abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71448412
De manager van Amanda in het midden. Hij heeft de reclame van startracks voor zijn bedrijf laten maken. Daarom kwam Amanda in beeld.

pi_71449559
amanda en jop bij bntv

stem op amanda of jop http://www.bntv.nl/

gestemd op
30 juli 9:20

[ Bericht 22% gewijzigd door peeet1 op 30-07-2009 09:28:14 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71453222
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Niet Marielin, maar Bram is dus de winnaar van TBO. The lucky bastard...

Lijkt me wel leuk op familieverjaardagen, want Roel en Dido moeten niks van Huub hebben. En dat is nog zacht uitgedrukt.
is dat zo? Heb ze beiden ontmoet en vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk dat hij echt een hekel aan mij had.

Maar goed, ik wist niet dat je bij onze gesprekken was?
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:28:53 #129
16715 Mylene
*schatje*
pi_71453305
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

is dat zo? Heb ze beiden ontmoet en vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk dat hij echt een hekel aan mij had.
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
pi_71453363
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:25 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

gefeliciteerd John de Mol
lekkere loze opmerking weer, raakt echt kant nog wal,

Echt heel erg wat er met die gozer is gebeurd, twitterde er gisteren ook al over,

maar denk dat je als maker bepaalde dingen nooit kan uitsluiten, maar dit is wel heel erg triest. 't is enorm menselijk om met vingers naar een schuldige partij te gaan wijzen. En vaak zijn dat de programma makers, natuurlijk, logische reactie ook. Zij zijn immers de mensen die van het programma "beter" worden. Aan de andere kant, deelnemers stappen er met hun volle verstand in (en believe me, dat wordt echt wel gechecked) en gaan ook alleen maar voor het geld/roem/aandacht....

bijzonder trieste samenloop van omstandigheden, maar goed. Heb al vaker gezegd, mensen krijgen het entertainment wat ze willen, in UK scoort BB als een malle!

(DGK had beter in UK kunnen plaatsvinden, dan was ik, bij eenzelfde verloop van de show, pas echt filty rich geworden!)
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:34:38 #131
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71453485
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:

[..]

Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
Dat dus.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:37:23 #132
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71453560
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

lekkere loze opmerking weer, raakt echt kant nog wal,

Echt heel erg wat er met die gozer is gebeurd, twitterde er gisteren ook al over,
En hij deed het nog wel nadat hij uit het programma was. Als hij het nou in het BB-huis had gedaan.. Dat zou pas tv maken geweest zijn!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71453759
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:

[..]

oh is dat zo? ach ja, BB/DGK mensen zijn wel gewend aan een camera en dan ongenuanceerde uitspraken doen, kijk zal een voorbeeld geven:

ongenuanceerde uitspraak van mij over iemand die ik niet ken (stel ik had gereageerd op de uitspraken van roel over mij zonder dat ik ooit hem had gesproken)

en heb weinig reality deelnemers, die mij niet kenden, positief over mij gehoord. Sterker nog, wat ik gezien heb vonden ze mij bijna allemaal een eikel. Ach, trek mij daar niet zoveel van aan, zou ik ook hebben als ik zelf in BB had gezeten en altijd had moeten slijmen en politiek correct zijn om zieltjes van de kijker te winnen. Dan ook nog eens afgesloten in een lelijk huis met weinig faciliteiten en ineens zie ik op tv een jongen in een kapitale villa met allemaal gave faciliteiten precies doen waar hij zin in heeft. En als iemand zegt dat je het neit kan maken roept hij ook nog, he als je het niet bevalt rot je toch lekker op, ik doe toch waar ik zelf zin in heb! Tja, dan zou ik ook wel balen. We hebben ons allemaal geprostitueerd voor geld maar die Huub heeft het tenminste nog enorm naar zijn zin gehad! Ik zat in een kuthuis, heb niets gewonnen en geen hond keek!

ZIe je is niet zo moeilijk!

Maar goed.Heb ze ontmoet bij TBO wrap en daar, zeker met Roel, erg gezellig gehad. Met Eline kan ook goed dus denk dat het allemaal wel losloopt. IK vind ze iig heel erg aardige mensen en heb die avond met ze gelachen. Eline ken ik iets beter en vind ik ook een schatje,

dus dat

kudos!
pi_71453793
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En hij deed het nog wel nadat hij uit het programma was. Als hij het nou in het BB-huis had gedaan.. Dat zou pas tv maken geweest zijn!
nou ja dan had hij iig de aandacht gekregen die hij zo graag wilde

gekheid natuurlijk, dit gaat ver, erg ver. Maar ik zie het als het zoveelste symptoom van onze zieke maatschappij waarin reality programma's enorm prevaleren.
pi_71455127
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh is dat zo?

-knip de blabla-
Dus iedereen die zegt dat-ie jou niet mag is gewoon jaloers op jou?
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:30:41 #136
241662 Jian
Well, well, well
pi_71455219
Als iemand echt zelfmoord wi plegen, dan lukt dat over het algemeen !

Deze jongen wil aandacht, dat lukte via BB maar gedeeltelijk ................... Je kunt net zo goed zijn ouders, de school waarop hij gezeten heeft, zijn vrienden of de fietsenmaker die hem geen driewieler wide geven, verantwoordelijk houden voor zijn poging

Let the games continue !
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:31:23 #137
241662 Jian
Well, well, well
pi_71455239
edit
pi_71455317
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dus iedereen die zegt dat-ie jou niet mag is gewoon jaloers op jou?
nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,

had dan de moeite had genomen om het te lezen in plaats van hersenloos te blaten, dan had je gezien dat mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!

enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
pi_71455420
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Jian het volgende:
Als iemand echt zelfmoord wi plegen, dan lukt dat over het algemeen !

Deze jongen wil aandacht, dat lukte via BB maar gedeeltelijk ................... Je kunt net zo goed zijn ouders, de school waarop hij gezeten heeft, zijn vrienden of de fietsenmaker die hem geen driewieler wide geven, verantwoordelijk houden voor zijn poging

Let the games continue !
nou, denk dat het verkrijgen van een absurde (en enigszins onterechte want wat kan je nou? in een huis zitten met camera's wow) hoeveel heid aandacht ivm deelname aan het programma zeker niet geholpen heeft.....
pi_71455553
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Oh nee?
quote:
Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
Oh, toch?

Jaloersiteit? Jaloezie of jaloersheid.
pi_71455581
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Oh nee?
[..]

Oh, toch?

Jaloersiteit? Jaloezie of jaloersheid.
en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...
pi_71455606
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:43 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...
Pretenteerd
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:45:16 #143
241662 Jian
Well, well, well
pi_71455624
quote:

[..]

had dan de moeite had genomen om het te lezen in plaats van hersenloos te blaten, dan had je gezien dat mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!

enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...
Als je iemand zoals jij anderhalf jaar lang 24 uur per dag kunt "bewonderen" is dat toch een iets ander verhaal. Ik zeg niet dat je iemand dan tot op het bot kent, maar een beetje wakkere kijker krijgt dat toch wel een redelijk beeld van je .... Ik ben dus van mening dat er genoeg mensen zijn die zonder jouw ontmoet te hebben een redelijk beeld van je hebben kunnen vormen. En nee ik geloof niet dat je anderhalf jaar lang, 24 uur per dag een totaal ander iemand kunt spelen. Dat jaloersiteit verhaal is, in algmeenheid, een beetje een losse flodder in mijn optiek

PS. En nee ik heb geen hekel aan je net als aan Brian of Jaap niet trouwens
pi_71455631
quote:

[..]

mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!

dus nog 1x keer idiot scrutinezer proof.

ik denk niet dat iedereen die een hekel aan mij heeft jaloers is
pi_71456010
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:

ik denk niet dat iedereen die een hekel aan mij heeft jaloers is
Niet iedereen maar wel best vaak. Zullen we het daar op houden?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:00:56 #146
241662 Jian
Well, well, well
pi_71456043
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...
Als je iemand zoals jij anderhalf jaar lang 24 uur per dag kunt "bewonderen" is dat toch een iets ander verhaal. Ik zeg niet dat je iemand dan tot op het bot kent, maar een beetje wakkere kijker krijgt dat toch wel een redelijk beeld van je .... Ik ben dus van mening dat er genoeg mensen zijn die zonder jouw ontmoet te hebben een redelijk beeld van je hebben kunnen vormen. En nee ik geloof niet dat je anderhalf jaar lang, 24 uur per dag een totaal ander iemand kunt spelen. Dat jaloersiteit verhaal is, in algmeenheid, een beetje een losse flodder in mijn optiek

Aanvullend; Je zou dus ook kunnen veronderstellen dat Roel tijdens de TBO wrap jou gewoon niet kristisch heeft willen / kunnen confronteren met karaktereigenschapen van jouw, die hem niet bevallen !
Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:04:40 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_71456134
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.

Ik vind het daarom al met al met selectieve verontwaardiging.
pi_71456291
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Jian het volgende:

Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
Het is ook helemaal niet handig om in het dagelijks leven iedereen waar je een hekel aan hebt dat ook te vertellen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:10:39 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71456297
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.

Het verschil was sowieso dat Huub ervan genoot.
Ten tweede zijn de voorbeelden die je noemt, waarvan je zegt dat ze genuanceerd werden, incidenten geweest die soms zwaar overdreven werden, maar daar wil ik niet voor de zoveelste keer op ingaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:15:05 #150
241662 Jian
Well, well, well
pi_71456429
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

En als ik dan ergens enige selectiviteit proef is het hier ................

Brian heeft in dat huis "rottige" dingen gedaan, net als Huub en net als Jaap ........ Maar voor dat kleine mannetje van hem gaat hij met hart en ziel door het vuur, dat weet ik zeker, net als Huub dat zal doen voor dat kleine meiske van 'm en zelf Jaap zal met hart en ziel van zijn hond houden .......... Wat ik wil zeggen dat het net mensen waren in dat huis, .... met hun (uitvergrote) foute kanten en (uitvergrote) goede kanten.... Ik vond de één niet veel beter/slechter dan de ander...
Wat ik bestrijd is dat Huub even gaat vertellen dat iemand geen enigzins juiste mening over hem kan hebben als hij/zij hem in rl nog nooit heeft ontmoet....... het waarom heb ik net uiteengezet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')