is dat zo? Heb ze beiden ontmoet en vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk dat hij echt een hekel aan mij had.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet Marielin, maar Bram is dus de winnaar van TBO. The lucky bastard...
Lijkt me wel leuk op familieverjaardagen, want Roel en Dido moeten niks van Huub hebben. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is dat zo? Heb ze beiden ontmoet en vooral met Roel echt leuk gepraat, kreeg nou niet de indruk dat hij echt een hekel aan mij had.
lekkere loze opmerking weer, raakt echt kant nog wal,quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
En hij deed het nog wel nadat hij uit het programma was. Als hij het nou in het BB-huis had gedaan.. Dat zou pas tv maken geweest zijn!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
lekkere loze opmerking weer, raakt echt kant nog wal,
Echt heel erg wat er met die gozer is gebeurd, twitterde er gisteren ook al over,
oh is dat zo? ach ja, BB/DGK mensen zijn wel gewend aan een camera en dan ongenuanceerde uitspraken doen, kijk zal een voorbeeld geven:quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Interview met Bart bij hen thuis. Hij zei geloof ik dat ie je wat zou doen vanwege die kunsten van je in DGK.
nou ja dan had hij iig de aandacht gekregen die hij zo graag wildequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hij deed het nog wel nadat hij uit het programma was. Als hij het nou in het BB-huis had gedaan.. Dat zou pas tv maken geweest zijn!
nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus iedereen die zegt dat-ie jou niet mag is gewoon jaloers op jou?
nou, denk dat het verkrijgen van een absurde (en enigszins onterechte want wat kan je nou? in een huis zitten met camera's wow) hoeveel heid aandacht ivm deelname aan het programma zeker niet geholpen heeft.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Jian het volgende:
Als iemand echt zelfmoord wi plegen, dan lukt dat over het algemeen !
Deze jongen wil aandacht, dat lukte via BB maar gedeeltelijk ................... Je kunt net zo goed zijn ouders, de school waarop hij gezeten heeft, zijn vrienden of de fietsenmaker die hem geen driewieler wide geven, verantwoordelijk houden voor zijn poging![]()
Let the games continue !
Oh nee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor, dat is ook helemaal niet de strekking van mijn verhaal,
Oh, toch?quote:Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
Oh, toch?
Jaloersiteit? Jaloezie of jaloersheid.
Pretenteerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en je weigert gewoon te lezen he, lastig converseren met jou dan. Heb je dat vaker? dat je in gesprek met iemand gaat totaal niet luistert en toch nog van alles pretendeerd? Raar...
Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
had dan de moeite had genomen om het te lezen in plaats van hersenloos te blaten, dan had je gezien dat mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!
enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
dus nog 1x keer idiot scrutinezer proof.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mijn punt is dat het eenvoudig is om ongenuanceerd een mening over iemand te hebben. Zeker als je die persoon niet kent anders dan van deelname aan een reality programma. Maar als je die persoon dan persoonlijk ontmoet is het vaak anders!
enne daarnaast, ik denk dat veel mensen die aan reality programma's ( en dan zeker de mannen die ook in hun midden 20's) die aan een reality programma hebben meegedaan best het leven hadden willen hebben wat Brian, ik en de rest hebben gehad. Je zag het ook in CBML, daar gingen mensen ons gewoon na "spelen" (net als in BB2 een aantal imitators van BB1 zaten, heb ik mij laten vertellen) Dus denk dat jaloersiteit best vaak ten grondslag ligt als mensen een "hekel" aan ons hebben.
Niet iedereen maar wel best vaak. Zullen we het daar op houden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:
ik denk niet dat iedereen die een hekel aan mij heeft jaloers is
Aanvullend; Je zou dus ook kunnen veronderstellen dat Roel tijdens de TBO wrap jou gewoon niet kristisch heeft willen / kunnen confronteren met karaktereigenschapen van jouw, die hem niet bevallen !quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het over Ludo Sanders hebt die 5 x in de week een half uur op TV is en een rol speelt heb je helemaal gelijk, zelfs als hij daarnaast nog 1 x in de week in zijn eigen talkshow is te bewonderen ...
Als je iemand zoals jij anderhalf jaar lang 24 uur per dag kunt "bewonderen" is dat toch een iets ander verhaal. Ik zeg niet dat je iemand dan tot op het bot kent, maar een beetje wakkere kijker krijgt dat toch wel een redelijk beeld van je .... Ik ben dus van mening dat er genoeg mensen zijn die zonder jouw ontmoet te hebben een redelijk beeld van je hebben kunnen vormen. En nee ik geloof niet dat je anderhalf jaar lang, 24 uur per dag een totaal ander iemand kunt spelen. Dat jaloersiteit verhaal is, in algmeenheid, een beetje een losse flodder in mijn optiek
PS. En nee ik heb geen hekel aan je net als aan Brian of Jaap niet trouwens
Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
PS. En nee ik heb geen hekel aan je net als aan Brian of Jaap niet trouwens
Het is ook helemaal niet handig om in het dagelijks leven iedereen waar je een hekel aan hebt dat ook te vertellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Jian het volgende:
Kritisch zijn in een eye to eye confrontatie gaat niet iedereen even makkelijk af, ..... da's eng !
Het verschil was sowieso dat Huub ervan genoot.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.
Ik vind het daarom al met al met selectieve verontwaardiging.
En als ik dan ergens enige selectiviteit proef is het hier ................quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Brian en Jaap komen er toch mee weg. En die beelden waren ook niet mooi. Brian die Amanda hardhandig aanpakte in de douche. Brian die Lieke sloeg bij de paardenbak. Brian die Lieke dag in dag uit voor kliko en manwijf uitschold. Jaap die het jurkje van Lieke d'r lijf trok. Jaap en Brian die Lieke aan het begluren waren terwijl ze stond te douchen. En zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Het bizare is dat deze beelden dan wel werden genuanceerd door bijvoorbeeld te zeggen dat het speltechniek was, snel te wijzen naar Huub en dat Lieke de keuze had om naar huis te gaan. Die keuze had ze ook toen Huub haar treiterde. Ze kon simpelweg die poort uitlopen. Ook Huub speelde zijn spel.
Ik vind het daarom al met al met selectieve verontwaardiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |