay-mail binnen van ene Chris![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee Brian, nog even wachten .......
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia in de vijfde versnelling. Amanda krijgt de volle laag ......
quote:Op zondag 12 november 2006 12:40 schreef happyme28 het volgende:
Nena lijkt haar zonden te overdenken aan het keukenblad.
Natasia lijkt er minder mee te zitten. Nena zegt het tegen Bart.
Bart moet lachen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef Noek het volgende:
En dat is de beste cap van Herma die ik ben tegengekomen. Ze ziet er zelfs een beetje lief uit.
maar dat is ze natuurlijk niet!!!
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
Toch wel fijn dat Huub in ieder geval Claire als medespeelster heeft .
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef chufi het volgende:
Gaat Mike morgen met de taxi dat hij nu nog niet in bed ligt ?
Of weet ie al dat Huub hem wakker wil houden ..?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:03 schreef Leandra het volgende:
Nena had toen met Sinterklaas zo'n leuke surprise voor Natasia bedacht... die het te moeilijk vond.
quote:
.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef cobain94 het volgende:
Nog maar wat plukjes haar erbij...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat zijn aanpak van Mikey hem veel stemmen heeft gekost.
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef beequeen het volgende:
Er is verdomde moeilijk achter te komen of Syl zwanger is
niet dat het echt belangrijk is, ben gewoon nieuwsgierig.
Je ziet haar buik niet of nauwelijks.
Ze ziet er wel wat moeiig uit maar dat kan ook van het stappen komen en ze rookt nog steeds.
[ afbeelding ]
Lady GaGa NeNaquote:Op maandag 27 juli 2009 21:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Kom net thuis, lees even het vorige topic door en doe de nieuwe openingspost zo .
BB, CBML en DGK'ers #37
[ afbeelding ]
pppssstttt dat was de acteur brain in het echt zijn dgk spelers heel aardigquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En nu zeg ik een keer "sop lekker verder verder in jullie mening, ook prima"
Wat een klein mannekequote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef _-inge-_ het volgende:
Nummertje 38 alweerLeuk om foto's te zien van de kleine spruiten van de ex-DGK'ers in voorgaande delen.
Deze foto's kwam ik op het VOL forum tegen van de (kleine!!) Kairo. Hopelijk groeit het premature mannetje nu goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:52 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.facebook.com/heres
http://upcult.hyves.nl/
nu nog twitter
dit was tijdens Can't Buy Me Love,quote:Op maandag 27 juli 2009 21:09 schreef jopiebaco het volgende:
huub, wat vroegen ze aan je de laatste 3 seconden, en wat deed jij daar?
En waarvoor maakten ze dit filmpje wanneer?
Yep, via hyves. Nathanael is een baas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dit was tijdens Can't Buy Me Love,
die artre had Jaap ook al benaderd en ook al een aanvraag bij Talpa gedaan, ik stond toen net bij het hek omdat het exit dinsdag was, om de exit te begeleiden. Stopt er een auto met camera man etc. Ik was toen wel pissed ja, omdat het natuurlijk niet mocht uitlekken wie er uit moest!
Echt bizar was dat,
nathanael woont in the states en heb af en toe contact met hem, blijf het wel een coole gast vinden
het is in bulgarije op de tv, zowiezo de eerste 100 en volgens mij zijn ze doorgegaan,quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef Suikeroom het volgende:
hehe ze moeten DGK echt in het Duits nasynchroniseren... volgens mij waren er ook plannen om het in Roemenie op de buis te krijgen
ik zou dan ook gewoon van die 300 uitzendingen er zo'n 100 van maken met alle hoogtepunten, dan heb je echt een fantastisch programma
Vast wel. Tenzij de mannen te bang voor haar zijn en haar een tientje geven als ze bij hen uit de buurt blijftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder
Zal ze al achter het CS staan, om d'r kut te verkopen voor een tientje?
Bedoel je te zeggen dat de Natasia die ik heb leren kennen, de opvoeding door haar dochter heeft laten doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef Suikeroom het volgende:
ik weet niet, ik hoop voor dr dat ze een vast inkomen heeft en dat dr kinderen een beetje een stabiele omgeving hebben waar ze gewoon kind kunnen zijn, ik weet wel dat die dochter van haar de opvoeding van dr broertje zowat had overgenomen terwijl ze 9 ofzo was
ik weet die namen ook niet meer, maar dat jochie was echt grappig![]()
Je vergist je, dat was Nena.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder Je Moeder
Nee, ik vergis me niet, ik borduur daar op voort.quote:
toen Natasia in de kooi zat en die kinderen op bezoek waren zag je duidelijk dat die dochter voor dr broertje moest zorgen en zich met dingen bezig hield die niet goed zijn voor een kind, een oude ziel in een jong lichaamquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat de Natasia die ik heb leren kennen, de opvoeding door haar dochter heeft laten doen?![]()
Geloof daar niets van.
Als Karma a bitch is, mag je wel uitkijken....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vergis me niet, ik borduur daar op voort.
Natasia riep dat tegen Nena, maar ik heb zo het idee dat karma a bitch is voor Natasia en zij degene is die op die wijze het hoofd boven water moet zien te houden.
als het in bulgarije nagesynchroniseerd wordt uitgezonden (of is uitgezonden) heeft een site natuurlijk weinig zinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:07 schreef jopiebaco het volgende:
Iemand een linkje naar de Bulgaarse site?![]()
En het klopt toch dat Brian in de allereerste week, waar de bewoners 100.000 konden verdienen, 25000 euro heeft gewonnen? Of heeft hij deze nooit gekregen?
Huub, Brian al terug gesmst?![]()
Japie en Cora waren gisteravond bij ons, en Jaap heeft IK SNAP JOU NIET< KLOOTZAK IK SNAP JE NIET< IK SNAP MESELLUF NIET als SMS toon, je schrikt je helemaal kapot als hij een sms krijgt. (die beltoon was cadeautje voor mij van een editor die hem in een geluidsbestandje had gepropt en ge blue tooth had)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja joh, ik keek nooit de uitzendingen ik weet wel dat Lieke ooit met een taart kwam met 100 uitzendingen ofzo ik dacht ik tel er 200 bij op
edit: ja soms keek ik uitzendingen om te kijken wat er ongeveer gebeurde tijdens de streamlockhet legendarische IK SNAP JOU NIET was namelijk ook tijdens een streamlock.. had ik toch niet willen missen
![]()
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Als Karma a bitch is, mag je wel uitkijken....
Nenaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.
Hooguit interessant als je de hond aan het uitlaten bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
Natasiaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef beequeen het volgende:
Maart vorig jaar was ze al weer aardig op gewicht.
[ afbeelding ]
Is ze weer bij Dr. Laban van de Bergmankliniek geweest?
[ afbeelding ]
Ach nou toch, ..... moet je in haar gezicht zeggen, lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gil niet als iemand weigert een vuilnisbak te verschonen.
En zo is dat! Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Japie en Cora waren gisteravond bij ons, en Jaap heeft IK SNAP JOU NIET< KLOOTZAK IK SNAP JE NIET< IK SNAP MESELLUF NIET als SMS toon, je schrikt je helemaal kapot als hij een sms krijgt. (die beltoon was cadeautje voor mij van een editor die hem in een geluidsbestandje had gepropt en ge blue tooth had)
Weet je wat pas treurig is, we hebben beiden (ja ik ook bloos bloos) nog steeds beiden op zowel onze prive als zakelijke mobiele nummers de gouden kooi tune als bel toonOver blijven hangen in het verleden gesproken
maar ach, als mensen hun wenkbrauw optrekken als ze mijn telefoon horen zeg ik altijd: he ik heb die beltoon verdiend
Valt me wel op dat Brian altijd hulpvaardig en zorgzaam is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef jopiebaco het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/156217&mvpageno=1
GE-WEL-DIG, die slippers ook, allebei tegelijk kapot
Denk het wel. Kortgeknipte nagels.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:59 schreef beequeen het volgende:
How cute Eer. Deze vind ik echt heel mooi.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat Claire's handen?
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt me wel op dat Brian altijd hulpvaardig en zorgzaam is.
Fact!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.
Ja geweldige personen noem je daarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij en Natasia waren in dit soort situaties altijd degenen die toeschoten.
Natasia en Brian waren de meest gastvrije deelnemers aan De Kooiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja geweldige personen noem je daarDit is er een van
![]()
In mijn ogen twee nare mensen, maar dat is een subjectief oordeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natasia en Brian waren de meest gastvrije deelnemers aan De Kooi
Nou zeg! En ook zo lief en zachtaardigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja geweldige personen noem je daarDit is er een van
![]()
Nena had er schijt aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg! En ook zo lief en zachtaardig![]()
word gewoon wéér bang van dat mens
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar hoe stoïcijns ze bleef onder al dat getier en gescheld
Yep subjectief, dat weet ik, want ik vind andere mensen weer naar of zelfs erger.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn ogen twee nare mensen, maar dat is een subjectief oordeel.
quote:
Dat ben ik met je eens, dat zwijgen maakte Natasia helemaal dol. En ja, die vuilniszak had ze best weg kunnen gooien, maar ik heb het idee dat ze die vuilniszak gewoon gebruikte om Natasia dwars te zitten. En geeft toe, dat deed ze goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ze kon niet anders dan doen wat ze deed. Ik denk dat ze in een andere soortgelijke situatie hetzelfde gereageerd zou hebben. Denk ook dat ze haar leven niet anders geleid heeft, dan het verwende kutkind uit te hangen. Heb niets tegen Nena hoor, maar zo zie ik het. Ik denk dat ze vroeg heeft geleerd om gewoon dwars te liggen en zichzelf af te sluiten voor kritiek, want ze wist dat het terecht was.
Eigenlijk best slim, want als je weinig zegt, kun je je ook niet vastlullen of echt met een bek vol tanden komen te zitten.
Natasia deed ook veel zelf zoals schoonmaken en eten koken omdat ze smetvrees had.Daar leek het in ieder geval wel op.En Nena was lui ja.Maar zoals Natasia haar benaderd en daarna Nathanael zit wel een verschil tussen.Koppig als ze was gaat ze geen ja zeggen tegen Nathanael ,na al dat gekrijs van Natasia.En ik geef haar nog gelijk ook.Ze zal er ooit zelf wel achter komen dat als er niemand is,ze toch echt zelf het vuilnis moet verwijderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep subjectief, dat weet ik, want ik vind andere mensen weer naar of zelfs erger.
Dit had te maken met de luiheid van Nena en het feit dat ze zich te goed vond om een vuilniszak op te ruimen.
Natasia was niet lui, ze deed het meeste in dat huis, dus ze had recht van spreken.
Ze ging een beetje overboard (vast door haar schoonmaakmanie), maar ach, bij Huub wordt er gezegd, het was maar spel en er moest tv gemaakt worden..............................
Je komt nu hiermee, maar het is geen situatie waar over gesproken wordt.
Ik kan ook filmpjes posten waar het tegenovergestelde gebeurt en wat er gezegd is over het behulpzame keer op keer bevestigt.
Ik denk persoonlijk niet dat het bewust was wat Nena deed, ze kon niet anders dan zich zo opstellen, want ze wist dat ze anders geen argumenten zou hebben om het niet te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dat zwijgen maakte Natasia helemaal dol. En ja, die vuilniszak had ze best weg kunnen gooien, maar ik heb het idee dat ze die vuilniszak gewoon gebruikte om Natasia dwars te zitten. En geeft toe, dat deed ze goed!
En dat ze een verwend kind was ben ik ook met je eens.
Maar ja, de ene persoon mag je liever dan de andere, en ik mocht Nena graag, mede vanwege haar flegmatieke gedrag.
. En Natasia vond ik een naar rotwijf, met een paar zorgzame trekjes, maar die wogen niet genoeg op tegen haar verder vreselijke gedrag.
Inderdaad, voor een groot deel eens met wat je schrijft, al denk ik dat er nog bij komt dat Natasia zich als "moeder" zag. Dat vertroebelt ook de relatie tussen mensen. Misschien goed bedoeld, maar de ander heeft er niet altijd zin in. Dat botst dan ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Natasia deed ook veel zelf zoals schoonmaken en eten koken omdat ze smetvrees had.Daar leek het in ieder geval wel op.En Nena was lui ja.Maar zoals Natasia haar benaderd en daarna Nathanael zit wel een verschil tussen.Koppig als ze was gaat ze geen ja zeggen tegen Nathanael ,na al dat gekrijs van Natasia.En ik geef haar nog gelijk ook.Ze zal er ooit zelf wel achter komen dat als er niemand is,ze toch echt zelf het vuilnis moet verwijderen.
Ik denk ook we dat Natas zich soms als een moeder voelde,het kwam alleen soms een beetje rottig uit haar strot,Dat bedoel ik met het verschil hoe Nathanael Nena benaderde,was duidelijk anders,En op het filmpje is ook te zie "lijkt wel" dat Nena daar toch wel over nadenkt".Maarja,precies zullen we het nooit weten.Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een groot deel eens met wat je schrijft, al denk ik dat er nog bij komt dat Natasia zich als "moeder" zag. Dat vertroebelt ook de relatie tussen mensen. Misschien goed bedoeld, maar de ander heeft er niet altijd zin in. Dat botst dan ja.
Yep, het eerste wat ik doe als ik 'smorgens opsta is mijn handen wassen. As ik aan het eten begin of een boterham klaarmaak, was ik altijd goed mijn handen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk ook we dat Natas zich soms als een moeder voelde,het kwam alleen soms een beetje rottig uit haar strot,Dat bedoel ik met het verschil hoe Nathanael Nena benaderde,was duidelijk anders,En op het filmpje is ook te zie "lijkt wel" dat Nena daar toch wel over nadenkt".Maarja,precies zullen we het nooit weten.Hoeft ook nietHoewel
Edit,en koken deed ze ook graag,maar Natasia wist ook dat zijzelf heel hygienisch was/is..Kan me daar trouwens ook wel iets bij voorstellen.Ikzelf doe m'n ringen af en was m'n handen ook voordat ik gehaktballen ga kneden.Dat zag ik anderen niet zosnel doen in de kooi.![]()
Omdat het hier om ex bewoners gaat nog iets waar ik van gruw..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, het eerste wat ik doe als ik 'smorgens opsta is mijn handen wassen. As ik aan het eten begin of een boterham klaarmaak, was ik altijd goed mijn handen.
Om deze reden heb ik vroeger zelden een boterham van een schoolvriendinnetje opgegeten als ik de mijne was vergeten, en zij mij eentje aanbood.
Het verbaast me ook in kookprogramma's dat koks e.d. handen schudden met mensen de zo toevallig binnen komen lopen, om vrolijk met het eten verder gaan. Ik eet ook niet overal. Aan de andere kant ben ik best een viespeuk, want als mijn popcorn op de grond valt, eet ik het toch nog op.Tsja, je moet wel een balans zien te vinden, anders gaat het verkeerd.
Heb ik niet gezien gelukkig. Het ergste vind ik nog altijd Patty die met de wc-borstel haar hele badkamer ging schoonmaken. Maar goed, we gaan nu erg OT.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Omdat het hier om ex bewoners gaat nog iets waar ik van gruw..
Het programma "ik kom bij je eten" ik wou het tegen Huub "zeggen" maar hij zal het wel lezen hier,Gisteren met Nada van Nie "zo heet ze tch,die getrouwd was met die voetballer"? Die ging constant met haar handen door haar"haren" en ondertussen stokbrood omdraaien.Dan ben ik ook een Natasia,ik vind dat zo vies..
Dus Huub ,bescherm de BNers en waarschuw ze als dat kan voordat soort "Bloopers" hoewel ik het ook wel leuk vind om ze te betrappen![]()
Ricardo needs botox"zelf zou ik het nooit doen"quote:
Ach, als je het achteraf allemaal nuchter bekijkt, dan zat er bij jullie allemaal een steekje los. Dat moet ook wel, anders ga je die villa niet in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:31 schreef ditisHuub het volgende:
en die smetvrees had ze, Yairo had natuurlijk transplantatie gehad (lever geloof ik, t arme kind) en daarom moest alles zo enorm schoon zijn, en ach Natasia was wel altijd zo, hoe erg de ruzie ook was, als ze kookte kookte ze ook voor jou snap je. Het kwam niet in haar op om te zeggen van val maar dood. Ik kon haar voor alles en nog wat uitmaken en dan nog was het, maar een hap eten weiger ik je niet.
Maar goed, ik denk ook dat ik na verloop van tijd wel wat milder ben geworden, want de verschrikkelijke dingen die zijn gebeurd laat ik maar even buiten beschouwing
Precies. Volgens mij hebben vrijwel alle deelnemers in meer of mindere mate een narcistische trekjes.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, als je het achteraf allemaal nuchter bekijkt, dan zat er bij jullie allemaal een steekje los. Dat moet ook wel, anders ga je die villa niet in.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef ditisHuub het volgende:
Dat vuilniszak verhaal was gewoon op verzoek, zeg Natas we krijgen een beetje weinig
van Nena, zou je even roering willen maken? hoppatee, kwartje erin en there she goes!
dat zowiezo, en als we die neit hadden hebben we die wel ontwikkeld daar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij hebben vrijwel alle deelnemers in meer of mindere mate een narcistische trekjes.
sowieso!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat zowiezo, en als we die neit hadden hebben we die wel ontwikkeld daar!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:![]()
Ravensbrück, dat was toch een concentratiekamp waar iedereen kon leren schilderen?
-Foute grap-quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:![]()
Ravensbrück, dat was toch een concentratiekamp waar iedereen kon leren schilderen?
Daarom heb ik er ook maar fout voor gezet anders krijg ik weer een heel leger moraalridders over me heen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef ditisHuub het volgende:
oh gaan we op die toer?
edit: heb mijn comments maar weer weggehaald, ze konden echt niet
Nu wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nog steeds geen geel envelopje ...
Cc, als jij mij pm-ed, pm ik jou. Dan weten we allebei wat we willen weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he vuk jou vuige sloerie! (ik heb je gepmed!)
Zeg, doe eens niet alles achterlangs. PM box staat open.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:43 schreef Juud79 het volgende:
Cc, als jij mij pm-ed, pm ik jou. Dan weten we allebei wat we willen weten.
Que?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:28 schreef jopiebaco het volgende:
Huub, je hebt dus een Talpa-geheim, als je verteld wat de waarheid is achter dgk krijg je een ton boete, maar als Jaap bijv. dit doet, geeft hij de ton maar kijgt hij er toch een paar ton voor terug?
Ja. Zelfs Natasia.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:![]()
gefeliciteerd John de Molquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Big Brother-deelnemer snijdt polsen door
LONDEN - Een deelnemer aan het reallife-televisieprogramma Big Brother heeft geprobeerd zelfmoord te plegen door zijn polsen door te snijden.
Sree Dasari was onlangs uit de Engelse Big Brother weggestemd en naar huis gestuurd. Een paar maanden later probeerde de student zichzelf van het leven te beroven, meldt The Sun. Volgens vrienden sneed Sree zijn polsen door nadat hij naar een aflevering van Big Brother had gekeken
Dasari werd op tijd gevonden in zijn kamer op de universiteit van Hertfordshire. In het ziekenhuis kon hij worden opgelapt en uiteindelijk vielen zijn verwondingen mee.
Begeleiding
Door de zelfmoordpoging laait de discussie in Engeland weer op of ex-kandidaten van dit soort programma's wel goed genoeg begeleid worden na hun deelname.
Volgens televisiebedrijf Channel 4, dat Big Brother uitzendt, wordt de in India geboren student psychologisch begeleid.
Belachelijk gemaakt
In het huis viel Sree op door zijn Indiase accent. Toen medebewoners hem daarmee belachelijk maakten, kregen ze een waarschuwing van de programmaleiding.
Sree werd in mei uit het huis gestemd. 85% van de Engelse stemmers wilden hem weg hebben. Eenmaal buiten werd hij uitgejouwd.
Triest zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
LONDEN - Een deelnemer aan het reallife-televisieprogramma Big Brother heeft geprobeerd zelfmoord te plegen door zijn polsen door te snijden.
Sree Dasari was onlangs uit de Engelse Big Brother weggestemd en naar huis gestuurd. Een paar maanden later probeerde de student zichzelf van het leven te beroven, meldt The Sun. Volgens vrienden sneed Sree zijn polsen door nadat hij naar een aflevering van Big Brother had gekeken
Dasari werd op tijd gevonden in zijn kamer op de universiteit van Hertfordshire. In het ziekenhuis kon hij worden opgelapt en uiteindelijk vielen zijn verwondingen mee.
Begeleiding
Door de zelfmoordpoging laait de discussie in Engeland weer op of ex-kandidaten van dit soort programma's wel goed genoeg begeleid worden na hun deelname.
Volgens televisiebedrijf Channel 4, dat Big Brother uitzendt, wordt de in India geboren student psychologisch begeleid.
Belachelijk gemaakt
In het huis viel Sree op door zijn Indiase accent. Toen medebewoners hem daarmee belachelijk maakten, kregen ze een waarschuwing van de programmaleiding.
Sree werd in mei uit het huis gestemd. 85% van de Engelse stemmers wilden hem weg hebben. Eenmaal buiten werd hij uitgejouwd.
Dat is wel erg ironischquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:06 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk dat er in Laren vanavond wel ff een flesje open gaat
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:06 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk dat er in Laren vanavond wel ff een flesje open gaat
Sree maakte hoofdzakelijk zichzelf belachelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Gert het volgende:
Begeleiding
Belachelijk gemaakt
Oh, wat leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
Zit net even op de hyves van bram recourt te kijken voor eventuele info over de bunker. Staan er allemaal foto's op van eline. Relatie dus tussen die twee. Leuk, ook de bunker brengt wat voort.
Heb je een linkje van de hyves van Bram, kan ik ook even kijken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
Zit net even op de hyves van bram recourt te kijken voor eventuele info over de bunker.
Staan er allemaal foto's op van eline. Relatie dus tussen die twee. Leuk, ook de bunker brengt wat voort.
Niet Marielin, maar Bram is dus de winnaar van TBO. The lucky bastard...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
Zit net even op de hyves van bram recourt te kijken voor eventuele info over de bunker. Staan er allemaal foto's op van eline. Relatie dus tussen die twee. Leuk, ook de bunker brengt wat voort.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Marielin, maar Bram is dus de winnaar van TBO. The lucky bastard...
Lijkt me wel leuk op familieverjaardagen, want Roel en Dido moeten niks van Huub hebben. En dat is nog zacht uitgedrukt.
wie noemt zijn hond nou naamloosquote:
is dat zo? Heb ze beiden ontmoet en vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk dat hij echt een hekel aan mij had.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Marielin, maar Bram is dus de winnaar van TBO. The lucky bastard...
Lijkt me wel leuk op familieverjaardagen, want Roel en Dido moeten niks van Huub hebben. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is dat zo? Heb ze beiden ontmoet en vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk dat hij echt een hekel aan mij had.
lekkere loze opmerking weer, raakt echt kant nog wal,quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
En hij deed het nog wel nadat hij uit het programma was. Als hij het nou in het BB-huis had gedaan.. Dat zou pas tv maken geweest zijn!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
lekkere loze opmerking weer, raakt echt kant nog wal,
Echt heel erg wat er met die gozer is gebeurd, twitterde er gisteren ook al over,
oh is dat zo? ach ja, BB/DGK mensen zijn wel gewend aan een camera en dan ongenuanceerde uitspraken doen, kijk zal een voorbeeld geven:quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
nou ja dan had hij iig de aandacht gekregen die hij zo graag wildequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij deed het nog wel nadat hij uit het programma was. Als hij het nou in het BB-huis had gedaan.. Dat zou pas tv maken geweest zijn!
nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus iedereen die zegt dat-ie jou niet mag is gewoon jaloers op jou?
nou, denk dat het verkrijgen van een absurde (en enigszins onterechte want wat kan je nou? in een huis zitten met camera's wow) hoeveel heid aandacht ivm deelname aan het programma zeker niet geholpen heeft.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Jian het volgende:
Als iemand echt zelfmoord wi plegen, dan lukt dat over het algemeen !
Deze jongen wil aandacht, dat lukte via BB maar gedeeltelijk ................... Je kunt net zo goed zijn ouders, de school waarop hij gezeten heeft, zijn vrienden of de fietsenmaker die hem geen driewieler wide geven, verantwoordelijk houden voor zijn poging![]()
Let the games continue !
Oh nee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,
Oh, toch?quote:Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
Oh, toch?
Jaloersiteit? Jaloezie of jaloersheid.
Pretenteerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...
Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
had dan de moeite had genomen om het te lezen in plaats van hersenloos te blaten, dan had je gezien dat mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!
enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
dus nog 1x keer idiot scrutinezer proof.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!
enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
Niet iedereen maar wel best vaak. Zullen we het daar op houden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:
ik denk niet dat iedereen die een hekel aan mij heeft jaloers is
Aanvullend; Je zou dus ook kunnen veronderstellen dat Roel tijdens de TBO wrap jou gewoon niet kristisch heeft willen / kunnen confronteren met karaktereigenschapen van jouw, die hem niet bevallen !quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...
Als je iemand zoals jij anderhalf jaar lang 24 uur per dag kunt "bewonderen" is dat toch een iets ander verhaal. Ik zeg niet dat je iemand dan tot op het bot kent, maar een beetje wakkere kijker krijgt dat toch wel een redelijk beeld van je .... Ik ben dus van mening dat er genoeg mensen zijn die zonder jouw ontmoet te hebben een redelijk beeld van je hebben kunnen vormen. En nee ik geloof niet dat je anderhalf jaar lang, 24 uur per dag een totaal ander iemand kunt spelen. Dat jaloersiteit verhaal is, in algmeenheid, een beetje een losse flodder in mijn optiek
PS. En nee ik heb geen hekel aan je net als aan Brian of Jaap niet trouwens
Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
PS. En nee ik heb geen hekel aan je net als aan Brian of Jaap niet trouwens
Het is ook helemaal niet handig om in het dagelijks leven iedereen waar je een hekel aan hebt dat ook te vertellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Jian het volgende:
Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
Het verschil was sowieso dat Huub ervan genoot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.
Ik vind het daarom al met al met selectieve verontwaardiging.
En als ik dan ergens enige selectiviteit proef is het hier ................quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.
Ik vind het daarom al met al met selectieve verontwaardiging.
Als het inderdaad stevig aanblijft met Eline en Bram (mocht het allemaal kloppen wat gezegd wordt) dan zal Roel misschien zich anders uitlaten, want we zien al dat Huub al aardig aan het slijmen is richting Roel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Aanvullend; Je zou dus ook kunnen veronderstellen dat Roel tijdens de TBO wrap jou gewoon niet kristisch heeft willen / kunnen confronteren met karaktereigenschapen van jouw, die hem niet bevallen !
Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
Jouw indruk. Ik kreeg die indruk ook bij Brian en Jaap.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het verschil was sowieso dat Huub ervan genoot.
Dat idd jouw gekleurde interpretatie was.quote:Ten tweede zijn de voorbeelden die je noemt, waarvan je zegt dat ze genuanceerd werden, incidenten geweest die soms zwaar overdreven werden, maar daar wil ik niet voor de zoveelste keer op ingaan.
De enige persoon van wie ik de indruk heb gekregen dat hij genoot van zijn kloterig gedrag daar, is Huub.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jouw indruk. Ik kreeg die indruk ook bij Brian en Jaap.
[..]
Dat idd jouw gekleurde interpretatie was.
Ik vond dat Huub is god gedoe vooral in de periode dat ie zelf het pispaaltje van de groep was. Daarna begon het af te zwakken. Sterker nog, ik heb toen genoeg afkeurende posters gelezen wat betreft de acties van Huub van Huub fans. Als Brian Amanda weer even geestelijk aan het bewerken was gaven zijn fans nooit thuis en als ze het deden verwezen ze snel naar Huub.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
En als ik dan ergens enige selectiviteit proef is het hier ................![]()
Jij doet toch ook een duit in het zakje?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond dat Huub is god gedoe vooral in de periode dat ie zelf het pispaaltje van de groep was. Daarna begon het af te zwakken. Sterker nog, ik heb toen genoeg afkeurende posters gelezen wat betreft de acties van Huub van Huub fans. Als Brian Amanda weer even geestelijk aan het bewerken was gaven zijn fans nooit thuis en als ze het deden verwezen ze snel naar Huub.
Selectiviteit valt wel mee hier. Er is een echte Huub sopster die op ieder scheet reageert van de verzuurde Lieke fans en/of Huub haters.
Dat is ook weer een foute interpretatie van je. Ik vond zijn gedrag de laatste maanden soms verwerpelijk. De vergelijkingen met de WOII, het wegpesten van Eric etc etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jouw interpretatie ziet er gekleurder uit dan de mijne. Dat je dat gedrag van Huub probeert goed te praten,
He, ik zou echt niet dingen gaan opnemen voor iemand als ik er neit in geloofde, dan zou ik er gewoon niets over zeggen,quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als het inderdaad stevig aanblijft met Eline en Bram (mocht het allemaal kloppen wat gezegd wordt) dan zal Roel misschien zich anders uitlaten, want we zien al dat Huub al aardig aan het slijmen is richting Roel.
Dit doet hij heel vaak, en er zijn er genoeg die erin trappen. Ook het opnemen van John de Mol, is eigen belang.
Als hij geen baantje had gekregen daar zou hij wel een ander deuntje fluiten, dan zouden we de Huub zien, zoals hij werkelijk kan zijn. Ik zeg bewust niet 'is', want zoals blijft heeft een mens meerdere kanten.
en Jaap en Brian niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het verschil was sowieso dat Huub ervan genoot.
Ik houd maar wijselijk m'n klep,zit aan de popcornquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij doet toch ook een duit in het zakje?
Hij was een rode draad gedurende de gehele periode dat hij in de kooi gezeten heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat is ook weer een foute interpretatie van je. Ik vond zijn gedrag de laatste maanden soms verwerpelijk. De vergelijkingen met de WOII, het wegpesten van Eric etc etc.
Ik stoor me enkel aan die selectieve verontwaardiging.
Jij genoot van het kwaadaardige element van DGK, dat is het verschil.quote:
Ja, dat had ik bij Brian, Natasia en Amanda. Dat die er niet moe van werden om Lieke dagelijks de huid vol te schelden, kliko dit en dat en manwijf zus en zo. Dag in, dag uit. Het ging maar door.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Huub was het een dagelijks gebeuren. Hij stond 'smorgens al op met de horentjes op zijn hoofd. Spel is spel, maar je zou er toch moe van worden gegeven moment, als je er niet van geniet en de 'rol' je niet op het lijf geschreven is.
Ik zeg bewust 'rol' want dat wordt vaak als excuus gebruikt.
En wat wordt het dan? 3 maanden vakantie, een vast contract of een nieuwe werkgever?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
Heb ondertussen alweer mijn derde contract binnengesleept
Misschien omdat een RLS zoals DGK uiteindelijk zoveel onverwachte wendingen nam waar men als deelnemer in eerste instantie niet op had gerekend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
Roel![]()
volgens mij zei ie in dat interview met Bart dat de DGK niks voor hem was want als jij daar binnen zo voor m was gaan staan en over zn moeder wat zou zeggen had ie je verzopen in de vijver
zoiets was het, verder niks bijzonders
ik vraag me trouwens echt af of mensen met hun volle verstand in zo'n programma gaan aangezien 'wij' als streamers elke keer zien dat deelnemers geen idee hebben waar ze aan beginnen
Het is duidelijk waar je frustratie ligt. Bij mensen die in het andere kamp zaten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat had ik bij Brian, Natasia en Amanda. Dat die er niet moe van werden om Lieke dagelijks de huid vol te schelden, kliko dit en dat en manwijf zus en zo. Dag in, dag uit. Het ging maar door.
Dat heb je wel. Don't fool yourself.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
He, ik zou echt niet dingen gaan opnemen voor iemand als ik er neit in geloofde, dan zou ik er gewoon niets over zeggen,
ik heb geen baantje "gekregen." Heb ondertussen alweer mijn derde contract binnengesleept en 1 ding. In tv land ben je zo goed als je laatste programma, er werken hier meer mensen die niets met DGK te maken hebben gehad dan wel, dus het feit dat ik hier nog steeds werk heb ik allang niet meer alleen aan DGK te danken.
Ik ben niet aan het slijmen richting Roel, ik heb die gast 1 x ontmoet (wist niet eens dat hij in BB had gezeten) en heb paar biertjes met hem gedronken en wat ervaringen uitgewisseld over ineens bekend zijn en huizen met camera's. Was een leuke en gezellige avond waar we heel wat afgelachen hebben c'est tout.
Waarom zou ik je geloven? Je post net zo goed door een roze bril als een Huub sopperquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Believe you me, Lieke zou best goed met de anderen overweg hebben gekund, maar omdat ze nou eenmaal in het kamp van iemand als Huub zat (die zo verwerpelijk bezig was) werd ze helaas meegesleurd en kwam ze er bekaaid vanaf.
Lieke heeft niet voor niets gegeven moment aangegeven dat ze het spel op een andere manier wilde spelen dan Huub. Ik heb zelfs momenten gezien dat Lieke en Natasia close werden, maar dat was uiteraard toen Huub al out of the picture begon te raken bij Lieke. Huub heeft het echter voor Lieke verpest.
Nu overdrijf je TB, Huub maakt gewoon "a hell of a capuccino", dat heeft niets met DGK te makenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heb je wel. Don't fool yourself.
Precies de reden waarom je het legioen blijft aansporen en enthousiasmeren, zodat je je nut voor medialand denkt te kunnen demonstreren. Het gaat wel tot zover natuurlijk. Ja, eens houdt het op.
Verder denk ik dat je goed kunt slijmen en jouw manier van denken vwb bepaalde elementen in dat soort programma's waar je aan mag snuffelen, je op het lijf geschreven zijn.
Enfin, genoeg.
Dat is het antwoord van een 'Huubsopper'. Ik weet niet of je een die-hard bent, maar je gaat wel voor hem door het vuur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom zou ik je geloven? Je post net zo goed door een roze bril als een Huub sopper.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu overdrijf je TB, Huub maakt gewoon "a hell of a capuccino", dat heeft niets met DGK te maken
Jaap heeft toch gewonnen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Lieke dacht zich daar wel ff binnen te kwijlen bij DGK via Huub (populair).
Ze lijken alleen een beetje teveel op elkaar, beide aandachtsgeil, koppig en eigenwijs, alleen Huub heeft dat spelletje gewonnen en ik was er blij mee
Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Ze lijken alleen een beetje teveel op elkaar, beide aandachtsgeil, koppig en eigenwijs, alleen Huub heeft dat spelletje gewonnen en ik was er blij mee
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub.
Huub was toch ook nep? Die speelde toch ook gewoon het spel? In het echt is-ie héél aardig, zegt-ie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.
quote:
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Yep, en Huub slijmt nog steeds bij Jaap. Hij wil graag vriendjes zijn met de winnaar van het spel (als hij het toch niet geworden is, probeert hij zo nog profijt van te hebben. O, o, o, wat vinden we het niet erg dat hij zelf niet gewonnen heeft, maar Jaap wel, en die gunt hij het.quote:
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoogquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub was toch ook nep? Die speelde toch ook gewoon het spel? In het echt is-ie héél aardig, zegt-ie.
Double misschien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]klopt ! Huub werd 4e, achter Jaap, Brian en Amanda. Huub was het voor veel mensen dus gewoon niet, zeg maar.... Bij een wedstrijd krijgt de winnaar goud, de 2e zilver en de 3e brons ..... en de vierde Niks ! Men zegt daar dus eigenlijk; als je vierde bent tel je eigenlijk niet mee
Oprechte momenten zeg je? Daar zijn genoeg mensen in getrapt. Hij is nu ook zo oprecht, toch???quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog![]()
En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.
Niet oprecht nu? waar is hij niet oprecht in dan volgens jou?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oprechte momenten zeg je? Daar zijn genoeg mensen in getrapt. Hij is nu ook zo oprecht, toch???
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze de kooi in ging. We weten onderhand dat ze aan een programma heeft deelgenomen waar ze haar kunnen heeft laten zien v.w.b. uithoudingsvermogen en die-hardtisme (my god, what a wordquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).
Weet niet eens meer hoelang ze erin heeft gezeten maar die tijd nep hield ze niet vol...daarom ging ze weg.
Als-ie dronken was, bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog![]()
Ik vind mensen die mij een hersenloze blater en een idioot noemen in een discussie niet echt aardig. Gelukkig gebeuren me dat soort dingen in real life eigenlijk nooitquote:En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Hij bespeelt de crowd nog steeds. Hij slijmt en praat jullie naar de mond, MET een vleugje "I don't give a shit, want ik ben eerlijk", maar een geoefend observeerder prikt daar doorheen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Niet oprecht nu? waar is hij niet oprecht in dan volgens jou?
Soms vervalt hij in zijn rol.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie dronken was, bedoel je?
[..]
Ik vind mensen die mij een hersenloze blater en een idioot noemen in een discussie niet echt aardig. Gelukkig gebeuren me dat soort dingen in real life eigenlijk nooit
Zijn credo was toch ook dat de wereld er om vraagt bedrogen te worden, of iets van die strekking?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat hij zich nog menigmaal slap lacht over de mensen die zo in hem geloven.
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze de kooi in ging. We weten onderhand dat ze aan een programma heeft deelgenomen waar ze haar kunnen heeft laten zien v.w.b. uithoudingsvermogen en die-hardtisme (my god, what a word) Ze had blijkbaar haar grenzen wat foulplay betreft. Good for her.
Ja dat weet ik zeker, je kunt moeilijk iemand anders zijn 24 uur lang over zo'n lange periode. Daarom moet je naar de rode draad kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.
oa als tie dronken was jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie dronken was, bedoel je?
[..]
Ik vind mensen die mij een hersenloze blater en een idioot noemen in een discussie niet echt aardig. Gelukkig gebeuren me dat soort dingen in real life eigenlijk nooit
Misschien denkt Lieke net zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij bespeelt de crowd nog steeds. Hij slijmt en praat jullie naar de mond, MET een vleugje "I don't give a shit, want ik ben eerlijk", maar een geoefend observeerder prikt daar doorheen.
Ik zeg niet dan hij in en in slecht is. Ik zeg wel dat hij teveel credit opeist en van sommigen krijgt, dan hem toekomt. Daar heb ik nog het meeste moeite mee, het feit dat hij mensen een rad voor ogen draait. Ik denk dat hij zich nog menigmaal slap lacht om de mensen die zo in hem geloven en hem proberen te redden van stoute users..
I don't buy it. Verder even goede vrienden, voorzover dat kan dan.
Yep..... en ook die fans die hij niet snapte en dat hij er schijt aan had (die kansloze mensen, lees huismoeders).quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn credo was toch ook dat de wereld er om vraagt bedrogen te worden, of iets van die strekking?
Hij zal best aardig zijn en jij hebt blijkbaar met hem te maken, maar dat maakt het niet allemaal ineens anders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien denkt Lieke net zo.
Huub is IRL gewoon aardig, hij heeft een hoop goede eigenschappen meegenomen uit de kooi en gelukkig ook van een aantal afscheid genomen.
M.a.w. ben jij dus een geoefend observeerder?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij bespeelt de crowd nog steeds. Hij slijmt en praat jullie naar de mond, MET een vleugje "I don't give a shit, want ik ben eerlijk", maar een geoefend observeerder prikt daar doorheen.
Ik zeg niet dan hij in en in slecht is. Ik zeg wel dat hij teveel credit opeist en van sommigen krijgt, dan hem toekomt. Daar heb ik nog het meeste moeite mee, het feit dat hij mensen een rad voor ogen draait. Ik denk dat hij zich nog menigmaal slap lacht om de mensen die zo in hem geloven en hem proberen te redden van stoute users..
I don't buy it. Verder even goede vrienden, voorzover dat kan dan.
I rest my case!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
M.a.w. ben jij dus een geoefend observeerder?
En nee ik ben geen Huub groupie hoor en zie ook heus wel de dingen die jij ziet/zag wbt credits opeisen etc, laat ik het zo zeggen hij was iig mijn favoriet in het huis als ik ze vergeleek met de anderen.
Het meeste tv geleverd is mijn mening.
Precies en ik vind niet dat je nu zo zwaar over iemand kunt oordelen die toentertijd in een totaal andere situatie verkeerde.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zal best aardig zijn en jij hebt blijkbaar met hem te maken, maar dat maakt het niet allemaal ineens anders.
Veel mensen zijn aardig, maar je bent wie je bent in bepaalde omstandigheden.
Tuurlijk pik je dat van niemand maar dat bracht die kooi juist met zich mee, gezellig 24 uur op elkaars lip en dat trok ze niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker, je kunt moeilijk iemand anders zijn 24 uur lang over zo'n lange periode. Daarom moet je naar de rode draad kijken.
Lieke ging weg omdat ze prive ook moeilijk zat en wie wil nou bij zo'n figuur blijven. Je bent ook vrouw, zou je dat pikken. Ik denk dat je moeder dat zeker niet op prijs zou stellen.
nee ze werdt weggepest!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).
Weet niet eens meer hoelang ze erin heeft gezeten maar die tijd nep hield ze niet vol...daarom ging ze weg.
Het is nou eenmaal zo dat we in dit onderdeel die periode in ogenschouw nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies en ik vind niet dat je nu zo zwaar over iemand kunt oordelen die toentertijd in een totaal andere situatie verkeerde.
Ze had geen moeite met die 24 uur hoor. Ze wilde wel haar eigen persoon zijn, tsja en dat wilde haar vriendje niet, want het moest allemaal om hem draaien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tuurlijk pik je dat van niemand maar dat bracht die kooi juist met zich mee, gezellig 24 uur op elkaars lip en dat trok ze niet meer.
En mijn moeder bemoeit zich verder nooit met mij
Nee, die was in zijn element, dat zei ik toch al.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Margo37 het volgende:
Dat was toch in die hele kooi zo? Vandaar dat ik zei dat de die hard het overleeft en "achter" speelde het spelletje lekker mee.
Huub had het een tijd ook niet makkelijk, maar is nooit vrijwillig weggelopen
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat we in dit onderdeel die periode in ogenschouw nemen.
Ik oordeel dus over de mens en DGK en eventueel de nadagen van DGK.
Vroeger ging men naar de kerk en deed men de biecht en klaar.
Nogmaals verder zal hij best zijn goede kanten hebben hoor, daar zul je mij niet over horen.
Ik heb ook om hem moeten lachen. Soms vond ik hem net een echt mens.
Ik vind het niet kort, vooral niet als je daar 24 uur bovenop kon zitten. En ik maak niemand zwart, de feiten spreken voor zich.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.
Ik ben Huub ook niets verschuldigd noch behoor ik tot zijn "incrowd".quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het niet kort, vooral niet als je daar 24 uur bovenop kon zitten. En ik maak niemand zwart, de feiten spreken voor zich.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik ben Huub niets verschuldigd en behoor niet tot zijn incrowd enzo.
Ach, het is handig om tussen de regels door te lezen en een algemene indruk te krijgen van een mening.
Tsja, zoveel mensen, zoveel meningen, dus daar begint de ellende al.
Vertel dat aan Brian en Natasia.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.
Ik ook niet hoor, maar omdat jij schreef wat je schreef over hoe hij is, reageerde ik daarop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben Huub ook niets verschuldigd noch behoor ik tot zijn "incrowd".
Z'n schoonmoederquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zijn vast mensen die hem wel prive kennen.
Ik had het meer over een periode toen Lieke er nog niet was en hij als pabo knulletje binnenkwamquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, die was in zijn element, dat zei ik toch al.
Ja, maar die periode was van korte duur. Toen durfde hij nog niet zo zichzelf te laten zien, hij was een beetje bang van de grote jongens. Maar gelukkig heeft hij daar voordeel uit kunnen halen omdat men hem zielig vond.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik had het meer over een periode toen Lieke er nog niet was en hij als pabo knulletje binnenkwam
quote:
Waar komt het vandaan dat je vaak iets hoort over "schoonmoeders" ?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar die periode was van korte duur. Toen durfde hij nog niet zo zichzelf te laten zien, hij was een beetje bang van de grote jongens. Maar gelukkig heeft hij daar voordeel uit kunnen halen omdat men hem zielig vond.
Ik vond het ook zielig hoor, maar dat was gauw over, om precies te zijn, toen hij in de schedel van de moeder van Nathanael zou pissen. Die jongen heeft wat met moeders, wat zal dat toch zijn?!
Het mooie is dat het al je antwoorden net zo goed op jou van toepassing zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is het antwoord van een 'Huubsopper'. Ik weet niet of je een die-hard bent, maar je gaat wel voor hem door het vuur.![]()
Gelijk de ogen sluiten en geen gedegen weerwoord.
Ja duh, dat was de bedoeling van het programma. Lieke deed toch mee aan het wegpesten van Eric?quote:
Schoonmoeders, moeders, moeders, vrouwen in het algemeen, meiden, chica's, hoeren, teven noem ze maar op... en ja bitches.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat je vaak iets hoort over "schoonmoeders" ?!
Denk dat Huub dat gewoon gebruikte net zoals Amanda bv gebruikte dat hij zijn vrienden had vermoord, hoe kan je iemand in boosheid het hardste raken, iets van die strekking denk ik.
Zowel Huub als Lieke werden populair na zo'n periode en ja Huub deed vele uitspraken in boosheid, weinig zelfbeheersing.
Op z'n Huubs, en dat was zeker jammer. Vond het ook zwaar klote, alhoewel Eric was ook een etter, dus die kon het wel hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja duh, dat was de bedoeling van het programma. Lieke deed toch mee aan het wegpesten van Eric?
Als je geen fatsoen in je donder hebt doe je dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat Huub dat gewoon gebruikte net zoals Amanda bv gebruikte dat hij zijn vrienden had vermoord, hoe kan je iemand in boosheid het hardste raken, iets van die strekking denk ik.
Ik heb geen Huubkoorts, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het mooie is dat het al je antwoorden net zo goed op jou van toepassing zijn.
Oh ja, the other bitch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
wow jullie geven Pearlbitch wel veel stof, ben benieuwd hoe lang haar post wordt met allemaal losse ingenieuze quotes
Je hebt het gezien je reaties er drukker mee dan ik. Wie heeft er dan koorts?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb geen Huubkoorts, dus dat zal wel meevallen.
ah god, wat zielug, gaat het?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je geen fatsoen in je donder hebt doe je dat soort uitspraken
vind ik dan, hè?
Ik discussieer graag, dat is wel iets anders. Wel blijven opletten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt het gezien je reaties er drukker mee dan ik. Wie heeft er dan koorts?.
Ja vrouw, hou jezelf maar voor de gek. Dat kan en magquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik discussieer graag, dat is wel iets anders. Wel blijven opletten.
vooral dat edit:intimideren ging te ver, maar goed, niet om het goed te praten hoor, maar het komt voort uit een enorm gevoel van frustatie en machteloosheid als je in die omgeving zit. 24/7 met mensen die over het algemeen niet mocht voor zolang..pffff toen zat ik er al een jaar...echt te debiel hoe ik in die ruzies soms reageerde. (jajaja ik hoor jullie al zeggen, in die ruzies? maar hier deed ik het niet enorm xpres ofzo, of bewust)quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:45 schreef Mylene het volgende:
Even serieus, wat ik vrij sneu vond aan Huub versus Lieke was dat hij eiste dat ze in zijn bed moest slapen. Verder met z'n borstje vooruit haar aanraken en intimiteren. Voor de rest vond ik het niet echt boeiend. Andere miljonairs hadden ook zo hun misselijkmakende streken.
Ik vond haar ook nep en helemaal achteraf door krampachtig mooi weer proberen te spelen met Huub de grote boeman en Amanda geweldig zus en zo en ik had voor je willen smsen.
Ik voel me allesbehalve zieligquote:
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Je bent gemakshalve maar even over het feit heen gestapt dat je wel op mij reageert met nul-argumenten omdat je overduidelijk het bericht niet hebt gelezen waar je op reageert,
Als jij daar blij van wordt, oké.quote:dat is toch hersenloos geblaat of niet?
blablaquote:en met iemand in discussie gaan, vervolgens niet naar iemands argumenten luisteren, sterker nog ze af doen met bla bla, en dan je eigen argument blijven doordrukken wat door het niet luisteren/lezen van jouw kant kant nog wal raakt, nee dat is fatsoenlijk.
Je kunt er volgens mij gewoon slecht tegen dat je niet altijd gelijk hebt of krijgt.quote:Maar goed...discussieren met mensen die weigeren te luisteren is heel erg moeilijk, believe me....I know
Het was dan ook tenenkrommend om te zien hoe je daar aan het drammen was om Lieke er toe te bewegen om haar in bed te krijgen. Heb je die beelden weleens teruggezien? Wilde je Lieke dan ook niet om proberen te praten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat in 1 bed willen slapen is een soort misplaatste mannelijke trots ofzo, ik weet niet. Ook je zwakheden niet aan de andere spelers willen laten zien.....
quote:
Ik heb 'm er al een applausje voor gegevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef peeet1 het volgende:
[..]
kan dit weg gehaald worden ik wordt er misselijk van
of geef die jongen zij eigen topic
heb wel wat beelden terug gezien van heftige momenten en die hoorden daar ook bij, tja..niet mijn finest hour zegmaar in de kooiquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was dan ook tenenkrommend om te zien hoe je daar aan het drammen was om Lieke er toe te bewegen om haar in bed te krijgen. Heb je die beelden weleens teruggezien? Wilde je Lieke dan ook niet om proberen te praten?
I win, you lose.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja vrouw, hou jezelf maar voor de gek. Dat kan en mag.
die discusiew blijft( ik vind he tniet erg hoor) Ik vind het wel tof dat huub mee doet, eigenlijk zou ik lieke er ook wel bij willen hebben)quote:
Je veel te groot ego belette je om weg te lopen, en zoals je zei, je had irl toch weinig, geen huis, geen baan etc, etc….. en je was ondertussen zwaar verslaafd aan de sopperstatus.quote:over weglopen,
ik heb, mede door mijn karakter, bijna altijd de volle wind gekregen, heb mij nooit kunnen verschuilen in groepjes en was vaak erg in de minderheid maar ik ben NOOIT weggelopen.
Ach joh, het komt erop neer dat het spel gespeeld is en jij verloren hebt.quote:Over goud, zilver, brons discussie. Kijk eens naar het totaal aantal stemmen wat ik heb gekregen? Ik heb meer stemmen gekregen dan Amanda en Jaap op het moment dat ik eruit moest. Maar door de halve finale (waar ik het minst aantal punten kreeg omdat iedereen het in zijn broek deed voor mij als publiekslieveling 14 v/d 15 polls gewonnen met 2 close calls, 1 nipt verlies en 13 x enorme overmacht) had ik het minst aantal punten. Dat is door de miljonairs bepaald, niet door de kijker! (zoals de opzet ook was)
Ik bedoel dat je on the good side van Jaap wil blijven omdat hij nou eenmaal de winnaar is. 1. omdat je het van hem zou verliezen, zou je er een punt van maken en hem zou bashen erom. 2. Het zou wel erg sneu zijn om te gaan janken erover. 3. En misschien wel de belangrijkste, je denkt door vriendjes met de winnaar te zijn langer/beter in de spotlights te blijven.quote:Dat ik zou slijmen met Jaap, slaat nergens op. Ik verdien goed geld, heb het ook goed, kan alles maken. Hij is mijn vriend, en ik de zijne. Als we ons kut voelen bellen we elkaar op, als we ons goed voelen bellen we elkaar op. Is t zo moeilijk te accepteren dat we gewoon super goede vrienden zijn?
Lieke deed inderdaad mee met het wegpesten van Eric, dat vond ik ook een rotstreek van haar, maar ja, ach, ze was toen met jou, en het moest allemaal gaan hoe jij het wilde, en ze moest zich nog steeds bewijzen.quote:Lieke werd zeker weggepest, maar ja ze stond ook niet weinig voorraan toen we Eric, tot aan kamervragen aan toe, wegpestten. Dus tja, uitdelen is ook ontvangen. Ze trok het niet meer, was zo dom om zich door Jaap over te laten halen om de buren te chanteren over haar (door Jaap wijsgemaakte) marktwaarde, en vertrok. Geeft niets, respect voor Lieke, ze is de op 2 na sterkste speler die ik in de kooi heb meegemaakt (sylvia 1, amanda 2, Lieke 3)
Jullie hebben inderdaad meer gedaan in dat kot dan rottigheid uithalen, das waar. Mooie gesprekken? Tsja, het was iets anders dan schelden e.d., gelukkig waren er ook andere rustigere momenten. Echter ik blijf erbij dat jij over het geheel genomen jezelf negatief hebt opgesteld, ook daar waar het absoluut niet nodig was.quote:Over het genieten in de kooi van mijn duivelse rol, oh absoluut, heerlijk de slechterik te zijn. Maar heb ook uren/dagen/weken/maanden doorgebracht met het maken van hele diepe vriendschappen, mooie gesprekken, piano spelen, humor!, gekkigheid, en al die andere dingen. Mijn duivelsheid was mijn ding, mijn niche, mijn ticket naar de finale. Net zo goed als Jaaps absurditeit dat was en Brians trots en rechtvaardigheidsgevoel gelardeerd met agressiviteit. Amanda's borsten en stoeipoes imago. Tja ieders ons ding en dat wisten we allemaal fokking goed. Dus dat vergroten we uit op de tv momenten, en de rest van de tijd waren we allemaal ons eigen persoon met goede en slechte kanten. Beetje jammer Thunderbitch dat jij zo blijft hangen op mijn duivelse kanten. Alles wat ik doe is volgens jou manipuleren, slijmen en goedpraten.
Ik dacht meer aan “CBML” en “hoe dom is mijn blondje”. Ik ben blij dat je nu iets meer mag, maar bagger is het natuurlijk nog steeds. Sorry….. dat BN-ers gezeik op tv constant word ik ondertussen ook een beetje zat eigenlijk. Wie is de kok vond ik dan nog wel leuk, maar ondertussen zijn er zoveel kookprogramma’s of dingen die erop lijken dat ik niet op de volgende BN-er zit te wachten die zijn biefstukje flambeert.quote:Nee, ik heb hier dit forum niet nodig om usefull te zijn voor mijn werk. Nee mijn duivelse kanten werken niet in mijn werk. Ik verzin de hele dag wat we met die BN-ers en BBQ's van Ik Kom Bij Je Eten gaan doen. Maak de meest brave "ronde" verhaaltjes, bereid ze voor, schrijf ze op en de presentator gaat samen met de regisseur op stap en ik ga door naar de volgende, en het grappige is...het is het best scorende programma waar ik aan heb meegewerkt,
Ik denk toch wel dat je Brian hier tekort doet, Brian kon zijn gevoelens moeilijk onderdrukken. Als hij de schijt aan je had, dan merkte je dat ook. Jammer dat het tussen Dennis en Brian niet tot een samenwerking is gekomen, anders had je wel anders gepiept. Over Dennis wordt geluld, maar die had je wel snel op de kast, met als resultaat een kromme vinger.quote:oh ja en over politiek correctheid, daar hebben we ons allemaal schuldig aan gemaakt. Dat kan ook niet anders zo zijn mensen als ze weten als ze bekeken worden. Maar bij een Lieke en een Brian nam het soms angstwekkende proporties aan, dan voelde je de nepheid ervan afdruipen, en als mensen het al door het scherm heen voelden moet je nagaan hoe dat in het huis was. Maar ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar heb het altijd wel enorm proberen te vermijden, krijg je namelijk leugens en onechte dingen van. Maar zeker in een relationele ruzie ga je eigenlijk heel snel het politiek correcte gedrag in, want dan voel je helemaal bekeken (omdat je weet dat iedereen het meemaakt, ruzie in de relatie)
Eet smakelijk straks.quote:nou dat was weer ff reactie op de huidige discussie van mijn kant,
Ah, wat lief,quote:
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes die we al tig keer gezien hebben.quote:
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:03 schreef Estherdv het volgende:
[..]
die discusiew blijft( ik vind he tniet erg hoor) Ik vind het wel tof dat huub mee doet, eigenlijk zou ik lieke er ook wel bij willen hebben)
Mijn idee......quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?quote:
Je blijft een triest figuur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes die we al tig keer gezien hebben.
Heb je hier misschien wat aan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je blijft een triest figuur.
[ afbeelding ]
Nou, ik vind je een hele nare user. Maar om nou met je te gaan rammelen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.
Laat ze je niet horen, anders zegt ze vast, " heb ik met de strontemmer gerammeld?"
Goed lezen en een keer juist interpreteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik vind je een hele nare user. Maar om nou met je te gaan rammelen...
Dat denk ik ook wel ja. Ze wilde heel graag via de Gouden Kooi een baantje achter de schermen bij John de Mol. Het werd er echter eentje waarbij ze in het land aan een paal moest hangen. Dat is zuur jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
Vraag het hier even: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
Misschien werkt mijn geheugen niet helemaal meer, maar volgens mij heeft Huub niet gewonnen, maar is hij "slechts" vierde geworden. Zo ver is hij overigens alleen gekomen omdat de redactie hem al die maanden flink de hand boven het hoofd heeft gehouden. Als de programmamakers hun eigen regels strikt hadden nageleefd, had Huub er al 100 keer uit gelegen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je blijft een triest figuur.
[ afbeelding ]
Dan proef ik hier toch een contradictie..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 als reactie op Thunderbitch's stelling Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub het volgende:
[..]
Juist!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.
Hij had zeker zijn oprechte momenten. En na ieder oprecht moment volgde weer een nieuw alcoholverbod..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Lees: iedereen die niet achter Huub aanliep was nep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Gert straks weer met de bezem komt..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Eindelijk weer eens een 'goede' discussie ipv dat zoetzappige gedoetje.FOK! rulez like crazy sometimes.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.
En waarschijnlijk had ze die pesterijen allemaal lachend doorstaan, als het ergens zin voor had. Op een bepaald moment gingen haar ogen open en werd duidelijk dat de wedstrijd al zo goed als verkocht was.quote:
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dit maar niet.
Het is hier al een jaar lang één grote herhalings-oefening, maar zolang users elkaar niet onderling lopen af te fikken, is het tenminste nog enigszins on topic.
Dat kan al. Alleen is die functie alleen beschikbaar voor abonnementhouders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.
Maar je hebt gelijk, er zijn er hier een paar die je zou moeten kunnen blocken. Ik wacht nog steeds op die optie.
Ik ben geen Zeeuw, maar het moet wel allemaal gratis hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan al. Alleen is die functie alleen beschikbaar voor abonnementhouders.
Misschien wil je dan aangeven waar die aanval staat. Of zie je (weer) dingen die er niet zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, er zijn er hier een paar die je zou moeten kunnen blocken. Ik wacht nog steeds op die optie.
Hoezo gezeik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Nee, hier blijft het bij. On topic weer. Dat gezeik.
Ja zeg! Dat is lekker, nou moet ik gelijk plassenquote:
quote:
O ja het is enórm vreemd hè, dat dit niet wéér volkomen uitgemolken mag worden, pagina's lang.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo gezeik.
Ik vraag netjes waar ik mw Mazaru aangevallen heb. Jij reageerde daarop, en ik mag dat niet. Beetje vreemd.
Het is een normale vraag.
Ah, weer wat geleerd, ik heb geen naam genoemd, maar heb het over de gifjes o.a. in dit topic, en dan val ik mw. Mazaru aan. Geeft niet hier, ik wilde alleen duidelijk weten waar het vandaan kwam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja het is enórm vreemd hè, dat dit niet wéér volkomen uitgemolken mag worden, pagina's lang.
Mazaru antwoordt dan: "gifjes tot vervelens toe". En jij antwoordt dan "ja maar daarvóór had jij het over oeverloze discussies". Etcetera etcetera etcetera etcetera!!!!. Zucht. Gewoon ophouden. Read the sign! Punt.
Hieronder is het noten en van prullenbakkenstijn.
Als je op dat moment nog net zo populair was bij het grote publiek als in het begin, had je het nog glansrijk gewonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef ditisHuub het volgende:
over weglopen,
ik heb, mede door mijn karakter, bijna altijd de volle wind gekregen, heb mij nooit kunnen verschuilen in groepjes en was vaak erg in de minderheid maar ik ben NOOIT weggelopen.
Over goud, zilver, brons discussie. Kijk eens naar het totaal aantal stemmen wat ik heb gekregen? Ik heb meer stemmen gekregen dan Amanda en Jaap op het moment dat ik eruit moest. Maar door de halve finale (waar ik het minst aantal punten kreeg omdat iedereen het in zijn broek deed voor mij als publiekslieveling 14 v/d 15 polls gewonnen met 2 close calls, 1 nipt verlies en 13 x enorme overmacht) had ik het minst aantal punten. Dat is door de miljonairs bepaald, niet door de kijker! (zoals de opzet ook was)
Sylvia was kennelijk niet sterk genoeg om de rit tot het einde uit te zitten. Ze kon het waarschijnlijk niet opbrengen om met de gekkigheid van het programma mee te gaan. Het feit dat Amanda wel spelenderwijs de finale wist te halen heeft volgens mij meer te maken met een gebrek aan een thuis in het echte leven en aan haar blind liefde en loyaliteit aan Brian.quote:Lieke werd zeker weggepest, maar ja ze stond ook niet weinig voorraan toen we Eric, tot aan kamervragen aan toe, wegpestten. Dus tja, uitdelen is ook ontvangen. Ze trok het niet meer, was zo dom om zich door Jaap over te laten halen om de buren te chanteren over haar (door Jaap wijsgemaakte) marktwaarde, en vertrok. Geeft niets, respect voor Lieke, ze is de op 2 na sterkste speler die ik in de kooi heb meegemaakt (sylvia 1, amanda 2, Lieke 3)
De mensen die dat "door het scherm heen voelden" waren vooral de bloemetjesjurken die jou aanbaden. Die zouden het zelfs nog goedpraten als je hun hondje voor hun ogen dood zou trappen. (copyright Huub)quote:oh ja en over politiek correctheid, daar hebben we ons allemaal schuldig aan gemaakt. Dat kan ook niet anders zo zijn mensen als ze weten als ze bekeken worden. Maar bij een Lieke en een Brian nam het soms angstwekkende proporties aan, dan voelde je de nepheid ervan afdruipen, en als mensen het al door het scherm heen voelden moet je nagaan hoe dat in het huis was.
Ik heb jou weinig politiek correct bezig gezien en zeker niet in je ruzies met Lieke. Als jij een discussie met haar niet op argumenten kon winnen verviel je altijd in geschreeuw en gescheld, waarbij je haar de meest grove scheldwoorden naar het hoofd slingerde. Zij had veel meer beschaving dan jij en dat gaf jou een gevoel van onmacht, want daar kon je nooit van winnen. Jouw tactiek was dan om het in het belachelijke te trekken en het af te doen als "politiek-correctheid". Bepaalde kijkers/streamers papegaaiden jou daarin na, anderen nietquote:Maar ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar heb het altijd wel enorm proberen te vermijden, krijg je namelijk leugens en onechte dingen van. Maar zeker in een relationele ruzie ga je eigenlijk heel snel het politiek correcte gedrag in, want dan voel je helemaal bekeken (omdat je weet dat iedereen het meemaakt, ruzie in de relatie)
En weer een tegenreactie van de mijne.quote:nou dat was weer ff reactie op de huidige discussie van mijn kant,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
Zit net even op de hyves van Bram Recourt te kijken voor eventuele info over de bunker.
Staan er allemaal foto's op van Eline. Relatie dus tussen die twee.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me wel leuk op familieverjaardagen, want Roel en Dido moeten niks van Huub hebben.
En dat is nog zacht uitgedrukt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:
Is dat zo? Vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk
dat hij echt een hekel aan mij had.
Maar goed, ik wist niet dat je bij onze gesprekken was?
Heb ze ontmoet bij TBO zeker met Roel, erg gezellig gehad.
Met Eline kan ook goed dus denk dat het allemaal wel losloopt.
Ik vind ze iig heel erg aardige mensen en heb die avond met ze gelachen.
Eline ken ik iets beter en vind ik ook een schatje.
Interview Bart met Dido en Roel voor de website Fruit&Zuivel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes[b]
die [b]we al tig keer gezien hebben.
Palma is nu heel anders dan in DGK.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.
Laat ze je niet horen, anders zegt ze vast, " heb ik met de strontemmer gerammeld?"
En door die misplaatste mannelijke trots zijn vele mensen op je afgeknapt en het heeft ook van begin af aan een bom gelegd onder je relatie met Lieke. Ze moest als een mak schaap achter je aan lopen, geen eigen mening hebben en vooral niet waar anderen bij waren. Als ze dat wel waagde werd ze door jou in het openbaar uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:
Dat in 1 bed willen slapen is een soort misplaatste mannelijke trots ofzo, ik weet niet. Ook je zwakheden niet aan de andere spelers willen laten zien.....
Zoals we op usenet zeggen: killfiles zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die andere miljonairs dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef sunny16947 het volgende:
Er zijn misstanden en onmenselijke situaties in de wereld. Ze trekken op tv aan je oog voorbij. Je denkt goh wat erg en je gaat weer door. Er zijn dingen waarvan je zegt. Pff dat zou ik nooit pikken. Of dat zou ik nooit doen. Je hebt er een uitgesproken mening over. Maar er is mij een uitspraak bijgebleven. Je kunt er pas echt over oordelen als je het aan den lijfe hebt gezien, gehoord, gevoeld, geroken, het totale beleven. En dat maand na maand.
Er is er hier dus maar 1 die recht van spreken heeft en dat is Huub. Hij heeft het nl. gezien, gehoord, gevoeld, geroken en totaal beleefd.
dankjequote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, ga 's vlug naar je blog! Je soppers beginnen daar opstandig te worden omdat je meer aandacht aan ons (de "Bitches" van FOK!) besteedt dan aan hen. Eéntje dreigt er al mee om haar bloemetjesjurk in de kast te hangen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien werkt mijn geheugen niet helemaal meer, maar volgens mij heeft Huub niet gewonnen, maar is hij "slechts" vierde geworden. Zo ver is hij overigens alleen gekomen omdat de redactie hem al die maanden flink de hand boven het hoofd heeft gehouden. Als de programmamakers hun eigen regels strikt hadden nageleefd, had Huub er al 100 keer uit gelegen.![]()
Zelfs voordat het bekend werd dat het programma voortijdig zou eindigen, was het de kritische kijker/streamer al duidelijk dat bepaalde miljonairs (lees: Brian en Huub en wellicht ook Jaap, al bleef die met zijn acties altijd wel binnen de grenzen van de regels) onvoorwaardelijk de hand boven het hoofd werd gehouden en dat het dus voor andere spelers geen zin had om een normaal spel te spelen. Toen dat besef bij Lieke kwam, stuurde ze aan op haar eigen exit, in het besef dat een verder verblijf zinloos was. Geen haar op haar hoofd die er over peinsde om zichzelf te verloochenen en slaafs achter Huub aan te blijven lopen. Amanda kon dat wel bij Brian, waarschijnlijk omdat ze echt verliefd op hem was en in haar kinderlijkheid echt dacht dat het wederzijds was.
dit soort posts worden nu verwijderd neem ik aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, ga 's vlug naar je blog! Je soppers beginnen daar opstandig te worden omdat je meer aandacht aan ons (de "Bitches" van FOK!) besteedt dan aan hen. Eéntje dreigt er al mee om haar bloemetjesjurk in de kast te hangen
Precies.. zijn gevoel en beleving. Dat hoeft natuurlijk niet de absolute waarheid te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef sunny16947 het volgende:
Precies zo. Alleen geeft Huub hier zo nu en dan ZIJN gevoel en beleving weer. Alleen wordt dat steeds in twijfel getrokken. Dan liegt en bedriegt, manipuleerd en slijmt hij.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:07 schreef peeet1 het volgende:
deze auto heeft ze gekocht van haar prijzen geld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]topic vol en nu nog alleen maar nieuws
quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit soort posts worden nu verwijderd neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |