Nu ze leest hoeveel wij kunnen horen van hun gesprekken, zal ze helemaal wel stil vallen ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:12 schreef maril het volgende:
Ik ben er zo'n beetje uit wat Silvia betrefd, die is veel te inteligent voor dit spelletje , daarom valt ze stil in doen en laten.
Haha. laat die Griekse chick maar komen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als nu zou gebeuren wat toen bij dat YabYum feest is gebeurd, zou ik helemaal gek worden"
Zou wel betekenen dat BRian er van uit gaat niet te winnen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft hij haar al eens eerder eten aangeboden?
Gaat ie echt over op de versier tactiek, nu hij weet, dat A'Del haar moeder en 'stief' vader in de slappe was zitten????????
Ik heb trouwens wel alles kunnen volgen. Draadloze koptelefoon. Keihard gezet. Herrie op de koop toegenomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als wij praten beneden dan horen hun toch (de redactie) toch niks?"
Brian: "Nee"
Amanda: "Dat ze dan niet zeggen 'uit' !"
tja..., ja sorrie hoor, ik heb er geen woorden meer voor...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als wij praten beneden dan horen hun toch (de redactie) toch niks?"
Brian: "Nee"
Amanda: "Dat ze dan niet zeggen 'uit' !"
Dat lijkt me HET moment om de para broddah remix door de luidsprekers te knallenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
Ow, het gesprek gaat van Nena naar hoe men tegen de bewoners aan kijkt in DGK, en hoe men over komt en meer van dat soort ongein wat men gelukkig al niet 2000 behandelt heeft...
Ik ga nu echt slapen..
Truste...
(trouwens, wanneer gaan huub en Eric sexen?)
Duh! Ik heb het meeste ook kunnen horen hoor, hahaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel alles kunnen volgen. Draadloze koptelefoon. Keihard gezet. Herrie op de koop toegenomen.![]()
![]()
Het zit bij Amanda dus toch dieper dan alleen neuken (no pun intended)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Als nu zou gebeuren wat toen bij dat YabYum feest is gebeurd, zou ik helemaal gek worden"
Volgens mij heeft ie het aardig benauwd, wat betreft het winnen van de Kooi.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou wel betekenen dat BRian er van uit gaat niet te winnen...
Wanneer heeft ze dat geschreven dan? Dat is Huub zijn tekst aan Lieke uitgesproken: "What you see is what you get".quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:50 schreef Nicoss het volgende:
Persoonlijke advertentie van Lieke op Lexa:
Ik ben een spontane, lieve, leuke, levenslustige meid, die altijd in is voor leuke dingen. What You see is what You get! Ik hou van puur, echt en oprecht, want dat ben ik zelf ook! een levensgenieter met altijd een lach op het gezicht! C'est moi!
Heeeee Brian Loverboyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:51 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda als ze op het Leidseplein loopt: Hèèèèè Amanda!!!
Vrees eerder: Hèèèèè hoerrrrr!
Geen idee, staat er nu op en kan dus 5 minuten geleden nog gewijzigd zijn.........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dat geschreven dan? Dat is Huub zijn tekst aan Lieke uitgesproken: "What you see is what you get".![]()
Maar Huub heeft er geen patent op. WYSIWYG is al een hele oude kreet. (ooit uitgevonden door Microsoft als slogan voor Word in het gevecht tegen WordPerfect als ik me niet vergis)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze dat geschreven dan? Dat is Huub zijn tekst aan Lieke uitgesproken: "What you see is what you get".![]()
Jep... die zin is vast ook nooit eerder gebruiktquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ooit door M$ gebruikt... ook voor die tijd was het (voornamelijk in de VS) al een veelgebruikte kreet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar Huub heeft er geen patent op. WYSIWYG is al een hele oude kreet. (ooit uitgevonden door Microsoft als slogan voor Word in het gevecht tegen WordPerfect als ik me niet vergis)
verkeerd gezienquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:59 schreef Tissik het volgende:
Ohw Braindead nu achter het muziekding, ja daar zou ik als camera ook meteen van stil gaan hangen... vandaar dus.
En het werkt inmiddels weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Tissik het volgende:
Ik vond het wel leuk toen de camera op stream 1 los ging...
Wat is die wiet toch snel uitgewerkt, he?![]()
Je bedoeld : Dhr. en Mevr. Brianless........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp dat Amanda en Brian serieuzer worden?Ze passen wel goed bij elkaar trouwens.
Er zit iig weer beweging in de camera!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
verkeerd gezien![]()
ik vergis me ook vaak tussen Eric en Brian hoor
Waar komt dat vandaan????quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef STAP01 het volgende:
Moeder Amanda: `ze is te dom dat ze leeft`
GSUS!!! Ok, ze is niet erg slim maar dit zeg je toch niet over je bloedeigen dochter! Het blijkt wel weer uit wat voor een milieu ze komt!! Dit vind ik echt te erg voor woorden
Amanda houdt niet van anaal en Brian alleen van vrouwen.... dus kans op aids is bijzonder klein.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:00 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom zouden die twee zich zorgen maken over kanker, als aids veel meer voor de hand ligt bij die twee.
Zouden ze wat TV momentjes maken voor de 'wiet-uitzending' ? Nu ook de kleurenfilters erbij ........quote:
Niet iedereen is zoals huub,eric en sylviaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Al met al, Amanda is een goede gesprekspartner voor Brian...soort zoekt soort...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |