Nou, ik vind je een hele nare user. Maar om nou met je te gaan rammelen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.
Laat ze je niet horen, anders zegt ze vast, " heb ik met de strontemmer gerammeld?"
Goed lezen en een keer juist interpreteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik vind je een hele nare user. Maar om nou met je te gaan rammelen...
Dat denk ik ook wel ja. Ze wilde heel graag via de Gouden Kooi een baantje achter de schermen bij John de Mol. Het werd er echter eentje waarbij ze in het land aan een paal moest hangen. Dat is zuur jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
Vraag het hier even: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
Misschien werkt mijn geheugen niet helemaal meer, maar volgens mij heeft Huub niet gewonnen, maar is hij "slechts" vierde geworden. Zo ver is hij overigens alleen gekomen omdat de redactie hem al die maanden flink de hand boven het hoofd heeft gehouden. Als de programmamakers hun eigen regels strikt hadden nageleefd, had Huub er al 100 keer uit gelegen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Lieke dacht zich daar wel ff binnen te kwijlen bij DGK via Huub (populair).
Ze lijken alleen een beetje teveel op elkaar, beide aandachtsgeil, koppig en eigenwijs, alleen Huub heeft dat spelletje gewonnen en ik was er blij mee
Doe dit maar niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je blijft een triest figuur.
[ afbeelding ]
Dan proef ik hier toch een contradictie..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 als reactie op Thunderbitch's stelling Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub het volgende:
[..]
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.
Juist!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.
Hij had zeker zijn oprechte momenten. En na ieder oprecht moment volgde weer een nieuw alcoholverbod..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog![]()
En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Lees: iedereen die niet achter Huub aanliep was nep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).
Weet niet eens meer hoelang ze erin heeft gezeten maar die tijd nep hield ze niet vol...daarom ging ze weg.
Ben alleen bang dat Gert straks weer met de bezem komt..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Eindelijk weer eens een 'goede' discussie ipv dat zoetzappige gedoetje.FOK! rulez like crazy sometimes.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.
En waarschijnlijk had ze die pesterijen allemaal lachend doorstaan, als het ergens zin voor had. Op een bepaald moment gingen haar ogen open en werd duidelijk dat de wedstrijd al zo goed als verkocht was.quote:
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dit maar niet.
Het is hier al een jaar lang één grote herhalings-oefening, maar zolang users elkaar niet onderling lopen af te fikken, is het tenminste nog enigszins on topic.
Dat kan al. Alleen is die functie alleen beschikbaar voor abonnementhouders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.
Maar je hebt gelijk, er zijn er hier een paar die je zou moeten kunnen blocken. Ik wacht nog steeds op die optie.
Ik ben geen Zeeuw, maar het moet wel allemaal gratis hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan al. Alleen is die functie alleen beschikbaar voor abonnementhouders.
Misschien wil je dan aangeven waar die aanval staat. Of zie je (weer) dingen die er niet zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehm... dat was een reactie van mij op een aanval naar mij.
Maar je hebt gelijk, er zijn er hier een paar die je zou moeten kunnen blocken. Ik wacht nog steeds op die optie.
Hoezo gezeik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Nee, hier blijft het bij. On topic weer. Dat gezeik.
Ja zeg! Dat is lekker, nou moet ik gelijk plassenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |