denk het wel jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze wat TV momentjes maken voor de 'wiet-uitzending' ? Nu ook de kleurenfilters erbij ........
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda houdt niet van anaal en Brian alleen van vrouwen.... dus kans op aids is bijzonder klein.
Eerder op de avond zei ze tegen Brian, dat ze nu een bekende Nederlander is geworden, en dat het nooit haar bedoeling is geweest. Grappig is ze wel.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda denkt echt dat als ze straks uit DGK komt alle castingdirectors aan de deur staan, fans mensen die haar herkennen handtekening enz enz . I dont think so, trashy Slut! Heb nog nooit iets positiefs over haar hier gelezen, ja alleen iemand die haar ass mooi/lekker vind.
Ze zat met haar moeder bij het CBR en haar moeder zei: doe alle cursussen maar want ze is te dom dat ze leeft...!!!!quote:
Omdat dat de nummer 1 veroorzaker van HIV is. Maar ik zal het verder niet gaan uitleggen, aangezien dit niet het juiste forum daarvoor is.quote:
Dat dachten ze 20 jaar geleden inderdaad. Gelukkig weten de meeste mensen dat dit een misplaatst vooroordeel is en dat deze ziekte iedereen kan treffen die onveilige seks beoefent. Nu jij nogquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat dat de nummer 1 veroorzaker van HIV is. Maar ik zal het verder niet gaan uitleggen, aangezien dit niet het juiste forum daarvoor is.
OFFTOPIC, en deze discussie een een paar avonden geleden al gevoerd.........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat dachten ze 20 jaar geleden inderdaad. Gelukkig weten de meeste mensen dat dit een misplaatst vooroordeel is en dat deze ziekte iedereen kan treffen die onveilige seks beoefent. Nu jij nog![]()
Ik heb meer moeite met de muziek dan met de beelden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:06 schreef Tissik het volgende:
Ik geloof dat ik ook maar een jointje ga draaien, dan kan ik stream 1 beter volgen![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat dachten ze 20 jaar geleden inderdaad. Gelukkig weten de meeste mensen dat dit een misplaatst vooroordeel is en dat deze ziekte iedereen kan treffen die onveilige seks beoefent. Nu jij nog![]()
Als je van de flat spingt, kondig het dan wel op tijd aan. Anders krijgen we dezelfde taferelen als bij het 'kletskous' forum..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de muziek dan met de beelden.
Vandaag erg genoten van het slot van de 80's top 880, maar hier word ik helemaal gestoord van. Wat een ellende. Dwing me hier een dag naar te luisteren en ik spring van de flat.
Ik lach me ook een ongeluk om Jaap. Niet dat dat positief is trouwens. Meer omdat het zo triest is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:11 schreef Casshern het volgende:
amanda: ook met jaap kan ik lachen.
??? is ze ook stoned of zo???
ja om jaap lach ik me een deuk elke dag maar MET jaap ???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lach me ook een ongeluk om Jaap. Niet dat dat positief is trouwens. Meer omdat het zo triest is.
"verslaafde gouden kooi streamer opeens verdwenen"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je van de flat spingt, kondig het dan wel op tijd aan. Anders krijgen we dezelfde taferelen als bij het 'kletskous' forum..
Hij lacht dan ook niet met Jaap, hij lacht OM Jaap. Mgoed het vergt 2 hersencellen om het verschil daarin te kunnen ontdekken. Die ene mist Brian, dus hij ziet geen enkel verschil.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Brian vindt het niet erg dat Bart weg is, hij zegt dat hij met Bart niet zo kon lachen zoals hij nu met Jaap kan lachen.
Met Bart kon je veel, maar lachen hoorde daar idd niet echt bij.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
Brian vindt het niet erg dat Bart weg is, hij zegt dat hij met Bart niet zo kon lachen als hij nu met Jaap kan lachen.
die wat ziet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben ik nu echt de enige die dit ziet gebeuren?
Ik zie wat jij niet ziet? Wat zie jij dan allemaal?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Okee, ik hap wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Volgens mij heb ik het Huub horen vertellen, ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stelt dat Huub's teller terug op nul is gezet met dat weekje vakantie. Eerder was daar twijfel over. Verzint Brian het nu ? of is het waar ? Wie weet hiet meer over ?
Zag jij het niet danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ik hap wel.
Wát zie je gebeuren dan?
Dat zei Huub zelf al meteen: dat hij opnieuw een contract had moeten tekenen en dat zijn tijd opnieuw was ingegaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Huub z'n DGK "teller" is volgens Brian idd opnieuw begonnen na het weekje ongewenst buiten.
Zou belachelijk zijn omdat het dus niet zijn fout was. Maar het boeit verder ook niet. Huub houdt het toch wel jaren vol.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian stelt dat Huub's teller terug op nul is gezet met dat weekje vakantie. Eerder was daar twijfel over. Verzint Brian het nu ? of is het waar ? Wie weet hiet meer over ?
Goh, had Brian het over Huub? Verassend!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Huub z'n DGK "teller" is volgens Brian idd opnieuw begonnen na het weekje ongewenst buiten.
Dat was genuanceerder. Huub moest idd opnieuw tekenen, logisch. Het vorige contract was schriftelijk verbroken dus juridisch moet er een nieuwe handtekening komen om te herstarten. Maar of de tijd opnieuw ingegaan is, werd toen niet zo duidelijk getseld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zei Huub zelf al meteen: dat hij opnieuw een contract had moeten tekenen en dat zijn tijd opnieuw was ingegaan.
In verband met het geld dat hij ruikt, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jeetje, dat schrijf ik al de hele tijd, maar niemand reageert daar op. Lees maar terug.
Brainless verandering van houding. Ben benieuwd of hij dat morgen nog continueert.
Ik zit alleen maar hier te lezen. Geen streams tegelijk in beeld dus.quote:
kwordt er erg moe vanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat is verdorrie toch leuk om te zien, hoe die zielepoot zich nog belachelijker maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |