Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken, de reden dat ik nooit sms is dat het meerdere keren mag, dat vind ik niet eeerlijk.plus dat het dus geldklopperij is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ze moeten het allemaal zelf weten, maar voor mij spoor je niet helemaal als je SMS't![]()
Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Of dit is het opzetje van achter, en dan komt dat tot over drie weken van Lieke haar moeder uit.
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zakkenboezem in dezequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je gelijk word uitgekotst als men het niet met je eens is.
of is het dat jij ook mensen uitkotst die het niet met jouw eens zijn?
en vol.
Met je neus ertussenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:13 schreef Py het volgende:
Hussen!
Dat klinkt als een Dennisfanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?
quote:
Ik ben ook geen huub fan. Sylvia, Nena en JJ waren mijn favo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze![]()
![]()
Tja, ik vind Dennis een sympathieke jongen maar in dgk is hij niet op zijn plek. Of het moet zo zijn dat hij puur voor karaktervorming voor de uitzendingen gaat en we dus driekwart 9/10e van de tijd naar een acteur in ruste zitten te kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
echt ik dacht dat ik Huub de minste vond , maar die haalt het ,met vlag en wimpel ten opzichten van Dennis en Nadia, mijn droomdonderdagavond Dennis eruit en een jankende Nadia erachteraan
![]()
Wie is JJ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen huub fan. Sylvia, Nena en JJ waren mijn favo's![]()
Nena en JJ(?) heb ik nooit meegemaakt, ja Nena die 24 uur dat ze terugkwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen huub fan. Sylvia, Nena en JJ waren mijn favo's![]()
Juf Judithquote:
Het zou ook nog kunnen dat ze blij zijn dat het gescript over is en een feestje bouwen. Eindelijk verlost van de ellende; kortom feessie!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Borga het volgende:
Ze mogen er wel voor zorgen dat er genoeg bewaking bij is op het moment dat onze deelnemers te horen krijgen dat het progamma stopt en dat er niemand het huis wint. Anders gaan er denk ik ongelukken gebeuren........
Er zal vast wel iets contractueel zijn vastgelegd, mocht DGK eerder moeten stoppen. De bewoners hebben mijns inziens geen poot om op te staan. Alhoewel ik het contract zelf niet heb gezien, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
Van kleinefrankie zijn site:
Mail van campos (nowlive fan) aan RTL
Aan: info@rtl.nl
Medewerkers RTL,
Waar zijn jullie mee bezig, alles word gefilmpt en opgenomen waarin nu alweer te zien is dat jullie ontzettend veel dicrimineren. Lieke mag geen boek terwijl de anderen die allemaal wel mogen hebben. Dit is nog maar één voorbeeld want ik VIND dat jullie mensen echt kapot maken door ze valse hoop te geven dat ze nog evt kans op de villa maken terwijl jullie dit jaar nog stoppen hoe??? Geef daar een openheid over het zijn mensen die daar zitten al erg lang opgesloten maar jullie denken na mijn idee alleen aan de centen over de rug van deelnemers die met lege handen binnenkort naar huis worden gestuurd.
De kranten zullen vol staan en ik weet zeker dat iedere bewoner minimaal een half miljoen eist als schadevergoeding, heb karakter en vertel het de bewoners dat ze eind dit jaar thuis zitten, maakt het voor jullie ook een stuk makkelijker want dan kunnen de bewoners ernaartoe werken. Ik weet niet of jullie fansite's in de gaten houden maar daar worden meer plannen bedacht dan jullie ooit zullen doen, ik hoop dat dit jullie veel geld gaat kosten alleen Brain al die er al bijna een jaar inzit denken jullie nu echt dat hij het erbij laat zitten, aan alle kanten worden ze al Advocaten aangeboden want die weten ook wel dat ze de zaak zullen winnen ( mochten jullie doorzetten dit jaar te stoppen)
Jullie maken echt mensen helemaal kapot, geven valse informatie en ik weet niet of die Mw Flens nog de baas is maar zij word nu aangekeken als verantwoordelijke voor dit alles. Laat de bewoners het spel spelen of geef ze ¤500.000 mee en wees EERLIJK, in mijn ogen kan Fons het niet want hij wou "zijn" villa bekijken, weten wat hij huurt 2 dagen later bekend maken dat DGK stopt, had dat gelijk tegen de bewoners gezegd toen je er was Fons, je verdiend meer aan webcamsex reclame's en als ik je stuk terug haal wat je tegen de krant hebt verteld VIND ik je achterbaks om te zeggen dat je altijd al een hekel had aan dit programma en het wil stoppen tenzij......er 1.5 miljoen kijkers komen, denk je dan aan de mensen of aan je eigen centen?
Wees eerlijk laat die bewoners niet in de kou staan.
Deze email is mijn mening en ik ben vrij die te geven, ik zeg niet dat iets zo is behalve dat jullie niet eerlijk zijn tegen de bewoners en de kijkers.
Dit was mijn mail en wat ik zooo hoop ik dat rtl van de één in de volgende rechtzaak zal vallen en ze het miljoenen zal gaan kosten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef Desii het volgende:
Avonne (ehhh) Chris je kaartje is aangekomen bij Dennix
Hij reageerde wel positief... had je er iets ingeschreven is, dat hij leuker is dan degene die kwaakt???
z'n kikkerkin en kikkerwangetjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix zijn onderkin is sexy
echt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix zijn onderkin is sexy
tis en blijft toch een rat.......................zie ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd heeft bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
Uit de eerdere opmerking van Japio ('tot donderdag zeg ik niets') weet Huub al lang dat Brian zich heeft aangesloten bij de anderen. Met z'n verhaal naar Brian heeft Huub nu gezegd 'doe maar pissed, ik neem het toch niet serieus'. Hij zei er zelfs bij zich niet eens te prepareren, jullie bashen maar verplicht je minuutje en dan mag ik iedereen een minuutje terug-bashen. Leuke TV en verder zet je alleen jezelf voor lul, want ik lig er niet van wakker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
Huub wil dat Brain doet of hij pissed is op Huub..............over een paar maanden kunnen ze dan samenwerken, en verwacht niemand (Jaap) dit.
Wat Huub zegt klopt wel hoor. Jaap dacht eerst dat Huub de initiator was van het gesprek en Huub heeft Jaap doen geloven dat Brian de initiator was. Huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij Brian als initiator heeft genoemd. Maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover Brian.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd heeft bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
Het blijft ingewikkeld omdat het om 2 verhalen gaat: Het verhaal in de chill en later in de huiskamer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef Py het volgende:
[..]
Wat Huub zegt klopt wel hoor. Jaap dacht eerst dat Huub de initiator was van het gesprek en Huub heeft Jaap doen geloven dat Brian de initiator was. Huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij Brian als initiator heeft genoemd. Maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |