Het is nou eenmaal zo dat we in dit onderdeel die periode in ogenschouw nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies en ik vind niet dat je nu zo zwaar over iemand kunt oordelen die toentertijd in een totaal andere situatie verkeerde.
Ze had geen moeite met die 24 uur hoor. Ze wilde wel haar eigen persoon zijn, tsja en dat wilde haar vriendje niet, want het moest allemaal om hem draaien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tuurlijk pik je dat van niemand maar dat bracht die kooi juist met zich mee, gezellig 24 uur op elkaars lip en dat trok ze niet meer.
En mijn moeder bemoeit zich verder nooit met mij
Nee, die was in zijn element, dat zei ik toch al.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Margo37 het volgende:
Dat was toch in die hele kooi zo? Vandaar dat ik zei dat de die hard het overleeft en "achter" speelde het spelletje lekker mee.
Huub had het een tijd ook niet makkelijk, maar is nooit vrijwillig weggelopen
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat we in dit onderdeel die periode in ogenschouw nemen.
Ik oordeel dus over de mens en DGK en eventueel de nadagen van DGK.
Vroeger ging men naar de kerk en deed men de biecht en klaar.
Nogmaals verder zal hij best zijn goede kanten hebben hoor, daar zul je mij niet over horen.
Ik heb ook om hem moeten lachen. Soms vond ik hem net een echt mens.
Ik vind het niet kort, vooral niet als je daar 24 uur bovenop kon zitten. En ik maak niemand zwart, de feiten spreken voor zich.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.
Ik ben Huub ook niets verschuldigd noch behoor ik tot zijn "incrowd".quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het niet kort, vooral niet als je daar 24 uur bovenop kon zitten. En ik maak niemand zwart, de feiten spreken voor zich.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten, ik ben Huub niets verschuldigd en behoor niet tot zijn incrowd enzo.
Ach, het is handig om tussen de regels door te lezen en een algemene indruk te krijgen van een mening.
Tsja, zoveel mensen, zoveel meningen, dus daar begint de ellende al.
Vertel dat aan Brian en Natasia.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt niet constant op die relatief korte periode terugvallen om wie dan ook nog zwart te maken nadat de race is gelopen.
Ik ook niet hoor, maar omdat jij schreef wat je schreef over hoe hij is, reageerde ik daarop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben Huub ook niets verschuldigd noch behoor ik tot zijn "incrowd".
Z'n schoonmoederquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Er zijn vast mensen die hem wel prive kennen.
Ik had het meer over een periode toen Lieke er nog niet was en hij als pabo knulletje binnenkwamquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, die was in zijn element, dat zei ik toch al.
Ja, maar die periode was van korte duur. Toen durfde hij nog niet zo zichzelf te laten zien, hij was een beetje bang van de grote jongens. Maar gelukkig heeft hij daar voordeel uit kunnen halen omdat men hem zielig vond.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik had het meer over een periode toen Lieke er nog niet was en hij als pabo knulletje binnenkwam
quote:
Waar komt het vandaan dat je vaak iets hoort over "schoonmoeders" ?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar die periode was van korte duur. Toen durfde hij nog niet zo zichzelf te laten zien, hij was een beetje bang van de grote jongens. Maar gelukkig heeft hij daar voordeel uit kunnen halen omdat men hem zielig vond.
Ik vond het ook zielig hoor, maar dat was gauw over, om precies te zijn, toen hij in de schedel van de moeder van Nathanael zou pissen. Die jongen heeft wat met moeders, wat zal dat toch zijn?!
Het mooie is dat het al je antwoorden net zo goed op jou van toepassing zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is het antwoord van een 'Huubsopper'. Ik weet niet of je een die-hard bent, maar je gaat wel voor hem door het vuur.![]()
Gelijk de ogen sluiten en geen gedegen weerwoord.
Ja duh, dat was de bedoeling van het programma. Lieke deed toch mee aan het wegpesten van Eric?quote:
Schoonmoeders, moeders, moeders, vrouwen in het algemeen, meiden, chica's, hoeren, teven noem ze maar op... en ja bitches.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan dat je vaak iets hoort over "schoonmoeders" ?!
Denk dat Huub dat gewoon gebruikte net zoals Amanda bv gebruikte dat hij zijn vrienden had vermoord, hoe kan je iemand in boosheid het hardste raken, iets van die strekking denk ik.
Zowel Huub als Lieke werden populair na zo'n periode en ja Huub deed vele uitspraken in boosheid, weinig zelfbeheersing.
Op z'n Huubs, en dat was zeker jammer. Vond het ook zwaar klote, alhoewel Eric was ook een etter, dus die kon het wel hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja duh, dat was de bedoeling van het programma. Lieke deed toch mee aan het wegpesten van Eric?
Als je geen fatsoen in je donder hebt doe je dat soort uitsprakenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Margo37 het volgende:
Denk dat Huub dat gewoon gebruikte net zoals Amanda bv gebruikte dat hij zijn vrienden had vermoord, hoe kan je iemand in boosheid het hardste raken, iets van die strekking denk ik.
Ik heb geen Huubkoorts, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het mooie is dat het al je antwoorden net zo goed op jou van toepassing zijn.
Oh ja, the other bitch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
wow jullie geven Pearlbitch wel veel stof, ben benieuwd hoe lang haar post wordt met allemaal losse ingenieuze quotes
Je hebt het gezien je reaties er drukker mee dan ik. Wie heeft er dan koorts?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb geen Huubkoorts, dus dat zal wel meevallen.
ah god, wat zielug, gaat het?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je geen fatsoen in je donder hebt doe je dat soort uitspraken
vind ik dan, hè?
Ik discussieer graag, dat is wel iets anders. Wel blijven opletten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt het gezien je reaties er drukker mee dan ik. Wie heeft er dan koorts?.
Ja vrouw, hou jezelf maar voor de gek. Dat kan en magquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik discussieer graag, dat is wel iets anders. Wel blijven opletten.
vooral dat edit:intimideren ging te ver, maar goed, niet om het goed te praten hoor, maar het komt voort uit een enorm gevoel van frustatie en machteloosheid als je in die omgeving zit. 24/7 met mensen die over het algemeen niet mocht voor zolang..pffff toen zat ik er al een jaar...echt te debiel hoe ik in die ruzies soms reageerde. (jajaja ik hoor jullie al zeggen, in die ruzies? maar hier deed ik het niet enorm xpres ofzo, of bewust)quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:45 schreef Mylene het volgende:
Even serieus, wat ik vrij sneu vond aan Huub versus Lieke was dat hij eiste dat ze in zijn bed moest slapen. Verder met z'n borstje vooruit haar aanraken en intimiteren. Voor de rest vond ik het niet echt boeiend. Andere miljonairs hadden ook zo hun misselijkmakende streken.
Ik vond haar ook nep en helemaal achteraf door krampachtig mooi weer proberen te spelen met Huub de grote boeman en Amanda geweldig zus en zo en ik had voor je willen smsen.
Ik voel me allesbehalve zieligquote:
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Je bent gemakshalve maar even over het feit heen gestapt dat je wel op mij reageert met nul-argumenten omdat je overduidelijk het bericht niet hebt gelezen waar je op reageert,
Als jij daar blij van wordt, oké.quote:dat is toch hersenloos geblaat of niet?
blablaquote:en met iemand in discussie gaan, vervolgens niet naar iemands argumenten luisteren, sterker nog ze af doen met bla bla, en dan je eigen argument blijven doordrukken wat door het niet luisteren/lezen van jouw kant kant nog wal raakt, nee dat is fatsoenlijk.
Je kunt er volgens mij gewoon slecht tegen dat je niet altijd gelijk hebt of krijgt.quote:Maar goed...discussieren met mensen die weigeren te luisteren is heel erg moeilijk, believe me....I know
Het was dan ook tenenkrommend om te zien hoe je daar aan het drammen was om Lieke er toe te bewegen om haar in bed te krijgen. Heb je die beelden weleens teruggezien? Wilde je Lieke dan ook niet om proberen te praten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Dat in 1 bed willen slapen is een soort misplaatste mannelijke trots ofzo, ik weet niet. Ook je zwakheden niet aan de andere spelers willen laten zien.....
quote:
Ik heb 'm er al een applausje voor gegevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef peeet1 het volgende:
[..]
kan dit weg gehaald worden ik wordt er misselijk van
of geef die jongen zij eigen topic
heb wel wat beelden terug gezien van heftige momenten en die hoorden daar ook bij, tja..niet mijn finest hour zegmaar in de kooiquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was dan ook tenenkrommend om te zien hoe je daar aan het drammen was om Lieke er toe te bewegen om haar in bed te krijgen. Heb je die beelden weleens teruggezien? Wilde je Lieke dan ook niet om proberen te praten?
I win, you lose.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja vrouw, hou jezelf maar voor de gek. Dat kan en mag.
die discusiew blijft( ik vind he tniet erg hoor) Ik vind het wel tof dat huub mee doet, eigenlijk zou ik lieke er ook wel bij willen hebben)quote:
Je veel te groot ego belette je om weg te lopen, en zoals je zei, je had irl toch weinig, geen huis, geen baan etc, etc….. en je was ondertussen zwaar verslaafd aan de sopperstatus.quote:over weglopen,
ik heb, mede door mijn karakter, bijna altijd de volle wind gekregen, heb mij nooit kunnen verschuilen in groepjes en was vaak erg in de minderheid maar ik ben NOOIT weggelopen.
Ach joh, het komt erop neer dat het spel gespeeld is en jij verloren hebt.quote:Over goud, zilver, brons discussie. Kijk eens naar het totaal aantal stemmen wat ik heb gekregen? Ik heb meer stemmen gekregen dan Amanda en Jaap op het moment dat ik eruit moest. Maar door de halve finale (waar ik het minst aantal punten kreeg omdat iedereen het in zijn broek deed voor mij als publiekslieveling 14 v/d 15 polls gewonnen met 2 close calls, 1 nipt verlies en 13 x enorme overmacht) had ik het minst aantal punten. Dat is door de miljonairs bepaald, niet door de kijker! (zoals de opzet ook was)
Ik bedoel dat je on the good side van Jaap wil blijven omdat hij nou eenmaal de winnaar is. 1. omdat je het van hem zou verliezen, zou je er een punt van maken en hem zou bashen erom. 2. Het zou wel erg sneu zijn om te gaan janken erover. 3. En misschien wel de belangrijkste, je denkt door vriendjes met de winnaar te zijn langer/beter in de spotlights te blijven.quote:Dat ik zou slijmen met Jaap, slaat nergens op. Ik verdien goed geld, heb het ook goed, kan alles maken. Hij is mijn vriend, en ik de zijne. Als we ons kut voelen bellen we elkaar op, als we ons goed voelen bellen we elkaar op. Is t zo moeilijk te accepteren dat we gewoon super goede vrienden zijn?
Lieke deed inderdaad mee met het wegpesten van Eric, dat vond ik ook een rotstreek van haar, maar ja, ach, ze was toen met jou, en het moest allemaal gaan hoe jij het wilde, en ze moest zich nog steeds bewijzen.quote:Lieke werd zeker weggepest, maar ja ze stond ook niet weinig voorraan toen we Eric, tot aan kamervragen aan toe, wegpestten. Dus tja, uitdelen is ook ontvangen. Ze trok het niet meer, was zo dom om zich door Jaap over te laten halen om de buren te chanteren over haar (door Jaap wijsgemaakte) marktwaarde, en vertrok. Geeft niets, respect voor Lieke, ze is de op 2 na sterkste speler die ik in de kooi heb meegemaakt (sylvia 1, amanda 2, Lieke 3)
Jullie hebben inderdaad meer gedaan in dat kot dan rottigheid uithalen, das waar. Mooie gesprekken? Tsja, het was iets anders dan schelden e.d., gelukkig waren er ook andere rustigere momenten. Echter ik blijf erbij dat jij over het geheel genomen jezelf negatief hebt opgesteld, ook daar waar het absoluut niet nodig was.quote:Over het genieten in de kooi van mijn duivelse rol, oh absoluut, heerlijk de slechterik te zijn. Maar heb ook uren/dagen/weken/maanden doorgebracht met het maken van hele diepe vriendschappen, mooie gesprekken, piano spelen, humor!, gekkigheid, en al die andere dingen. Mijn duivelsheid was mijn ding, mijn niche, mijn ticket naar de finale. Net zo goed als Jaaps absurditeit dat was en Brians trots en rechtvaardigheidsgevoel gelardeerd met agressiviteit. Amanda's borsten en stoeipoes imago. Tja ieders ons ding en dat wisten we allemaal fokking goed. Dus dat vergroten we uit op de tv momenten, en de rest van de tijd waren we allemaal ons eigen persoon met goede en slechte kanten. Beetje jammer Thunderbitch dat jij zo blijft hangen op mijn duivelse kanten. Alles wat ik doe is volgens jou manipuleren, slijmen en goedpraten.
Ik dacht meer aan “CBML” en “hoe dom is mijn blondje”. Ik ben blij dat je nu iets meer mag, maar bagger is het natuurlijk nog steeds. Sorry….. dat BN-ers gezeik op tv constant word ik ondertussen ook een beetje zat eigenlijk. Wie is de kok vond ik dan nog wel leuk, maar ondertussen zijn er zoveel kookprogramma’s of dingen die erop lijken dat ik niet op de volgende BN-er zit te wachten die zijn biefstukje flambeert.quote:Nee, ik heb hier dit forum niet nodig om usefull te zijn voor mijn werk. Nee mijn duivelse kanten werken niet in mijn werk. Ik verzin de hele dag wat we met die BN-ers en BBQ's van Ik Kom Bij Je Eten gaan doen. Maak de meest brave "ronde" verhaaltjes, bereid ze voor, schrijf ze op en de presentator gaat samen met de regisseur op stap en ik ga door naar de volgende, en het grappige is...het is het best scorende programma waar ik aan heb meegewerkt,
Ik denk toch wel dat je Brian hier tekort doet, Brian kon zijn gevoelens moeilijk onderdrukken. Als hij de schijt aan je had, dan merkte je dat ook. Jammer dat het tussen Dennis en Brian niet tot een samenwerking is gekomen, anders had je wel anders gepiept. Over Dennis wordt geluld, maar die had je wel snel op de kast, met als resultaat een kromme vinger.quote:oh ja en over politiek correctheid, daar hebben we ons allemaal schuldig aan gemaakt. Dat kan ook niet anders zo zijn mensen als ze weten als ze bekeken worden. Maar bij een Lieke en een Brian nam het soms angstwekkende proporties aan, dan voelde je de nepheid ervan afdruipen, en als mensen het al door het scherm heen voelden moet je nagaan hoe dat in het huis was. Maar ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar heb het altijd wel enorm proberen te vermijden, krijg je namelijk leugens en onechte dingen van. Maar zeker in een relationele ruzie ga je eigenlijk heel snel het politiek correcte gedrag in, want dan voel je helemaal bekeken (omdat je weet dat iedereen het meemaakt, ruzie in de relatie)
Eet smakelijk straks.quote:nou dat was weer ff reactie op de huidige discussie van mijn kant,
Ah, wat lief,quote:
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes die we al tig keer gezien hebben.quote:
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:03 schreef Estherdv het volgende:
[..]
die discusiew blijft( ik vind he tniet erg hoor) Ik vind het wel tof dat huub mee doet, eigenlijk zou ik lieke er ook wel bij willen hebben)
Mijn idee......quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?quote:
Je blijft een triest figuur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes die we al tig keer gezien hebben.
Heb je hier misschien wat aan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je blijft een triest figuur.
[ afbeelding ]
Nou, ik vind je een hele nare user. Maar om nou met je te gaan rammelen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.
Laat ze je niet horen, anders zegt ze vast, " heb ik met de strontemmer gerammeld?"
Goed lezen en een keer juist interpreteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik vind je een hele nare user. Maar om nou met je te gaan rammelen...
Dat denk ik ook wel ja. Ze wilde heel graag via de Gouden Kooi een baantje achter de schermen bij John de Mol. Het werd er echter eentje waarbij ze in het land aan een paal moest hangen. Dat is zuur jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
Vraag het hier even: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
Misschien werkt mijn geheugen niet helemaal meer, maar volgens mij heeft Huub niet gewonnen, maar is hij "slechts" vierde geworden. Zo ver is hij overigens alleen gekomen omdat de redactie hem al die maanden flink de hand boven het hoofd heeft gehouden. Als de programmamakers hun eigen regels strikt hadden nageleefd, had Huub er al 100 keer uit gelegen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Lieke dacht zich daar wel ff binnen te kwijlen bij DGK via Huub (populair).
Ze lijken alleen een beetje teveel op elkaar, beide aandachtsgeil, koppig en eigenwijs, alleen Huub heeft dat spelletje gewonnen en ik was er blij mee
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je blijft een triest figuur.
[ afbeelding ]
Dan proef ik hier toch een contradictie..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 als reactie op Thunderbitch's stelling Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub het volgende:
[..]
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.
Juist!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.
Hij had zeker zijn oprechte momenten. En na ieder oprecht moment volgde weer een nieuw alcoholverbod..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog![]()
En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Lees: iedereen die niet achter Huub aanliep was nep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).
Weet niet eens meer hoelang ze erin heeft gezeten maar die tijd nep hield ze niet vol...daarom ging ze weg.
Ben alleen bang dat Gert straks weer met de bezem komt..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Eindelijk weer eens een 'goede' discussie ipv dat zoetzappige gedoetje.FOK! rulez like crazy sometimes.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.
En waarschijnlijk had ze die pesterijen allemaal lachend doorstaan, als het ergens zin voor had. Op een bepaald moment gingen haar ogen open en werd duidelijk dat de wedstrijd al zo goed als verkocht was.quote:
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dit maar niet.
Het is hier al een jaar lang één grote herhalings-oefening, maar zolang users elkaar niet onderling lopen af te fikken, is het tenminste nog enigszins on topic.
Dat kan al. Alleen is die functie alleen beschikbaar voor abonnementhouders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.
Maar je hebt gelijk, er zijn er hier een paar die je zou moeten kunnen blocken. Ik wacht nog steeds op die optie.
Ik ben geen Zeeuw, maar het moet wel allemaal gratis hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan al. Alleen is die functie alleen beschikbaar voor abonnementhouders.
Misschien wil je dan aangeven waar die aanval staat. Of zie je (weer) dingen die er niet zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, er zijn er hier een paar die je zou moeten kunnen blocken. Ik wacht nog steeds op die optie.
Hoezo gezeik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Nee, hier blijft het bij. On topic weer. Dat gezeik.
Ja zeg! Dat is lekker, nou moet ik gelijk plassenquote:
quote:
O ja het is enórm vreemd hè, dat dit niet wéér volkomen uitgemolken mag worden, pagina's lang.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo gezeik.
Ik vraag netjes waar ik mw Mazaru aangevallen heb. Jij reageerde daarop, en ik mag dat niet. Beetje vreemd.
Het is een normale vraag.
Ah, weer wat geleerd, ik heb geen naam genoemd, maar heb het over de gifjes o.a. in dit topic, en dan val ik mw. Mazaru aan. Geeft niet hier, ik wilde alleen duidelijk weten waar het vandaan kwam.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja het is enórm vreemd hè, dat dit niet wéér volkomen uitgemolken mag worden, pagina's lang.
Mazaru antwoordt dan: "gifjes tot vervelens toe". En jij antwoordt dan "ja maar daarvóór had jij het over oeverloze discussies". Etcetera etcetera etcetera etcetera!!!!. Zucht. Gewoon ophouden. Read the sign! Punt.
Hieronder is het noten en van prullenbakkenstijn.
Als je op dat moment nog net zo populair was bij het grote publiek als in het begin, had je het nog glansrijk gewonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef ditisHuub het volgende:
over weglopen,
ik heb, mede door mijn karakter, bijna altijd de volle wind gekregen, heb mij nooit kunnen verschuilen in groepjes en was vaak erg in de minderheid maar ik ben NOOIT weggelopen.
Over goud, zilver, brons discussie. Kijk eens naar het totaal aantal stemmen wat ik heb gekregen? Ik heb meer stemmen gekregen dan Amanda en Jaap op het moment dat ik eruit moest. Maar door de halve finale (waar ik het minst aantal punten kreeg omdat iedereen het in zijn broek deed voor mij als publiekslieveling 14 v/d 15 polls gewonnen met 2 close calls, 1 nipt verlies en 13 x enorme overmacht) had ik het minst aantal punten. Dat is door de miljonairs bepaald, niet door de kijker! (zoals de opzet ook was)
Sylvia was kennelijk niet sterk genoeg om de rit tot het einde uit te zitten. Ze kon het waarschijnlijk niet opbrengen om met de gekkigheid van het programma mee te gaan. Het feit dat Amanda wel spelenderwijs de finale wist te halen heeft volgens mij meer te maken met een gebrek aan een thuis in het echte leven en aan haar blind liefde en loyaliteit aan Brian.quote:Lieke werd zeker weggepest, maar ja ze stond ook niet weinig voorraan toen we Eric, tot aan kamervragen aan toe, wegpestten. Dus tja, uitdelen is ook ontvangen. Ze trok het niet meer, was zo dom om zich door Jaap over te laten halen om de buren te chanteren over haar (door Jaap wijsgemaakte) marktwaarde, en vertrok. Geeft niets, respect voor Lieke, ze is de op 2 na sterkste speler die ik in de kooi heb meegemaakt (sylvia 1, amanda 2, Lieke 3)
De mensen die dat "door het scherm heen voelden" waren vooral de bloemetjesjurken die jou aanbaden. Die zouden het zelfs nog goedpraten als je hun hondje voor hun ogen dood zou trappen. (copyright Huub)quote:oh ja en over politiek correctheid, daar hebben we ons allemaal schuldig aan gemaakt. Dat kan ook niet anders zo zijn mensen als ze weten als ze bekeken worden. Maar bij een Lieke en een Brian nam het soms angstwekkende proporties aan, dan voelde je de nepheid ervan afdruipen, en als mensen het al door het scherm heen voelden moet je nagaan hoe dat in het huis was.
Ik heb jou weinig politiek correct bezig gezien en zeker niet in je ruzies met Lieke. Als jij een discussie met haar niet op argumenten kon winnen verviel je altijd in geschreeuw en gescheld, waarbij je haar de meest grove scheldwoorden naar het hoofd slingerde. Zij had veel meer beschaving dan jij en dat gaf jou een gevoel van onmacht, want daar kon je nooit van winnen. Jouw tactiek was dan om het in het belachelijke te trekken en het af te doen als "politiek-correctheid". Bepaalde kijkers/streamers papegaaiden jou daarin na, anderen nietquote:Maar ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar heb het altijd wel enorm proberen te vermijden, krijg je namelijk leugens en onechte dingen van. Maar zeker in een relationele ruzie ga je eigenlijk heel snel het politiek correcte gedrag in, want dan voel je helemaal bekeken (omdat je weet dat iedereen het meemaakt, ruzie in de relatie)
En weer een tegenreactie van de mijne.quote:nou dat was weer ff reactie op de huidige discussie van mijn kant,
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:41 schreef lies1958 het volgende:
Zit net even op de hyves van Bram Recourt te kijken voor eventuele info over de bunker.
Staan er allemaal foto's op van Eline. Relatie dus tussen die twee.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Lijkt me wel leuk op familieverjaardagen, want Roel en Dido moeten niks van Huub hebben.
En dat is nog zacht uitgedrukt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:
Is dat zo? Vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk
dat hij echt een hekel aan mij had.
Maar goed, ik wist niet dat je bij onze gesprekken was?
Heb ze ontmoet bij TBO zeker met Roel, erg gezellig gehad.
Met Eline kan ook goed dus denk dat het allemaal wel losloopt.
Ik vind ze iig heel erg aardige mensen en heb die avond met ze gelachen.
Eline ken ik iets beter en vind ik ook een schatje.
Interview Bart met Dido en Roel voor de website Fruit&Zuivel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes[b]
die [b]we al tig keer gezien hebben.
Palma is nu heel anders dan in DGK.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.
Laat ze je niet horen, anders zegt ze vast, " heb ik met de strontemmer gerammeld?"
En door die misplaatste mannelijke trots zijn vele mensen op je afgeknapt en het heeft ook van begin af aan een bom gelegd onder je relatie met Lieke. Ze moest als een mak schaap achter je aan lopen, geen eigen mening hebben en vooral niet waar anderen bij waren. Als ze dat wel waagde werd ze door jou in het openbaar uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:
Dat in 1 bed willen slapen is een soort misplaatste mannelijke trots ofzo, ik weet niet. Ook je zwakheden niet aan de andere spelers willen laten zien.....
Zoals we op usenet zeggen: killfiles zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die andere miljonairs dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef sunny16947 het volgende:
Er zijn misstanden en onmenselijke situaties in de wereld. Ze trekken op tv aan je oog voorbij. Je denkt goh wat erg en je gaat weer door. Er zijn dingen waarvan je zegt. Pff dat zou ik nooit pikken. Of dat zou ik nooit doen. Je hebt er een uitgesproken mening over. Maar er is mij een uitspraak bijgebleven. Je kunt er pas echt over oordelen als je het aan den lijfe hebt gezien, gehoord, gevoeld, geroken, het totale beleven. En dat maand na maand.
Er is er hier dus maar 1 die recht van spreken heeft en dat is Huub. Hij heeft het nl. gezien, gehoord, gevoeld, geroken en totaal beleefd.
dankjequote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, ga 's vlug naar je blog! Je soppers beginnen daar opstandig te worden omdat je meer aandacht aan ons (de "Bitches" van FOK!) besteedt dan aan hen. Eéntje dreigt er al mee om haar bloemetjesjurk in de kast te hangen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien werkt mijn geheugen niet helemaal meer, maar volgens mij heeft Huub niet gewonnen, maar is hij "slechts" vierde geworden. Zo ver is hij overigens alleen gekomen omdat de redactie hem al die maanden flink de hand boven het hoofd heeft gehouden. Als de programmamakers hun eigen regels strikt hadden nageleefd, had Huub er al 100 keer uit gelegen.![]()
Zelfs voordat het bekend werd dat het programma voortijdig zou eindigen, was het de kritische kijker/streamer al duidelijk dat bepaalde miljonairs (lees: Brian en Huub en wellicht ook Jaap, al bleef die met zijn acties altijd wel binnen de grenzen van de regels) onvoorwaardelijk de hand boven het hoofd werd gehouden en dat het dus voor andere spelers geen zin had om een normaal spel te spelen. Toen dat besef bij Lieke kwam, stuurde ze aan op haar eigen exit, in het besef dat een verder verblijf zinloos was. Geen haar op haar hoofd die er over peinsde om zichzelf te verloochenen en slaafs achter Huub aan te blijven lopen. Amanda kon dat wel bij Brian, waarschijnlijk omdat ze echt verliefd op hem was en in haar kinderlijkheid echt dacht dat het wederzijds was.
dit soort posts worden nu verwijderd neem ik aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, ga 's vlug naar je blog! Je soppers beginnen daar opstandig te worden omdat je meer aandacht aan ons (de "Bitches" van FOK!) besteedt dan aan hen. Eéntje dreigt er al mee om haar bloemetjesjurk in de kast te hangen
Precies.. zijn gevoel en beleving. Dat hoeft natuurlijk niet de absolute waarheid te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef sunny16947 het volgende:
Precies zo. Alleen geeft Huub hier zo nu en dan ZIJN gevoel en beleving weer. Alleen wordt dat steeds in twijfel getrokken. Dan liegt en bedriegt, manipuleerd en slijmt hij.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:07 schreef peeet1 het volgende:
deze auto heeft ze gekocht van haar prijzen geld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]topic vol en nu nog alleen maar nieuws
quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit soort posts worden nu verwijderd neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |