abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71455581
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Oh nee?
[..]

Oh, toch?

Jaloersiteit? Jaloezie of jaloersheid.
en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...
pi_71455606
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:43 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...
Pretenteerd
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:45:16 #143
241662 Jian
Well, well, well
pi_71455624
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,

had dan de moeite had genomen om het te lezen in plaats van hersenloos te blaten, dan had je gezien dat mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!

enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...
Als je iemand zoals jij anderhalf jaar lang 24 uur per dag kunt "bewonderen" is dat toch een iets ander verhaal. Ik zeg niet dat je iemand dan tot op het bot kent, maar een beetje wakkere kijker krijgt dat toch wel een redelijk beeld van je .... Ik ben dus van mening dat er genoeg mensen zijn die zonder jouw ontmoet te hebben een redelijk beeld van je hebben kunnen vormen. En nee ik geloof niet dat je anderhalf jaar lang, 24 uur per dag een totaal ander iemand kunt spelen. Dat jaloersiteit verhaal is, in algmeenheid, een beetje een losse flodder in mijn optiek

PS. En nee ik heb geen hekel aan je net als aan Brian of Jaap niet trouwens
pi_71455631
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,

mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!

enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
dus nog 1x keer idiot scrutinezer proof.

ik denk niet dat iedereen die een hekel aan mij heeft jaloers is
pi_71456010
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:

ik denk niet dat iedereen die een hekel aan mij heeft jaloers is
Niet iedereen maar wel best vaak. Zullen we het daar op houden?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:00:56 #146
241662 Jian
Well, well, well
pi_71456043
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...
Als je iemand zoals jij anderhalf jaar lang 24 uur per dag kunt "bewonderen" is dat toch een iets ander verhaal. Ik zeg niet dat je iemand dan tot op het bot kent, maar een beetje wakkere kijker krijgt dat toch wel een redelijk beeld van je .... Ik ben dus van mening dat er genoeg mensen zijn die zonder jouw ontmoet te hebben een redelijk beeld van je hebben kunnen vormen. En nee ik geloof niet dat je anderhalf jaar lang, 24 uur per dag een totaal ander iemand kunt spelen. Dat jaloersiteit verhaal is, in algmeenheid, een beetje een losse flodder in mijn optiek

Aanvullend; Je zou dus ook kunnen veronderstellen dat Roel tijdens de TBO wrap jou gewoon niet kristisch heeft willen / kunnen confronteren met karaktereigenschapen van jouw, die hem niet bevallen !
Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:04:40 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_71456134
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.

Ik vind het daarom al met al met selectieve verontwaardiging.
pi_71456291
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Jian het volgende:

Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
Het is ook helemaal niet handig om in het dagelijks leven iedereen waar je een hekel aan hebt dat ook te vertellen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:10:39 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71456297
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.

Het verschil was sowieso dat Huub ervan genoot.
Ten tweede zijn de voorbeelden die je noemt, waarvan je zegt dat ze genuanceerd werden, incidenten geweest die soms zwaar overdreven werden, maar daar wil ik niet voor de zoveelste keer op ingaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:15:05 #150
241662 Jian
Well, well, well
pi_71456429
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

En als ik dan ergens enige selectiviteit proef is het hier ................

Brian heeft in dat huis "rottige" dingen gedaan, net als Huub en net als Jaap ........ Maar voor dat kleine mannetje van hem gaat hij met hart en ziel door het vuur, dat weet ik zeker, net als Huub dat zal doen voor dat kleine meiske van 'm en zelf Jaap zal met hart en ziel van zijn hond houden .......... Wat ik wil zeggen dat het net mensen waren in dat huis, .... met hun (uitvergrote) foute kanten en (uitvergrote) goede kanten.... Ik vond de één niet veel beter/slechter dan de ander...
Wat ik bestrijd is dat Huub even gaat vertellen dat iemand geen enigzins juiste mening over hem kan hebben als hij/zij hem in rl nog nooit heeft ontmoet....... het waarom heb ik net uiteengezet
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:17:57 #151
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71456500
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Aanvullend; Je zou dus ook kunnen veronderstellen dat Roel tijdens de TBO wrap jou gewoon niet kristisch heeft willen / kunnen confronteren met karaktereigenschapen van jouw, die hem niet bevallen !
Als het inderdaad stevig aanblijft met Eline en Bram (mocht het allemaal kloppen wat gezegd wordt) dan zal Roel misschien zich anders uitlaten, want we zien al dat Huub al aardig aan het slijmen is richting Roel.
Dit doet hij heel vaak, en er zijn er genoeg die erin trappen. Ook het opnemen van John de Mol, is eigen belang.
Als hij geen baantje had gekregen daar zou hij wel een ander deuntje fluiten, dan zouden we de Huub zien, zoals hij werkelijk kan zijn. Ik zeg bewust niet 'is', want zoals blijft heeft een mens meerdere kanten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:20:54 #152
16715 Mylene
*schatje*
pi_71456581
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jouw indruk. Ik kreeg die indruk ook bij Brian en Jaap.
quote:
Ten tweede zijn de voorbeelden die je noemt, waarvan je zegt dat ze genuanceerd werden, incidenten geweest die soms zwaar overdreven werden, maar daar wil ik niet voor de zoveelste keer op ingaan.
Dat idd jouw gekleurde interpretatie was.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:26:49 #153
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71456742
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:20 schreef Mylene het volgende:

[..]

Jouw indruk. Ik kreeg die indruk ook bij Brian en Jaap.
[..]

Dat idd jouw gekleurde interpretatie was.
De enige persoon van wie ik de indruk heb gekregen dat hij genoot van zijn kloterig gedrag daar, is Huub.
Tot nu probeert hij zijn gedrag goed te praten.
Nogmaals, bij de andere waren het incidenten, bij Huub was het de rode draad in het verblijf daar.

Jouw interpretatie ziet er gekleurder uit dan de mijne. Dat je dat gedrag van Huub probeert goed te praten,
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:29:47 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_71456818
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Jian het volgende:

[..]

En als ik dan ergens enige selectiviteit proef is het hier ................
Ik vond dat Huub is god gedoe vooral in de periode dat ie zelf het pispaaltje van de groep was. Daarna begon het af te zwakken. Sterker nog, ik heb toen genoeg afkeurende posters gelezen wat betreft de acties van Huub van Huub fans. Als Brian Amanda weer even geestelijk aan het bewerken was gaven zijn fans nooit thuis en als ze het deden verwezen ze snel naar Huub.

Selectiviteit valt wel mee hier. Er is een echte Huub sopster die op ieder scheet reageert van de verzuurde Lieke fans en/of Huub haters .
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:31:38 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71456869
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik vond dat Huub is god gedoe vooral in de periode dat ie zelf het pispaaltje van de groep was. Daarna begon het af te zwakken. Sterker nog, ik heb toen genoeg afkeurende posters gelezen wat betreft de acties van Huub van Huub fans. Als Brian Amanda weer even geestelijk aan het bewerken was gaven zijn fans nooit thuis en als ze het deden verwezen ze snel naar Huub.

Selectiviteit valt wel mee hier. Er is een echte Huub sopster die op ieder scheet reageert van de verzuurde Lieke fans en/of Huub haters .
Jij doet toch ook een duit in het zakje?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:31:50 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_71456877
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jouw interpretatie ziet er gekleurder uit dan de mijne. Dat je dat gedrag van Huub probeert goed te praten,
Dat is ook weer een foute interpretatie van je. Ik vond zijn gedrag de laatste maanden soms verwerpelijk. De vergelijkingen met de WOII, het wegpesten van Eric etc etc.

Ik stoor me enkel aan die selectieve verontwaardiging.
pi_71456932
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als het inderdaad stevig aanblijft met Eline en Bram (mocht het allemaal kloppen wat gezegd wordt) dan zal Roel misschien zich anders uitlaten, want we zien al dat Huub al aardig aan het slijmen is richting Roel.
Dit doet hij heel vaak, en er zijn er genoeg die erin trappen. Ook het opnemen van John de Mol, is eigen belang.
Als hij geen baantje had gekregen daar zou hij wel een ander deuntje fluiten, dan zouden we de Huub zien, zoals hij werkelijk kan zijn. Ik zeg bewust niet 'is', want zoals blijft heeft een mens meerdere kanten.
He, ik zou echt niet dingen gaan opnemen voor iemand als ik er neit in geloofde, dan zou ik er gewoon niets over zeggen,

ik heb geen baantje "gekregen." Heb ondertussen alweer mijn derde contract binnengesleept en 1 ding. In tv land ben je zo goed als je laatste programma, er werken hier meer mensen die niets met DGK te maken hebben gehad dan wel, dus het feit dat ik hier nog steeds werk heb ik allang niet meer alleen aan DGK te danken.

Ik ben niet aan het slijmen richting Roel, ik heb die gast 1 x ontmoet (wist niet eens dat hij in BB had gezeten) en heb paar biertjes met hem gedronken en wat ervaringen uitgewisseld over ineens bekend zijn en huizen met camera's. Was een leuke en gezellige avond waar we heel wat afgelachen hebben c'est tout.
pi_71456957
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

en Jaap en Brian niet?
pi_71457009
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij doet toch ook een duit in het zakje?
Ik houd maar wijselijk m'n klep,zit aan de popcorn
Love music!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:38:18 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71457054
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat is ook weer een foute interpretatie van je. Ik vond zijn gedrag de laatste maanden soms verwerpelijk. De vergelijkingen met de WOII, het wegpesten van Eric etc etc.

Ik stoor me enkel aan die selectieve verontwaardiging.
Hij was een rode draad gedurende de gehele periode dat hij in de kooi gezeten heeft.
Het feit dat hij daarin doorgegaan is en het steeds een tandje hoger heeft opgevoerd, komt door de fans die hem steunden.
De 'rol' van Huub in DGK was een slechte, maar hij wist heel goed de fans te bespelen. Het lukt het nog steeds.
Steeds maar wijzen naar de anderen maakt Huub er niet 'schoner' van.
Zelfs als ik niemand leuk/aardig/okay zou vinden in dat huis, zou ik nog vinden van Huub wat in van hem vind (in DGK). Echt, de anderen vallen in het niet daarbij. Bij Huub was het een dagelijks gebeuren. Hij stond 'smorgens al op met de horentjes op zijn hoofd. Spel is spel, maar je zou er toch moe van worden gegeven moment, als je er niet van geniet en de 'rol' je niet op het lijf geschreven is.
Ik zeg bewust 'rol' want dat wordt vaak als excuus gebruikt.
Wake up and smell the coffee.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')