nee ze werdt weggepest!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).
Weet niet eens meer hoelang ze erin heeft gezeten maar die tijd nep hield ze niet vol...daarom ging ze weg.
Het is nou eenmaal zo dat we in dit onderdeel die periode in ogenschouw nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies en ik vind niet dat je nu zo zwaar over iemand kunt oordelen die toentertijd in een totaal andere situatie verkeerde.
Ze had geen moeite met die 24 uur hoor. Ze wilde wel haar eigen persoon zijn, tsja en dat wilde haar vriendje niet, want het moest allemaal om hem draaien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tuurlijk pik je dat van niemand maar dat bracht die kooi juist met zich mee, gezellig 24 uur op elkaars lip en dat trok ze niet meer.
En mijn moeder bemoeit zich verder nooit met mij
Nee, die was in zijn element, dat zei ik toch al.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Margo37 het volgende:
Dat was toch in die hele kooi zo? Vandaar dat ik zei dat de die hard het overleeft en "achter" speelde het spelletje lekker mee.
Huub had het een tijd ook niet makkelijk, maar is nooit vrijwillig weggelopen
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat we in dit onderdeel die periode in ogenschouw nemen.
Ik oordeel dus over de mens en DGK en eventueel de nadagen van DGK.
Vroeger ging men naar de kerk en deed men de biecht en klaar.
Nogmaals verder zal hij best zijn goede kanten hebben hoor, daar zul je mij niet over horen.
Ik heb ook om hem moeten lachen. Soms vond ik hem net een echt mens.
Ik vind het niet kort, vooral niet als je daar 24 uur bovenop kon zitten. En ik maak niemand zwart, de feiten spreken voor zich.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.
Ik ben Huub ook niets verschuldigd noch behoor ik tot zijn "incrowd".quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het niet kort, vooral niet als je daar 24 uur bovenop kon zitten. En ik maak niemand zwart, de feiten spreken voor zich.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik ben Huub niets verschuldigd en behoor niet tot zijn incrowd enzo.
Ach, het is handig om tussen de regels door te lezen en een algemene indruk te krijgen van een mening.
Tsja, zoveel mensen, zoveel meningen, dus daar begint de ellende al.
Vertel dat aan Brian en Natasia.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.
Ik ook niet hoor, maar omdat jij schreef wat je schreef over hoe hij is, reageerde ik daarop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben Huub ook niets verschuldigd noch behoor ik tot zijn "incrowd".
Z'n schoonmoederquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zijn vast mensen die hem wel prive kennen.
Ik had het meer over een periode toen Lieke er nog niet was en hij als pabo knulletje binnenkwamquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, die was in zijn element, dat zei ik toch al.
Ja, maar die periode was van korte duur. Toen durfde hij nog niet zo zichzelf te laten zien, hij was een beetje bang van de grote jongens. Maar gelukkig heeft hij daar voordeel uit kunnen halen omdat men hem zielig vond.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik had het meer over een periode toen Lieke er nog niet was en hij als pabo knulletje binnenkwam
quote:
Waar komt het vandaan dat je vaak iets hoort over "schoonmoeders" ?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar die periode was van korte duur. Toen durfde hij nog niet zo zichzelf te laten zien, hij was een beetje bang van de grote jongens. Maar gelukkig heeft hij daar voordeel uit kunnen halen omdat men hem zielig vond.
Ik vond het ook zielig hoor, maar dat was gauw over, om precies te zijn, toen hij in de schedel van de moeder van Nathanael zou pissen. Die jongen heeft wat met moeders, wat zal dat toch zijn?!
Het mooie is dat het al je antwoorden net zo goed op jou van toepassing zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is het antwoord van een 'Huubsopper'. Ik weet niet of je een die-hard bent, maar je gaat wel voor hem door het vuur.![]()
Gelijk de ogen sluiten en geen gedegen weerwoord.
Ja duh, dat was de bedoeling van het programma. Lieke deed toch mee aan het wegpesten van Eric?quote:
Schoonmoeders, moeders, moeders, vrouwen in het algemeen, meiden, chica's, hoeren, teven noem ze maar op... en ja bitches.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat je vaak iets hoort over "schoonmoeders" ?!
Denk dat Huub dat gewoon gebruikte net zoals Amanda bv gebruikte dat hij zijn vrienden had vermoord, hoe kan je iemand in boosheid het hardste raken, iets van die strekking denk ik.
Zowel Huub als Lieke werden populair na zo'n periode en ja Huub deed vele uitspraken in boosheid, weinig zelfbeheersing.
Op z'n Huubs, en dat was zeker jammer. Vond het ook zwaar klote, alhoewel Eric was ook een etter, dus die kon het wel hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja duh, dat was de bedoeling van het programma. Lieke deed toch mee aan het wegpesten van Eric?
Als je geen fatsoen in je donder hebt doe je dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat Huub dat gewoon gebruikte net zoals Amanda bv gebruikte dat hij zijn vrienden had vermoord, hoe kan je iemand in boosheid het hardste raken, iets van die strekking denk ik.
Ik heb geen Huubkoorts, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het mooie is dat het al je antwoorden net zo goed op jou van toepassing zijn.
Oh ja, the other bitch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
wow jullie geven Pearlbitch wel veel stof, ben benieuwd hoe lang haar post wordt met allemaal losse ingenieuze quotes
Je hebt het gezien je reaties er drukker mee dan ik. Wie heeft er dan koorts?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb geen Huubkoorts, dus dat zal wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |