abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:13:08 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_52758692
De bewoners kunnen maar niet beslissen wat ze willen eten en willen Lieke en Huub niet mee laten beslissen.

Rest van de dag nogal slow.
Brian, Amanda, Dennix en Naad hebben genoten van de Portugese les, maar Amanda, Naad en Brian snappen er niet veel van. De sletjes liggen regelmatig in een deuk en moeten keer op keer vragen naar woordbetekenissen, het kwartje wil maar niet vallen.

Amanda probeert piano te spelen.

Huub baalt, zijn motorrijles gaat niet door en gaat in staking.

De Toekomstige Fam. Kubatz geniet van de zon.

Huub en Lieke genieten van elkaar.

Voor overige topics:
De Gouden Kooi

[ Bericht 55% gewijzigd door beequeen op 28-08-2007 18:46:59 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52758710
Hussen!
pi_52758730
Ik eet paella!
- AFCA -
pi_52758738
Kut met Peren!
pi_52758744
Ik heb het idee dat Huub met zijn pianospel nog evenver is als een paar maanden geleden.
pi_52758782
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ach ze moeten het allemaal zelf weten, maar voor mij spoor je niet helemaal als je SMS't
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken, de reden dat ik nooit sms is dat het meerdere keren mag, dat vind ik niet eeerlijk.plus dat het dus geldklopperij is.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:17:06 #7
137949 Disana
pi_52758789
Het is natuurlijk wel logisch dat Nadia aandringt op sushi, sushimi, of tapenades. Dat zijn kleine hapjes. Of, zoals Dennis al tegen haar zei, 'daar raak je niet vol van'.
pi_52758857
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blomst het volgende:

[..]

Of dit is het opzetje van achter, en dan komt dat tot over drie weken van Lieke haar moeder uit.
Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?
pi_52758861
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef blomst het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat je gelijk word uitgekotst als men het niet met je eens is.
of is het dat jij ook mensen uitkotst die het niet met jouw eens zijn?

en vol.
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zakkenboezem in deze

[ Bericht 5% gewijzigd door maril op 28-08-2007 18:25:46 ]
pi_52758881

pi_52758896
Wie wil niet dat H&L meebeslissen...?
- AFCA -
pi_52758920
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:13 schreef Py het volgende:
Hussen!
Met je neus ertussen
pi_52758924
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:

[..]

Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze
Dat klinkt als een Dennisfan
pi_52758927
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef Clank het volgende:

[..]

Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?
ja.
Goedemorgen :W
pi_52758963
Brian tegen Dennix Jaap moet nu wel wat gaan doen, Jaap moet het uitlokken en Dennix en Brian gaan inspringen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:24:09 #16
137949 Disana
pi_52758968
Brian dringt er bij Dennis op aan dat hij Jaap moet zeggen dat hij iets moet doen tegen Huub.

En de heren zelf dan?
pi_52758969
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef Py het volgende:

[..]

Dat klinkt als een Dennisfan
echt ik dacht dat ik Huub de minste vond , maar die haalt het ,met vlag en wimpel ten opzichten van Dennis en Nadia, mijn droomdonderdagavond Dennis eruit en een jankende Nadia erachteraan
pi_52759006
omfg die brian . Ik hoop dat er iemand nog binnenkomt en zegt dat brian alles heeft bedacht
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:26:20 #19
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52759020
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:

[..]

Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze
Ik ben ook geen huub fan. Sylvia, Nena en JJ waren mijn favo's
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52759043
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef maril het volgende:

[..]

echt ik dacht dat ik Huub de minste vond , maar die haalt het ,met vlag en wimpel ten opzichten van Dennis en Nadia, mijn droomdonderdagavond Dennis eruit en een jankende Nadia erachteraan
Tja, ik vind Dennis een sympathieke jongen maar in dgk is hij niet op zijn plek. Of het moet zo zijn dat hij puur voor karaktervorming voor de uitzendingen gaat en we dus driekwart 9/10e van de tijd naar een acteur in ruste zitten te kijken.
pi_52759165
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wie is JJ?
pi_52759185
Hangen de vellen nog niet aan de lippen van Nada en Dennix, door al dat geklef moet dat toch een keer gebeuren?
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52759189
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nena en JJ(?) heb ik nooit meegemaakt, ja Nena die 24 uur dat ze terugkwam.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:33:48 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52759205
pi_52759241
Wat staat Huub te doen?
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:35:05 #26
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52759247
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:

[..]

Wie is JJ?
Juf Judith (zangles )
pi_52759284
waar is jaap ( niet kantoor)
pi_52759289
Ze mogen er wel voor zorgen dat er genoeg bewaking bij is op het moment dat onze deelnemers te horen krijgen dat het progamma stopt en dat er niemand het huis wint. Anders gaan er denk ik ongelukken gebeuren........
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52759322
ik baal van dat zooitje gooi die klitterlui er uit daar wordt een gezond mens overspannen van zeg ,en Jaap moet goed op zijn ...... hebben .
en de streams maar op die lui bah bah bah
pi_52759367
pi_52759389
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Borga het volgende:
Ze mogen er wel voor zorgen dat er genoeg bewaking bij is op het moment dat onze deelnemers te horen krijgen dat het progamma stopt en dat er niemand het huis wint. Anders gaan er denk ik ongelukken gebeuren........
Het zou ook nog kunnen dat ze blij zijn dat het gescript over is en een feestje bouwen. Eindelijk verlost van de ellende; kortom feessie!!!
pi_52759450
wat een miljonairs leven hebbe ze daar toch in de kooi, zelf de kapotte computer word niet gemaakt.
zou het te duur zijn?
pi_52759541
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
Van kleinefrankie zijn site:
Mail van campos (nowlive fan) aan RTL

Aan: info@rtl.nl

Medewerkers RTL,

Waar zijn jullie mee bezig, alles word gefilmpt en opgenomen waarin nu alweer te zien is dat jullie ontzettend veel dicrimineren. Lieke mag geen boek terwijl de anderen die allemaal wel mogen hebben. Dit is nog maar één voorbeeld want ik VIND dat jullie mensen echt kapot maken door ze valse hoop te geven dat ze nog evt kans op de villa maken terwijl jullie dit jaar nog stoppen hoe??? Geef daar een openheid over het zijn mensen die daar zitten al erg lang opgesloten maar jullie denken na mijn idee alleen aan de centen over de rug van deelnemers die met lege handen binnenkort naar huis worden gestuurd.

De kranten zullen vol staan en ik weet zeker dat iedere bewoner minimaal een half miljoen eist als schadevergoeding, heb karakter en vertel het de bewoners dat ze eind dit jaar thuis zitten, maakt het voor jullie ook een stuk makkelijker want dan kunnen de bewoners ernaartoe werken. Ik weet niet of jullie fansite's in de gaten houden maar daar worden meer plannen bedacht dan jullie ooit zullen doen, ik hoop dat dit jullie veel geld gaat kosten alleen Brain al die er al bijna een jaar inzit denken jullie nu echt dat hij het erbij laat zitten, aan alle kanten worden ze al Advocaten aangeboden want die weten ook wel dat ze de zaak zullen winnen ( mochten jullie doorzetten dit jaar te stoppen)

Jullie maken echt mensen helemaal kapot, geven valse informatie en ik weet niet of die Mw Flens nog de baas is maar zij word nu aangekeken als verantwoordelijke voor dit alles. Laat de bewoners het spel spelen of geef ze ¤500.000 mee en wees EERLIJK, in mijn ogen kan Fons het niet want hij wou "zijn" villa bekijken, weten wat hij huurt 2 dagen later bekend maken dat DGK stopt, had dat gelijk tegen de bewoners gezegd toen je er was Fons, je verdiend meer aan webcamsex reclame's en als ik je stuk terug haal wat je tegen de krant hebt verteld VIND ik je achterbaks om te zeggen dat je altijd al een hekel had aan dit programma en het wil stoppen tenzij......er 1.5 miljoen kijkers komen, denk je dan aan de mensen of aan je eigen centen?

Wees eerlijk laat die bewoners niet in de kou staan.

Deze email is mijn mening en ik ben vrij die te geven, ik zeg niet dat iets zo is behalve dat jullie niet eerlijk zijn tegen de bewoners en de kijkers.

Dit was mijn mail en wat ik zooo hoop ik dat rtl van de één in de volgende rechtzaak zal vallen en ze het miljoenen zal gaan kosten.
Er zal vast wel iets contractueel zijn vastgelegd, mocht DGK eerder moeten stoppen. De bewoners hebben mijns inziens geen poot om op te staan. Alhoewel ik het contract zelf niet heb gezien, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.
pi_52759662
Avonne (ehhh) Chris je kaartje is aangekomen bij Dennix

Hij reageerde wel positief... had je er iets ingeschreven is, dat hij leuker is dan degene die kwaakt???
pi_52759672
Huub en Lieke pinballen wat.
En voor de rest is er geen f*ck te beleven en dus te zien.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:52:31 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_52759688
Dennix heeft de eerste gay-mail binnen van ene Chris
Is dat iemand van FOK?
Edit: Van Avonne dus, bedankt Desii
― Mark Twain
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:55:21 #37
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_52759748
wat stond er in die brief dan?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:55:32 #38
137949 Disana
pi_52759754
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef Desii het volgende:

Avonne (ehhh) Chris je kaartje is aangekomen bij Dennix

Hij reageerde wel positief... had je er iets ingeschreven is, dat hij leuker is dan degene die kwaakt???

pi_52759795
Dennix zijn onderkin is sexy
pi_52759822
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef ricofromrio het volgende:
z'n kikkerkin en kikkerwangetjes
pi_52760079
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef ricofromrio het volgende:
echt?
pi_52760113
Huub wil dat Brain doet of hij pissed is op Huub..............over een paar maanden kunnen ze dan samenwerken, en verwacht niemand (Jaap) dit.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:10:46 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_52760138
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd te hebben bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
― Mark Twain
pi_52760169
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd heeft bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
tis en blijft toch een rat.......................zie ik
pi_52760266
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
Huub wil dat Brain doet of hij pissed is op Huub..............over een paar maanden kunnen ze dan samenwerken, en verwacht niemand (Jaap) dit.
Uit de eerdere opmerking van Japio ('tot donderdag zeg ik niets') weet Huub al lang dat Brian zich heeft aangesloten bij de anderen. Met z'n verhaal naar Brian heeft Huub nu gezegd 'doe maar pissed, ik neem het toch niet serieus'. Hij zei er zelfs bij zich niet eens te prepareren, jullie bashen maar verplicht je minuutje en dan mag ik iedereen een minuutje terug-bashen. Leuke TV en verder zet je alleen jezelf voor lul, want ik lig er niet van wakker.
Keep the Sunny Side Up
pi_52760321
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd heeft bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
Wat Huub zegt klopt wel hoor. Jaap dacht eerst dat Huub de initiator was van het gesprek en Huub heeft Jaap doen geloven dat Brian de initiator was. Huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij Brian als initiator heeft genoemd. Maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover Brian.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:19:10 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_52760386
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef Py het volgende:

[..]

Wat Huub zegt klopt wel hoor. Jaap dacht eerst dat Huub de initiator was van het gesprek en Huub heeft Jaap doen geloven dat Brian de initiator was. Huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij Brian als initiator heeft genoemd. Maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover Brian.
Het blijft ingewikkeld omdat het om 2 verhalen gaat: Het verhaal in de chill en later in de huiskamer.
― Mark Twain
pi_52760428
Brian krijgt alweer bezoek binnenkort (en ik maar denken dat hij nog 240 CP schuld heeft)
pi_52760440
Als Huub er nou uit ga..dan is het spel voor de rest ook wel voor bij.
Als er ergens gepraat wordt is 9 van de 10 keer dat het over Huub gaat.
Huub die brengt daar juist het gesprek stof een beetje op gang.
Toch ook wel belangrijk.
Alleen een beetje jammer van Jaap dat alles wat hij doet op toneel lijkt.
pi_52760463
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')