Jawel, dat heeft hij heel duidelijk uitgesproken, dat zijn tijd gewoon van 0 weer ging tellen (en dat de voorgaande tijd niet meetelt daarin).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was genuanceerder. Huub moest idd opnieuw tekenen, logisch. Het vorige contract was schriftelijk verbroken dus juridisch moet er een nieuwe handtekening komen om te herstarten. Maar of de tijd opnieuw ingegaan is, werd toen niet zo duidelijk getseld.
Zeker belachelijk - het was niet zijn fout. Maar het zou hem wel bijna 5 maanden achterstand op Sylvia geven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn omdat het dus niet zijn fout was. Maar het boeit verder ook niet. Huub houdt het toch wel jaren vol.
Misschien hebben mensen dit gemist. Heeft iemand dit ook gehoord? A zat met B nog in de Gameroom. Ze zei het echt!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze zat met haar moeder bij het CBR en haar moeder zei: doe alle cursussen maar want ze is te dom dat ze leeft...!!!!
Ze zei het tegen Brain!![]()
Je miste dequote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar hier te lezen. Geen streams tegelijk in beeld dus.
WTF vakantie? Dan gaan ze maar lekker naar huis!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
Ai, Amanda vertelt nu over de "maand vakantie" die in DGK mogelijk was... Brian heeft geen idee waar ze het over heeft.
Amanda had zich dus al voor die maand vakantie opgegeven.
Ben overigens benieuwd of het echt niet meer bestaat of dat bijv. Jaap zo'n vakantieganger is (verklaart iig zijn immuniteit)
Tja, het gaat nergens over, maar ik luister niet. Ik kijk hoofdzakelijk!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je miste debij mijn post ...... Ik zag ook niets !
Je leest het verkeerd. Je kon/kunt je opgeven voor een maand vakantie. LEES : Je mag 1 maand in de villa, op vakantie. Dus gewoon logeren als bezoeker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
WTF vakantie? Dan gaan ze maar lekker naar huis!![]()
Maar natuurlijk, hoe kun je daar nu aan twijfelen na al die maanden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:26 schreef Hanekrooi het volgende:
Even opletten...wordt het weer het geel roze nachthemdje voor Amanda?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee Brian, nog even wachten .......
[afbeelding]
Nouja... Ok... ze dacht eerder al dat dit een jurkje is, dat ze nu dit tuniekje met een nachtponnetje verward is haar vergevenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:30 schreef Casshern het volgende:
goh amandel heeft een keer wat anders aan
quote:
Nah, Brian kan toch niet komen, dus daar let niemand meer op?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat is het ineens stil hier????
Iedereen hopen op vuurwerk deze keer????
Vuurwerk ? Brian ? - forget it...........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:45 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat is het ineens stil hier????
Iedereen hopen op vuurwerk deze keer????
A'Del wil gewoon niet!!!!!!!!! Ze blijft gewoon lullen. Dat schrikt kerels vanzelf wel af hahahahaha.
Al was het de 50ste keer...t kan me echt geen ene f*ck interesseren, werkelijk te oninteressant voor woorden...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda wordt wederom door Brainless bewerkstelligt![]()
Heeft iemand het bijgehouden, dit is volgens mij de 11e keer .....
What ... "iemand het bijgehouden". Nou nee hoor, ik heb wel wat beters te doen !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda wordt wederom door Brainless bewerkstelligt![]()
Heeft iemand het bijgehouden, dit is volgens mij de 11e keer .....
Je gaat me toch niet vertellen dat je naar stream 3 en 4 luistert.......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
kan die mic van bolle even uit?
Jawelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je naar stream 3 en 4 luistert.......![]()
Ondertiteling via teletext aangezet ......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je naar stream 3 en 4 luistert.......![]()
Tja, eigenlijk niets - ik heb gewoon zin om even geïrriteerd te rakenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
Nou, vertel, waarom dan? Wat vind je daar zo interessant aan?
Ik dacht dat er niet gefluisterd mocht worden. Ik wil precies weten wat daar gezegd wordt door die 2 sletten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ondertiteling via teletext aangezet ......![]()
Raak jij geïrriteerd van dit beeld en geluid? Van Jaap bedoel ik dan he...(ik ook btw, met alles wat hij doet of zegt vind ik hem irritant!)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk niets - ik heb gewoon zin om even geïrriteerd te raken
Wat is dit voor een verhaal?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
Ai, Amanda vertelt nu over de "maand vakantie" die in DGK mogelijk was... Brian heeft geen idee waar ze het over heeft.
Amanda had zich dus al voor die maand vakantie opgegeven.
Ben overigens benieuwd of het echt niet meer bestaat of dat bijv. Jaap zo'n vakantieganger is (verklaart iig zijn immuniteit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |