Huub was toch ook nep? Die speelde toch ook gewoon het spel? In het echt is-ie héél aardig, zegt-ie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.
quote:
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.
Yep, en Huub slijmt nog steeds bij Jaap. Hij wil graag vriendjes zijn met de winnaar van het spel (als hij het toch niet geworden is, probeert hij zo nog profijt van te hebben. O, o, o, wat vinden we het niet erg dat hij zelf niet gewonnen heeft, maar Jaap wel, en die gunt hij het.quote:
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoogquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub was toch ook nep? Die speelde toch ook gewoon het spel? In het echt is-ie héél aardig, zegt-ie.
Double misschien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]klopt ! Huub werd 4e, achter Jaap, Brian en Amanda. Huub was het voor veel mensen dus gewoon niet, zeg maar.... Bij een wedstrijd krijgt de winnaar goud, de 2e zilver en de 3e brons ..... en de vierde Niks ! Men zegt daar dus eigenlijk; als je vierde bent tel je eigenlijk niet mee
Oprechte momenten zeg je? Daar zijn genoeg mensen in getrapt. Hij is nu ook zo oprecht, toch???quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog![]()
En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.
Niet oprecht nu? waar is hij niet oprecht in dan volgens jou?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oprechte momenten zeg je? Daar zijn genoeg mensen in getrapt. Hij is nu ook zo oprecht, toch???
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze de kooi in ging. We weten onderhand dat ze aan een programma heeft deelgenomen waar ze haar kunnen heeft laten zien v.w.b. uithoudingsvermogen en die-hardtisme (my god, what a wordquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had ze sowieso niet die kooi in moeten stappen, maar madame dacht het wel ff aan te kunnen ja, maar ze viel door de mand helaas (voor haar).
Weet niet eens meer hoelang ze erin heeft gezeten maar die tijd nep hield ze niet vol...daarom ging ze weg.
Als-ie dronken was, bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog![]()
Ik vind mensen die mij een hersenloze blater en een idioot noemen in een discussie niet echt aardig. Gelukkig gebeuren me dat soort dingen in real life eigenlijk nooitquote:En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
Hij bespeelt de crowd nog steeds. Hij slijmt en praat jullie naar de mond, MET een vleugje "I don't give a shit, want ik ben eerlijk", maar een geoefend observeerder prikt daar doorheen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Niet oprecht nu? waar is hij niet oprecht in dan volgens jou?
Soms vervalt hij in zijn rol.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie dronken was, bedoel je?
[..]
Ik vind mensen die mij een hersenloze blater en een idioot noemen in een discussie niet echt aardig. Gelukkig gebeuren me dat soort dingen in real life eigenlijk nooit
Zijn credo was toch ook dat de wereld er om vraagt bedrogen te worden, of iets van die strekking?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk dat hij zich nog menigmaal slap lacht over de mensen die zo in hem geloven.
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze de kooi in ging. We weten onderhand dat ze aan een programma heeft deelgenomen waar ze haar kunnen heeft laten zien v.w.b. uithoudingsvermogen en die-hardtisme (my god, what a word) Ze had blijkbaar haar grenzen wat foulplay betreft. Good for her.
Ja dat weet ik zeker, je kunt moeilijk iemand anders zijn 24 uur lang over zo'n lange periode. Daarom moet je naar de rode draad kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar dat foulplay vandaan kwam weet jij ook wel en zeker geloof ik niet dat ze daarom weg ging, weet je wat ikden? Dat ze nog steeds gek was op Huub en dat ze dat niet trok.
oa als tie dronken was jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie dronken was, bedoel je?
[..]
Ik vind mensen die mij een hersenloze blater en een idioot noemen in een discussie niet echt aardig. Gelukkig gebeuren me dat soort dingen in real life eigenlijk nooit
Misschien denkt Lieke net zo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij bespeelt de crowd nog steeds. Hij slijmt en praat jullie naar de mond, MET een vleugje "I don't give a shit, want ik ben eerlijk", maar een geoefend observeerder prikt daar doorheen.
Ik zeg niet dan hij in en in slecht is. Ik zeg wel dat hij teveel credit opeist en van sommigen krijgt, dan hem toekomt. Daar heb ik nog het meeste moeite mee, het feit dat hij mensen een rad voor ogen draait. Ik denk dat hij zich nog menigmaal slap lacht om de mensen die zo in hem geloven en hem proberen te redden van stoute users..
I don't buy it. Verder even goede vrienden, voorzover dat kan dan.
Yep..... en ook die fans die hij niet snapte en dat hij er schijt aan had (die kansloze mensen, lees huismoeders).quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn credo was toch ook dat de wereld er om vraagt bedrogen te worden, of iets van die strekking?
Hij zal best aardig zijn en jij hebt blijkbaar met hem te maken, maar dat maakt het niet allemaal ineens anders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien denkt Lieke net zo.
Huub is IRL gewoon aardig, hij heeft een hoop goede eigenschappen meegenomen uit de kooi en gelukkig ook van een aantal afscheid genomen.
M.a.w. ben jij dus een geoefend observeerder?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij bespeelt de crowd nog steeds. Hij slijmt en praat jullie naar de mond, MET een vleugje "I don't give a shit, want ik ben eerlijk", maar een geoefend observeerder prikt daar doorheen.
Ik zeg niet dan hij in en in slecht is. Ik zeg wel dat hij teveel credit opeist en van sommigen krijgt, dan hem toekomt. Daar heb ik nog het meeste moeite mee, het feit dat hij mensen een rad voor ogen draait. Ik denk dat hij zich nog menigmaal slap lacht om de mensen die zo in hem geloven en hem proberen te redden van stoute users..
I don't buy it. Verder even goede vrienden, voorzover dat kan dan.
I rest my case!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
M.a.w. ben jij dus een geoefend observeerder?
En nee ik ben geen Huub groupie hoor en zie ook heus wel de dingen die jij ziet/zag wbt credits opeisen etc, laat ik het zo zeggen hij was iig mijn favoriet in het huis als ik ze vergeleek met de anderen.
Het meeste tv geleverd is mijn mening.
Precies en ik vind niet dat je nu zo zwaar over iemand kunt oordelen die toentertijd in een totaal andere situatie verkeerde.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zal best aardig zijn en jij hebt blijkbaar met hem te maken, maar dat maakt het niet allemaal ineens anders.
Veel mensen zijn aardig, maar je bent wie je bent in bepaalde omstandigheden.
Tuurlijk pik je dat van niemand maar dat bracht die kooi juist met zich mee, gezellig 24 uur op elkaars lip en dat trok ze niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zeker, je kunt moeilijk iemand anders zijn 24 uur lang over zo'n lange periode. Daarom moet je naar de rode draad kijken.
Lieke ging weg omdat ze prive ook moeilijk zat en wie wil nou bij zo'n figuur blijven. Je bent ook vrouw, zou je dat pikken. Ik denk dat je moeder dat zeker niet op prijs zou stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |