abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:45:24 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_71462619
Even serieus, wat ik vrij sneu vond aan Huub versus Lieke was dat hij eiste dat ze in zijn bed moest slapen. Verder met z'n borstje vooruit haar aanraken en intimiteren. Voor de rest vond ik het niet echt boeiend. Andere miljonairs hadden ook zo hun misselijkmakende streken.

Ik vond haar ook nep en helemaal achteraf door krampachtig mooi weer proberen te spelen met Huub de grote boeman en Amanda geweldig zus en zo en ik had voor je willen smsen .
pi_71462656
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als je geen fatsoen in je donder hebt doe je dat soort uitspraken

vind ik dan, hè?
ah god, wat zielug, gaat het?

Je bent gemakshalve maar even over het feit heen gestapt dat je wel op mij reageert met nul-argumenten omdat je overduidelijk het bericht niet hebt gelezen waar je op reageert,

dat is toch hersenloos geblaat of niet?

en met iemand in discussie gaan, vervolgens niet naar iemands argumenten luisteren, sterker nog ze af doen met bla bla, en dan je eigen argument blijven doordrukken wat door het niet luisteren/lezen van jouw kant kant nog wal raakt, nee dat is fatsoenlijk.

Maar goed...discussieren met mensen die weigeren te luisteren is heel erg moeilijk, believe me....I know
pi_71462669
Applaus voor Huub

Hij is geweldig, volgens Huub.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:47:54 #229
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71462683
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je hebt het gezien je reaties er drukker mee dan ik. Wie heeft er dan koorts? .
Ik discussieer graag, dat is wel iets anders. Wel blijven opletten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:49:17 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_71462725
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik discussieer graag, dat is wel iets anders. Wel blijven opletten.
Ja vrouw, hou jezelf maar voor de gek. Dat kan en mag .
pi_71462731
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:45 schreef Mylene het volgende:
Even serieus, wat ik vrij sneu vond aan Huub versus Lieke was dat hij eiste dat ze in zijn bed moest slapen. Verder met z'n borstje vooruit haar aanraken en intimiteren. Voor de rest vond ik het niet echt boeiend. Andere miljonairs hadden ook zo hun misselijkmakende streken.

Ik vond haar ook nep en helemaal achteraf door krampachtig mooi weer proberen te spelen met Huub de grote boeman en Amanda geweldig zus en zo en ik had voor je willen smsen .
vooral dat edit:intimideren ging te ver, maar goed, niet om het goed te praten hoor, maar het komt voort uit een enorm gevoel van frustatie en machteloosheid als je in die omgeving zit. 24/7 met mensen die over het algemeen niet mocht voor zolang..pffff toen zat ik er al een jaar...echt te debiel hoe ik in die ruzies soms reageerde. (jajaja ik hoor jullie al zeggen, in die ruzies? maar hier deed ik het niet enorm xpres ofzo, of bewust)

Dat in 1 bed willen slapen is een soort misplaatste mannelijke trots ofzo, ik weet niet. Ook je zwakheden niet aan de andere spelers willen laten zien.....

[ Bericht 0% gewijzigd door ditisHuub op 30-07-2009 16:57:31 ]
pi_71462837
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:46 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ah god, wat zielug, gaat het?
Ik voel me allesbehalve zielig
quote:
Je bent gemakshalve maar even over het feit heen gestapt dat je wel op mij reageert met nul-argumenten omdat je overduidelijk het bericht niet hebt gelezen waar je op reageert,
Daarover verschillen we dan van mening.
quote:
dat is toch hersenloos geblaat of niet?
Als jij daar blij van wordt, oké.
quote:
en met iemand in discussie gaan, vervolgens niet naar iemands argumenten luisteren, sterker nog ze af doen met bla bla, en dan je eigen argument blijven doordrukken wat door het niet luisteren/lezen van jouw kant kant nog wal raakt, nee dat is fatsoenlijk.
blabla
quote:
Maar goed...discussieren met mensen die weigeren te luisteren is heel erg moeilijk, believe me....I know
Je kunt er volgens mij gewoon slecht tegen dat je niet altijd gelijk hebt of krijgt.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:55:07 #233
16715 Mylene
*schatje*
pi_71462911
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Dat in 1 bed willen slapen is een soort misplaatste mannelijke trots ofzo, ik weet niet. Ook je zwakheden niet aan de andere spelers willen laten zien.....
Het was dan ook tenenkrommend om te zien hoe je daar aan het drammen was om Lieke er toe te bewegen om haar in bed te krijgen. Heb je die beelden weleens teruggezien? Wilde je Lieke dan ook niet om proberen te praten?
pi_71462977
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef ditisHuub het volgende:

knip,

kan dit weg gehaald worden ik wordt er misselijk van
of geef die jongen zijn eigen topic
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71463032
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:57 schreef peeet1 het volgende:

[..]

kan dit weg gehaald worden ik wordt er misselijk van
of geef die jongen zij eigen topic
Ik heb 'm er al een applausje voor gegeven
pi_71463113
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het was dan ook tenenkrommend om te zien hoe je daar aan het drammen was om Lieke er toe te bewegen om haar in bed te krijgen. Heb je die beelden weleens teruggezien? Wilde je Lieke dan ook niet om proberen te praten?
heb wel wat beelden terug gezien van heftige momenten en die hoorden daar ook bij, tja..niet mijn finest hour zegmaar in de kooi
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:09:46 #237
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71463399
En weer dezelfde oeverloze discussie.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:15:52 #238
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71463615
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja vrouw, hou jezelf maar voor de gek. Dat kan en mag .
I win, you lose.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:45:57 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_71464537
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

I win, you lose.
Aai over je bolletje geeft
pi_71465015
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
die discusiew blijft( ik vind he tniet erg hoor) Ik vind het wel tof dat huub mee doet, eigenlijk zou ik lieke er ook wel bij willen hebben)
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:04:49 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71465050
Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef ditisHuub het volgende:
quote:
over weglopen,

ik heb, mede door mijn karakter, bijna altijd de volle wind gekregen, heb mij nooit kunnen verschuilen in groepjes en was vaak erg in de minderheid maar ik ben NOOIT weggelopen.
Je veel te groot ego belette je om weg te lopen, en zoals je zei, je had irl toch weinig, geen huis, geen baan etc, etc….. en je was ondertussen zwaar verslaafd aan de sopperstatus.
quote:
Over goud, zilver, brons discussie. Kijk eens naar het totaal aantal stemmen wat ik heb gekregen? Ik heb meer stemmen gekregen dan Amanda en Jaap op het moment dat ik eruit moest. Maar door de halve finale (waar ik het minst aantal punten kreeg omdat iedereen het in zijn broek deed voor mij als publiekslieveling 14 v/d 15 polls gewonnen met 2 close calls, 1 nipt verlies en 13 x enorme overmacht) had ik het minst aantal punten. Dat is door de miljonairs bepaald, niet door de kijker! (zoals de opzet ook was)
Ach joh, het komt erop neer dat het spel gespeeld is en jij verloren hebt.
Het was nooit de bedoeling dat de kijker zou meebeslissen, dus die stemmen zeggen niets. Het is wel een feit dat je fans had/hebt die hun vakantiegeld weggesms’t hebben omdat ze de overwinning niet aan een ander gunden. Maar feit blijft, Jaap heeft gewonnen, Brian 2, Amanda3 (stel je eens voor dat Amanda naar huis was gegaan met de koffer, ????) .
quote:
Dat ik zou slijmen met Jaap, slaat nergens op. Ik verdien goed geld, heb het ook goed, kan alles maken. Hij is mijn vriend, en ik de zijne. Als we ons kut voelen bellen we elkaar op, als we ons goed voelen bellen we elkaar op. Is t zo moeilijk te accepteren dat we gewoon super goede vrienden zijn?
Ik bedoel dat je on the good side van Jaap wil blijven omdat hij nou eenmaal de winnaar is. 1. omdat je het van hem zou verliezen, zou je er een punt van maken en hem zou bashen erom. 2. Het zou wel erg sneu zijn om te gaan janken erover. 3. En misschien wel de belangrijkste, je denkt door vriendjes met de winnaar te zijn langer/beter in de spotlights te blijven.
quote:
Lieke werd zeker weggepest, maar ja ze stond ook niet weinig voorraan toen we Eric, tot aan kamervragen aan toe, wegpestten. Dus tja, uitdelen is ook ontvangen. Ze trok het niet meer, was zo dom om zich door Jaap over te laten halen om de buren te chanteren over haar (door Jaap wijsgemaakte) marktwaarde, en vertrok. Geeft niets, respect voor Lieke, ze is de op 2 na sterkste speler die ik in de kooi heb meegemaakt (sylvia 1, amanda 2, Lieke 3)
Lieke deed inderdaad mee met het wegpesten van Eric, dat vond ik ook een rotstreek van haar, maar ja, ach, ze was toen met jou, en het moest allemaal gaan hoe jij het wilde, en ze moest zich nog steeds bewijzen.
En ja hoor weer slijmen, ....Amanda op 2. Give me a break.
quote:
Over het genieten in de kooi van mijn duivelse rol, oh absoluut, heerlijk de slechterik te zijn. Maar heb ook uren/dagen/weken/maanden doorgebracht met het maken van hele diepe vriendschappen, mooie gesprekken, piano spelen, humor!, gekkigheid, en al die andere dingen. Mijn duivelsheid was mijn ding, mijn niche, mijn ticket naar de finale. Net zo goed als Jaaps absurditeit dat was en Brians trots en rechtvaardigheidsgevoel gelardeerd met agressiviteit. Amanda's borsten en stoeipoes imago. Tja ieders ons ding en dat wisten we allemaal fokking goed. Dus dat vergroten we uit op de tv momenten, en de rest van de tijd waren we allemaal ons eigen persoon met goede en slechte kanten. Beetje jammer Thunderbitch dat jij zo blijft hangen op mijn duivelse kanten. Alles wat ik doe is volgens jou manipuleren, slijmen en goedpraten.
Jullie hebben inderdaad meer gedaan in dat kot dan rottigheid uithalen, das waar. Mooie gesprekken? Tsja, het was iets anders dan schelden e.d., gelukkig waren er ook andere rustigere momenten. Echter ik blijf erbij dat jij over het geheel genomen jezelf negatief hebt opgesteld, ook daar waar het absoluut niet nodig was.
Jij was net zo agressief als Brian, alleen had Brian ook de power en de guts om door een glazen duur te lopen. Ik blijf er misschien in hangen (de duivelse kanten) omdat men hier soms doet alsof je de vleesgeworden messias bent, en je voert ze natuurlijk ook stiekem, geef het maar toe haha….
En ja, je kunt goed manipuleren en daar hoort slijmen en goedpraten nou eenmaal bij. Geeft niet, maar het is zoals het is, even goede vrienden. Ik heb ook van je genoten hoor (soms). Ik denk dat het best wel lachen is met jou, als je ego je niet in de weg staat.
quote:
Nee, ik heb hier dit forum niet nodig om usefull te zijn voor mijn werk. Nee mijn duivelse kanten werken niet in mijn werk. Ik verzin de hele dag wat we met die BN-ers en BBQ's van Ik Kom Bij Je Eten gaan doen. Maak de meest brave "ronde" verhaaltjes, bereid ze voor, schrijf ze op en de presentator gaat samen met de regisseur op stap en ik ga door naar de volgende, en het grappige is...het is het best scorende programma waar ik aan heb meegewerkt,
Ik dacht meer aan “CBML” en “hoe dom is mijn blondje”. Ik ben blij dat je nu iets meer mag, maar bagger is het natuurlijk nog steeds. Sorry….. dat BN-ers gezeik op tv constant word ik ondertussen ook een beetje zat eigenlijk. Wie is de kok vond ik dan nog wel leuk, maar ondertussen zijn er zoveel kookprogramma’s of dingen die erop lijken dat ik niet op de volgende BN-er zit te wachten die zijn biefstukje flambeert.
quote:
oh ja en over politiek correctheid, daar hebben we ons allemaal schuldig aan gemaakt. Dat kan ook niet anders zo zijn mensen als ze weten als ze bekeken worden. Maar bij een Lieke en een Brian nam het soms angstwekkende proporties aan, dan voelde je de nepheid ervan afdruipen, en als mensen het al door het scherm heen voelden moet je nagaan hoe dat in het huis was. Maar ik heb mij daar ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar heb het altijd wel enorm proberen te vermijden, krijg je namelijk leugens en onechte dingen van. Maar zeker in een relationele ruzie ga je eigenlijk heel snel het politiek correcte gedrag in, want dan voel je helemaal bekeken (omdat je weet dat iedereen het meemaakt, ruzie in de relatie)
Ik denk toch wel dat je Brian hier tekort doet, Brian kon zijn gevoelens moeilijk onderdrukken. Als hij de schijt aan je had, dan merkte je dat ook. Jammer dat het tussen Dennis en Brian niet tot een samenwerking is gekomen, anders had je wel anders gepiept. Over Dennis wordt geluld, maar die had je wel snel op de kast, met als resultaat een kromme vinger.
Het valt me op dat je Brian de laatste tijd erg loopt te bashen en klein te maken, zeg maar zwart te maken. Brian was geen cameraopzoeker. Jij daarentegen wilde elke scene die er was naar je toe trekken.
Brian ging zijn eigen gang, ging weg als er geen reden meer was om te blijven. Een voorbeeld is het filmpje dat pas geplaatst is, waar Jaap van de trap af gevallen was. Brian deed zijn ding, in alle oprechtheid, want het is gewoon zijn 2e natuur, mensen helpen, en toen het niet meer nodig was, ging hij weg. Jij probeerde van dat ongelukje van Jaap nog even met je sadistische trekjes nog tv te maken en de situatie naar je hand te zetten. Tsja… tv maken is soms zo gemakkelijk, je moet alleen de inborst voor hebben.
quote:
nou dat was weer ff reactie op de huidige discussie van mijn kant,
Eet smakelijk straks.

Edit: (Moest quoten heel even aanpassen. Was ergens niet helemaal goed gegaan)
.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 30-07-2009 20:04:41 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:05:26 #242
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71465065
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Aai over je bolletje geeft
Ah, wat lief,
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:08:16 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71465128
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes die we al tig keer gezien hebben.
pi_71466302
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:03 schreef Estherdv het volgende:

[..]

die discusiew blijft( ik vind he tniet erg hoor) Ik vind het wel tof dat huub mee doet, eigenlijk zou ik lieke er ook wel bij willen hebben)
Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:31:08 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71467460
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Misschien is Lieke wel klaar met de kooi.
Mijn idee......
pi_71467991
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Mijn idee......
hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
pi_71468206
Hey Huub, zei je nu ook dat je Dido had gesproken?
Hoe gaat ie met haar? Leuke chick?
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:00:37 #248
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71468493
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nouja, is eens een keer iets anders als sommige tot vervelens toe geplaatste gifjes die we al tig keer gezien hebben.
Je blijft een triest figuur.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:00:59 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71468506
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:46 schreef Estherdv het volgende:

[..]

hmm en toch zou ik het wel tof vinden, even een andere vraag, hoe kan ik bytes verkleinen zodat ik een nieuw avantar kan plaatsen?
Heb je hier misschien wat aan?
http://www.fotoverkleinen.nl/

Er zijn vast mensen die je kunnen helpen in een pc-nerd onderdeel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:06:47 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71468707
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je blijft een triest figuur.

[ afbeelding ]
Die Palma, nee, die is niet triest meer hoor, die heeft nu een bar.
Laat ze je niet horen, anders zegt ze vast, " heb ik met de strontemmer gerammeld?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')