abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:40:37 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71457121
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:35 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en Jaap en Brian niet?
Jij genoot van het kwaadaardige element van DGK, dat is het verschil.
Jaap ook wel enigszins, maar bij hem zagen we duidelijk waar hij mee bezig was en hij was alleen en moest extreem zijn omdat dat het enige was waar hij wat mee kon.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:43:37 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_71457235
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Bij Huub was het een dagelijks gebeuren. Hij stond 'smorgens al op met de horentjes op zijn hoofd. Spel is spel, maar je zou er toch moe van worden gegeven moment, als je er niet van geniet en de 'rol' je niet op het lijf geschreven is.
Ik zeg bewust 'rol' want dat wordt vaak als excuus gebruikt.
Ja, dat had ik bij Brian, Natasia en Amanda. Dat die er niet moe van werden om Lieke dagelijks de huid vol te schelden, kliko dit en dat en manwijf zus en zo. Dag in, dag uit. Het ging maar door.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:43:47 #163
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71457244
Roel
volgens mij zei ie in dat interview met Bart dat de DGK niks voor hem was want als jij daar binnen zo voor m was gaan staan en over zn moeder wat zou zeggen had ie je verzopen in de vijver

zoiets was het, verder niks bijzonders

ik vraag me trouwens echt af of mensen met hun volle verstand in zo'n programma gaan aangezien 'wij' als streamers elke keer zien dat deelnemers geen idee hebben waar ze aan beginnen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_71457401
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:

Heb ondertussen alweer mijn derde contract binnengesleept
En wat wordt het dan? 3 maanden vakantie, een vast contract of een nieuwe werkgever?
pi_71457491
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
Roel
volgens mij zei ie in dat interview met Bart dat de DGK niks voor hem was want als jij daar binnen zo voor m was gaan staan en over zn moeder wat zou zeggen had ie je verzopen in de vijver

zoiets was het, verder niks bijzonders

ik vraag me trouwens echt af of mensen met hun volle verstand in zo'n programma gaan aangezien 'wij' als streamers elke keer zien dat deelnemers geen idee hebben waar ze aan beginnen
Misschien omdat een RLS zoals DGK uiteindelijk zoveel onverwachte wendingen nam waar men als deelnemer in eerste instantie niet op had gerekend.
Daarnaast krijgt de streamer niet te horen wat er "achter" tegen de deelnemers word gezegd (afspraken, beloftes etc).

Deelnemers die voor de schermen doorflippen omdat achter de schermen beloftes niet worden nagekomen maken een nogal radeloze indruk (zeker als ze het zelf proberen te onderdrukken en net doen alsof er niets aan de hand is).
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:52:23 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71457522
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat had ik bij Brian, Natasia en Amanda. Dat die er niet moe van werden om Lieke dagelijks de huid vol te schelden, kliko dit en dat en manwijf zus en zo. Dag in, dag uit. Het ging maar door.
Het is duidelijk waar je frustratie ligt. Bij mensen die in het andere kamp zaten.
Dingdong, aktie/reaktie...
Believe you me, Lieke zou best goed met de anderen overweg hebben gekund, maar omdat ze nou eenmaal in het kamp van iemand als Huub zat (die zo verwerpelijk bezig was) werd ze helaas meegesleurd en kwam ze er bekaaid vanaf.
Lieke heeft niet voor niets gegeven moment aangegeven dat ze het spel op een andere manier wilde spelen dan Huub. Ik heb zelfs momenten gezien dat Lieke en Natasia close werden, maar dat was uiteraard toen Huub al out of the picture begon te raken bij Lieke. Huub heeft het echter voor Lieke verpest.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:58:55 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71457732
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

He, ik zou echt niet dingen gaan opnemen voor iemand als ik er neit in geloofde, dan zou ik er gewoon niets over zeggen,

ik heb geen baantje "gekregen." Heb ondertussen alweer mijn derde contract binnengesleept en 1 ding. In tv land ben je zo goed als je laatste programma, er werken hier meer mensen die niets met DGK te maken hebben gehad dan wel, dus het feit dat ik hier nog steeds werk heb ik allang niet meer alleen aan DGK te danken.

Ik ben niet aan het slijmen richting Roel, ik heb die gast 1 x ontmoet (wist niet eens dat hij in BB had gezeten) en heb paar biertjes met hem gedronken en wat ervaringen uitgewisseld over ineens bekend zijn en huizen met camera's. Was een leuke en gezellige avond waar we heel wat afgelachen hebben c'est tout.
Dat heb je wel. Don't fool yourself.
Precies de reden waarom je het legioen blijft aansporen en enthousiasmeren, zodat je je nut voor medialand denkt te kunnen demonstreren. Het gaat wel tot zover natuurlijk. Ja, eens houdt het op.
Verder denk ik dat je goed kunt slijmen en jouw manier van denken vwb bepaalde elementen in dat soort programma's waar je aan mag snuffelen, je op het lijf geschreven zijn.

Enfin, genoeg.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:00:39 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_71457785
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Believe you me, Lieke zou best goed met de anderen overweg hebben gekund, maar omdat ze nou eenmaal in het kamp van iemand als Huub zat (die zo verwerpelijk bezig was) werd ze helaas meegesleurd en kwam ze er bekaaid vanaf.
Lieke heeft niet voor niets gegeven moment aangegeven dat ze het spel op een andere manier wilde spelen dan Huub. Ik heb zelfs momenten gezien dat Lieke en Natasia close werden, maar dat was uiteraard toen Huub al out of the picture begon te raken bij Lieke. Huub heeft het echter voor Lieke verpest.
Waarom zou ik je geloven? Je post net zo goed door een roze bril als een Huub sopper .
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:13:56 #169
241662 Jian
Well, well, well
pi_71458202
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat heb je wel. Don't fool yourself.
Precies de reden waarom je het legioen blijft aansporen en enthousiasmeren, zodat je je nut voor medialand denkt te kunnen demonstreren. Het gaat wel tot zover natuurlijk. Ja, eens houdt het op.
Verder denk ik dat je goed kunt slijmen en jouw manier van denken vwb bepaalde elementen in dat soort programma's waar je aan mag snuffelen, je op het lijf geschreven zijn.

Enfin, genoeg.
Nu overdrijf je TB, Huub maakt gewoon "a hell of a capuccino", dat heeft niets met DGK te maken
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:19:15 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71458384
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

Waarom zou ik je geloven? Je post net zo goed door een roze bril als een Huub sopper .
Dat is het antwoord van een 'Huubsopper'. Ik weet niet of je een die-hard bent, maar je gaat wel voor hem door het vuur.
Gelijk de ogen sluiten en geen gedegen weerwoord.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:21:42 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71458461
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Nu overdrijf je TB, Huub maakt gewoon "a hell of a capuccino", dat heeft niets met DGK te maken
pi_71458621
Lieke dacht zich daar wel ff binnen te kwijlen bij DGK via Huub (populair).
Ze lijken alleen een beetje teveel op elkaar, beide aandachtsgeil, koppig en eigenwijs, alleen Huub heeft dat spelletje gewonnen en ik was er blij mee
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_71458646
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Ze lijken alleen een beetje teveel op elkaar, beide aandachtsgeil, koppig en eigenwijs, alleen Huub heeft dat spelletje gewonnen en ik was er blij mee
Jaap heeft toch gewonnen?
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:33:17 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71458826
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Margo37 het volgende:
Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub.
pi_71459009
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Lieke heeft wat mij betreft gewonnen van Huub.
Prima, mag jij zo zien, ik ben meer voor de die hard en zeker niet voor nep.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_71459172
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Huub was toch ook nep? Die speelde toch ook gewoon het spel? In het echt is-ie héél aardig, zegt-ie.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:45:00 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_71459255
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

klopt ! Huub werd 4e, achter Jaap, Brian en Amanda. Huub was het voor veel mensen dus gewoon niet, zeg maar.... Bij een wedstrijd krijgt de winnaar goud, de 2e zilver en de 3e brons ..... en de vierde Niks ! Men zegt daar dus eigenlijk; als je vierde bent tel je eigenlijk niet mee
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:45:43 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71459276
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Als er iemand was die een die-hard was, was het Lieke wel, alleen wilde ze niet meer het 'vieze spelletje' van Huub spelen. Als jij dat nep vindt (ik niet), ga ik dan toch liever voor nep.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:47:55 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71459359
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Yep, en Huub slijmt nog steeds bij Jaap. Hij wil graag vriendjes zijn met de winnaar van het spel (als hij het toch niet geworden is, probeert hij zo nog profijt van te hebben. O, o, o, wat vinden we het niet erg dat hij zelf niet gewonnen heeft, maar Jaap wel, en die gunt hij het.
pi_71459362
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Huub was toch ook nep? Die speelde toch ook gewoon het spel? In het echt is-ie héél aardig, zegt-ie.
Zeker was Huub ook regelmatig nep maar heb zeker heel wat meer oprechte momenten van hem gezien dan van knipperoog
En dat Huub aardig is geloof ik zeker, maar ook dat hij zeer irritant kan zijn in discussies, maar ja dat zeggen ze over mij ook weleens, wordt alleen niet zo breed uitgemeten als op tv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')