Chapeau dat je naar die 2 kunt luisteren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
Nadia is de laatste tijd om de week ongesteld. De pil ziet ze niet zo zitten. Ik wed dat ze bang is er een kilootje van aan te komen![]()
dgk newbe, rond maart gaan kijken zeker ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:59 schreef NS het volgende:
[..]
Ik ben geen newbee; ik heb een groot incasseringsvermogen![]()
Vanaf het begin, tegelijkertijd met BB6, dus...................quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dgk newbe, rond maart gaan kijken zeker ?![]()
Kun je nog even antwoord geven op mijn post van 17.00 uur, dank je wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:03 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia geeft Nix een massage.
Nix doet dat nou nooit bij haar.
Meschien wordt het toch maar is tijd dat Nix haar bloote buik onder de camera op bed even een massage geeft.
En je bent het nog niet zat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:06 schreef NS het volgende:
[..]
Vanaf het begin, tegelijkertijd met BB6, dus...................
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef NS het volgende:
[..]
Ik begin het inderdaad zat te worden, maar ik houd het nog wel even vol.
Wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:11 schreef Dreamboy het volgende:
VOOR WIE WIL SMSEN VOOR DEZE 2 WACHT DAAR NOU MEE TOT NA DE STEMMING DONDERDAG. EERST MAAR IS AFWACHTEN WAT ER GEBEURT.
[afbeelding]
T is ook niet echt aardig van ze om tvtijd van anderen op te maken, ze zijn zelf schuldig aan deze kinderachtige regel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:30 schreef pasjesjen het volgende:
nu alleen nog maar tv met meerderheid van sterren
dit houd dus in dat huub & lieke nooit meer kunnen kijken wat zij leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |