quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef NS het volgende:
[..]
Ik begin het inderdaad zat te worden, maar ik houd het nog wel even vol.
Wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dreamboy het volgende:
VOOR WIE WIL SMSEN VOOR DEZE 2 WACHT DAAR NOU MEE TOT NA DE STEMMING DONDERDAG. EERST MAAR IS AFWACHTEN WAT ER GEBEURT.
[afbeelding]
T is ook niet echt aardig van ze om tvtijd van anderen op te maken, ze zijn zelf schuldig aan deze kinderachtige regel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef pasjesjen het volgende:
nu alleen nog maar tv met meerderheid van sterren
dit houd dus in dat huub & lieke nooit meer kunnen kijken wat zij leuk vinden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef waxmask het volgende:
COSsen komen als trage dikke stront voorbij, ik lees alleen nog maar klaagzang over het verloop en geen noemenswaardige gebeurtenissen. DGK dus nu eindelijk definitief ten einde, blij dat ik 2 weken terug mijn streams niet meer wilde betalen.
Ja ik wacht geduldig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dreamboy het volgende:
VOOR WIE WIL SMSEN VOOR DEZE 2 WACHT DAAR NOU MEE TOT NA DE STEMMING DONDERDAG. EERST MAAR IS AFWACHTEN WAT ER GEBEURT.
[afbeelding]
Onzin, die regel was er al maar werd zoals gewoonlijk weer niet toegepast door achter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:20 schreef maril het volgende:
[..]
T is ook niet echt aardig van ze om tvtijd van anderen op te maken, ze zijn zelf schuldig aan deze kinderachtige regel.
Hoe zit dat met die films waarvoor ze soms gezamenlijk op de bank gaan zitten... worden die van de tv tijd afgetrokken of zijn dat 'cadeautjes'. Ik denk het laatste?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Als iemand tv wil kijken, zou ik als ik huub en Lieke was steeds vragen wat zit er voor mij in.
Gewoon Jaap zijn zin overnemen.
Waarom komt er nou niemand op het idee om een aangesloten broodrooster in het zwembad te gooien?quote:
dacht ook dat die van de tvtijd afging, ze dan de halfuurtjes opsparen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die films waarvoor ze soms gezamenlijk op de bank gaan zitten... worden die van de tv tijd afgetrokken of zijn dat 'cadeautjes'. Ik denk het laatste?
Hmm. Ik zie ze namelijk nooit eens overleggen over 'die en die film willen we allemaal zien'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dacht ook dat die van de tvtijd afging, ze dan de halfuurtjes opsparen.
Dat doen ze regelmatig. Eens per week krijgen ze een gids van de videotheek en daar kiezen ze dan uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ik zie ze namelijk nooit eens overleggen over 'die en die film willen we allemaal zien'.
Vergeet je de afspraak? Geen caps meer van Klef en Befquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix: omdat leugens hier altijd uitkomen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af nav wat hij dit zei.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:35 schreef Desii het volgende:
[..]
weer een gejate tekst van Huub
en daarbij niet echt van toepassing op zichzelf
Af en toe wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet je de afspraak? Geen caps meer van Klef en Bef![]()
Borstvoeding?quote:
Dat lijkt me een goede regel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:31 schreef riri het volgende:
mag alleen nog maar tv gekeken worden met een meerderheid van stemmen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede regel.
De asociale manier waarop Huub en Lieke gisteren tv minuten hebben misbruikt (ruzie over naar welk programma ze gingen kijken, te weinig kijkminuten om het af te kijken, op een onbeschofte manier half erbij liggen slapen) was erg walgelijk.
Dankzij het asociale gedrag van ik-verveel-me-zo-en-nu-ben-ik-zo-zielig-en-ikke-moet-ER-kijken-ook-al-doet-niemand-dat-verder-Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, nu dus een goede nieuwe regel.
Leuk he, provoceren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede regel.
De asociale manier waarop Huub en Lieke gisteren tv minuten hebben misbruikt (ruzie over naar welk programma ze gingen kijken, te weinig kijkminuten om het af te kijken, op een onbeschofte manier half erbij liggen slapen) was erg walgelijk.
Dankzij het asociale gedrag van ik-verveel-me-zo-en-nu-ben-ik-zo-zielig-en-ikke-moet-ER-kijken-ook-al-doet-niemand-dat-verder-Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, nu dus een goede nieuwe regel.
Dennix heeft nooit slaap overdag, zei hij net, hij slaap als een blok nu.quote:
Kleine frankie kan beter eerst eens leren spellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
Van kleinefrankie zijn site:
Mail van campos (nowlive fan) aan RTL
Aan: info@rtl.nl
Medewerkers RTL,
*knip*
Tief toch eens op met je SMS'en, ga anders ff naar http://www.vol.nlquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:56 schreef Dreamboy het volgende:
Mijn hemel, de bedoeling is goed, maar de mail.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
Van kleinefrankie zijn site:
Mail van campos (nowlive fan) aan RTL
Aan: info@rtl.nl
Medewerkers RTL,
iedereen is welkom, niemand hoeft voor een ander op te tiefenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tief toch eens op met je SMS'en, ga anders ff naar http://www.vol.nl![]()
Anders snapt ie het nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
iedereen is welkom, niemand hoeft voor een ander op te tiefen
![]()
Het kan ook zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
iedereen is welkom, niemand hoeft voor een ander op te tiefen
![]()
Waarom is kritiek op Huub en Lieke zo erg, ik zie Lieke en Huub dit regelmatigdoen en ze vallen daarbij nog half in slaap zowel gisteren als zaterdagnacht.quote:
campos schreef het mailtjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kleine frankie kan beter eerst eens leren spellen.
Dit zal zeker niet serieus genomen worden
Ach ze moeten het allemaal zelf weten, maar voor mij spoor je niet helemaal als je SMS'tquote:
Het is de klank die de muziek maaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:06 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom is kritiek op Huub en Lieke zo erg, ik zie Lieke en Huub dit regelmatigdoen en ze vallen daarbij nog half in slaap zowel gisteren als zaterdagnacht.
Men ziet dat hiet als provoceren, sorry maar ik ben het met hem eens en ik zal dat ook toegeven ook al wordt je hier dan wel uitgekotst, jammer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |